oltnabrick
User

Reviews 20
Approval 81%

Soundoffs 402
News Articles 125
Band Edits + Tags 974
Album Edits 1,002

Album Ratings 2563
Objectivity 82%

Last Active 06-17-16 8:50 pm
Joined 10-16-11

Forum Posts 368
Review Comments 34,594

shoutbox » all posts 
  • imjustjoshinya really what for
    June 22 10:50 PM
  • imjustjoshinya where did Hep Kat go
    June 22 02:39 PM
  • iloveyouall I'll check it. and I decided to jam big flock because glockaholic was dec.
    June 18 06:40 PM
  • frigyourgenre Kys
    June 15 11:04 PM
  • Idleness sorry wrong link this one i mean https://www.youtube.com/watch?v=ILHYrXbi6Cw
    June 15 02:49 AM
  • Idleness https://www.youtube.com/watch?v=HmAKthDadpY
    June 14 06:06 PM
  • Tunaboy45 no hay banda
    June 12 06:00 AM
  • sixdegrees i just realized waporwave with guitars does sound like indie/dream pop ????
    June 9 10:12 PM
  • Keyblade lmao that comment section killed me
    June 7 08:12 AM
  • oltnabrick Ok
    June 5 08:05 PM
  • plagiarize more news articles
    June 5 10:23 AM
  • imjustjoshinya can you do a review of the next gucci project that drops
    June 3 07:42 PM
  • imjustjoshinya why do you not rate some things you listen to
    June 1 04:57 PM
  • imjustjoshinya https://soundcloud.com/fatnick/sets/when-the-lean-runs-out
    May 31 05:25 PM
  • Idleness https://www.youtube.com/watch?v=7ZY2Ry-YuEk
    May 30 04:54 AM
  • Spec white pony probably
    May 23 11:48 PM
  • Spec puked of how good it was
    May 23 11:43 PM
  • imjustjoshinya http://www.sputnikmusic.com/soundoff.php?albumid=219113
    May 22 06:06 PM
  • bach yee pre-ordered it a while back
    May 22 01:57 AM
  • Keyblade https://www.youtube.com/watch?v=DbwqmdrRMrM
    May 20 12:01 PM
  • frigyourgenre dig my pic?
    May 18 09:37 PM
  • bach https://www.youtube.com/watch?v=oRamGCheROE
    May 18 06:06 PM
  • iloveyouall nice meem
    May 18 06:31 AM
  • imjustjoshinya you should listen to six0 breez0 its even better
    May 16 12:18 AM
  • HolidayKirk Oops late pass but yeah and I'm dropping a Lil Trav solo vid within the next couple days. Had to put down my writing to focus on MVs. Still love y'all.
    May 8 02:54 PM
  • imjustjoshinya this new lil flash tape might be his best
    May 2 12:55 AM
  • Keyblade btw have u heard post malone's new song? started out sweet but sh1t ended up sounding like a sam smith song by the end lol
    April 25 02:03 AM
  • Keyblade aw damn didnt even see this. will put him on the list bro
    April 25 01:54 AM
  • bach https://www.youtube.com/watch?v=hUO-sRLotOI
    April 23 09:41 PM
  • bach SHE GAVE ME TOP
    April 19 12:50 AM
  • Keyblade nicee, sounds good dawg. will listen to it in full later
    April 17 11:48 PM
  • pissbore Dude check K-Rino
    April 13 08:40 AM
  • Keyblade https://www.youtube.com/watch?v=TnNPM3CKns0
    April 11 01:26 AM
  • hal1ax yo is the older lust for youth stuff worth checking? i love compassion but thats all I've heard from them
    April 10 07:28 PM
  • sixdegrees And even after the unfortunate passing of the original bassist Chi Cheng, Deftones managed to prove to themselves and everyone else their indisputable relevance with 2010?s Diamond Eyes, which showed a reinvigorated, vital approach to their trademark songcraft. The follow-up to that, 2012?s Koi No Yokan, while generally received with almost as much praise, failed to leave a comparable impression on me. Apart from a couple of genuinely inspiring melodies here and there, that album on the whole s
    April 8 11:10 PM
  • sixdegrees But this was not to be the case. Fans of the group will know that longtime bassist Chi Cheng was involved in a serious car accident that would eventually claim his life. After attempting to wait for him to recover, Deftones began recording sessions anew and the ensuing record, 2010?s Diamond Eyes, couldn?t help but sound like a product of the band?s inner turmoil. The focus was redirected to thrashing guitars and pounding drums.
    April 8 10:49 PM
  • bach https://www.youtube.com/watch?v=V-sYWaOrLdI
    April 3 06:44 PM
  • bach so good. girl flex one of his best songs for sure
    April 1 09:33 PM
  • sixdegrees First off, you need to grow up after what you just said to him and I am expecting an apology from you to both of us. We do NOT accept that kind of behavior for a good reason.
    April 1 08:30 PM
  • Trebor. https://www.youtube.com/watch?v=JATjMZJuX1c
    March 29 05:45 PM
  • imjustjoshinya was it just a prank bro
    March 29 02:36 AM
  • sixdegrees where did this go down lmao
    March 29 02:15 AM
  • imjustjoshinya why
    March 29 12:13 AM
  • imjustjoshinya ?????? https://i.imgur.com/YWaSHf1.png
    March 28 11:05 PM
  • bach NEXT MOTHER FVCKER GONNA GET MY METAL
    March 28 06:21 PM
  • bach dlding now.
    March 28 06:20 PM
  • Treeman takin shots steph curry paul bunyan
    March 28 01:34 PM
  • bach yo you live in MD round dc right?? come thru to the Nothing function at the rock n roll hotel in july imma be there
    March 22 06:45 PM
  • bach this slap
    March 22 06:34 PM
  • bach lol nothing will surpass candy ass sadly
    March 20 09:39 PM
  • bach orgy is my favorite nu metal band though
    March 19 11:59 PM
  • bach theyre hella nu
    March 19 11:58 PM
  • bach https://www.youtube.com/watch?v=ZgVV9XQyI2Y
    March 19 11:40 PM
  • bach https://www.youtube.com/watch?v=NQSCKWfJlXs
    March 19 11:31 PM
  • bach and yee he wyle out for the last damn time 2011-2016
    March 15 06:37 PM
  • bach lmao figured that was why. i see u pop up every now n then but not as often as b4. adspf69 and torts are ruining the site tbh. but yeaah stick around dude u always put me on to some cool sh!t
    March 15 06:35 PM
  • bach checking now. miss seeing you around. how you been?? also rip fourthreich
    March 15 05:02 PM
  • FourthReich i soooo don't care fourth like so don't care. but this thread and this list is a circle jerk. not a bad thing, it's just a thing thing.
    March 12 05:10 AM
  • Hep Kat Lil Boat was fire ye
    March 10 12:14 AM
  • Hep Kat my lil cousin Cal ARTICULATE for the drill: http://m.imgur.com/RWAoTMA
    March 9 09:37 AM
  • blath0 Sorry taters dude, but Is weedlegal in Canada?noticed that haha. Isweed legal in Canada?noticed that haha.Y U no talk to me? :noticed that haha.noticed that haha. Is weed legal inCanada?Sorry taters dude, but noticedthat haha.
    March 1 04:15 AM
  • blath0 blatho.
    March 1 04:09 AM
  • FourthReich fresh uh from the nek uh i aint bawlin i be whilin i b recklus
    February 29 11:29 PM
  • FourthReich Ive done a lot of jail time
    February 29 04:07 AM
  • blatho blatho.
    February 27 06:48 AM
  • blatho Mweeaaahh..
    February 27 06:47 AM
  • blatho Coffee tastes good beer I'll make you one day I may maybe.
    February 27 06:44 AM
  • blatho blatho.
    February 27 06:23 AM
  • blatho Stars
    February 25 05:25 AM
  • blatho Oltn Yes a Brick
    February 25 05:25 AM
  • blatho blatho.
    February 25 05:18 AM
  • imjustjoshinya almost a 4
    January 30 10:09 PM
  • imjustjoshinya yes it is very good
    January 30 09:58 PM
  • Boyproblems haha, #sheffieldhiphopontherise
    January 21 05:42 AM
  • Boyproblems u dig it?
    January 21 04:07 AM
  • Boyproblems https://ghosts17.bandcamp.com/album/rapper-without-a-fan
    January 21 03:51 AM
  • FourthReich http://postimg.org/image/e2cwy9jd1/
    January 17 04:12 AM
  • Phlegm i'ma spend it all on U
    December 27 07:53 AM
  • SillyCaringRabbitPal https://vimeo.com/28197478
    December 22 04:33 AM
  • SillyCaringRabbitPal if someone wants to be black, then that is their personal choice, and i have no problem with it
    December 19 05:24 AM
  • SachikoM i'm actually fr
    December 18 12:56 AM
  • SillyCaringRabbitPal im not racist
    December 17 08:49 PM
  • FourthReich Crooked cop, crooked cop, yeah, I see him too
    December 16 05:53 AM
  • FourthReich Is weed any good?
    December 13 02:52 AM
  • Hep Kat I like it less than BFK, more than piņata and the fresh tape, about as much as I liked esgn the first times I heard it. that album held up well, so I figure this one will too.
    November 15 11:03 PM
  • bach https://www.youtube.com/watch?v=-kj6TI_T9ew
    November 7 01:50 AM
  • Hep Kat It's not bad
    November 3 06:49 PM
  • HipFish go ahead and suck my dick you objectivity ****.
    October 31 10:39 PM
  • FLCL dj khaled eh?
    October 31 09:03 PM
  • FourthReich https://www.yahoo.com/news/video/victim-ejected-onto-5-freeway-175304163.html
    October 30 06:11 PM
  • imjustjoshinya rate cooler stuff what are these albums u are rating
    October 30 05:59 PM
  • imjustjoshinya rate cooler stuff what are these
    October 30 02:35 AM
  • bach https://instagram.com/p/9U_ev9KSmp/?taken-by=antwonature
    October 27 04:27 PM
  • FourthReich Is death a /good/ place to start
    October 13 06:16 AM
  • bach https://pbs.twimg.com/media/CRIwO_oVEAAAuAO.jpg
    October 13 01:05 AM
  • FourthReich You sound like oltnabrick
    October 11 04:07 AM
  • TheSpirit That ruled
    October 5 09:37 PM
  • pissbore Bro check Order From Chaos
    October 2 08:29 PM
  • FLCL Lol why Slugdge a 1? Not one good thing about it?
    September 30 07:19 PM
  • FlyheadMetal death!!!!!!
    September 27 06:43 PM
  • frigyourgenre that drake and future fire huh
    September 22 07:47 PM
  • Hep Kat I think I like 100% better. Is moar bangz
    September 15 02:31 PM
  • bach Dude said I was butthurt, and I told him that that is quite nearly impossible given my predilection toward butt pleasure.
    September 10 12:03 AM
  • bach look like he doin white iverson
    September 9 10:48 AM
  • Phlegm sup
    September 7 04:45 AM
  • blatho Ihihh
    September 6 09:24 PM
  • blatho Looph
    September 6 09:24 PM
  • blatho Blatho ok ihih
    September 6 07:34 PM
  • Hyperion1001 Yeah the middle part was cool but I gotta hear the whole album opn tracks are all about ~~context~~
    September 6 09:27 AM
  • blatho Il
    September 6 07:00 AM
  • SachikoM Ahhh. You got ****ed by the ampersand shout box thingo. It didn't strike me as a amazing upon first listen, but it's solid. I'll probably have to listen to it more before settling on an opinion. Not a huge fan of some Yoshihiro's contributions tho, they're kinda hit-or-miss tbh.
    September 6 12:25 AM
  • SachikoM Yeah. Nothing like some good HNW
    September 6 12:17 AM
  • LordePots dat album art alone makes me think yes
    September 5 03:57 PM
  • Anthracks Eight years I've been on this site and people still see fit to disrespect and bully me for no reason.
    September 3 08:33 PM
  • Anthracks Funny guy
    September 3 08:24 PM
  • Jacquibim holy shi
    August 30 12:51 AM
  • Jacquibim lol where did you find that Nile fan quote?
    August 30 12:18 AM
  • bach why keef go in so hard
    August 29 02:10 AM
  • Hep Kat i axxed u a question sen
    August 5 08:59 PM
  • Hep Kat i c how it is???
    August 5 08:06 PM
  • bach -______-
    August 1 07:28 PM
  • Hep Kat You bump Earthgang or any other Spillage Village?
    July 25 11:18 AM
  • Thealwaysopenedmind It was by Goropsy.
    July 24 02:59 PM
  • Thealwaysopenedmind Oh yeah. I listened to that album you sent me. What the heck was that? Haha.
    July 24 02:57 PM
  • bach yo post that link again I removed cuz my laptop broken and I was tryna copy and paste on my phone
    July 22 10:43 AM
  • Hawks Future's new album really a 4.5? I've heard a lot of good things about it. Also nice to see you listened to Capo, been a fan of him since he came out. Poor kid was in the wrong place at the wrong time and it cost him his life.
    July 20 10:32 AM
  • sixdegrees add him
    July 15 08:26 PM
  • GmemberKills what release should i checkout
    July 10 09:31 PM
  • GmemberKills is chief keef good
    July 10 08:52 PM
  • GmemberKills Yo i dig yr album mane. I think it could be yr best yet. It's a lot more cohesive and controlled than yr previous stuff, i think I kinda would've of like to hear just a little more variety in sounds overall but that's just me. Keep it up the work.
    July 7 09:31 PM
  • Aftertheascension I did enjoy it, just not my cup of tea. Keep it up, though, for sure.
    July 7 03:41 PM
  • bach i'm prob going with a friend of mine. look for the guy in the dystopia shirt if you go that'll be me
    July 7 04:52 AM
  • bach also you goin to the rock n roll hotel to see prurient and godflesh?
    July 7 04:30 AM
  • bach slaps
    July 7 04:30 AM
  • Hawks I'll check it when I'm done with work later tonight bro.
    July 6 07:47 PM
  • Aftertheascension It's pretty good, I'm just not a really big fan of that style of music.
    July 6 04:55 PM
  • DecayingMajesty I checked your record.
    July 5 06:02 PM
  • Supercoolguy64 your new goropsy album was pretty cool. most of it was just dicking around, although im pretty sure that was the whole point
    July 4 11:28 PM
  • FourthReich hey are u still in community college? im finally fkin transferring lol
    July 3 09:12 AM
  • LivingThrowaway Not much man. Yourself?I'll check goropsy out when I get a chance but I've got a big backlog of stuff to listen at the moment... Might take me a while to get around to it.
    July 2 10:40 PM
  • Thealwaysopenedmind Same person? What did you mean?
    July 1 03:21 AM
  • FourthReich Okay so I am in Disney World (third time) which is in Orlando, Florida.
    June 29 09:21 AM
  • FourthReich http://www.proprofs.com/quiz-school/story.php?title=what-type-gay-male-are-you
    June 29 08:56 AM
  • oltnabrick http://i58.tinypic.com/xpyiwl.jpg
    June 24 08:12 PM
  • GmemberKills new album art is mad dank. Yo It'd be cool if you rec'd me some music.
    June 20 07:55 PM
  • TheSpirit uhhh... im not sure. just whatever one it starts you off with
    June 19 08:31 PM
  • TheSpirit sending you an invite now... just accept and you're good to go!
    June 19 07:50 PM
  • sixdegrees http://www.last.fm/user/Neue_regel_
    June 18 06:34 AM
  • sixdegrees nodas in 2015: http://userserve-ak.last.fm/serve/126/104953683.jpg
    June 18 06:27 AM
  • YakNips literally a chick sent me that once and said "this is you"
    June 16 02:06 PM
  • FourthReich green stands for weed in my username
    June 15 05:00 AM
  • Jacquibim It's gud but no thugged out satan
    June 15 01:57 AM
  • GmemberKills people don't understand mac and cheese
    June 13 07:06 PM
  • YakNips im afraid i dont get it
    June 1 08:33 AM
  • ArsMoriendi I listened to the whole thing and um... not my thing. Won't rate it though.
    May 31 01:35 PM
  • GmemberKills word. looks like i'll be eating more mac and cheese.
    May 27 03:50 PM
  • GmemberKills when is yeezus 3 coming
    May 27 12:15 PM
  • Hep Kat i like it better than any of his other s***, but he's prolly always gonna be a singles/features rapper for me
    May 26 06:56 AM
  • Hep Kat finally listened to the future brown joint: ish gucci
    May 22 10:16 AM
  • BMDrummer I'll let you know when i got something, contact me through my bandcamp email
    May 20 08:57 PM
  • BMDrummer sd
    May 20 08:31 PM
  • BMDrummer whichever you prefer
    May 20 07:57 PM
  • BMDrummer we should do a split
    May 20 07:50 PM
  • SillyCaringRabbitPal https://www.youtube.com/watch?v=n2nRE8C8GBA
    May 20 02:00 PM
  • sixdegrees Obtain high quality passports,ids,drivers license,visas etc(jamesvien@yahoo.com)
    May 15 01:42 AM
  • sixdegrees shut the **** off
    May 14 10:52 PM
  • Spec 89 an hour? wowe
    May 14 05:21 PM
  • RosaParks thanks bro
    May 14 04:46 PM
  • deathschool Thanks, bby
    May 11 09:39 PM
  • sixdegrees listened to one song off thisdunununu m/ m/ m/ RAWRjammed some SDRE insteadgood jam
    May 11 07:34 AM
  • bach hey could you photoshop this pic of me next to fenriz? i want to be envied by everyone at the black metal enthusiast function tomorrow! http://re-viewsmedia.com/wp-content/uploads/2014/10/Michael_Headshot.jpg
    May 10 06:51 AM
  • Hep Kat http://indy.livemixtapes.com/mixtapes/33141/wati-heru-dystopia-fm.html
    May 6 02:37 PM
  • SillyCaringRabbitPal The Glass Orchestra, founded in 1977, is unique in the world: it is the only ensemble of musicians performing and creating contemporary compositions entirely with glass musical instruments of their own design. Drawing on a wide range of musical influences and performance techniques, the orchestra explores the unique sonic properties of glass, creating an ethereal, percussive soundscape of associated imagery by playing a large assortment of glass bowls, goblets, tubes, xylophones, bells, chimes
    May 6 05:58 AM
  • RosaParks https://mega.co.nz/#!zw1WVRiL!YvECoo8pvYhkPevMv85EjDtOEjdT0LumtkI_PRHT2zg
    May 2 06:27 PM
  • Hep Kat literally my irl theme song tbh
    May 1 09:45 PM
  • radkeronnie i thought it was cool
    May 1 08:31 PM
  • radkeronnie u dig that bell witch album
    May 1 05:46 PM
  • Royl123 V: Mac and cheese sounds great man. Did you create it?
    April 28 10:20 PM
  • FourthReich why didnt you show me? do you not love me anymore dad?
    April 20 11:45 PM
  • FourthReich you need to read this NOW LUM has made it http://tktk.gawker.com/twitter-guy-says-he-hoaxed-nyt-in-teen-vape-article-1698560984
    April 20 06:39 PM
  • LordePots haha dude no way Kyle Williams
    April 17 12:25 AM
  • Hep Kat everythangs money = 3.5
    April 15 08:25 AM
  • LordePots I don't believe u
    April 12 03:24 PM
  • LordePots is this u; https://www.facebook.com/wyle.killiams.5
    April 11 11:50 PM
  • Phlegm new ahnnu is out
    April 7 11:01 PM
  • bach https://www.youtube.com/watch?v=rKDKLXc-zJ4
    April 7 08:47 AM
  • bach new lapalux is my new slap but yeah this bumps
    April 7 04:20 AM
  • bach better than new kendrick
    April 7 04:03 AM
  • FourthReich I like to drink something really delicious like hot chocolate or coke.
    April 7 01:46 AM
  • Frippertronics my bad man lol, will definitely check it out when it's out
    April 7 12:56 AM
  • Frippertronics sorry man that I haven't got to your link yet, I'll hit you up in the next day or two when I have a chance to check it out. Thanks.
    April 6 10:29 PM
  • mindleviticus nice dig, this guy sounds pretty similar to it and I love this album https://rateyourmusic.com/release/album/jon_hassell/aka_darbari_java___magic_realism/
    April 5 01:25 AM
  • RosaParks u gay yet?
    April 4 06:03 AM
  • Phlegm Father is an Alternative rock band from Rijeka, Croatia.
    April 4 04:36 AM
  • Phlegm my life is a Buoyant Manifold
    April 3 07:11 PM
  • Phlegm went to link new Carpi record but ur already there.... important release X
    April 3 07:02 PM
  • deathschool Death is the GOAT. Idk who you think you are, but you need to think you're somebody else real quick.
    April 2 11:34 PM
  • pissbore https://plug.dj/demonlab
    April 2 11:04 PM
  • pissbore lets plug bruh
    April 2 10:41 PM
  • imjustjoshinya yeah it came out yesterday
    April 2 05:20 PM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy