YankeeDudel
Disco is NOT dead! Disco is LIFE!
User

Album Ratings 2188
Objectivity 66%

Last Active 07-09-13 4:49 pm
Joined 01-30-12

Forum Posts 6
Review Comments 9,305

shoutbox » all posts 
  • OmairSh You've gotten quiet recently
    July 21 12:57 AM
  • KILL dont think i forgot ur big ALL THRASH SOUNDS THE SAME argument we had back in the day, those passionate convos stay with me dude
    July 8 02:49 PM
  • KILL sweet do you dig thrash yet
    July 7 04:30 PM
  • Havey fuk u!!!!
    June 30 08:00 AM
  • Graveyard was da gravy white or brown
    June 22 09:21 PM
  • Graveyard labratsfords
    June 21 08:42 PM
  • FourthReich peep my new new https://yt3.ggpht.com/-pn_CLZOJOtM/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/gGH8cWpQf6o/s100-c-k-no/photo.jpg
    March 31 05:28 PM
  • OmairSh I checked out Dhafer Youssef, pretty cool stuff https://www.youtube.com/watch?v=eJwSZIajEvI. Incredible voice
    March 19 06:17 PM
  • LordePots k nice talkin to ya
    March 5 09:19 PM
  • LordePots the **** is with the douchebag remark
    March 5 06:34 AM
  • Keyblade They're on itunes, sweet. Yeah I've been hyping them for years to almost no avail haha
    February 14 10:17 PM
  • Keyblade Mindflowers m/
    February 14 08:09 AM
  • OmairSh Yeah for a while now my presence has been limited as well. Guess that's what happens when you have other things going on eh
    February 12 01:53 PM
  • OmairSh Someones been queit
    February 11 01:21 AM
  • SadAndHolyGlow Um, so the site in your favorite bands box. Thank you for putting that there. Just... thank you.
    November 30 04:08 PM
  • Cygnatti nice dig *_*
    November 25 08:44 PM
  • porch careful now, fear and whiskey is meh
    October 8 09:31 AM
  • Havey who what where why how and when
    August 16 08:12 PM
  • treeqt. :*
    August 14 11:18 AM
  • Chortles lov u yanks
    August 12 01:03 AM
  • KILL 69 n feelin fine
    August 7 08:19 PM
  • TheNotrap rip?
    August 6 05:49 AM
  • Cygnatti I feel like they do that just to screw with my head and make me go like "wtf just happened!?" grrr, such jerks. what's the more chill and cool kinda jazz (I'm assuming, the kind that came before fusion), because that was kinda more of what I was looking for in the beginning.
    July 14 08:10 PM
  • Cygnatti nah man, most of the "good" pop I been listening to you've already rated so you're pretty good. man, I've been trying to get into jazz (some of the older classics, and then some of the more abstract kind) and it ain't workin' out. :/ I figure I just need to give it more time, so we'll see in the future. I seem to enjoy funk a whole lot though.
    July 14 04:18 PM
  • somnolence the lack of RAGTIME in your piechart is perplexing me
    July 14 01:02 PM
  • Cygnatti hey mate, just wanted say that your pie chart looks so amazing nao. :"~@
    July 12 03:36 PM
  • FourthReich he's a bro for sure but he's no yankeedude
    July 9 08:02 PM
  • FourthReich id gladly trade cyg for you man, he's like your evil twin
    July 9 06:01 PM
  • FourthReich could you come back thanx
    July 8 07:53 AM
  • GiaNXGX i miss you :(
    June 26 10:13 PM
  • foxblood where've you been??
    June 25 01:30 AM
  • GiaNXGX ever heard of Jakob Ullmann? also http://m.youtube.com/watch?v=IW3L3YW4rW8
    June 11 09:38 PM
  • lately you bask in that coolness
    June 5 03:48 PM
  • lately everything ok girl?
    June 5 03:42 PM
  • SupercolliderMusic http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/30412445.jpg
    June 5 03:33 PM
  • GiaNXGX why would you jam Shiet Hellish Miasma,; Impish Tyrant is king. You also can Kazumoto Endo-it up with a cup of While We Were Out vodka, know what am sayin aw.
    June 1 12:58 AM
  • Cygnatti hey yanksalot, you need to get on moar, ya know? anyways, I was hoping you could find me some 2013 albums because I'm pretty much putting this year off so far. stuff you think I'd like or stuff that'd interest me.
    May 25 06:41 PM
  • GiaNXGX that's troo. I also heard about Potsy's departure, sad thing :( (tho we're still friends on fb!). what about a 25 items yankeerecs list or something like dat fo one of these days haha, we'll see. Just in case man, do you have rym? sputnik's gradually morphing into a whos-who ph mockery kitsch forums ugh, like what the ****.
    May 25 11:58 AM
  • Keyblade [=
    May 24 01:03 AM
  • Keyblade dude check, think you'd dig. http://kausemus.bandcamp.com/
    May 23 05:22 AM
  • Kman418 yeah i feel you. btmi/asob's stuff tends to attract a pretty specific crowd of people and if you don't fit into it you're not going to like it much at all. anywho you should rec me some weird ass stuff that i've never heard of i wanna try some new stuff
    May 18 07:47 AM
  • Kman418 do you actually think asob are that bad??? :[
    May 18 07:32 AM
  • BaselineOOO dude do you like animalia corolla and sporing promenade?
    May 7 05:59 AM
  • slipnslide oh thank you im sure you do 2 :]
    May 2 04:09 AM
  • slipnslide by him u mean me that is me hello nice to meet you :]
    May 2 01:44 AM
  • slipnslide hello tankee http://www.youtube.com/watch?v=IcJWjKFZTLM :}}}!!!
    May 2 01:39 AM
  • BaselineOOO dude at least I don't have a penis
    April 29 02:09 PM
  • BaselineOOO but I miss u
    April 29 01:59 PM
  • BaselineOOO I want your skype!
    April 29 01:40 PM
  • oltnabrick what???
    April 25 08:05 PM
  • RinaKettysamour Faut peter dans l'eau pour faire des bulles, reported.
    April 24 09:50 PM
  • Penlord I used to listen to genesis and phil and peter gabriel all the time back in the day but I wore them out hard. and yeah I've seen American Psycho and it was great but it's been a while
    April 24 09:38 PM
  • RinaKettysamour u dont know who i am but you know who i am
    April 24 07:57 PM
  • RinaKettysamour youtube.com/watch?v=U7itW4DGXrM
    April 24 07:41 PM
  • kitsch yeah ive had the record done for months, its just a matter of getting the artwork finalized and having the master sent off to NAC to dupe. takes a while.
    April 22 04:51 PM
  • kitsch the reason why i offer the new record is cuz its a live recording
    April 22 04:01 PM
  • kitsch ill give you a promo of my new record if you promise not to share it. send me your email and ill it on my shoutbox after i get it. im interested to hear opinions, most people i have shown it too so far think that ive finally found a groove.
    April 22 04:01 PM
  • kitsch idk in my opinion if you can't play live youre not a musician. the pressure of a live setting has really improved my creativity. i have to perform live mixing as well as play my instruments all by myself. economy of motion.
    April 22 04:00 PM
  • is repose en paix aja~
    April 22 03:54 PM
  • kitsch rising from the red sand is really five "albums" compilations in a series but they flow so well into each other. greatest compilations of all time imo. plenty of other artists to delve into. i almost put a psychic tv album on there but i couldnt decide which one. i was worried dreams less sweet was too post punk/experimental folk for what you were wanting
    April 22 10:38 AM
  • kitsch why does it always **** up formatting
    April 22 10:28 AM
  • kitsch my favorite all time industrial albums... eeeeek thats really hard.coil - live one (Threshold House 2003)various artists - rising from the red sand volumes 1 - 5 (Statutory Tape 198?)various artists - port out starboard home (Posh Isolation 2012)swans - public castration is a good idea (Various Labels, Various Represses)DDAA - Nouveaux Bouinages Sonores (Dans La Période) (Front De L-Est 1992)
    April 22 10:27 AM
  • kitsch yeah im opening for him. its pretty exciting. i think that you'll be a lot more impressed by my upcoming tape, its really drone heavy with an aggressive industrial layer. and then drekkas side.... well he's a master so.yeah your lists have some pretty good albums. i dont agree with some of the genre tags but ehh thats pretty stupid anyway. have you listened to much synth pop or minimal wave?
    April 22 10:05 AM
  • kitsch https://www.facebook.com/events/166487956840539/this is my latest recording: http://assimilation.bandcamp.com/album/size-positionalthough my live sets have evolved to be a lot more complex. im releasing a split with drekka very soon. we played a show together, recorded each other's sets, traded material and then remixed it. im really happy with it, sounds so good. its the first project that i've been involved with that i will listen to just for enjoyment, which is a really cool feeling.
    April 19 11:56 AM
  • GiaNXGX have you tried listening to ladies and gentlemen were floating in space while shooting?
    April 19 12:37 AM
  • Storm In A Teacup I want you to know you are a good user and I agree with a lot of your philosophy and mostly just ****ed with you in the past for fun
    April 18 06:56 AM
  • GiaNXGX [yayyy], good job playing my role while I was temporarily abscent! Nah, but seriously, awesome work.
    April 16 10:46 PM
  • GiaNXGX dude if we hanged out irl we would smoke some purple haze and then skate and go bowling like badasses jamming tuvan throat singing
    April 16 08:42 PM
  • demigod! wow that man or astroman album was incredible you know anything similar?
    April 15 09:08 AM
  • SAPoodle Hey man. I checked out Jay Munly and he is indeed awesome. Will be listening to Woven Hand and 16 Horsepower soon too, thanks for the recs
    April 11 03:44 PM
  • Kman418 sup man have you heard of julia? they're post hardcore similar to drive like jehu, i think you'd really dig them. you have to search julia [usa] to find them on the database btw
    April 10 05:16 PM
  • SlMBOLlC http://creation.com/age-of-the-earthyyou wanted some scientifice evidence for what christians beleive ints not hard to find lol
    April 10 03:28 AM
  • Penlord I'm a Collins fan. What's your favorite album?
    April 8 04:42 PM
  • XGX Ah, it's just spotify radio. I've got around 800 scrobbles that will bump as soon as I get to pay my internet bills, bit expensive here though. But to be honest my lastfm charts aren't very accurate anyways. Many are the albums I play on casette or wax/cd, plus unfortunately my ipod doesn't scrobbles either.
    April 4 10:38 PM
  • XGX uncle morty's the man
    April 4 10:34 PM
  • XGX Same thing, though I guess my preferences may arise from a psychological condition, mdd. There's some Colin Newman that always hits hard, A-Z. Ambient's excellent for meditation, introspective, it could be said 'introverted music'.. sooo, Deathprod's Morals and Dogma. Lot of depressing blues, true, Karen Dalton. Jazzin with Williams' Life Time or jammin Triadic Memories also satisfies. Neofolk/funeral doom combos m/
    April 2 11:49 PM
  • XGX not sure if that's healthy but goes samey with me, and vanguardist music epitomizes that. whats the most depressing thing you've ever heard, hmm?
    April 2 11:24 PM
  • XGX ||depressing music makes me happy and happy music makes me depressed ~ damn
    April 2 10:49 PM
  • XGX Contours is Rivers' best album
    April 2 03:10 PM
  • CaptainDooRight haha I'm not in competition bro, this style of music is very different than potsy's and his release was really good. As you can see I 4'd it. I might even 4.5 it
    April 2 02:03 PM
  • CaptainDooRight album is done: http://trvth.bandcamp.com/album/black-horse-plague
    April 2 04:22 AM
  • XGX Glad you're diggin Sammy :*, rip. hmmmm, It really depends on what Schoenberg you mean, serialist (atonal) Schoenberg or early (Romaticist) Schoenberg.. ? Verklarte Nacht is always a good place to start, tho.
    April 2 01:22 AM
  • XGX Most definitely Sam Rivers, the man was a beast and had one hell of a carreer, absolutely adore his fierce playing. Sammy's beewwps sit in the fine line between freeform and improv, with a balance unparalled. Jap and European sax players also rule. Fantastic choice btw, Trane was tha beast j/
    April 1 07:16 PM
  • Storm In A Teacup At least you like Keep It Like A Secret =)
    April 1 04:59 PM
  • XGX niggers! his speech is inspiring but overall it's somewhere between a 3.5/4 for me. what's your favorite saxophonist bro?
    March 31 05:23 PM
  • XGX no, they are just endurant albums. Now that I think about it, though, I've never picked my fav records.
    March 31 04:11 PM
  • XGX hell yeah son that's the attitude
    March 30 06:28 PM
  • XGX idc but banning my main is making sputnik more plebian agreed
    March 30 03:37 PM
  • XGX yea shes sexy and artistic. rip Gian.
    March 30 03:12 PM
  • XGX **** **** **** ****
    March 30 12:06 AM
  • GiaNXGX Thank youuu mah nigga yankee
    March 29 02:17 AM
  • silentpotato i dl'd turkulerimez 2, its the album that song is originally from
    March 28 10:16 PM
  • silentpotato this. is. off. the. ****ing. chain.
    March 28 10:07 PM
  • GiaNXGX yes, just some free-improv/noise/jawa gamelan hindi crap
    March 28 09:55 PM
  • GiaNXGX avant-garde is on a process of terminal decay, only pathetic scums like myself care about it ^~^. do you have an email?
    March 28 09:26 PM
  • Cygnatti I honestly don't think you'll like any pop punk album I can think of, outside of nostalgic reasons. You said you like Alkaline Trio, which is a good choice. And people who don't like pop punk tend to like Joyce Manor a lot, so there's that (although I did see you give that a 3). So yeah. I can't think of anything for ya. :/
    March 27 08:32 PM
  • GiaNXGX you mean nsb's albums, artwork tumblr (or both!).
    March 26 11:13 PM
  • GiaNXGX yayyy, but i need you to join the elite diletantt art army http://no.tumblr.com/ plz
    March 26 07:13 PM
  • GiaNXGX u need a new avatar alex is 0LD
    March 26 06:31 PM
  • GiaNXGX I didn't meant it wasn't folk but that a lot of it isn't, nevermind. Oh that's fair, but the recording quality of yt is s***ty, here's my cling 2 u baby http://grooveshark.com/#!/album/intimate-rituals/4306903.
    March 25 07:09 PM
  • GiaNXGX hmmmmm, how does Horatiu 'rules' if as far as I know you haven't heard him yet? I got Intimate Rituals on cd, (support!), but here's another fantastic composition I like to call the ' multiplied string quartet'. Cheers http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3389639
    March 25 05:20 PM
  • GiaNXGX primitivism takes a lot from raga folklore which isn't 'folk' at all. But anyways, it def. depends on which player we're talkin. Fahey and Basho are some of my biggest influences on guitar I'm glad you also dig them!
    March 25 05:14 PM
  • Keyblade holy s*** that was friggin fast...I knew I skills renamed it quicker. ask base yo
    March 25 03:02 PM
  • Keyblade hmm really? it works when I try it. maybe u need an account idk
    March 25 03:00 PM
  • Keyblade aight
    March 25 02:11 PM
  • Keyblade yeah i'm uppin' it right now. is there like a sput last.fm group? i can just post it there.
    March 25 02:05 PM
  • coneren dude i like youre campaign come to tinycat with me we can discuss this
    March 25 05:16 AM
  • CaptainDooRight Yank diggy Yankquee Yankdeez YankdiZle Yankright Yankleft
    March 23 11:18 PM
  • CaptainDooRight U know I love u y gettin crazy nig
    March 23 10:51 PM
  • CaptainDooRight dammit bro wtf
    March 23 10:44 PM
  • Cygnatti oh wow, this one should work. http://www.youtube.com/watch?v=zwQxIOlm_xQ
    March 23 08:01 PM
  • Cygnatti Hey, can you give this a listen. I've been bumping the guy for like 6 months already, unsuccessfully however. The album only has 5 ratings, two of which are mind, and one of which is my friend irl, and the other 2 are some other guys idk. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    March 23 07:24 PM
  • GiaNXGX I like Phil Collins
    March 23 03:53 AM
  • GiaNXGX wtf Rothko comes with why patterns, or, at least that's what my cd came with.Anyways, weird press set aside; why patterns is a turning point for Feldman. I believe that's the gateway to his 'late' works as it basically encapsulates the limited palette and claustrophobic, diminishingly suffocating, 'breathing' sound those works are known for.
    March 22 08:37 PM
  • GiaNXGX what do you enjoy the most, sir. Is it rothko or 'why patterns?' ?
    March 22 04:05 PM
  • Havey ive heard of his music but thats it. will give the list a look later but i gotta go, will give it a bump for now tho
    March 21 08:39 PM
  • Havey agreed about diabate i see you've been digging lots of foreign /culturally rich music lately
    March 21 08:24 PM
  • mangasm s*** user
    March 20 04:12 PM
  • sixdegrees ty buddy you have restored my confidence
    March 20 12:07 AM
  • sixdegrees because I made a sarcastic comment about senses fail I think??? and then he andcas-edited it to 'baby KILL' I am having an identity crisis pls help
    March 20 12:04 AM
  • sixdegrees andcas called me 'baby yankee' wtf should I do
    March 19 11:53 PM
  • GiaNXGX look at my spk soundoff ;]
    March 18 12:37 PM
  • Graveyard sputnikpostspunxdarkwavedeathindustrialzneofolk
    March 16 05:52 PM
  • TheSeventhVermicide Suck my 10 ft dick
    March 16 10:14 AM
  • nah just 1 week ban because i used the f word in willie's precious soilwork thread lol
    March 14 06:53 AM
  • BigHans dude your description of 2010 was spot on you must have lurked hard that year
    March 13 11:11 PM
  • undertakerpt no probs. now you can do me a favour. on the 2nd disc is a track called 1st of the month, spark up a fat one and enjoy.
    March 11 11:56 PM
  • Hawks Yeah I got it, no worries haha.
    March 10 07:18 PM
  • Hawks Yeah the review makes it seem like something I'd love.
    March 10 07:12 PM
  • Hawks Sweet dude, thanks a lot.
    March 10 06:57 PM
  • foxblood here you are sir: http://www.mediafire.com/?x58i2dgcyy9r6no
    March 6 12:39 AM
  • foxblood sure dude, i'm uploading it now. the quality isn't great because it's impossible to find anywhere
    March 5 11:55 PM
  • foxblood thanks for reppin' me in the meds thread awhhh yeah. also don't remember if i've said this but that goldblum pic makes me happy every time, what a champion of humans
    March 5 11:40 PM
  • Graveyard http://nostilevo.bandcamp.com/album/virbius-abstract
    February 28 11:06 PM
  • GiaNXGX I don't, a friend from rym shared it with me on SLSK.
    February 27 07:28 PM
  • Havey 86, i mean. so yeah that's just rym being stupid, just check the page for poison on encyclopaedia metallum
    February 26 09:03 PM
  • Havey the demo was 1987 and had the same name as the 1993 full length :p
    February 26 08:52 PM
  • apert i hope you like thrash.
    February 26 07:14 PM
  • dannyboy89 http://www.sputnikmusic.com/review/55287/Seal-Commitment/ My last Seal review, please comment.
    February 24 10:17 PM
  • GiaNXGX teenage ninja turtles persona you evolved into alex grey pensive persona you
    February 23 07:27 PM
  • GiaNXGX no youth? yeh t's a great album but struck me as a too contrived piece sometimes, didn't digged it but had fun. Enemies List have a bunch of samey bands, u shall dig Dweller on the Threshold.
    February 9 08:30 PM
  • GiaNXGX phantomsmasher is phantoawesome, next time I smoke pot gonna surely bring that s***
    February 9 08:15 PM
  • GiaNXGX cool will jam it later.
    February 9 06:36 PM
  • MisterTornado thank you, and agreed. hope you like it
    February 2 09:57 PM
  • MisterTornado isn't it? shoot me your e-mail, i've got a mediafire link cookin'
    February 2 09:15 PM
  • 666Micrograms your third eye is open
    January 31 06:03 PM
  • Atari They were pointless comments :P I don't know why I'm trying to convince u I like metal
    January 21 10:32 PM
  • Atari I know nevermind lol
    January 21 10:07 PM
  • silentpotato sweet will do
    January 18 05:51 PM
  • BaselineOOO this is a nice avant-folk song for sure http://nallemusic.bandcamp.com/track/secret-of-the-seven-sirens
    January 18 01:00 PM
  • BaselineOOO yea I love that album, you would also probably dig The Gray Field Recordings-Hypnagogia and Fursaxa-Mycorrhizae Realm, these bitches sound like witches too!
    January 18 12:44 PM
  • BaselineOOO ur taste is very advanced at times woah
    January 15 03:47 PM
  • ThirtySixChambers cool avatar
    January 10 05:42 PM
  • JamieTwort Just curious to know what you thought if you had found it. Yeah I know the feeling, so much stuff to check out.
    January 10 01:32 PM
  • JamieTwort Did you ever manage to find a link for my dig, Nucleus - We'll Talk About it Later?
    January 10 01:19 PM
  • 666Micrograms Hey can you recomend me some stuff in the vein of Mount Fuji, like stellar, epic, well adorned soundscapes but maybe now as dark. I adore the style but I've been listening to metal for too long and don't know where to start.
    January 3 03:33 PM
  • wackydelly Hey man, sorry it took me so long to respond to your request. Sadly, I just stream those releases on Bandcamp. I'm cheap.
    January 1 01:46 PM
  • Cygnatti well, yeah on spotify, it's all there man
    December 31 08:10 PM
  • DeafMetal nice profile pic, it was my avatar for a long time love nosferatu
    December 26 11:39 PM
  • Graveyard what's your email address?
    December 24 12:39 AM
  • Havey I have physical copies of Tollund Men and Natural Assembly and I don't have the supplies needed to transfer audio from vinyl/cassettes to my computer. But aside from those two I should be able to put the others up for you to download, but you'll have to wait a couple of days as the files are on my computer and I'm away from home during christmas :]
    December 23 05:45 PM
  • Havey Mainly blogs, mediafire and occasionally http://newalbumreleases.net/, I almost never use torrents. I had to buy some of em though, and some are (or have been) on bandcamp/soundcloud. Let me know if there's any albums that you're looking for in particular, I might be able to throw up some downloads links for you.
    December 23 04:21 PM
  • evilford rock on yankee m/
    December 15 11:23 AM
  • evilford dude help me complain in meds thread if you disagree with sonic's banning. thanks. http://www.sputnikmusic.com/forums/showthread.php?p=18978378#post18978378
    December 15 11:11 AM
  • RunOfTheMill No problem bro, enjoy
    December 12 08:55 PM
  • RunOfTheMill http://progbeat-vvche.blogspot.ca/2009/09/harmonium-si-on-avait-besoin-dune.html
    December 12 03:26 PM
  • liledman I know Sightings and Emptyset are on spotify, that's where I got to them. Theologian I got a random download from a friend at some point, but the rest I found links for. Give this site a look: http://avaxhome.ws/music
    December 10 10:35 AM
  • hankdee27 I don't have a download for the Movement LP, but you can listen to all of it for free on Spotify.
    November 22 12:03 PM
  • ComeBiteTheApple100 Regarding your rather uncalled for comments on my "Overrated List"They were MY opinions which I made clear. There was no need for your elitist way of talking, something I aim to get away from on Suptnik as I assumed that the people here were open minded and listened to real musicI could easily attack you for liking Elvis Costello and Andrew WK, but I won't because that's your opinion, if you like them, I respect the fact you like them.But comments like that are not needed thank you
    November 19 09:15 PM
  • RS085 Ah, right. Bombay Bicycle Club is on the front page of Rolling Stone. Got it.
    November 9 11:33 AM
  • robslow he is thats why
    November 9 02:08 AM
  • robslow simbolic is gay i agree
    November 9 01:48 AM
  • MisterTornado Yeah sure, shoot me your e-mail, I'll send 'em to ya there.
    November 4 02:25 PM
  • Atari Yeah it's a ****ing sweet game, as are almost all super nintendo games.
    September 29 11:00 PM
  • Atari Zelda is my profile pic but my avatar is ninja turtle related ;)
    September 28 10:51 PM
  • Atari Yo check out my avatar. You ever played that game?
    September 28 09:11 PM
  • silentpotato sorry man, i got them both off what.cd (which is a private site if you dont know of it) so i cant be much help there :[
    September 1 02:47 AM
  • Omaha Dude I don't even own it, I've just been listening to the album off that Bandcamp link.
    August 31 10:20 AM
  • MisterTornado Cool, glad you like them man. Both great albums: KTBT - http://kingtearsbattrip.bandcamp.com/album/king-tears-bat-trip/
    August 24 06:19 PM
  • Skrapyard I don't think your in an advantageous enough position to ask me to do that, especially when it comes in the form of a Dre reference. Nice try, though.
    August 18 02:31 PM
  • Skrapyard aw i sry i hurt ur feelins yankee
    August 18 01:34 PM
  • Skrapyard "Skrap you are so above i bow to you i bow" Perhaps you forgot how to read, lol.
    August 18 12:15 PM
  • Sniff If this would have been facebook I would have sent a friend request to you.
    August 18 11:17 AM
  • Skrapyard My bad, I thought you were really giving me some elitist s***.
    August 17 08:59 PM
  • Graveyard do you even listen to half of the stuff you rate?
    August 16 03:28 PM
  • SeaAnemone nah I'm not from the area but they're a cool band
    July 19 04:18 PM
  • Skrapyard If there's anything that you really want to find but can't, hit me up and I'll see what I can do.
    July 14 03:59 PM
  • silentpotato thanks dude. i can take that. lets just say that the only instrument i actually play is drums and everything else you hear (including vocals) is me picking s*** up and just kinda... doing it. ive been playing mandolin for 3 months and i can play bass etc just from playing drums for so long
    July 12 11:13 AM
  • TheDjehuty I've been there. Numerous times, there's a lot of propaganda.
    July 12 01:28 AM
  • TheDjehuty Indeed I am, philosophy is in my blood... it's only natural to be interested in all that surrounds it.
    July 11 10:32 PM
  • DeafMetal ya obv
    July 10 01:38 PM
  • DeafMetal i buy a lot of stuff but also utilize blogs, articles, zines, discogs, webstores, netlabels, last.fm, etc etc
    July 3 04:38 PM
  • DeafMetal nah sry can't help u out couldn't find a link. it would appear that whoever's the mastermind behind CL is quite adamant about having his links removed
    July 3 02:42 AM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy