Titan
User

Soundoffs 17
Album Ratings 1853
Objectivity 80%

Last Active 02-05-15 2:00 pm
Joined 07-23-12

Forum Posts 5
Review Comments 16,145

shoutbox » all posts 
  • danielcardoso Yeah man its actually my favorite SR.
    March 1 04:08 PM
  • Jeffrulesyou There was a time period in the 80's I think where it was death/black metal masqueraded as heavier Thrash I liked that! Not anymore lol
    March 1 03:57 PM
  • Jeffrulesyou How can you? They sound like s***! Do fans of the genre ignore it, or pretend to enjoy them? ha ha
    March 1 03:51 PM
  • danielcardoso Never heard Subhuman Race?
    March 1 02:44 PM
  • Artuma nice neurosis ratings
    March 1 07:08 AM
  • Jeffrulesyou I ****ing hate black metal, ha ha.
    February 28 11:51 PM
  • budgie my man!!! horror is alive and strong!
    February 27 05:09 PM
  • Jeffrulesyou You, and a few others are the only reason I stay around! The core of Sputnik; everyone else can get nuked with the site ha-ha!
    February 27 02:26 PM
  • Jeffrulesyou What's up bro! How u doin' ha-ha!
    February 27 02:03 PM
  • danielcardoso Thank you! Glad to have made it :]
    February 27 10:17 AM
  • manosg Thank you so much dude! The biggest pleasure is in interacting with people like you on here!
    February 27 09:12 AM
  • ATallColdGlassOfBud Hey Titan! Will you be stopping by for a cold one later?
    February 26 08:23 PM
  • TheMrAlexK It's been so long since I last heard it that I haven't even rated it. Really need to get on that asap
    February 23 10:26 AM
  • Jeffrulesyou speaking of rollins band recently figured you might like this one bro https://www.youtube.com/watch?v=TJsIEOxkUik
    February 22 08:31 PM
  • Jeffrulesyou As far as Nu-Metal goes controversial stuff! The whole genre is 90% doodie cakes, but there was a few bands at the time I thought were good/interesting You had systems first few records, slipknot debut, mudvayne debut, and 90's Korn (especially their first album) I loved it when I first heard it
    February 22 06:00 PM
  • Jeffrulesyou Oh, I am guilty too; you're good bro! I'm a loose cannon sometimes, my wife busts balls; calls me Joe Pesci from Goodfellas! Ha-ha, or the snicker bar commercials, take your pick. Kind of like ah s***, why did I say that? It's not you it's me moments! lol We'll debunk this Metallica stuff later PM bud work calls.
    February 22 09:47 AM
  • Jeffrulesyou Contextualizing on the internet is damn hard! Around these parts you gotta keep your guard up sometimes; these folks are wild vultures ready to pick at you and they don't do well with comedy. See, I know you're a good dude and don't put up a front! I do sense some of the Italian ha-ha have a good day bro.
    February 22 09:31 AM
  • Jeffrulesyou 40 yo tough guy on the internet? I gotta say that one stung a bit ya cheeky bastard lol! Ball buster who had a few drinks.. I had it comin' age card is pulled next they're gonna know I drive a soccer van!
    February 22 03:59 AM
  • Jeffrulesyou Dude, I'm ****ing terrible at the internet. Do you remember homie the clown from 'in living colour' that obnoxius asshole who would always go homie don't play that lol. Titan, I'm a middle aged married man with a wife and two kids.. I ain't thuggish ruggish.. I'm white as **** living in the suburbs! Ha ha I do apologize was just poking fun; im sorry if it read the wrong way dude nothing but love dude.
    February 21 11:53 PM
  • facupm Nice, tell me your thogts about the album after a couple of listens!!
    February 19 11:17 PM
  • facupm you wont be sorry haha have fun
    February 19 10:19 PM
  • facupm then i absolutely recommend you the chameleons - script of the bridgebest album ever made, seriously give it a serious try, after the 3rd listen you'll be an addict
    February 19 10:17 PM
  • facupm hey bro do you dig post punk?
    February 19 10:10 PM
  • Jeffrulesyou That's what I'm saying; You know that spotify s*** keeps throwing random feces at me and once a blue moon I'll get a bone.. just heard em today.. good stuff had to share.
    February 18 10:49 PM
  • Jeffrulesyou Oh bos, was just having a smoke and drink! Gonna hop in on this one in a second! Just throwing some random s*** your way. And bro you know how it goes.. kids, they'll defend what they think they know even if they don't have a clue; you gotta admire it.
    February 18 10:31 PM
  • Jeffrulesyou https://www.youtube.com/watch?v=1iHRAnIA2Yw (80's Nostalgia) https://www.youtube.com/watch?v=7GkloEYNpuI (****in' Slayer?)https://www.youtube.com/watch?v=frtslKbrokg (Mercyful Fate?)https://www.youtube.com/watch?v=4p6GWewmTYQ (Fun as BALLS!)https://www.youtube.com/watch?v=YUIb3eY-R6o (cool, great vocals)The hunt continues..
    February 18 10:14 PM
  • wham49 I was kinda asking for it, but it does get a little crazy
    February 15 07:41 PM
  • wham49 hee hee, at least I do not have to do paper work when I P off when of these kids
    February 15 03:47 PM
  • wham49 cant help myself, it is funny however
    February 15 03:21 PM
  • wham49 you don't have to tell me, I enjoy messing with the kids, gives me some comic relief during the day, the Offspring thread, I touched a nerve LOL
    February 15 01:43 PM
  • Jeffrulesyou Aggravates the piss out of me; don't get me wrong they ain't bad albums bro but y'know where I'm gettin' at.. ain't Queensryche 1/2 the bill. Something about hearing him talk s*** about what isn't an is isn't Queensryche in regards to Geoff? He's a nobody session vocalist imitating the man. Good cover band.. they really need to change the name.
    February 14 10:26 AM
  • Jeffrulesyou Hey buddy what's the dealio with the new 'Queensryche'? I friggen tried listening to it the other day seeing the score.. not bad but it seems completely unnecessary. Liken it to the early records and it's a cheap knock-off! No Chris or Geoff? No thank you! Didn't even realize they came back with this new guy what an imitation.. Wow, they really need the paycheck.
    February 14 07:38 AM
  • romulanrancor yeah that sounds about right. oh well, i tried
    February 12 07:12 PM
  • teamster I have both side projects. The Viktor album is quite dark. I like it a lot. Geddy Lee's solo album is great too. I was really skeptical at first when they both were announced at their times, so relieved they were great.
    February 12 08:33 AM
  • teamster https://www.youtube.com/watch?v=QGhECjsCv_s
    February 12 08:21 AM
  • Bromero Hey man, was looking through your ratings and saw your RAGE ratings. What about the band makes you so disinterested in their music, just curious?
    February 12 02:02 AM
  • Jeffrulesyou Ha, yup dude, same here! Really was digging the new Ayreon track
    February 11 08:40 PM
  • Jeffrulesyou what're you been listening to these days bro?
    February 11 08:15 PM
  • romulanrancor feels like watered down, poppier nwobhm
    February 11 06:34 AM
  • romulanrancor decent, just didn't do much for me though
    February 10 08:46 PM
  • FullOfSounds im getting all the albums from 2112 to pictures
    February 10 08:46 PM
  • FullOfSounds Way ahead of u, got a couple of them downloaded rn.
    February 10 08:39 PM
  • OmairSh Hey titan, working with a friend on his business. You tell, how're things? Enjoying the winter?
    February 8 10:35 PM
  • Jeffrulesyou Titan, all the liberal college 20 year olds on here aint gonna hear it. All they know how to do is conform conformity, lol! I know exactly where you're comin' from right on bro, much respect.
    February 6 10:12 PM
  • KILL life will be complete
    February 5 02:29 PM
  • wham49 thanks, I was typing like a madman to get it out today, had many distractions, you know supposed to be doing my job
    February 3 10:49 PM
  • wham49 take a new look at the Dead review I did , see if some of the improvements are to your liking
    February 3 03:05 PM
  • Jeffrulesyou Ha! They're from the 80's that's why, but they're newer s*** is well.. good! Homie don't play that lmao
    February 3 03:00 PM
  • danielcardoso KLF is a nice dig.
    February 3 04:46 AM
  • danielcardoso Will do buddy :]
    February 3 04:45 AM
  • Jeffrulesyou http://youtu.be/wtlV87cG084
    February 3 03:34 AM
  • TalonsOfFire Cool thanks for sending, I've never heard Geddy's solo stuff before and am digging it
    February 3 12:28 AM
  • TVC15 Yeahh. I try to listen to many genres and in these searches I try to steer clear of albums/artists I know I won't like, hence the sort of one-sidedness
    February 2 10:23 PM
  • TVC15 Not as much as JigglyPDiddy who has much less ratings than I do ;]
    February 2 10:16 PM
  • Jeffrulesyou Absolutely, same here; pretty much the cream of the crop right there, bud. This is by far and away my least favorite decade of music.
    February 1 08:06 PM
  • Jeffrulesyou The funny thing is as rough as the 90's was for metal; I could pick apart the s*** a little easier than I can now. I'm really digging crates, it's pretty much just prog for me now.
    February 1 07:37 PM
  • Jeffrulesyou Anytime bro! Ha, and yeah that's what I was trying to do, I know that's the time period where it's hard to find the 'goods' so-to speak and a lot these bands were solid, but they just arrived at the wrong time.. Y'know where I'm comin' from.
    February 1 07:20 PM
  • Jeffrulesyou https://www.youtube.com/watch?v=F_jewAYV9XE
    February 1 01:43 PM
  • talktothehead How ****ing old did you think i was? How old are you? 33? And I don't like male genitalia bro. I'm straight.
    February 1 12:13 AM
  • talktothehead Ya i actually am 16. Born june 9th 2000
    February 1 12:09 AM
  • talktothehead don't make fun of my virginity man i'm only 16
    January 31 11:57 PM
  • talktothehead Sorry bruh I was sooo bored honestly. I mean you were being ****ing dumb but i love you all the same.
    January 31 11:52 PM
  • Jeffrulesyou Woah, what's the line up for that? I'm stoked bro, sounds awesome.
    January 27 11:50 AM
  • Jeffrulesyou https://www.youtube.com/watch?v=ThU9BOWcmjM ****ing cool, thought you might dig this.
    January 27 11:18 AM
  • Jeffrulesyou You got the 'elite crowd' on the left side of metal here, and you got the old folks as us on the other side. I'm starting to think this site is ran by sects of tribesman. Ha ha, defenitily need Hans
    January 26 08:34 PM
  • Jeffrulesyou I got the home pc, but it's rough on mobile man, had to run to the office b! Budge, good kid huh? I think once I've famarized enough of the folks on here like you were saying at the core is a lot of good folks. Musically, I think we're in a very small minority though
    January 26 06:44 PM
  • Jeffrulesyou I gotta say man, I don't know how wham puts up with it. I love his best 'of decades' list, ****ing ace. Anyone past 30 knows the 2000's/10's blow
    January 26 05:40 PM
  • wham49 this is hilarious, just playing, they are the idiots, and I do not need more Dio
    January 26 11:21 AM
  • zakalwe I find it all so bloody exciting. It's taken the 'normal' people to put their vote in to put an end to the lunacy. People might actually stop being so ****ing precious and get a sense of identity, security and more importantly a sense of humour back. Bring it on bro!!!! God Bless America!!!!
    January 25 04:57 PM
  • zakalwe Should there be a minor economic boom and the crime rate falls dramatically within the inner cities he will be the greatest president ever. Media would never announce it though lol.
    January 25 04:26 PM
  • zakalwe You've gotta love trump. Fella is signing things left right and centre whilst coked off his tits in the White House and making it look so simple.
    January 25 04:00 PM
  • Jeffrulesyou I visited, there you go bud ha ha!
    January 25 09:34 AM
  • Jeffrulesyou Your comment for that list was spot on dude couldn't agree more, your boy wham needs more dio though!
    January 24 08:50 PM
  • Jeffrulesyou Bro, I know, I know..I got a whole list.. I love the random hip guys being throw around too.. no offence to townsend, but jesus christ!
    January 24 07:55 PM
  • danielcardoso I know very little about politics to begin with, so i have no idea what they're prattling on about. I don't really like how Morello shoves his political views on everyone's faces for sure though, i don't think he was always this annoying lol.
    January 24 05:45 PM
  • danielcardoso Accurate prophets rating :]
    January 24 05:41 PM
  • Jeffrulesyou No doubt! Just bustin' for the most part, but sometimes you gotta find the right audience. I think 20 is a good marker, but holy s*** dude there's like 15 year olds on here. I'll go in certain thread ands I stick out like a sore thumb ha ha, it's bad man.
    January 23 05:33 PM
  • Jeffrulesyou It's easy to weed the kids out that way, ain't it! Ha
    January 23 05:08 PM
  • Jeffrulesyou Oh I got nothing but love dude! It's hard to bump the 80s round these parts. Every thread that's not metal/hard I find myself getting into an argument ha ha
    January 23 05:05 PM
  • Jeffrulesyou Cyndi Lauper!? Oh ****ing s***, nice man.
    January 23 04:27 PM
  • budgie haha whats up?
    January 23 02:50 PM
  • TheSpaceMan true, and I had a blast with that game even if it was followed by the worst performance i've seen from the post season packers
    January 23 01:46 PM
  • Jeffrulesyou https://www.youtube.com/watch?v=WZvl2aqIyNg remember this? Ha ha
    January 23 10:34 AM
  • TheSpaceMan really is, more disappointing to see the patriots in the SB then anything else though. but hey what can ya do?
    January 22 11:20 PM
  • TheSpaceMan I feel you.
    January 22 04:57 PM
  • Jeffrulesyou Absolutely, just dirty old rock n' roll. I ain't even the biggest Hagar fan, but this is it.
    January 21 10:54 AM
  • Jeffrulesyou Word! rips butt holes straight in half. This might interest you too https://www.youtube.com/watch?v=xN_bZFKZmSI Iron Maiden were big fans and covered a few of their songs. I think there's actually one with Dianno as well
    January 21 10:46 AM
  • Jeffrulesyou Oh my bad dude! Morning eyes y'know? Their Debut is a slammer.. their other s*** not so much.
    January 21 08:32 AM
  • Jeffrulesyou You're not wrong Titan, but I dug their debut; it was good cock rock for '73, especially for Hagar bit of a Novelty though.
    January 21 05:14 AM
  • Jeffrulesyou Was gonna ask you on the VH thread but totally forgot. Have you heard the group Montrose by any chance?
    January 20 10:13 PM
  • DominionMM1 I like them but even on their best albums there are a few tracks that I could take or leave
    January 20 09:24 PM
  • Flugmorph done.
    January 19 07:41 PM
  • Flugmorph ok ill include it
    January 19 07:38 PM
  • Flugmorph ok ill seach a quote for myself. whats the artist/album tho lol
    January 19 07:26 PM
  • Flugmorph im serious about this, dudei need material
    January 19 07:17 PM
  • Flugmorph ill include that in the bonus round if you find a funny quote
    January 19 07:08 PM
  • Jeffrulesyou Anytime, my man, indulge. Old Lp's I bought way back when. Criminally underrated.. mostly hardrock/prog
    January 18 09:35 AM
  • Jeffrulesyou Warrior Soul - Last Decade Dead Century https://www.youtube.com/watch?v=mSuG6NKdY88
    January 18 09:18 AM
  • Jeffrulesyou Harem Scarem - Mood Swings https://www.youtube.com/watch?v=ainBa6_scp4
    January 18 09:06 AM
  • Jeffrulesyou The Tea Party - The Edges of Twilight https://www.youtube.com/watch?v=QaVGNCguCG0
    January 18 08:59 AM
  • Jeffrulesyou Going through some records from the 90's I bought last night, have a few recs for ya bro.
    January 18 08:57 AM
  • claygurnz Haha yeah man...always next year :(
    January 17 03:21 PM
  • claygurnz Still haven't checked Hardwired... yet, why did you lower rating so much if I may ask?
    January 17 02:36 PM
  • TheMrAlexK I can't not argue with a Pats fan, especially when they start stunting titles from over 10 years ago. Btw sorry about your boys dude, they'll def be back next year no question.
    January 16 11:28 PM
  • TheSpaceMan yeah its a shame that the number 1 seed had to have the pack rolling in on em hot off a giants blow out, coulda used a seattle warm up
    January 16 07:36 PM
  • wham49 cant stop Rodgers when he is on a roll, dude is cold bloodedthey will be better next year
    January 16 06:39 PM
  • TheSpaceMan i totally feel for you. hard to watch a season go on when it was ripped from you, esp when the cowboys were running the NFC
    January 16 06:36 PM
  • TheSpaceMan Like I said, this is just the dawn of a whole new team to worry about
    January 16 01:37 PM
  • TheSpaceMan Thanks Titan, you're a good sport
    January 16 01:30 PM
  • TheSpaceMan What a game... gotta love Prescotts composure. Had a lot of respect for his post game, even Rodgers called out his class. This is just the beginning for a new cowboys team, packers are just too hot right now
    January 16 01:11 PM
  • Jeffrulesyou Ha, enjoy! Man, we're in for a rough game here bud.
    January 15 07:42 PM
  • wham49 your Boys ready to take on the real America's team today, can you talk to somebody and try to get Romo a start. it would make Wisconsonites have a little more confidence.
    January 15 11:12 AM
  • Jeffrulesyou It's cold up here, no Tanqueray or warm weather, must be nice!
    January 15 06:18 AM
  • Jeffrulesyou Ah, a gin man! Probably the best kind too
    January 14 11:10 PM
  • Jeffrulesyou Bro what's your favorite drink?
    January 14 11:01 PM
  • DominionMM1 dude you should check out a documentary called art gods if you haven't already
    January 11 12:00 PM
  • zakalwe :D I know dude it's like pizzagate innit
    January 11 05:54 AM
  • Jeffrulesyou Word!
    January 10 04:50 PM
  • TheSpaceMan i'm hoping for a duel of the century. may the best team win.
    January 10 04:00 PM
  • TheSpaceMan oh looks like we face your cowboys next. how quaint.
    January 10 03:55 PM
  • Jeffrulesyou Not sure if you've heard these two bands, but one is a band formed by ex-members of Slough Feg (https://www.youtube.com/watch?v=x_tu6zeDcE4) and the they are Hammers of Misfortune (https://www.youtube.com/watch?v=HRhEurx9N3Y) seems up your alley kinda like the older traditional heavy metal i.e maiden
    January 9 11:05 PM
  • Jeffrulesyou Haha, I know dude, just bustin balls. I appreciate it, any recs are always great!
    January 7 03:39 PM
  • Jeffrulesyou I've probably forgot to rate a lot of stuff as well.
    January 6 11:55 PM
  • Jeffrulesyou s***, dude you stalkin' my ratings;bro!? Ha, I'm very familiar with Operation Mindcrime.
    January 6 11:55 PM
  • Jeffrulesyou Y'know I've never actually sat down and listened to Kamelot. One of my buddies at work raves about these guys. I'll have to check it, thanks bro!
    January 6 11:23 PM
  • Jeffrulesyou Man, I'm gonna have to start reviewing the classics on here. I feel like a lot of em' aren't really getting the justice they deserve. One thing I hate Titan is people sayin' how it is when they have no clue! Specifically the younger audience, now I wish I knew the age bracket before I signed up. A lotta cool folks on here including yourself, but seeing some of it burns me eyes bro.
    January 6 09:17 PM
  • menawati thanks, think I'm over that though haha
    January 4 07:51 PM
  • menawati all good thanks, just a semi lurker on here now, good to see you and some others still on here
    January 4 07:44 PM
  • Dewinged Nice man, I grew up with all that hard rock and heavy metal and in Spain it was def different. Wish I could have experienced it first hand and see some of those bands live at their prime.
    January 3 02:09 PM
  • Dewinged Yeah dude, where are u from? I picture you in the states, am I right?
    January 3 02:01 PM
  • Dewinged No man, Spanish, but I lived in Japan for 8 years. Crazy country, love it.
    January 3 01:55 PM
  • Jeffrulesyou No kidding? I got some folks down there. I go once or twice a year
    December 29 07:34 PM
  • Jeffrulesyou Haha, right on man. Long Island ny?
    December 29 05:11 PM
  • Jeffrulesyou I'm thinking the same thing bud, absolutely. I ain't that different when I was 20 just a little more settle down. These kids think age difference is a big thing it really ain't. I mean I was pretty damn nuts back then too always getting myself into s***, partying, all night keg stands..concerts...broads..it was great! We would've hung out I'm sure of it; that's all I did haha, where you from bro?
    December 29 04:37 PM
  • Jeffrulesyou Dude! ****ing spot on, absolutely.
    December 29 03:47 PM
  • Jeffrulesyou Hell yeah Titan, gotta say I like it a lot more than the newer Fate's albums, but the newest ain't bad at alll. I forgot how powerful Johns voice was, kinda miss em' he was damn good.
    December 29 03:17 PM
  • Jeffrulesyou Sweet, thanks man. You're the right guy to ask. It's been awhile since I've dove into fate I think the last record I bought was parallels, and ghosts debut I loved. Chills im a bit skeptical about I'm with you made was damn dreadful, but if this funks and grooves I'm down for sure btw that John Arch split was ****ing amazing
    December 28 05:05 PM
  • Jeffrulesyou I read his master of puppets review and it made me laugh my ass off.. speaks in a language I completely understand. I may have to start reviewing the classics on here works been slow. I was meaning to ask dude what would you rec from this year? I haven't been too up to date lately
    December 28 02:01 PM
  • My dad was a big cowboy buck when I was a kid. He's from Arlington Texas moved up to New England a little before I was born. I'm a pats fan too, but I love Dallas and they still are my all time favorite I'll be repping the Boys until I'm dead. Damn, that sucks you gotta give em a call and tell him to get his ass back on here seems like a cool dude. We need more older folks! I already caused a bit of trouble on the wall thread trying to defend the classics.
    December 28 11:42 AM
  • Jeffrulesyou I'm feeling the pain too bud, it's very unfortunate. I've grown up with all of em' and to see them gone now, saddens me deeply. We have the Cowboys kicking ass right now to look forward to eh?
    December 28 08:14 AM
  • RunOfTheMill Merry Christmas Titan man!
    December 25 12:22 PM
  • manosg Merry Christmas Titan bro! Wish you all the best my friend.
    December 25 11:57 AM
  • Sabrutin Merry Christmas Titan! Can't wait to bicker when the third Toddryche drops in 2017!
    December 25 08:55 AM
  • Green Baron At that point the rebuild should almost be fully done, and we can get another young closer
    December 15 11:30 PM
  • Green Baron if he's good enough he'll opt out after year 3
    December 15 06:41 PM
  • wham49 he had no business pitching in game 7 to begin with, I hated that decision as it was happening, he had nothing, he showed guts being left out there in the 10th though. did not see the contract but saw he was back, set up man probably, the cubs got a good closer
    December 15 01:28 PM
  • KILL yea talk about bittersweet
    December 6 12:11 PM
  • NightProwler Well, I don't write much here, I just rate to keep score of albums, so it's no biggie :)
    December 3 02:17 AM
  • Jeffrulesyou Haha! Hell yeah man. I'll be 40 in a month, but still kickin" I've met some of those dudes all cool folks. I love how opinionated they are they know their s***! I haven't met Jethro yet, but I've seen him poking around on the prog albums all the time
    November 30 02:30 PM
  • Jeffrulesyou 1976!? No s***, same here man. I'm 39
    November 30 12:32 PM
  • Green Baron how would you feel about the Yanks going after Encarnacion?
    November 28 10:34 PM
  • macman76 I'll it in a month and add you
    November 23 12:06 PM
  • NightProwler Was pretty happy about this one in particular :)http://rockfreaks.net/albums/8425
    November 23 08:32 AM
  • NightProwler Hey man!Things are really good. Haven't been much active on Sputnik this past year since I started writing for Rockfreaks.net. How are you? :)
    November 22 06:00 AM
  • FullOfSounds I'll get on it soon man, love Who's Next
    November 21 09:15 PM
  • Jethro42 Yeah Titanbro, I've checked it. Great song, great video too, really!
    November 17 08:07 PM
  • Green Baron well Gary got straight up murdered in the ROY voting
    November 16 10:05 PM
  • Storm In A Teacup La Dispute is a post-hardcore band being compared to Guns N' Roses and arcade is at a loss
    November 12 09:21 PM
  • Storm In A Teacup good sir, you were being requested in the La Dispute Wildlife thread
    November 12 09:19 PM
  • TheSpaceMan "you don't know how to lose when everyone gets a trophy" HAHAHA thats brilliant. love your comparison to the Cowboys... and at this rate, wouldnt be too far fetched!
    November 11 10:25 PM
  • TheSpaceMan my god its hard to stomach, people are looking for something to go wrong, they're searching for the narrative that fits what they want to fear. sure Trumps not my ideal guy, but so far he's looking more promising then even I expected. To be honest, I'm really proud with America's decision and I hope the hate dies down on both sides and we work together as a country to bring appropriate change
    November 11 10:09 PM
  • TheSpaceMan wait forgot you're also from FL, did we pull through or what?
    November 11 08:54 PM
  • TheSpaceMan whoa dude keep the misogyny off of my shoutbox he's not my president
    November 11 08:53 PM
  • wham49 My whole life if spent working with things that are a waste of time and energy, remember my profession, used to it, ended up being a little therapeutic for me, and they are too stupid to argue back
    November 10 09:34 AM
  • wham49 maybe some will seep in, cant hurt for them to hear the truth a little, or at least the reality of decisions that they make
    November 9 03:21 PM
  • KILL rutsey woulda been dead from diabeetus in like 75 so we wouldnt have even got CARESS
    November 6 10:14 AM
  • KILL life ****in sucks cant even believe they didnt do one last show in the uk but hey presto pro shot footage hell yea
    November 6 10:12 AM
  • wham49 thanks bro, wild night, thought it was over when Chapman started the bottom of the ninth, he had nothing. They won in spite of the managing
    November 3 09:44 AM
  • TwigTW Articulate, lol, thanks, I'm usually pretty articulate before the first bourbon, but after that it's all downhill--fast!
    October 27 07:10 PM
  • Divaman I hear you, Titan. Lately, I've been hearing them with really fresh ears for some reason. I see you got Storm in a Yes mood too, heh heh.
    October 26 08:01 PM
  • Storm In A Teacup I'll get on it as soon as Magnification is over lol
    October 26 07:05 PM
  • Divaman Got you in a Yes mood today, eh Titan? :)
    October 26 06:54 PM
  • Storm In A Teacup that song was amazing all around. spirit of survival was the next song qued and it's good.
    October 26 06:52 PM
  • Storm In A Teacup dang this song is fantastic so far
    October 26 06:44 PM
  • Green Baron Gary has the big market advantage, as well as the fact that his hot stretch happened at the end of the year compared to Fulmer who struggled at the end
    October 25 10:03 PM
  • Green Baron he better win AL ROY
    October 25 09:51 PM
  • TheSpaceMan nice win though!
    October 16 07:47 PM
  • TheSpaceMan This has been hard on me, not the game I expected
    October 16 07:26 PM
  • TheSpaceMan I think thats a fair bet... doubt it'll ever seem one sided at any time. love those kind of games too. and maybe dez caught it in a backyard game, but not in the NFL (;
    October 15 11:40 PM
  • TheSpaceMan yeah like I said I think it'll be a great game, pretty excited for it. nervous, but excited
    October 15 11:29 PM
  • TheSpaceMan green and gold 'till I'm dead and cold
    October 15 11:25 PM
  • TheSpaceMan see you at lambeau tomorrow, hope for a great game
    October 15 05:55 PM
  • MrSirLordGentleman dude check Argus ASAP. Essential stuff
    October 9 08:50 PM
  • MrSirLordGentleman imma kill you how is it you haven't checked Wishbone Ash
    October 9 08:30 PM
  • claygurnz How Bout Them Cowboys
    October 9 07:25 PM
  • danielcardoso new regina spektor album is class dude, probably not quite along your taste but i figured i'd rec you regardless just in case :]
    October 8 11:32 AM
  • manosg You're welcome! New Suicidal Tendencies as well (with Dave Lombardo on drums); I know you are a fan.
    October 7 12:29 PM
  • manosg Sure thing dude. If you want to check some new stuff, feel free to jam the new Marillion, which was crowdfunded! Not bad at all.
    October 7 09:56 AM
  • manosg Hey bro, is everything okay there with Hurricane Matthew?
    October 7 08:52 AM
  • adr idk i don't think you'll be into anything new i've been listening to, but if you're into thrash check new Vektor i guess
    October 6 05:47 PM
  • adr 4.0 for a 2016 Red Hot Chili Peppers album, new Rolling Stones aoty confirmed
    October 6 05:38 PM
  • adr lol
    October 6 05:37 PM
  • TheSpaceMan how well are you handling the sun and heat? I remember seeing you comment about how you're loving flip flops more than ever and that spoke to me in a spiritual way... they've become my go to whenever its reasonable
    October 6 12:16 PM
  • TheSpaceMan go bulls! small world huh?
    October 6 11:58 AM
  • TheSpaceMan Wesley Chapel is 20 min from me, if even, it seems
    October 6 11:53 AM
  • TheSpaceMan I'm right outside USF, up in connecticut I landed a nice job while in school and focused on that instead of finishing my degree to help pay the bills, so now I'm going fulltime at USF to finish it off and hopefully transferring back to the office in CT or the ones they have in palm beach
    October 6 11:46 AM
  • KILL lol yea i saw it on their twitter, alex is a funny ****
    October 5 02:26 PM
  • danielcardoso hey buddy, random question do you like basketball?
    October 5 07:50 AM
  • wham49 I am hoping for mets, and Nationals, The Cubs would have the best chance against them, SF in a short series scares me.
    October 1 01:38 PM
  • Divaman Thanks Titan. Hope you enjoy.
    September 28 12:36 PM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy