Slint Spiderland
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Chortles
March 25th 2013


21014 Comments

Album Rating: 5.0

i think most post rock is zzZzZZ but this rules so yeah

Digging: Isolee - brazil.com

demigod!
March 25th 2013


49292 Comments

Album Rating: 5.0

time 2 rank spiderland!!! never done this





Washer

Don, Aman

Breadcrumb Trail

Good Morning, Captain

Nosferatu Man

For Dinner





but every song is 10/10 except for dinner which is a hard 9

Digging: Orbital - In Sides

Chortles
March 25th 2013


21014 Comments

Album Rating: 5.0

sounds about right



it hurts to see nosferatu man so low, it's so close

demigod!
March 25th 2013


49292 Comments

Album Rating: 5.0

it hurt me too then i just remember that all the other songs are just slightly superior in my eyes



might be better than Captain though, idk

Cygnatti
March 25th 2013


32299 Comments

Album Rating: 4.0

I like noodly guitars!

GiaNXGX
March 25th 2013


4865 Comments

Album Rating: 3.0

this album gave me cancer, why so depressed spider? What happened to yer land?

demigod!
March 25th 2013


49292 Comments

Album Rating: 5.0

these guitars are more spidery (as fish put it) than noodly





Cygnatti
March 25th 2013


32299 Comments

Album Rating: 4.0

We stepped on it.



We are all guilty of such hate crimes, gian.

mindleviticus
March 25th 2013


9231 Comments


I've never actually listened to this

Chortles
March 25th 2013


21014 Comments

Album Rating: 5.0

aw shiet

DrMaximus
March 25th 2013


12424 Comments


I don't even...

Chortles
March 25th 2013


21014 Comments

Album Rating: 5.0

could say the same about you tbh

DrMaximus
March 25th 2013


12424 Comments


It's a hard grower

Chortles
March 25th 2013


21014 Comments

Album Rating: 5.0

i didn't like it at first but then it was like bam i lift

DrMaximus
March 25th 2013


12424 Comments


Agreed

demigod!
March 25th 2013


49292 Comments

Album Rating: 5.0

yeah i had no problem getting into this

CaptainHadouken
March 26th 2013


1963 Comments


Found a full copy somewhere. Still gotta listen though.

GiaNXGX
March 26th 2013


4865 Comments

Album Rating: 3.0

it's sexy yea, iiiiii miiiiiisssssssss uuuuuuuuuuuu

demigod!
March 26th 2013


49292 Comments

Album Rating: 5.0

my toes are warm

CaptainHadouken
March 26th 2013


1963 Comments


Haha sweet, i'll check it out tonight hopefully, im still jamming an old 1960's psych. rock album i found.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy