Killswitch Engage As Daylight Dies
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Hawks
November 21st 2018


67478 Comments

Album Rating: 3.5

Killswitch Mengage

Digging: Macabre Omen - Gods Of War - At War

BigPleb
November 21st 2018


56949 Comments

Album Rating: 3.5

Arms of Sorrow is a highlight, cmon guys.

joshieboy
November 21st 2018


6329 Comments

Album Rating: 5.0

Howard is the GOAT

Digging: Counterparts - The Difference Between Hell and Home

Beardog
November 21st 2018


2700 Comments

Album Rating: 3.5

yeah man that song is SO good!

AgentDeathbat
November 21st 2018


7044 Comments

Album Rating: 4.0

Arms of Sorrow I feel would've flowed a tad better with a more conventional approach to its instrumentation, but it's definitely a highlight, yeah.

Digging: From Autumn To Ashes - The Fiction We Live

BigPleb
November 21st 2018


56949 Comments

Album Rating: 3.5

I love the jagged verse riff, song flows well m/

AgentDeathbat
November 21st 2018


7044 Comments

Album Rating: 4.0

I mean maybe I'll come to embrace it more but for now it's a 3.5/5 track in my eyes.

artiswar
November 21st 2018


6396 Comments

Album Rating: 4.5

Agent why you such a pleb. For You is insane, one of their hardest songs to play on guitar. Arms Of Sorrow and This Is Absolution are glorious too, your opinions on this band are awful.

Beardog
November 21st 2018


2700 Comments

Album Rating: 3.5

I believe he's Snide's younger brother or something similar lol

AgentDeathbat
November 21st 2018


7044 Comments

Album Rating: 4.0

"For You" is just so "what the fuck" especially in the first minute or so. I'm sure I'll come around to it and the other two eventually. Also, people are allowed to disagree with eachother. It's an opinion, not a dick. Don't take it so hard.

@Beardog: Not related to Snide in any form. Actually didn't even know the dude existed before I joined Sputnik and he started giving me advice on my reviews back when I was just doing shitty tbts.

teamster
November 21st 2018


3709 Comments

Album Rating: 5.0

Desperate Times is THE song on the album...

Gmork89
November 21st 2018


7794 Comments

Album Rating: 4.5

Contest the LIEEEEES

mynameischan
Staff Reviewer
November 21st 2018


509 Comments

Album Rating: 4.0

some bumpin' tracks on this one

artiswar
November 21st 2018


6396 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah Desperate Times is my fave on this as well.

AgentDeathbat
November 21st 2018


7044 Comments

Album Rating: 4.0

For me it's either that, Break the Silence, Reject Yourself, or Unbroken.

joshieboy
November 21st 2018


6329 Comments

Album Rating: 5.0

Break The Silence is a b a n g e r

AgentDeathbat
November 21st 2018


7044 Comments

Album Rating: 4.0

fuck yeah

Dedes
November 21st 2018


6134 Comments

Album Rating: 4.0

Break the Silence and Arms of Sorrow are bloody fucking glorious

Digging: The Secret - Solve Et Coagula

SwagLordPicklePee666
November 21st 2018


97 Comments

Album Rating: 3.5

title track is my favourite tbh

SwagLordPicklePee666
November 21st 2018


97 Comments

Album Rating: 3.5

great album btw



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy