Radiohead OK Computer
» Back to review

Comments:Add a Comment 
KILL
February 1st 2013


80846 Comments

Album Rating: 4.5

anyone who knows anything has heard hawkwind



so yea ur right

Spag
February 1st 2013


2458 Comments


yeah i really need to listen to this again.

ViperAces
February 1st 2013


12571 Comments


its the best album ever so yea

Chortles
February 1st 2013


20842 Comments

Album Rating: 4.5

something like that

Digging: Burger / Ink - Las Vegas

demigod!
February 1st 2013


49231 Comments

Album Rating: 3.5

chortles listen to fault and fracture



Digging: NoMeansNo - Wrong

foxblood
February 1st 2013


7357 Comments

Album Rating: 2.5

dam i could have sworn you had this at a 5 demi

demigod!
February 1st 2013


49231 Comments

Album Rating: 3.5

never

Chortles
February 1st 2013


20842 Comments

Album Rating: 4.5

nope only me tehe

foxblood
February 1st 2013


7357 Comments

Album Rating: 2.5

damn chort i bet you've even heard a song or two off of this huh

Chortles
February 1st 2013


20842 Comments

Album Rating: 4.5

let's be realistic

demigod!
February 1st 2013


49231 Comments

Album Rating: 3.5

cuz its gr8

Chortles
February 1st 2013


20842 Comments

Album Rating: 4.5

nice score bump headphones it only takes one more

tommygun
February 1st 2013


26710 Comments


so 90s it hurtsss

tommygun
February 1st 2013


26710 Comments


might drop to 4 because reasons

demigod!
February 1st 2013


49231 Comments

Album Rating: 3.5

because it hurts?

Chortles
February 1st 2013


20842 Comments

Album Rating: 4.5

tommy it will hurt me a lot i've been through too much as it is!!

Cygnatti
February 1st 2013


32012 Comments

Album Rating: 2.5

what happened chorts!? D:

foxblood
February 1st 2013


7357 Comments

Album Rating: 2.5

thumb yorke touched him in the most sacred of areas when he was a child.

Chortles
February 1st 2013


20842 Comments

Album Rating: 4.5

and i punched him in the face and that's how he got his lazy eye

Chortles
February 1st 2013


20842 Comments

Album Rating: 4.5

idk y tho i was enjoying it



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy