The Dillinger Escape Plan Calculating Infinity
» Back to review

Comments:Add a Comment 
XingKing
August 31st 2013


12812 Comments

Album Rating: 4.5

I've already listened to Glassjaw's discog several times and only enjoyed Coloring Book. 1/3rd of the way through Everything and it's exactly the same as it's always been for me. 3/5

Gwyn.
August 31st 2013


17109 Comments


Albums like those really do need some emotion from the person listening

like it doesn't even have to be about relationships even though they're break up albums you just have
to be in some emotional state for them to work how they are supposed

XingKing
August 31st 2013


12812 Comments

Album Rating: 4.5

Sometimes shit just doesn't click. I first heard Jane Doe a billion years ago, didn't like it at all, hit the lowest of my lows of depression ever and listened to it again and it still wasn't very good.

Gwyn.
August 31st 2013


17109 Comments


Hmm

Guess that's that. Not everything is for everyone I suppose, diff strokes and shit

XingKing
August 31st 2013


12812 Comments

Album Rating: 4.5

Indeed but I still jam them every now and again thinking I might feel differently. It took me about 4 years of listening to Era Vulgaris by QOTSA to go from hating the fuck out of it to loving it

oltnabrick
August 31st 2013


35851 Comments

Album Rating: 4.0

I have to be in the mood to listen to Converge.

Digging: Chxpo - CHXPO BOOMIN

loveisamixtape
August 31st 2013


7454 Comments


pre' much

JokineAugustus
August 31st 2013


8643 Comments

Album Rating: 5.0

I decided to change my avatar to something less offensive.

Ricochet
September 3rd 2013


2690 Comments

Album Rating: 3.5

Hank Shredder

Parallels
September 3rd 2013


8858 Comments


omg sex change

Ricochet
September 3rd 2013


2690 Comments

Album Rating: 3.5

I have to give this another chance. Sugar Coated is so good

BigPleb
September 3rd 2013


53200 Comments

Album Rating: 5.0

One of many highlights.

Digging: Autopsy - The Headless Ritual

wacknizzle
September 3rd 2013


14520 Comments

Album Rating: 5.0

Definitely, they put together a fantastic album. Even more mindblowing especially for it's time

CrimsonLies
September 10th 2013


2579 Comments

Album Rating: 4.5

Gotta give this more listens...

wacknizzle
September 10th 2013


14520 Comments

Album Rating: 5.0

No way someone could wrap their head around this album without a handful of listens, they might not even get the production at first

BigPleb
September 10th 2013


53200 Comments

Album Rating: 5.0

SOFT



SOFT COLD

Greyvy
September 10th 2013


5805 Comments


http://imgur.com/X4k8prV

sup

CrimsonLies
September 14th 2013


2579 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah this is really hard for me to get into, though it's really good from what I'm digging atm....have to let it grow though

jtswope
September 14th 2013


5728 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah it might take a couple listens.

Butkuiss
September 14th 2013


4502 Comments

Album Rating: 4.5

DID I STUTTER DID I STUTTER DID I STUTTER



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy