Acid Witch Stoned
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Spec
January 29th 2011


35729 Comments

Album Rating: 3.5

It's just tradition to listen to these guys non stop at Halloween.

Hawks
January 29th 2011


73575 Comments

Album Rating: 4.5

sweet I'll be checking this out a little later. Good review, pos'd


Cool man, thanks.

It's just tradition to listen to these guys non stop at Halloween.


Amen to that man. I love these kind of themes in metal.

SoulReaper
January 29th 2011


193 Comments


Woah! I thought i was the only person on this site that actually enjoys Acid Witch.... Good review, just ordered this and the new EP

Spec
January 29th 2011


35729 Comments

Album Rating: 3.5

Everyone likes Acid Witch, they just don't know it yet.

Terrifyer
January 29th 2011


3403 Comments


really

Hawks
January 29th 2011


73575 Comments

Album Rating: 4.5

Let's hope so!

Tyrael
January 29th 2011


21113 Comments


Cool review Hawks. Love the summary.

Oceans
January 29th 2011


934 Comments


Listening to a song on youtube. Its kinda cool actually lol

alachlahol
January 30th 2011


7593 Comments


The drumming doesn't really stand out, but that doesn't mean it's bad by any means because it's actually quite good.

alachlahol
January 30th 2011


7593 Comments


you must have just heard this album today

FatChickIrl
January 30th 2011


4095 Comments


y u such a attention whore

Wizard
January 30th 2011


20219 Comments


I guess I will fuck off hahahaha. Good review.

Dryden
January 30th 2011


13551 Comments


"Everyone likes Acid Witch, they just don't know it yet. "
nope

alachlahol
January 30th 2011


7593 Comments


special effects hasnt heard this album hes just posting the same dumb shit he always does

wyankeif1337
January 30th 2011


6739 Comments


summary should be "seriously"

good review, pos

sifFlammable
January 30th 2011


2741 Comments


Guess I should fuck off as well haha. cool review.

Hawks
January 30th 2011


73575 Comments

Album Rating: 4.5

Thanks guys. And nope I've been listening to this album for a few weeks now Alachlahol.

Ticondaroga
January 30th 2011


232 Comments


awesome band/album names lol

qwe3
January 30th 2011


21814 Comments


haha spec is so retarded

Hawks
January 30th 2011


73575 Comments

Album Rating: 4.5

Does anyone else think these guys have some awesome album art?



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy