Radiohead OK Computer
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DrHouseSchuldiner
April 22nd 2013


5643 Comments


: ((((

NightProwler
April 22nd 2013


7005 Comments


Yeah, just 5 this, guys

JS19
April 22nd 2013


5965 Comments

Album Rating: 3.5

It'll happen someday. Might take a few years though. I'll keep trying

Digging: Devictus - Mercury Haze

Funeralopolis
April 25th 2013


14080 Comments

Album Rating: 4.0

god dang is let down a good song

Digging: Dyscarnate - With All Their Might

itsfloyd
April 25th 2013


39 Comments


Airbag is a banger.

Killerhit
April 25th 2013


6007 Comments

Album Rating: 3.5

IN THE NEEEXT WURLD WAR



IN A JACKKNIFE JUGGERNAUT

demigod!
April 25th 2013


49231 Comments

Album Rating: 3.5

airbag is hevy

Digging: NoMeansNo - Wrong

itsfloyd
April 25th 2013


39 Comments


Probs my fave off of here.

demigod!
April 25th 2013


49231 Comments

Album Rating: 3.5

its up there for sure

paranoid android is pretty untouchable tho imo

itsfloyd
April 25th 2013


39 Comments


Yeah its great.

Love Subterranean too.

Killerhit
April 25th 2013


6007 Comments

Album Rating: 3.5

the heavy tracks on here are probably the best: airbag and electioneering, but subterranean homesick alien is also pretty amazing



the others range from good to alright

Artuma
April 25th 2013


29124 Comments

Album Rating: 4.5

nothing can beat paranoid android on this album

demigod!
April 25th 2013


49231 Comments

Album Rating: 3.5

agreed completely killer hit

but i dont really care for let down i usually skip it

exit music cant be a bit grating too

itsfloyd
April 25th 2013


39 Comments


Kid A >

Killerhit
April 25th 2013


6007 Comments

Album Rating: 3.5

never understood what people liked so much about let down

demigod!
April 25th 2013


49231 Comments

Album Rating: 3.5

me neither



yeah kid a is best radiohead for sure

Funeralopolis
April 25th 2013


14080 Comments

Album Rating: 4.0

album is pretty near perfect in general but yea paranoid android is the masterpiece.

Killerhit
April 25th 2013


6007 Comments

Album Rating: 3.5

i like some tracks on kid a, theres some seriously good shit on there



but the most consistent for me is amnesiac, so many great tracks through and through

itsfloyd
April 25th 2013


39 Comments


This just drags and drags and drags.

Suffers from a p weak second half.

demigod!
April 25th 2013


49231 Comments

Album Rating: 3.5

i gotta give amnesiac a relisten i have it at a 4 but i think i need to get more into it



a lotta people seem to love it a ton



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy