Trebor.
Robert Lowe
Contributor

Reviews 92
Soundoffs 219
News Articles 20
Band Edits + Tags 82
Album Edits 59

Album Ratings 1873
Objectivity 75%

Last Active 11-25-14 9:17 pm
Joined 06-25-10

Forum Posts 1,342
Review Comments 50,872

shoutbox » all posts 
  • DarthMann since when is mike a big hack fraud enlighten me trebs
    November 23 08:27 PM
  • Kman418 i miss u
    November 22 02:13 AM
  • Spec yes wat do u need?
    November 19 02:11 AM
  • SnakeDelilah are you no longer changing your av and your dp or do you need more time
    November 18 06:36 PM
  • SnakeDelilah mike stoklasa
    November 18 06:31 PM
  • Green Baron The ironic thing is that she's part of a program that encourages freshmen to stay away from drugs
    November 17 09:22 PM
  • Green Baron Turns out she banged a bunch of drug dealers.She's 17. Guess we can't do the STUFF THAT I LIKE.
    November 17 09:12 PM
  • melonade I wanna fight u
    November 17 08:49 PM
  • Green Baron i checked she doesn't. lol jk. she also knows btmi for some reason idk why
    November 14 01:10 AM
  • Green Baron treb i met this girl who digs catch 22
    November 13 05:31 PM
  • PitchforkArms treb treb treb treb treb treb trebWayne Szalinski - Black Mirror
    November 11 03:05 PM
  • Dancedrewdance Sir you have been out chav'd
    November 2 03:33 PM
  • Kman418 HOW SWEET
    October 30 11:28 PM
  • Cloudcity do you like metal
    October 28 10:55 PM
  • Arcade I tried but it came out as I thought it would. Vacuous drivel
    October 28 12:38 AM
  • Arcade looks like you should do rtj2
    October 27 04:19 AM
  • demigod! me too honestly, reading the review of them and they sound pretty far up my alley
    October 26 04:45 PM
  • pedro70512 Haha from my comment on the list? It's some weird s***. Thanks but do you really want to hear about it?
    October 26 02:48 PM
  • JohnnyOnTheSpot it's alright. you can tell the guy is forcing his voice to go off key just for the sake of it. it's decent, probably at least a 3/5. Some decent variation, good instrumentation... ye. Worth a listen
    October 25 05:41 PM
  • JohnnyOnTheSpot what do you think of the new Dads album?
    October 25 05:15 PM
  • BertMacklinFBI I don't need your skramz trebor i get enough of it from yak
    October 25 05:04 PM
  • FreddieDelaney31 hey you helped me find all the lyrics to empire empire when it came out, I was wondering if you'd be able to help me find the lyrics for new Pianos Become The Teeth?
    October 24 11:58 AM
  • ExplosiveOranges 2001: A Based Godyssey
    October 23 10:12 PM
  • Arcade I wouldn't worry only me and Nash ever use it anyway. It's a fairly dead concept
    October 23 03:30 AM
  • Arcade you'd probably be alright at it, i've read your no love deep web review and it's pretty good so i wouldn't worry. i dibbsed reviewing rtj2 in the contrib thread but i don't know if i can be bothered so yeah, probs best you or aids do one for it
    October 22 09:56 PM
  • SnakeDelilah i recommend that you don't listen to front porch step
    October 22 06:36 PM
  • Arcade you going to be reviewing Run the Jewels 2?
    October 22 03:42 AM
  • Kman418 the girls bf in you're next is like my dream man basically tbh
    October 21 11:19 PM
  • Iamthe Nightstars Come at me bro.
    October 21 10:05 PM
  • Wizard I got it on Getmetal.org
    October 20 09:57 PM
  • Wizard Can you send me a link for new At the Gates?
    October 19 08:33 AM
  • bakkermaarten007 I'm coping pretty well. I'm screaming inside obv but I can handle it as long as I got tunes to keep me angry. Gotta stay angry. Thanks for asking.
    October 16 06:04 PM
  • BertMacklinFBI Trebor is Robert backwards. http://www.picgifs.com/reaction-gifs/reaction-gifs/mind-blown/picgifs-mind-blown-774951.gif
    October 10 06:32 PM
  • TheShining1980 Thanks, I knew when I was making my username it would just be the cleverest of all time.
    September 30 10:22 PM
  • SnakeDelilah is that 4.5 for they're only chasing safety legit or are you just pissfarting around?
    September 27 11:32 AM
  • SeaAnemone have you heard the new Hightide Hotel yet? I can't remember if you're a fan of them but I'm looking forward to it once I find it... heard good things
    September 26 09:50 AM
  • ExplosiveOranges Ouch. Well, if it's any reassurance, staff ain't very easy to make. You gotta be a lot more professional and whatnot to be a staffer. I think you'll probably make it this coming February, though, because there's only a select few people that can apply for staff.
    September 25 10:36 PM
  • ExplosiveOranges Sweet. It's nice to see a contributor who can actually write AND has the ambition to go a step higher. Did you apply last year?
    September 25 09:28 PM
  • ExplosiveOranges Hey dude, you shooting for staff come February?
    September 25 08:22 PM
  • TomAnderson (281)-330-8004
    September 17 11:05 PM
  • evilford sweet \m/
    September 17 03:40 PM
  • evilford hey if you're getting into weird dm check out demilich - nespithe if you haven't
    September 17 10:29 AM
  • RosaParks die
    September 16 08:00 PM
  • Sniff u rule
    September 15 04:06 PM
  • Satellite you like hannibal buress?
    September 13 11:02 PM
  • DecayingMajesty yo
    September 13 01:48 PM
  • Malenchanted Here's another one you might be into : ) http://badbloods8.bandcamp.com/album/cracked
    September 12 09:15 AM
  • JohnnyOnTheSpot Lol appreciate it
    September 11 06:02 AM
  • JohnnyOnTheSpot cool man, I dig your revs so hopefully you make it. I'm gunning for contrib, but we'll see.. I've been screwing around quite a bit with my recent stuff, so it's tough to say
    September 10 09:47 PM
  • JohnnyOnTheSpot yeah man, it's still nice and concise like most of your stuff but idk... probably the best review I've read from you. I'm stoked that they managed to pull off a tight sophomore release
    September 10 09:29 PM
  • JohnnyOnTheSpot great review btw.
    September 10 08:49 PM
  • Malenchanted Glad you like and yeah, they're not original but some top tier melodic hardcore
    September 10 03:48 PM
  • Malenchanted Hey man, I figured that of all the people on spur you might appreciate this the most but yeah these guys are local to me, check them out if you have timehttp://inarmsuk.bandcamp.com/album/daybreak
    September 10 08:13 AM
  • SeaAnemone also stop w/ the virgin shaming u make me cry inside
    September 4 06:02 PM
  • SeaAnemone I've never actually heard them hmmmmmmm
    September 4 06:02 PM
  • Lakes. stop w/ the virgin shaming u make me cry inside
    September 3 10:03 PM
  • sonictheplumber in all seriousness though i write freelance every once in a while but not nearly enough for me to say "im a writer"
    September 3 12:56 PM
  • sonictheplumber hahahah
    September 3 12:09 PM
  • BallsToTheWall Always and forever. Been jamming their b-sides compilation from like 07, pretty solid.
    September 2 09:05 PM
  • KILL i know the newer s***s worse but that was out when i was a huge in flames nerd and damn it sucked balls i mean the quiet place is prob the worst song ive ever heard
    September 2 05:23 PM
  • YakNips http://singlesoul.bandcamp.com/track/candelabra-koalas
    August 31 11:19 PM
  • SnakeDelilah yeah may 31, 2013 was a long time ago damn
    August 31 08:17 PM
  • SnakeDelilah 50k congrats for having no life
    August 31 08:13 PM
  • YakNips oh ok then i sampled u in a song :]
    August 29 09:49 PM
  • YakNips ok i remember now, is this u? http://vocaroo.com/i/s0kwM9SSnsDm
    August 29 05:39 PM
  • YakNips **** i wanted to shoutbox u something but i can't remember what.... w/e ur cool
    August 28 10:30 PM
  • Arcade what the ****aneer
    August 28 08:36 PM
  • TalonsOfFire You were so funny on Parks and Rec
    August 27 06:27 PM
  • ExplosiveOranges 'Grats on 50k comments, Treb.
    August 27 10:29 AM
  • Lakes. that's what all the best comedians do you'll be a star man
    August 24 10:53 PM
  • Lakes. i love you never stop being u
    August 24 10:51 PM
  • YakNips yea hold up lemme finish watching game grumps and eating hot fries
    August 24 10:48 PM
  • bakkermaarten007 I just read yours. I don't know if I'm still going to write one, maybe if the urge is big enough.Really all that needed to be said was mentioned in your write-up and it flows really really well. Easily one of your best reviews to date.
    August 22 07:55 AM
  • bakkermaarten007 Are you still thinking of reviewing the new E!E! album? I ask because I was thinking of reviewing it myself tomorrow. But if you would, I wouldn't. Not in these coming days, at least.
    August 21 05:21 AM
  • SnakeDelilah jam guilt beats hate
    August 20 11:30 AM
  • oltnabrick my gif????
    August 19 03:18 AM
  • OmairSh all dhey, errday.
    August 19 02:53 AM
  • OmairSh smoke weed everyday
    August 19 02:43 AM
  • hogan900 Sweet, looking forward to reading it.
    August 18 09:54 AM
  • hogan900 Yo Treb when are you going to come around and review the new Empire! Empire! album?? Really looking forward to hearing your thoughts on it.
    August 16 08:57 PM
  • melonade SOMEONE REVIEWED NEW EMPIRE! EMPIRE!
    August 14 10:40 AM
  • Schizophrenik http://www47.zippyshare.com/v/43618818/file.htmlhere ya go brah. bit rate is 128 but it sounds alright. It's the only one I've found so far
    August 14 03:07 AM
  • FreddieDelaney31 thanks dude, much appreciated
    August 13 06:31 PM
  • FreddieDelaney31 Do you know if there's anywhere that I could find lyrics for the new empire! empire! album? I doubt there is but I figured you're the person to ask
    August 13 06:08 PM
  • Iamthe Nightstars This s*** twinkles hard. http://hospitalsports.bandcamp.com/album/whatever-happened
    August 10 01:45 AM
  • JohnnyOnTheSpot Idk if you've listened to Newfound Interest of Connecticut b4, but they're probably up your alley
    August 3 10:31 PM
  • JohnnyOnTheSpot Fav release this year? (besides E!E!IWALE, which is inevitable)
    August 3 09:45 AM
  • KILL im scared to check em
    August 1 01:14 PM
  • KILL bush?
    July 31 12:51 PM
  • eyehategod help
    July 31 01:35 AM
  • aok "I heard you cuz, wow you get an A" perfect end to a perfect story
    July 30 05:22 PM
  • aok aww bae ur gettin mor ass than me these days tho. post uncool 21 yos r in duuude
    July 30 05:18 PM
  • aok 209 comments to Trebor 50k
    July 30 04:22 PM
  • ExplosiveOranges "If anyone of you post a review for this before I do there will be hell to pay."
    July 29 06:51 PM
  • Arcade I'm loving your streamlined reviews
    July 28 03:02 AM
  • Frippertronics yooooo http://www.sputnikmusic.com/list.php?memberid=972683
    July 23 05:07 PM
  • PitchforkArms you can answer either question... or both10 fav albums?tits or ass?
    July 21 01:22 PM
  • PitchforkArms damn that is so difficult dude....
    July 21 01:20 PM
  • JohnnyOnTheSpot I think you'd like People Like You.
    July 16 04:36 AM
  • ZilbelPing sent, yo.But yeah, that thread got pretty lame real fast. I agree with what you said about the new E! E! song. Keith's vocals sound gross and the guitars are boring
    July 12 01:18 AM
  • ZilbelPing Damn, that's crazy. I clicked on your fb and I saw "6 mutual friends" or something and I was like, "yep that's trebs".
    July 12 01:09 AM
  • ZilbelPing Yo trebs is on twinkle daddies, woah
    July 11 06:48 PM
  • JSJC "you're the costa rican dude that missed his penalty kick" what is that supposed to mean ? I know costa rica lost to holland though.
    July 6 03:49 AM
  • IronGiant lord trebor i need halp doe
    June 30 02:10 AM
  • IronGiant get on it. you'd like it judging from the other artists you enjoy. Aaron Weiss's lyrical/vocal aptitude surpasses Isaac Brock's
    June 29 10:59 PM
  • IronGiant i need albums like mewithoutYou's It's All Crazy!... please
    June 29 08:35 PM
  • Iamthe Nightstars Hey what AF show are you going to be at?
    June 25 09:00 PM
  • eyehategod crap in the urinal
    June 22 01:40 AM
  • eyehategod download my new gay porno as well
    June 22 01:38 AM
  • eyehategod add me on new skype ive shoutboxed too many times its too much fuucking clicking
    June 22 01:35 AM
  • eyehategod did you move to ashcroft or something
    June 22 01:32 AM
  • eyehategod go to the titty bar
    June 22 01:30 AM
  • eyehategod are you still ready
    June 22 01:26 AM
  • MyNameIsPencil You probably know already, but Empire! Empire! Are probably announcing their 2nd LP tomorrow (Thursday)
    June 19 12:13 AM
  • Spec dggrmth
    June 11 04:24 PM
  • SnakeDelilah i'm down
    June 7 09:20 PM
  • Mort. i am as well, it suits its so well
    June 6 11:05 AM
  • MUNGOLOID what's wrong with your faaace?
    June 5 11:14 PM
  • Mort. https://www.youtube.com/watch?v=_NfnXdXpjL0
    June 5 04:18 PM
  • Kman418 i dont really listen to it much anymore so
    June 5 04:23 AM
  • sixdegrees I hate When that happens
    June 5 03:11 AM
  • YakNips I'm very much looking forward to hearing it man. I think you really get music the same way I do.
    May 31 08:23 PM
  • YakNips ok sweet. btw werent you making music or something? cause i wanna hear it
    May 31 07:51 PM
  • YakNips can we be friends
    May 31 06:00 PM
  • YakNips okay so Im only on the 4th track now but Im listening to What It Takes To Move Forward and its really hitting the spot and omg I think it might be perfect
    May 29 09:07 PM
  • Hep Kat THEN WHAT THA **** U LISTENIN 4 NIQQA
    May 25 10:20 PM
  • Hep Kat didn't even catch the gibbs reference SMDH
    May 25 10:14 PM
  • Hep Kat beggars cant be choosers b
    May 25 10:14 PM
  • Hep Kat and ur on sputnik instead of trollin 4 strange 2 tame. man I swear ya better keep your daughter from THIS dirtbag. U nigga r scum of the earth smdh
    May 25 10:10 PM
  • Hep Kat u would drink natty ice smdh
    May 25 10:07 PM
  • Hep Kat #tybg
    May 25 10:03 PM
  • demigod! Kat
    May 25 07:37 PM
  • Kman418 but what if i try it and im so late that its made me so nervous that i actually just throw up everywhere. this is a serious concern of mine i think it might actually happen.
    May 25 04:55 AM
  • Kman418 i always just hear people talking with my friends and theyre like shocked whenever anyone says that their first kiss was after they were 18 years old and im just sitting here like wow im ****ed
    May 25 04:51 AM
  • Kman418 never and that probably wont change for a long long time WHOOPS
    May 25 04:47 AM
  • Iamthe Nightstars Same here man. Same here.
    May 25 04:44 AM
  • Kman418 how does kissing a guy feel
    May 25 04:41 AM
  • Kman418 was this recently or that guy youve said that you kissed for a while
    May 25 04:21 AM
  • Kman418 thats such an odd thing to have blow your mind
    May 25 04:19 AM
  • Iamthe Nightstars EndSerenading bro.
    May 25 04:11 AM
  • bakkermaarten007 You put to words one of the biggest fears of my life: trying to decipher which is real and which is not. I can't give you an answer to that question. But I do know that if your actions collide with your consciousness, it's definitely not the person you are. Try to pay attention to which actions make you feel consistent with yourself, without regret. That is the real you.
    May 25 03:58 AM
  • bakkermaarten007 Oh, I'm sorry man. Hey, I see douchebags with girlfriends everyday. They don't give a s*** about the one they're with but just are because it's socially desirable to be in a relationship. Then I see guys like you who put the happiness of their loved ones first and I can't help but think that you actually might make her happy. It's all intent you know.
    May 25 03:53 AM
  • bakkermaarten007 Yes, beware of the drugs. Getting drunk from time to time is alright (as long as it's not hard liquor. I've been drinking for very long but always made sure to avoid hard liquor) but too much drug abuse and you might find yourself in a vicious circle. I've seen one of your movie projects, it was very good. And I've heard you've found yourself a girlfriend. Seems you found a way to put your talents and charms to good use, don't throw it away. Wish you best.
    May 25 03:45 AM
  • Iamthe Nightstars Sorry, but I'm not feeling it as much as you.
    May 25 03:37 AM
  • oltnabrick see u on the homepage
    May 25 03:36 AM
  • Iamthe Nightstars Thank you for confirming.
    May 25 03:27 AM
  • bakkermaarten007 Thanks, you are as well. And yes, it's good to feel. Good luck with your hangover =)
    May 24 07:14 AM
  • bakkermaarten007 Thank you for sharing. I know what you're feeling, have been in that state a very long time. It's just frustrating when you see your career and relationships fail because of the numbness. As for the hyperemotional responses: it's the only thing I really liked in hindsight. I believe it's what makes you a tad more human than others. (Now I have lost that feature, but I was also very emotional. To the point where I had to watch out to not drink too much and begin an emotional rant about morals)
    May 24 05:48 AM
  • bakkermaarten007 Guess I do have a question after all. Feel free to discard it if it makes you feel uncomfortable: Do you ever have a long lasting sense of emptiness? Like you don't feel a thing at all and it's like a constant haze clouds your emotions. Difficult to explain, but it's the worst thing I have ever felt. I've been very miserable before but I'd gladly return to that state in order to just feel again. This current state makes me an asshole without any form of passion for something whatsoever.
    May 23 08:26 AM
  • pmmets07 Lol yea it sounds just like him. So nasally
    May 22 07:29 AM
  • bakkermaarten007 Well, there are some certainties after all lol. Thanks man
    May 21 03:33 PM
  • bakkermaarten007 Thanks. But I've already put that burden on my therapist's shoulders.
    May 21 10:59 AM
  • pmmets07 treboris, you may like this band: http://icanseemountains.bandcamp.com/ the vocals on the new EP give off strong Park Jefferson and Brave Bird vibes
    May 20 03:55 PM
  • Mall wow cheers man! heard one of those haha, that The Hotelier record is crazy good, if i ever have time to check all these out i'll be amazed but thanks a bunch man
    May 14 04:32 PM
  • Mall sweet, btw do you have any emo 'essentials' for me to listen to? trying to get into it recently
    May 14 03:37 PM
  • Mall nice Nails rating man, heard Unsilent Death?
    May 14 03:26 PM
  • FearThyEvil My pics a meme bro. I should peace out
    May 14 02:44 PM
  • TheSpirit Did you see that You Blew It! are putting out a Weezer cover album?
    May 12 05:56 PM
  • Arcade i'm looking through your ratings and reviews and they're about a million times cooler/better than mine. i was trying to give you a complement but it read quite retarded, but the point is; good stuff
    May 8 11:19 PM
  • Arcade please never repost my pleb 5s i has too much respect for you as a writer
    May 8 11:04 PM
  • danielito19 official notice: btmi! thread hard on friday night
    May 7 10:14 PM
  • fromtheinside hey babe. you know what it is.
    May 4 12:58 AM
  • danielito19 1 list per day bub
    May 1 09:02 PM
  • tempest-- dude I watched Her last night omg best movie ever have you seen Grand Budapest Hotel?? I gotta check it soon
    May 1 10:52 AM
  • BigPleb Anyway, hope s*** works out for you buddy :[
    May 1 05:45 AM
  • BigPleb Sucks man, cos no matter how she finds out she will be devastated :/
    May 1 05:27 AM
  • BigPleb Ultimately, you can't help the way you feel. I think its important to let your gf know and sit down with her. To me, it sounds like if she found out how you feel through other means it would destroy her.
    May 1 05:23 AM
  • BigPleb Getting back with your ex never works man, there's always gonna be that thing 'there' that made you split up in the first place. Good sex is very important but, at the end of the day, its about which of them makes you feel a million dollars.
    May 1 05:18 AM
  • BigPleb Not cheating but flirting, bit grim dude. You have to tell your girlfriend man, before she finds out through other means and it sounds worse than it actually is. Never been in your position before but you do need to honest and upfront, unless she already knows?
    May 1 05:13 AM
  • BigPleb Ahhh jesus man, that's heavy :/. You haven't been cheating on her have you man?
    May 1 05:07 AM
  • fromtheinside http://plug.dj/hard-jammers/
    May 1 02:06 AM
  • fromtheinside TREBORRRRRRROBERT!!!
    May 1 01:58 AM
  • Kman418 really cause with me it usually just manifests as me trying as hard as humanly possible to avoid contact with them while admiring them from a distances so idk if thats different with other guys or what
    April 29 03:31 AM
  • Kman418 probably
    April 29 03:26 AM
  • Kman418 i am way too anxious/socially incapable to ever make advances on someone who im not 100% sure is gay and could possibly be interested in me nooooo thank you
    April 29 03:24 AM
  • Kman418 iktf
    April 29 03:21 AM
  • Kman418 save that its how i want to be remembered on this site
    April 29 03:18 AM
  • Satellite kraytracker.com THANK ME L8R
    April 28 07:40 PM
  • scottpilgrim10 I watched all 11 episodes of Rick and Morty yesterday. It's amazing. It's also nice to see how crazy/ creative Harmon can be without a lot of the restrictions that come with a live action series.
    April 28 11:35 AM
  • fromtheinside THERE'S NEW TMP??? WILL ****ING GET
    April 23 05:01 AM
  • fromtheinside HERE'S A LINK EVEN Nkl http://thingsfallapartohio.bandcamp.com/album/things-fall-apart
    April 23 04:55 AM
  • fromtheinside is it like tiny moving parts orrrrr treb dude, listen to ****ing Things Fall Apart. do it for me. it is...... the best s*** to listen to drunk and in feelz
    April 23 04:54 AM
  • fromtheinside i don't even know what that is :/
    April 23 04:49 AM
  • fromtheinside TRAINS MOVIN AGAIN TONIGHT NIGG
    April 21 12:39 AM
  • Cygnatti have you heard the wrens yet? b/c you would srsly love 'em.
    April 20 07:37 PM
  • fromtheinside LETS GO!
    April 20 01:28 AM
  • PurpleBottle forget all this Deviant. Kris. nonsense you should change your name to Trevoris Magnificus
    April 19 07:35 PM
  • Avagantamos want to hang out at my place tomorrow and watch some trailer park boys?
    April 18 01:39 PM
  • Futures You got any 90s emo recs for me? Need more of that stuff.
    April 15 09:35 PM
  • Futures awesome! imagine a much raw and darker clarity. you would love it. guaranteed
    April 15 03:39 PM
  • Futures sup dude i know you are a huge 90s emo dude. i have a huge rec for you. jimmy eat world- static prevails. pretty much nothing like their other stuff and very comparable to a more hardcore mineral. there is screaming and such. anyways i think you would really enjoy it!
    April 15 03:29 PM
  • Iamthe Nightstars This reminded me of the new Hotelier album. http://insidethewhale.bandcamp.com/
    April 14 07:29 PM
  • Atari man i'm digging that somos album a lot the lyrics just hit me hard
    April 12 04:27 PM
  • Atari http://www.sputnikmusic.com/soundoff.php?albumid=156931 (another emo/punk band similar to the hotelier and on the same label)
    April 11 03:34 PM
  • dopevoid hey there backwards rob I spent a little time writing about you in my column, hope you'll check it out http://www.sputnikmusic.com/list.php?listid=142107
    April 2 08:29 PM
  • fromtheinside plug? the one night i'm on no ones here, go figure
    April 1 03:06 AM
  • fromtheinside where's trebor
    April 1 01:50 AM
  • FourthReich http://postimg.org/image/yzlsdb2hf/
    March 31 05:56 PM
  • pmmets07 http://businessmodels.bandcamp.com/ay check this out. the dude from algernon is in this band but they're punkier
    March 25 10:47 PM
  • Spag https://www.youtube.com/watch?v=xpcPVRj7h6Q This IS brilliant.
    March 25 03:53 PM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy