Titan
User

Soundoffs 14
Album Ratings 1488
Objectivity 79%

Last Active 10-27-14 6:14 pm
Joined 07-23-12

Forum Posts 4
Review Comments 6,959

shoutbox » all posts 
  • manosg Indeed but I'm the young'un of the company hahaha! We're privileged to have grown in an era where we had just enough info and be romantic at the same time towards music. Most guys these days tend to be over informed cynics.
    January 28 02:09 PM
  • manosg Yup, 32.
    January 28 10:59 AM
  • manosg Thanks man, I'm really happy you enjoyed it! It's great when those small bands make good music. Feels like when NWOBHM started and every metalhead out there was trying to make a name for himself.
    January 28 02:07 AM
  • sonictheplumber haah thanks man jammed it earlier today though
    January 26 10:28 PM
  • manosg yeah, after some point the album gets a bit better and especially after the first two tracks. Makes you wonder, who decided on the track order? I also felt like the album doesn't get somewhere and the production is not good at all. All those layers and it sounds a bit muddy and flat. That's on first listen though and it might change even though I doubt it haha.
    January 26 03:18 PM
  • Snowdog808 Yes, but it looks like from the rating that a rating like mine is not very special.
    January 26 02:31 PM
  • manosg halfway through the new Guardian and can't say I'm very excited...
    January 26 01:15 PM
  • manosg Indeed. That's weird...They're on Spotify though if you don't mind not having their albums downloaded on your pc.
    January 25 03:57 PM
  • manosg Nice. Is it your least favorite Guardian? Also, I see that you're checking Renaissance; incredible band!
    January 25 03:49 PM
  • KILL http://www.zachowajto.pl/xD7V2Pd/renaissance-ashes-are-burning-1973-rar
    January 25 03:32 PM
  • KILL i mean their whole discogs on rutracker as rutracker has everything but dno if ur too lazy to work out how to use it cos its in russian. but anywho heres ashes https://kickass.so/renaissance-ashes-are-burning-mp3-260kbps-vbr-t9864518.html and sheherazade http://www14.zippyshare.com/v/68490103/file.html
    January 25 03:25 PM
  • KILL which record did you want? ashes or scheherazade?
    January 25 03:22 PM
  • manosg Yeah, I've been in the mood for more classic rock/metal stuff for some reason. The thought that I will hear a bloated symphonic album doesn't feel appealing. I'll get to it eventually, hopefully in the following days.
    January 24 03:31 PM
  • manosg Sweet! Still haven't heard the album haha. Has it grown at all?
    January 24 03:02 PM
  • sonictheplumber geddy's voice too probably
    January 23 07:05 PM
  • sonictheplumber dude i hope so!
    January 23 06:54 PM
  • sonictheplumber if there was a nashville date i'd hit up 2 shows. im not so sure there'll be a 2nd US leg so i figure atlanta will be my 4th and final rush gig
    January 23 06:50 PM
  • sonictheplumber s***, row 40? hell just wait a bit and get a cheaper seat, they rock no matter where youre at. you goin to multiple shows or just that one?
    January 23 06:03 PM
  • sonictheplumber are those what you got? thats way too pricey. most ive ever paid for a show is 107 for floor at maiden/megadeth
    January 23 05:57 PM
  • sonictheplumber damn dude. lawn's usually 50, im hopin it stays 50
    January 23 05:43 PM
  • sonictheplumber haha i wish they'd do 70s and some perm waves s*** yeah
    January 23 04:36 PM
  • NeroCorleone80 Of course. Great show just a shame they dont play anything from SBS and Sabotage now. I guess Ozzy's voice cant handle those songs anymore.
    January 23 02:44 PM
  • sonictheplumber man this is gonna rock
    January 22 07:07 PM
  • sonictheplumber thanks bro but as lame as it sounds im prolly just gonna wait til the 30th and get my lawn tickets haha.
    January 22 04:45 PM
  • sonictheplumber yeah i wasnt expectin it to be this early but hell the earlier the better. this is right at the end of the semester so i can get my summer started the best possible way. also im glad they chose that venue again, the lawn is real fun
    January 22 03:08 PM
  • sonictheplumber saw it first thing this morning, im ****in pumped
    January 22 02:58 PM
  • sonictheplumber yeah fuk dat
    January 20 11:57 PM
  • adr damn man that sounds cool as ****, and yeah i obviously didn't take "the bite" seriously , i mean i do the same thing all the time with others. Also "You definitely soften up as the years go by" i mean what the **** i will do with my 27% Death Metal then? :D
    January 20 05:21 PM
  • adr haha Really? Apparently they will release a new album this year,might check it. Also how old are you man, just curious.
    January 20 04:47 PM
  • adr never heard them actually, my % of hardcore comes more from more modern hardcore stuff and screamo tbh haha i mean Dead Kennedys, Husker Du, Minor Threat, Misfits obviously rule, but i don't listen 80's hardcore that much
    January 20 04:35 PM
  • manosg Indeed. I'll probably give it a listen after 6-7 hours when I finish work, meetings and s*** and feel relaxed. I really hope I enjoy it a bit but as you've said it might be a grower. All of their recent albums were growers for me so let's see how this one feels...
    January 20 07:47 AM
  • manosg how about the production? I hope it doesn't sound like that s***ty youtube track they released a while ago.
    January 20 07:38 AM
  • manosg damn, a 2.5? I suppose it's bloated out of proportion haha! I read in a review that it's similar to A Night at the Opera in terms of song complexity, layers etc. I've downloaded it but haven't listened yet.
    January 20 07:30 AM
  • DoctorDoom Dude, Somewhere in Time is my favorite Maiden record. Nice reference!
    January 19 11:31 PM
  • sonictheplumber yeah the rushsteria has died down in the past couple years, we reached a peak from like 2010-2012 but ever since the rock well has been gettin empty
    January 18 07:58 PM
  • JokineAugustus Yes DEARY!
    January 17 11:22 PM
  • Jacquibim rockin all day errday rockin hard gotta keep rockin m/
    January 17 11:20 PM
  • JokineAugustus dude you gotta a bunch of awesome albums 5'd so no hard feelings
    January 17 11:19 PM
  • JokineAugustus I feel for you as well
    January 17 10:42 PM
  • JokineAugustus 17% hard rock
    January 17 10:41 PM
  • JokineAugustus Ya its kinda low I know :/
    January 17 10:41 PM
  • JokineAugustus Z2 is a reaaaally hard 2 for me.
    January 17 10:31 PM
  • sonictheplumber since they came to atlanta during the summer i mean
    January 17 03:05 PM
  • sonictheplumber dude a summer rush tour damn its been a while
    January 17 03:05 PM
  • sonictheplumber damn thats perfect!
    January 17 01:55 PM
  • Torontonian Nice, Snakes and Arrows seems a bit low though. ITs got some awesome tracks! main monkey business especially!
    January 15 11:09 PM
  • Torontonian Sw is an insufferable cock, agrreed. They were one of the first bands i ever loved so I have a aodt spot for them.....
    January 13 10:34 PM
  • Torontonian I agree that he does. I find him pretentious as well but its still my favorite album. I see where ur coming from though, I just got a little disheartened when I saw the 4.
    January 13 10:18 PM
  • Torontonian D: why!? He takes himself too seriously but that's old news!
    January 13 10:12 PM
  • Torontonian DUDE! what happend to your Deadwing rating? a four!!!!?!?!? D:
    January 13 10:05 PM
  • Sabrutin Going through a little flu at the moment, haha! Uhm, speaking of Mindcrime II there is just something that doesn't click with me. A lot of tracks start nicely but I can never stand them completely except for "The Hands" which is easily my favorite. I even gave a 3 to HITNF, I guess I'll never be friends with Mindcrime II!
    January 13 07:01 PM
  • SowingSeason I think Dallas wins. I believe Rodgers won't be mobile, and the Packers offense will attempt to revolve around Lacy. They'll play well but score about 7-10 less points, which is enough of a difference for me to take Dallas in this one.
    January 10 09:06 AM
  • DominionMM1 only good game of the weekend. unfortunately, it may spawn more ****ing replay, which is the last thing I wanna see.
    January 6 07:35 PM
  • Torontonian Looks like rush is touring this year! Like manosg, I wish u a happy new year!
    January 3 06:38 PM
  • manosg Happy new year man! I wish you all the best!
    January 1 03:42 AM
  • demigod! yeah that and kid a are my favs from them by far. king of limbs is #3 but i seem to be alone on that...
    December 31 03:58 PM
  • demigod! never! but yeah i ****in love in rainbows
    December 31 03:54 PM
  • demigod! yea? what'd i say about it lol refresh my memory
    December 31 03:52 PM
  • DominionMM1 nevermind. suh's gonna play after all.
    December 31 09:51 AM
  • NeroCorleone80 Nice. Hope they have some surprises in the setlist.
    December 31 08:33 AM
  • DominionMM1 yeah but not having suh up front is gonna make it much less difficult for dallas to run the ball
    December 30 05:32 PM
  • DominionMM1 no suh for the lions. things are already looking good for the cowboys.
    December 30 04:53 PM
  • LordePots u too tbh u aight man ~broner~
    December 30 04:11 PM
  • NeroCorleone80 Nice. I'm in Staten Island. Originally from KS though. Moved a few years back.
    December 30 09:12 AM
  • NeroCorleone80 NYC
    December 30 08:53 AM
  • JamieTwort Try the Ty Segall album (#7); it rocks hard. You might also like some of the other poppier psych albums like White Fence (#18) and Temples (#38).
    December 29 05:00 PM
  • Minushuman24 oh s***, Im so sorry dude, did not mean to post that much
    December 25 12:16 AM
  • Minushuman24 Oh, I found it at my local record store, and I have one of their posters, Theyre pretty cool, its cool you know them
    December 25 12:13 AM
  • sonictheplumber i wish that i could live it all again!!
    December 24 01:20 PM
  • NeroCorleone80 yeah i'll probably give those albums another listen at some point
    December 24 11:32 AM
  • sonictheplumber yeah i considered teachin english or history, not entirely sold on it though but its the only thing i can think of.
    December 24 08:28 AM
  • sonictheplumber well i can read and i make A's in english/history and im learnin how to do fast food at krystal, we'll see what i can do
    December 24 08:14 AM
  • sonictheplumber haha **** that dude i got no skills, i just want money.
    December 24 08:08 AM
  • sonictheplumber haha thanks man, just hopin to figure my s*** out and pick a career
    December 24 06:44 AM
  • danielcardoso Awesome of you to want to check out Heep. Definitely listen to Demons And Wizards first, then you can check Very 'eavy Very 'umble and Magician's Birthday. UH's first 6 or 7 are almost all interesting, hope you enjoy.
    December 23 06:05 PM
  • guitarded_chuck no but thanks for introducing me, i will. i've never had problems with viruses in the 5ish years i've had my mac but it's worth checking it over anyway (admittedly i never had so i guess i can't say i haven't had problems)
    December 23 01:56 PM
  • sonictheplumber goin to dalton state right now and in a few years i'll transfer somewhere
    December 22 10:58 PM
  • Torontonian RUSH discog rush is going well. Fly by night and Power windows are extremely under-appreciated on here imo.
    December 22 10:03 PM
  • JamieTwort Haha sorry dude, I saw you were bumping a load of hair metal albums yesterday but I was too busy to join in. Summer is hair metal season really though, c'mon man.
    December 22 11:42 AM
  • sonictheplumber im always around man!
    December 21 08:15 PM
  • Torontonian nah lol, nusrat fateh alih khan, i just spotified that s*** and i actually enjoyed it. He's definetly one of my favorite users.
    December 20 06:59 PM
  • Torontonian ya he definetly gives plenty of recs. He even got me to listen to one of his native pakistani albums and i actually dug it much more than i thought i would lol.
    December 20 06:55 PM
  • Torontonian ya, omair rec'd me bilateral, i actually ****ing bought it and i really liked it after like the 3rd listen. That drummer is incredible.
    December 20 06:47 PM
  • Torontonian i try to keep an open mind though. I'll definetly give it the good ol college try unless its somehthing i just really dont like, like rap or emo.
    December 20 06:44 PM
  • Torontonian ya definetly. Instrumental stuff i dig in general but ya prog makes up more than half of my listening lol.
    December 20 06:37 PM
  • Torontonian sup, what do you think of this. Its jazz but its really fun. ANd the closer is epic. https://www.youtube.com/watch?v=JgWMiDMt0Bk
    December 20 06:24 PM
  • DominionMM1 seriously one of the best matches ever. definitely the best one at that wm.
    December 19 03:13 PM
  • manosg Agreed. He was too intoxicated for that s*** haha.
    December 18 03:07 AM
  • JamieTwort Yeah maybe I could do it for my 40th review or something to celebrate a milestone. It will always be the best thing Purple have ever done for me.
    December 17 01:47 PM
  • manosg Oh yeah, it's definitely less overplayed than the other albums. I just wish there was a better live recording of The Doors out there. I've heard Absolutely Live and Bright Midnight and while they're good I think the guys could do better.
    December 17 12:29 PM
  • manosg Hey bro, am I correct to believe that there's a story behind your love of The Doors' Soft Parade? I saw it's your favorite which is unusual even though its t/t is awesome.
    December 17 11:51 AM
  • DominionMM1 yeah but it's hard to picture them missing out on the playoffs
    December 15 08:11 PM
  • Torontonian Ya, YYZ is definelty my favorite rush song. My dad liked them so much he used to skip school to buy their records the day they came out when he was a kid. I've been jamming them hard lately. Will probably check roll the bones next, as your rating intrigues me.
    December 14 12:17 PM
  • Torontonian Faves*
    December 14 12:02 PM
  • Torontonian Nice. Love how youve counted. Permanent waves, signals, and 2112 are my faces. Still haven't finiahed their discog tho. :/. Theyre probably my dads favorite band as well.
    December 14 12:01 PM
  • Torontonian Is rush ur favorite band?
    December 14 11:50 AM
  • KILL did i say that?
    December 14 11:26 AM
  • SowingSeason It'll be tough because Philly really plays up for their home crowd...but Dallas has had more time to prepare and looked much better last week than philly did.
    December 13 08:13 AM
  • SowingSeason I have a feeling this one will go to the Boys, but I'll be rooting hard against them as a Philly native. I just wish my actual favorite team, Carolina, could have taken better advantage of a s*** show division.
    December 13 07:49 AM
  • DominionMM1 oh yeah i remember having to blow into the cartridge and sometimes even having to blow into the console. i've never really had any games crap out on me. it's always been the nes consoles. think i've gone through like 5 or 6 of them.
    December 12 05:05 PM
  • DominionMM1 yeah im guessing it's still in the wrapping and everything. used ones are still like $28 though which is ****ing outrageous.
    December 12 04:53 PM
  • DominionMM1 yeah man. http://www.amazon.com/Tecmo-Super-Bowl-nintendo-entertainment-system/dp/B00004SVVP/ref=sr_1_3_twi_1?ie=UTF8
    December 12 04:17 PM
  • DominionMM1 kids man. although it's pretty incredible how many younger people know about tecmobowl. game is ridiculously expensive on ebay, amazon, etc. because all these ****ing kids want it.
    December 12 02:35 PM
  • DominionMM1 no i don't see a blowout either way
    December 10 06:47 PM
  • DominionMM1 but when it comes to the sanchize nothings guaranteed
    December 10 06:42 PM
  • DominionMM1 honestly, i dont see it. it's a divisional matchup in december with first place on the line, and that situation hasn't been turned out well for the cowboys in the recent past.
    December 10 04:25 PM
  • Torontonian ya np man! i suggest skipping "paper lies" on brave though, as it kind of blows. btw what do you think of this song. https://www.youtube.com/watch?v=x73JX0B-Mik its off a somewhat inconsistent album, song is amazing though imo.
    December 8 08:24 PM
  • Torontonian marbles is also great imo!
    December 8 08:17 PM
  • Torontonian i think so, seasons end definelty has its jams but doens't really have the consistency of brave and AOS. thats just me though.brave is probs my fave hogarth but AOS has king and t/t which blow me away every time! King is in all odds my favorite marillion song.
    December 8 08:17 PM
  • manosg I was actually reluctant to check every 2K Blind Guardian haha! But I really found At The Edge Of Time great. Sacred Words is the track that I enjoyed the most. It kinda reminded me of Rage's Lingua Mortis album were they did the whole power metal meets orchestra thing. I also enjoyed Valkyries and A Voice in the Dark a lot.
    December 7 11:17 AM
  • ButteryBiscuitBass Cheers bro, not on this one. This is with my mate which is gonna be used as an interlude on our prog death metal album that we've nearly finished writing.
    November 29 07:27 AM
  • ButteryBiscuitBass https://m.soundcloud.com/meus1/interlude-1 new track up if you're interested bru
    November 27 03:31 PM
  • Green Baron i live in great neck, so glad that royal blood are opening the show
    November 23 12:00 PM
  • Green Baron I live about 20 minutes from Citi Field as well.
    November 23 11:20 AM
  • dannyboy89 NPftD and FotD have their share of stinkers imo, but they're nowhere near the lows of albums like Jugulator, Demolition and Nostradamus. I can't even sit through those, although some fans dig 'em.
    November 22 05:39 PM
  • dannyboy89 Prob because Priest decided after SC to devote themselves to becoming a commercial band, thus compromising their songwriting quality. Maiden just kept the focus I guess. And yeah, I wouldn't say I absolutely love Maiden's newer material, but it's easily superior to Priest's, it's almost objective fact.
    November 22 05:38 PM
  • dannyboy89 While I do prefer Priest to Maiden, I will admit that Maiden's more recent stuff is generally more interesting to me than Priest's latest stuff. Why do you think Maiden has been able to stay interesting where the likes of Priest and Megadeth haven't been able to?
    November 22 05:24 PM
  • JamieTwort It's all good dude. I'd also hate to think that you'd take my sometimes deadpan British way as me being wound up haha.
    November 22 03:55 PM
  • JamieTwort I'm asking if you have a problem as you yourself seem to be the complete opposite of 'loosened up'.
    November 22 03:24 PM
  • JamieTwort Problem?
    November 22 03:19 PM
  • OmairSh If you're in the mood for upbeat songs then I'd suggest 4 and 5
    November 21 07:29 PM
  • OmairSh I'd say check out the first 3. All depends on your mood. There are mellow songs as well as catchy upbeat ones.
    November 21 07:15 PM
  • OmairSh TITan!! http://www.sputnikmusic.com/list.php?memberid=673174
    November 21 12:25 PM
  • TheNotrap Indeed. It really pisses me off seeing this new "generation lol" bashing the classics.
    November 8 09:13 AM
  • OmairSh 3.5 for ADHD? Dude wtf
    November 1 01:49 AM
  • Judio! Oh ok. Looking forward to your comments bro!
    October 31 01:38 PM
  • manosg Sure man, I'll give it a try soon enough.
    October 31 01:25 PM
  • DominionMM1 yeah but you just never know. i mean i think we're better than our record would indicate. we're a fumble and a couple penalties from being 7-1 but i still worry.
    October 31 01:12 PM
  • DominionMM1 maybe but carolina's got an easier schedule the rest of the way. yeah i know i'm pessimistic.
    October 31 01:02 PM
  • DominionMM1 not yet man. next three games are all tough even though we're at home. plus going to pittsburgh and chicago in december is gonna be a bitch.
    October 31 12:53 PM
  • Judio! :) Thanks dude, that means a lot! Yeah I reviewed MF's discog last year because only two of their LPs had reviews and I wanted to give more exposure to them. I'm glad you liked the reviews man, and it's cool that you're into MF's post-80s LPs too!
    October 31 12:11 PM
  • OmairSh Song's okay, Damien's vocal approach made it a bit more interesting, granted I only listened to it once. https://www.youtube.com/watch?v=ZQEMtBmS_bA This kind of Threshold stuff is more interesting for me. A lot of the bands riffs are pretty bland and generic, Groom's lead work is brilliant though
    October 30 11:29 PM
  • OmairSh Friend? What friend? It's over between us. So much disrespect to Leprous :P. I just never properly got into threshold, their writing style has barely evolved
    October 29 10:18 PM
  • Snowdog808 You have rated Scenes from a Memory and my top two Sabbath albums correctly I see.
    October 29 07:03 PM
  • DominionMM1 I know man. I'm seriously worried about Thursday.
    October 28 01:23 PM
  • I also surprised you when I was on Sputnik on Saturday night. I'm aall about surprises :P. Yeah I think threshold is extremely generic prog metal. They have some great moments, but many more painfully average ones. Dude you gave March of progress the same rating as Bilateral. That's what we call heresy my friend.
    October 27 10:12 PM
  • DominionMM1 Got it done
    October 27 12:27 PM
  • OmairSh Hahaha, true, I can say the same to you :-D.
    October 26 12:04 AM
  • OmairSh Dam best album of all time's tough :-/
    October 22 11:37 PM
  • manosg Folk: Donovan - Sunshine Superman, Bob Dylan - Highway 61 Revisited. 90s Doom/Death: My Dying Bride - The Angel and the Dark River, Haggard - And Thou Shalt Trust The Seer, Theatre of Tragedy - Velvet Darkness They Fear, The Gathering - Mandylion (mostly doom/gothic). Also the following three are ****ing riff fests, Diamond Head - Lightning to the Nations, Iced Earth - Night of the Stormrider, Monster Magnet - Powertrip. If you need any more, just give me a shout dude.
    October 19 01:10 PM
  • manosg Sure bro. Gonna rec you a few stuff and if you've already listened to any of those and want me to give you another recs, let me know. So here we go. For blues: Johnny Winter - Johnny Winter, Junior Wells - Hoodoo Man Blues, Derek and the Dominos - Layla and Other Assorted Love Songs, John Mayall - Blues Breakers with Eric Clapton. 70s Hard Rock: Santana - Santana III, Captain Beyond - Captain Beyond, Budgie - Never Turn Your Back on a Friend. Folk: Van Morrison - Moondance,
    October 19 01:06 PM
  • menawati hard to pick just one but probably risveglio by Egonon
    October 19 11:47 AM
  • OmairSh Checked out the BTBAM links, not bad stuff. Might check their albums out, thanks.
    October 16 07:16 PM
  • MrSirLordGentleman What are you talking about, that never happened, I've never said something silly e.e
    October 14 09:03 PM
  • OmairSh The daily phase was about a year ago. But I might review it when I get into it again. Why don't you review it? :-D
    October 14 08:49 PM
  • OmairSh Hmmm you've got me thinking. My urge to review comes spontaneously, and with Bilateral I don't know if I can describe the music really well, but I might try sometime. Thanks though.
    October 14 08:10 PM
  • menawati yeh pretty good, hope you too
    October 14 07:02 PM
  • OmairSh But it already has a 5 review :/. I might review TPS since a 3.5 review is just plain wrong.
    October 14 06:40 PM
  • OmairSh Finally had the balls to 5 Bilateral m/
    October 14 05:55 PM
  • OmairSh Glad you're enjoying the album so much :-). Definitely a grower. Yay another Leprous fan on sput m/. One of the most important young prog bands for the future of the genre imo. They're going in the studio in November to start working on their next album!! PUMPED!
    October 13 06:52 PM
  • OmairSh A taste of other Leprous albums http://grooveshark.com/#!/s/Phantom Pain/3cpZMo?=5, http://grooveshark.com/#!/s/Foe/59se54?=5.
    October 13 06:43 PM
  • NightProwler Hey man, long time no see, how are you?Myself, I've been offline most of the summer (been traveling, broke my arm, started new study, etc.), so 'trying to make a comeback' :)
    October 12 05:23 AM
  • OmairSh I'm in tears https://www.youtube.com/watch?v=54dJz_ynMcs
    October 12 02:41 AM
  • furpa No problem dude. I literally can't imagine what I would do without my dad so it's humbling and tragic to hear about the loss of yours. Keep on keeping on man.
    October 11 11:34 PM
  • demigod! oh cool. ive only heard their album "the inner mounting flame" but it's pretty amazing, the instrumentation is mind blowing. bit wanky at times but holy s*** does it vibe, i could see you digging it for sure
    October 11 09:50 PM
  • demigod! i wish i had some new recs for ya. i just haven't been jamming much prog rock and/or metal lately... at least not stuff you've prolly already heard. unless... do you jam Mahavishnu Orchestra?
    October 11 09:47 PM
  • demigod! that's good to hear. i like his early 2000's output the most personally... accelerated evolution and terria are masterpieces. also addicted
    October 11 09:41 PM
  • OmairSh Dam, I was blown away by it. Anyway as long as its not below a 4 its all goo.
    October 11 04:47 PM
  • ViperAces everything's pretty good over here, just started my last year at school. how are you?
    October 11 07:55 AM
  • OmairSh Cool, thanks. I'll give you my feedback when I've checked.
    October 10 09:42 PM
  • OmairSh Thought about checking them out a few years back but never got round to it. Am I missing much?
    October 10 09:20 PM
  • OmairSh https://www.youtube.com/watch?v=GQOLYA4o5Fg, https://www.youtube.com/watch?v=5TDUUOKMbME Band is incredible live, just look at the headbanging m/
    October 10 02:34 AM
  • OmairSh https://www.youtube.com/watch?v=Pmmh69G-pt0 I want to impregnate the chorus and raise a family of little choruses that will grow up to be like their mother
    October 9 11:33 PM
  • OmairSh Yeah I know that worries me a lot. I have loads of wacky videos and should take them off or make a separate account, but then all my views will be gone. ****ing first world problems
    October 9 06:20 PM
  • OmairSh Fuk, they're on to me. Yeah I probably have a lot of fanboy comments
    October 8 11:52 PM
  • ButteryBiscuitBass Yo yo yo, glad to hear life is good. Everything is mighty fine this side of the Atlantic, just jamming a lot of Black Metal and neo-folk at the moment. Me and my boy are working on a progressive metal album atm (more in the Opethy vein) and it's going really well. Got loads of sh1t down and I'm enjoying it. I haven't had this focus on music since I was 18/19, so I'm happy.What brought you back to these parts?
    October 8 06:56 AM
  • OmairSh Wow, true progression :P
    October 7 09:13 PM
  • OmairSh Really? I haven't even finished their first album. Steve should work on another Dregs album now, the world needs it
    October 7 09:04 PM
  • OmairSh You like it more than TPE, Remedy Lane, and Be? Daym
    October 7 08:18 PM
  • OmairSh Coo, have you heard of Pain of Salvation?
    October 7 06:09 PM
  • ButteryBiscuitBass Yes mate! How have you been keeping? I've been jamming Mindcrime in your honour on a weekly basis since you introduced me to it. What are you spinning these days?
    October 7 05:02 PM
  • OmairSh Dam, maybe that means you need to give it more time. Most people that came back to it after a bit fell in love with it. Though obviously not everyone "loves" it like I do. How did you like the Dixie Dregs?
    October 7 04:54 PM
  • demigod! ever jam devin townsend?
    October 7 12:46 AM
  • OmairSh Haha, nah dude I'd promote a wise man such as yourself to be my boss :-).
    October 4 07:09 PM
  • OmairSh That's great to hear. My MBA finishes in December, and I'm happy I chose it since I enjoy marketing and HR, I could see myself going further into one of these strains, especially HR. I transferred to Toronto for my last semester, so enjoying the new city as well. Things is good.
    October 4 06:55 PM
  • OmairSh Damn, well glad to hear you're feeling well. Health is so important. Hows the job going?
    October 4 06:47 PM
  • OmairSh No problemo, hope you enjoy them. SO how's life?
    October 4 06:39 PM
  • OmairSh Leprous - Bilateral (I think I recommended this before, but its one of the best prog metal albums I've ever heard. Takes a few listens to properly digest though). Otherwise I'd rec Dixie Dregs - What If (70's jazz rock/fusion).
    October 4 06:32 PM
  • OmairSh True that.
    September 5 08:24 AM
  • OmairSh Oh cool, how come you decided to leave engineering?
    September 3 07:32 PM
  • OmairSh I've moved to the world of business, doing my MBA now. How're things with you?
    September 3 01:58 PM
  • OmairSh Look who's back
    August 22 01:13 AM
  • demigod! dude have you ever jammed integrity? i think you'd enjoy their first album a lot
    August 19 07:48 PM
  • NeroCorleone80 welcome back
    August 18 06:57 AM
  • FourthReich great user featured
    August 18 06:47 AM
  • KILL dude why did you even leave? ive been yearning for your call
    August 18 05:45 AM
  • demigod! he has risen!!
    August 17 05:45 PM
  • sixdegrees lol
    December 16 08:54 PM
  • demigod! miss u
    December 15 10:01 PM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy