VisionsFromTheDarkSide
User

Reviews 26
Approval 94%

Soundoffs 3
News Articles 1
Band Edits + Tags 48
Album Edits 32

Album Ratings 802
Objectivity 74%

Last Active 12-08-14 3:06 pm
Joined 12-31-11

Forum Posts 0
Review Comments 2,014

shoutbox » all posts 
  • BMDrummer haha yeah he gave me lots of dad rock, but a lot of it also led me towards other stuff i love now
    December 13 10:43 PM
  • BMDrummer idk man a lot of it was stuff my dad played and s*** like that, plus i prefer to jam a band's whole discog real quick
    December 13 09:48 PM
  • BMDrummer thanks
    December 13 09:20 PM
  • Mongi123 Oh you've only heard Eidolon? Well in that case you have to hear Feathergun too! haha it's awesome.
    December 12 07:19 PM
  • Mongi123 http://www2.zippyshare.com/v/57668652/file.html Hopefully it still works. That's how I'm listening to it. Def gonna support them and buy it when it comes out though.
    December 12 06:40 PM
  • Ashlinn01 Hey, hope you're wellI've read a couple of your reviews on Sputnik and was wondering if you'd be interested in writing for my review site snapdragonuk.netWe're a small but growing site and are looking for more reviewers to contribute to the site. The role is for anything you're passionate writing about, wether it's music, film, theatre or books we'd like to hear itThankyou for your timeFor more details please email ; ashlinn.nash@yahoo.comThanks
    November 27 02:26 PM
  • evilford Cool dude hope u dig em. Check demented Ted and adversarial first if u haven't m/
    November 2 01:17 PM
  • CaptainDooRight lol, well, I work at a desk and my work allows me to listen to music when I'm not doing things that need my ears so that's where most of my listening comes from. I take breaks now and then though :)
    October 24 10:20 AM
  • CaptainDooRight Awesome! Hope you find something. I'm working on a new one. Trying to filter them so it's only essential listens with added descriptions of what to expect plus song or album linkz
    October 24 01:44 AM
  • CaptainDooRight maybe too many to list, if you look at my ratings and sort by release date you'll see anything i rated a 4 or higher id rec but if you want recs by genre just let me know
    October 22 02:48 PM
  • CaptainDooRight will pos you harder than expert levels on video games
    October 22 11:32 AM
  • CaptainDooRight i really like it, very atmospheric, good bm with some added folk, without being folk per say
    October 20 11:43 AM
  • zaruyache Huh pretty good setlist. Conjuration/Deliverance sound like immense show closers!
    October 11 08:56 PM
  • evilford you're Visions on plug right?
    July 1 03:05 PM
  • SticksmanTheBored I know bro, that's why I was asking! Hope you had fun there, man.
    April 25 03:05 PM
  • SticksmanTheBored It's okay bro, I've got time, hehe. That sucks, man. What about Empire Empire? How are they live?
    April 19 09:43 PM
  • SticksmanTheBored Enjoy Empire! Empire and The World Is A Beautiful Place tonight, bro!
    April 8 05:57 PM
  • CaptainDooRight Fer sher
    January 30 11:36 PM
  • evilford yeah dude it rules m/
    December 12 05:47 PM
  • CaptainDooRight sweeT!! gLaD you're diGGing it bro :]
    November 7 02:39 PM
  • CaptainDooRight sweet bro i hope u dig it
    November 6 10:17 AM
  • CaptainDooRight check my new album bro, don't forget to rate: http://www.sputnikmusic.com/soundoff.php?albumid=145268
    November 5 01:16 PM
  • Shuyin dont tell me what to do or ill slap your sorry ass
    October 3 05:33 PM
  • omnipanzer No need to explain to me I'm not a part of it. I didn't make the cutoff time, I was out of town when they did it.
    March 5 04:43 PM
  • omnipanzer No, the sooner the better but they'll be glad you got it done at all. there is typically a pretty low turnout for completion on these lists.
    March 5 03:59 PM
  • Captain666 ya bro the rules r ghey agreed
    September 12 02:06 PM
  • Captain666 haha yeah bro, look at the banned users thread, i called darth out about lying about his age and i called him a fag too, he reported me, its just a temporary ban but lol hard, its all good tho im still tickin
    September 12 01:34 PM
  • foxxxyroxxx props on the tagtgren comment in the bloodbath news article
    April 13 07:04 PM
  • CaptainDooRight haha no problem bro, not really into the male xoxo stuff, but if you're a chick then ya, keep the revs comin bro
    March 26 06:28 PM
  • CaptainDooRight I am for sure a fan bro
    March 26 03:35 PM
  • CaptainDooRight Filosfem is good too, but I feel Det som engang var is by far their best
    March 21 06:17 PM
  • CaptainDooRight bro if you really like the Burzum that you rated, check out Burzum "Det som engang var", I feel its better Hsvt, it's got more riffs too, very different but both are classics
    March 21 05:57 PM
  • CaptainDooRight np bro I'm very familiar with Drawn and Quartered, they have some good music, Hawks has a review for them, I haven't listened to all their albums but I've heard several, Extermination Revelry might be their best
    March 21 05:48 PM
  • CaptainDooRight do it bro I thought about doing that one a while back but if you do a good job you'll get praise and I'll auto pos you cuz ur cool and I'm down for your cause
    March 21 05:30 PM
  • CaptainDooRight thanks bro, I'd like to see some more review from you too, I'm always interested in really good albums that don't have a review yet and ones I haven't heard
    March 21 05:19 PM
  • CaptainDooRight hell yeah bro, love your ratings, good musical taste. I'm craving some carcass right now
    March 21 12:05 PM
  • CaptainDooRight rev for sinister is in bro
    March 20 09:14 PM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy