DiceMan
Luke Rhinehart
User

Reviews 8
Approval 83%

Soundoffs 4
Album Ratings 626
Objectivity 72%

Last Active 07-16-11 1:47 am
Joined 09-25-09

Forum Posts 8
Review Comments 7,068

shoutbox » all posts 
  • Romulus you exist!! last time i talked to you iowa state was just beginning to be relevant in sports. funny how times change
    February 17 01:56 AM
  • omnipanzer Where the hell are you? Not enough dicks getting knocked in the dirt these days.
    December 30 09:33 AM
  • xfearbefore Look at that, someone else with the last name R(h)inehart! Brofist.exe
    December 1 12:26 AM
  • TheFonz123 yur user name is a great book
    November 21 06:23 PM
  • Romulus WE ARE 3-0 AND THERE IS NOTHING THE WORLD CAN DO ABOUT IT
    September 17 01:44 PM
  • Romulus if we beat uconn i will actually attempt to set your shoutbox on fire. fair warning.
    September 15 04:29 PM
  • Romulus DUDE I SHAT MYSELF LIKE TWENTY TIMES AHH
    September 11 09:08 AM
  • Hep Kat u dnt liek mi bnd :(
    August 23 09:47 AM
  • chambered89 r u sure
    August 18 11:21 AM
  • chambered89 ive been getting laid almost every night so my balls are ragged
    August 18 10:53 AM
  • chambered89 i wish someone needs to rate that ****ing album besides me
    August 18 10:51 AM
  • chambered89 dude check the review thread i posted a stream
    August 18 10:47 AM
  • chambered89 mah sn is hereticanthem550 and then i send u albummumumuum
    August 2 06:46 PM
  • chambered89 uh me and lots of ppl? i just need to know im not crazy and that the album is actually good
    August 2 06:21 PM
  • chambered89 bobbeh
    August 2 06:12 PM
  • chambered89 get an AIM sn
    August 2 04:46 PM
  • North0House2 Yeah man, they're one of my favorite bands.
    July 30 11:31 AM
  • chambered89 http://www.mediafire.com/?5jvj1hm24dcbc4w
    July 20 10:42 PM
  • chambered89 check out Baton Rouge
    July 20 10:38 PM
  • Romulus completely understandable since you're not going there at the moment. our schedule's brutal this year though, you should give it a peek
    July 20 03:56 PM
  • Romulus thank you i will get on that immediately sir. also i've been meaning to ask you your firsthand opinion on a certain misters jerome tiller and steele jantz?
    July 18 06:17 PM
  • qwe3 yeah dude im going to get my hands on everything fitzgerald wrote haha
    July 17 12:56 AM
  • lancebramsay just spreading the word for a friend
    July 15 01:54 PM
  • lancebramsay http://www.sputnikmusic.com/review/44565/Gifted-A-Star-Is-Born/
    July 15 05:20 AM
  • Deviant. sue me. add Colin Stepson to that and you have everything I consider to be the best of the year so far
    July 8 01:43 AM
  • Deviant. http://sputnikmusic.com/list.php?memberid=426967
    July 8 01:32 AM
  • Deviant. Ha, do you want just electronic stuff?
    July 8 01:28 AM
  • BallsToTheWall Seventh Seal is ****ing excellent. I heard good things about The Virgin Spring which im trying to find quickly.
    June 28 01:45 AM
  • AnotherBrick Haha no way dude, not 1 band I wanna see. Are you??
    June 27 02:34 PM
  • Deviant. .
    June 26 12:28 AM
  • Deviant. k
    June 26 12:25 AM
  • robertsona http://lix.in/-a547d3
    June 17 12:16 PM
  • AnotherBrick what up Brand pentakill.
    June 16 08:03 PM
  • AnotherBrick haha will do man
    June 13 04:56 PM
  • Willie Kick ass. Thanks for the heads up.
    June 6 10:17 AM
  • StreetlightRock OmNomNomNom
    June 6 03:27 AM
  • Deviant. lol
    June 6 02:33 AM
  • Deviant. =[
    June 6 02:21 AM
  • Deviant. I don't know if that means i'm exclusive or excluded
    June 6 02:18 AM
  • Deviant. I prefer chesticles
    June 6 02:13 AM
  • Deviant. Thanks horse
    June 6 02:10 AM
  • Maniac! No, sir.
    May 30 09:07 AM
  • wabbit You called me silly...I am never silly good sir.
    May 24 11:13 PM
  • vmcoia91 Yeah start with Seven Samurai if you don't mind the length. Otherwise start with something like Yojiimbo, Rashomon or Throne of Blood.
    May 20 02:26 AM
  • Samshine Haha, alright cool. Hope you like it as much as i do.
    May 19 01:11 PM
  • Samshine On Mclovin99's shoutbox. Someone posted it there (: Hope that helps
    May 19 01:55 AM
  • Steoandnoodles I actually planned on holding out until release but I want to hear 'Perth'. Everyone is raving about it.
    May 18 01:24 PM
  • Steoandnoodles Oh thanks. =)Just wondering how everyone listened to it so early. Thanks for the info.
    May 18 12:45 PM
  • Xenophanes Yeah no problem. Sorry I haven't found the first one. I'm still looking but it's been removed from everywhere that I am looking : (
    May 18 12:19 PM
  • Steoandnoodles Hey DiceMan; if you don't mind me asking; where did you listen to Bon Iver? (the album)
    May 18 11:49 AM
  • Xenophanes Currently looking for the first one. I'll keep looking and get back to you. It was a bitch to find the first time.
    May 17 01:48 PM
  • Xenophanes http://www.mediafire.com/?rlm5rd8564tyluu "The Quiet Divide"
    May 17 01:46 PM
  • BigHans several times
    May 14 03:49 AM
  • Ire ya im rite. lol dredg brick says the new album is a 4 wut a fgt
    May 13 07:12 PM
  • Ire u and brick hooked up at that dredg gig amirite
    May 13 07:08 PM
  • AnotherBrick that is the ****ing weirdest s*** i have ever seen
    May 13 07:08 PM
  • Ire wut u waunt nigguh
    May 13 07:06 PM
  • Ire yo
    May 13 06:45 PM
  • bowlofsoup The only time I go out of my way to be a troll is when someone thinks I don't like a band for the sake of being cool.
    May 12 12:06 AM
  • bowlofsoup In all honesty, I wasn't taking the thread very seriously at all. I was just throwing stuff out there due to how painfully stupid the list concept was
    May 12 12:03 AM
  • bowlofsoup I realized that what I said wasn't obvious a bit too late.
    May 12 12:01 AM
  • bowlofsoup I was just making a very sarcastic joke on the thread that lasted all of 5 minutes. Jusst wanted to clear my name
    May 11 11:58 PM
  • AnotherBrick sup pentakill
    May 5 01:07 PM
  • aok i barely remember blue velvet and probly just needed to give it my full attention, but i think the lack of true and clear meaning within lost highway is part of its appeal. to me, lynch movies are about character development and engaging moments, not about some overarching message. the flick had a lot to talk about with regards to being in control of oneself, and that demon guy... (so much there) -- don't wanna go into more detail here... fb msg me if you really wanna talk more
    May 3 02:11 PM
  • aok haha -- so you were down with blue velvet and not lost highway? interesting... after watching slavoj zizek's 'pervert's guide to cinema', i'm ready to give it another go, but not til i watch a few of his other flicks first
    May 3 01:50 PM
  • balcaen it's all about not having daddy issues, man.
    April 22 03:37 PM
  • North0House2 Totally man. That movie screws me up all the time, it's just deranged.
    April 20 01:08 AM
  • balcaen he just looked so helpless. loljk it would've been too obvious on all occasions. all non-ideal opportunities.
    March 31 12:59 AM
  • omnipanzer yes ;^)
    March 13 11:22 PM
  • omnipanzer No
    March 13 11:14 PM
  • whywontyoudie i'm basing that off of the hype Hospice has around it. i'm sorry that you don't approve of that label on a band that is clearly a Sputnik favorite.
    March 9 09:00 PM
  • Ponton not too positive on your tastes, but if you get a chance, look into Songs of Green Pheasant's s/t album. great brit-folk lo-fi with a psy touch.
    March 3 07:48 AM
  • BigTuna you know where I can find the James Blake vinyl?
    February 9 10:56 PM
  • Romulus i just watched a replay of the nebraska game and came this close to openly weeping at the end
    February 9 06:49 PM
  • BigHans Its the truth bro, haha
    January 31 11:22 AM
  • AnotherBrick it all rules man
    January 29 07:06 PM
  • DiceMan http://www.youtube.com/watch?v=DUR2JfNJtSM
    January 22 03:17 AM
  • Electric City Last Guardian, upcoming sequel to Shadow of the Colossus
    January 16 02:55 PM
  • AnotherBrick yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa got LoL working
    January 15 08:03 PM
  • sonictheplumber indie like dinosaur jr or indie like arcade fire?
    January 1 08:20 PM
  • STOP SHOUTING! hey cheers man!
    January 1 06:42 AM
  • kitsch its awesome that youre familiar with the author, what other books are you into? im really excited to read that book, going to get to it next. the way its structured into two parts is really intriguing.
    December 31 11:21 PM
  • DiceMan panzer ballet
    December 31 02:17 AM
  • AnotherBrick what's your LoL name?
    December 13 02:36 AM
  • qwe3 cheers man. only just got back in japan so its only now i have a pc. we should def play soon
    December 12 08:42 PM
  • Knott- good man 5ing the monitor!
    December 10 03:27 PM
  • AnotherBrick hell yeah dude. i've almost made it through the whole list and i love a lot of it. especially Trespassers William
    December 9 03:36 PM
  • ThirtySixChambers I have Dragging A Dead Deer but I'm still not sure what to rate it. I haven't had that special moment with the album yet ;)
    November 25 10:34 AM
  • AnotherBrick omg tallest man on earth vocals
    November 22 01:27 AM
  • Enotron nothing I don't agree with there
    November 10 10:11 AM
  • Enotron of course I do. it was your attempt to somehow associate one of the biggest creations of crony capitalism with free market anarchism that confused me.
    November 10 07:06 AM
  • Romulus dude that one second when the ball was in the air was the best second of my life... and then every just came crashing down
    November 7 06:02 PM
  • Romulus oh my lord i am devasted
    November 7 01:00 AM
  • SeaAnemone yeah I heard the advance copy last week and the new M
    November 1 08:58 PM
  • Bitchfork already have
    October 25 06:24 PM
  • chambered89 k cool see u on
    October 24 06:02 PM
  • chambered89 yeah i have trouble with him you gonna play later?
    October 24 01:27 PM
  • chambered89 yeah is that the little boy scout ****?
    October 24 12:53 PM
  • chambered89 im trying to master this really hard build for master yi but i also like Garen and Ryze
    October 24 12:48 PM
  • chambered89 yay what champ you like?
    October 24 12:37 PM
  • chambered89 hahaha yeah man its ****in awesome
    October 24 01:16 AM
  • Dogget that's cool, ages since I read it but it's a great book
    October 17 04:41 PM
  • AnotherBrick haha you got it. i've never smoked a cig but was gonna say we should smoke sometime and chill out to some tunes, so if you get in a smoking mood let me know lol
    October 11 12:56 AM
  • AnotherBrick you smoke at all man? and good to hear you enjoyed some sailors haha i ****ing love that stuff
    October 11 12:47 AM
  • Romulus yes dude i'm so psyched this would be such a huge win
    October 9 06:34 PM
  • BallsToTheWall http://www.youtube.com/watch?v=Q-EeHKSwIQ0
    October 6 11:44 PM
  • AnotherBrick i'll accept a 4 rating. the rapping ruin it for ya?
    October 5 11:59 PM
  • Romulus i'm so jealous you don't even know. huge game next week against utah hopefully we can come up with another win.
    October 3 10:33 PM
  • Romulus dude when they blew the 24-0 lead i thought we were done for. you're right though that was such a good game
    October 3 04:03 PM
  • Romulus dice i am expecting a win from your cyclones today or else there could be some really angry muppets later
    October 2 05:31 PM
  • BigHans lol. What are you gonna do man, theyre probably just REALLY ANGSTY.
    October 1 02:59 PM
  • BigHans Pascal's Wager
    October 1 02:57 PM
  • BigHans When You Were Young is a phenominal song.
    September 28 06:20 PM
  • AnotherBrick Hahahah that's ****ing awesome. Told you that stuff is amazing. And its only $2.50
    September 26 04:41 PM
  • KimmsightMatters Dude, I'm a girl. Get over it.
    September 24 03:14 PM
  • Satellite It's a science fiction book set in a post-apocalyptic future. The movie Blade Runner was based on it. PKD was a great science fiction writer (he also wrote A Scanner Darkly and a bunch of others that were later adapted into films).
    September 24 01:29 AM
  • qwe3 no problem man
    September 24 01:24 AM
  • Satellite Last book I read was Philip K. Dick's Do Androids Dream of Electric Sheep? Sooo good. I'd been meaning to check it for a long time.
    September 24 01:21 AM
  • Satellite Sup neighbor. Still need to read the book that bears yr username but I've got like $40 in fines at the library.
    September 24 01:16 AM
  • AnotherBrick Hell ya dude, just as long as you don't get me in trouble. My number is 401 7763. Just give me a text and we'll figure something out
    September 23 09:14 AM
  • fsharptrit0ne will do, looking forward to it
    September 22 09:29 PM
  • fsharptrit0ne excellent! Meh, I dont know many girls that listen to them... In fact, I think i know only one -_-
    September 22 09:26 PM
  • fsharptrit0ne thanks for the heads up man, I very well may end up over there, dying to see them
    September 22 09:20 PM
  • qwe3 yeah heres some ambient for ya: labradford - E luxo so, loscil - first narrows, impregnable - deflower, fennesz - endless summer, tetsuo inoue - yolo, the dead texan - the dead texan, aphex twin's selected ambient works 1 and 2
    September 22 01:31 PM
  • qwe3 Heat Death is probably their best, but Some Blood is probably as flawless as screamo is going to get. I'd pick that up if I were you. Practice Absence is the best screamo song i've ever heard.
    September 22 01:39 AM
  • qwe3 Off Minor by a mile
    September 22 01:33 AM
  • AnotherBrick Haha sure dude. If we ever meet up here at isu you'll realize that i'm probably one of the most normal users on this site. They came here awhile ago with rd bandits and they were ****ing amazing live
    September 20 12:55 AM
  • AnotherBrick haha isn't waiting on ****ing cyride a blast? but ya dude, are you planning on going to dredg?
    September 20 12:42 AM
  • AnotherBrick holy s***, lets go. although sometimes that place is 21 so hopefully that isn't the case
    September 18 01:00 PM
  • AnotherBrick ooo idk dude, you didnt bring me to the national so i might have to hold a grudge
    September 16 06:16 PM
  • Maniac! That clip is good... but it's just not the same :P
    September 15 08:45 PM
  • Maniac! You are my new favorite album rec'er ever. I seriously cannot put down Trespassers
    September 15 05:36 PM
  • AnotherBrick uhh no idea, i'm sure i've been there if they've had parties or something, but i cant remember any of those crazy greek names
    September 13 02:14 AM
  • THIEF good, Im glad we could resolve this peacefully.
    September 12 03:03 AM
  • THIEF I may change my name to "Thief". It's well fitting and has nothing to do with the word dice. Do I have your blessing sir?
    September 12 02:53 AM
  • NeutralThunder12 "Reasons progmaster will never understand minimalist artforms:"- yeah I know, because not liking an artist means you don't understand the genre. God, I love fags like you.
    September 11 09:52 PM
  • Ire ah, totally. There's lots of different cliques tho. Most of them are annoying fags. im sup3r elite czech the join date brah
    September 10 05:43 PM
  • Ire like...?
    September 10 05:39 PM
  • Ire BUT NOT THAT MUCH ANYMORE
    September 10 05:16 PM
  • Ire nm mayonaise jus being eleeet
    September 10 04:22 PM
  • Ire sup brah
    September 10 03:56 PM
  • SeaAnemone (what's your dig?)-- it's a classic album omg check out my review! :)
    September 9 07:03 PM
  • PanasonicYouth HA! i would be so lucky to have a child look even remotely as sexy as that cover
    September 6 07:46 PM
  • PanasonicYouth "If Kris and Chan had a baby, this would be it." well played sir
    September 6 07:32 PM
  • AtavanHalen My whole EP, Beard Logic Riddles, is up there, man. Train and Love The Discovery are the first two tracks.
    September 5 03:53 AM
  • AtavanHalen Awesome, man. Thanks so much for the support.
    September 5 02:39 AM
  • AtavanHalen Will do - November at this stage, stay tuned over at www.facebook.com/nothingrhymeswithdavid
    September 4 11:23 PM
  • AtavanHalen Cool, man. :) The whole thing was just me and an acoustic guitar, although this might change on my next EP - that will probably be out later in the year. I had to Wiki "legato" but...thanks? Haha.
    September 4 11:11 PM
  • AtavanHalen Thanks. What did you think?
    September 4 10:09 PM
  • AtavanHalen Not a single thing.
    September 4 09:39 PM
  • Romulus DUDE WHAT THE **** GROVER
    September 3 08:57 AM
  • BigHans Song rules hard
    September 1 03:58 PM
  • coneren Why thank you!!I may have to shove it in sometime tonight now
    August 23 08:53 PM
  • 731 re: your comment in the iron maiden thread, I don't think I hate you
    August 17 01:16 PM
  • Masochist Yeah, it is! Definitely one of my favorite movies of the last decade.
    August 1 12:00 AM
  • ShadowAmI haha dude i just got it, they gave me the Converge single anyway :D :D: D
    July 23 12:48 PM
  • ShadowAmI it actually still hasn't showed up yet :/
    July 23 12:25 AM
  • AnotherBrick haha dude i ****ing hate Jack Johnson, DMB, and John Mayer. ya i'll be living in an apartment again with my girlfriend and her sister. had a 3 person one this year with a couple buddies but having parties got pretty damn annoying. lol you didnt wanna be next to everyone from HS?
    July 22 11:08 PM
  • AnotherBrick haha i was trying to remember what you changed your name to the other day but couldnt come up with anything. what dorm you living in this coming semester?
    July 22 04:48 PM
  • Ire musicaddiction101
    July 20 08:17 PM
  • East Hastings Sounds cool, dude. I'll check him out. Thanks.
    July 17 01:22 AM
  • East Hastings Hm, sounds interesting. Who is he similar to, musically?
    July 17 01:13 AM
  • couldwinarabbit Like your National ratings, Alligator is my fav.
    July 15 01:38 PM
  • couldwinarabbit Ya I've read it, one of my favourite books. The entire album is based on that kinda stuff (1894 and Fahrenheit 451). Reliance on technology, isolationism, loss of personal identity. Big Brother.
    July 15 01:38 PM
  • TheBaneofSputnik Lol, bad to them is when an italian moves into the neighborhood.
    July 15 01:28 PM
  • TheBaneofSputnik To be honest, I'm not really sure. I haven't gone into the city that much, but from what I've seen it doesn't look too bad. Granted, I'm from the Miami area, so any other city might not look as bad to me.
    July 15 01:24 PM
  • Maniac! Sorry that I overlooked your recs, I will be sure to check some of them out
    July 15 09:48 AM
  • MichaelJordan i already read it. and it's not half the satire that the Vermeer satire is, but go ahead and e-mail it to me if you'd like. or just post it on the fora
    July 11 08:53 PM
  • Enotron http://www.mediafire.com/?q4jmkml0nmd
    July 10 04:48 PM
  • MichaelJordan heyy i for one liked your review. haha
    July 10 04:19 PM
  • Maniac! what for?
    July 7 01:33 PM
  • Satellite I'll definitely grab it the next time I'm at the library. Have you read Chuck Klosterman's Sex, Drugs and Cocoa Puffs? It's definitely a must-read if you're into heady black comedy.
    July 7 02:18 AM
  • Satellite Just wikipedia'd it. "Cockcroft wrote the book based on his own experiences of using dice to make decisions while studying psychology." WTF sounds interesting. I'm really into literature pertaining to psychology, so I think I'ma have to check it out.
    July 7 02:11 AM
  • Satellite nm bro, just trying not to die from a heat stroke. I think I remember suggesting a name change, haha.
    July 7 02:00 AM
  • witchxrapist lol im so down
    July 6 10:17 PM
  • witchxrapist ehh it's whatev, life's mad gud right now n_n
    July 6 08:32 PM
  • chambered89 oh haha whatsup man
    July 6 11:05 AM
  • witchxrapist eeep. sorry if i weirded yew out mister, i just thought i'd explain. it's not like i'm some weirdo, i have a psychological condition called gender dysphoria, aka gender identity disorder, people think i'm like some gay boy who wants to trick straight boys into sleeping with me, but it's just this compulsion that i've felt since i was really little that i should be a girl, and that i am a girl, etc. idk :/
    July 6 04:31 AM
  • AnotherBrick lol with what? ****ry?
    July 5 02:06 PM
  • witchxrapist it's kinda graphic but likebasically the slit your penis down the middle and flay it, then turn it inside out and excavate a vaginal canal. then they take your head, and the nerve endings involved in getting an erection and fashion that into the clitoris, and the scrotum's used to form the labia.
    July 5 04:31 AM
  • witchxrapist dont have a vag yet :c
    July 5 02:14 AM
  • witchxrapist ya im female now, but i used to be a boy
    July 5 02:14 AM
  • witchxrapist psh erryone knows, i dont careeeee
    July 5 02:10 AM
  • witchxrapist like, hermaphrodite would be being born having a penis and a vagina, i was born with a penis.
    July 5 02:08 AM
  • witchxrapist I'm not a ****ing hermaphrodite, I'm a trap. :3
    July 5 01:45 AM
  • tombits yeah nothing, our last.fm top 10 are pretty similar actually haha.
    July 4 12:22 AM
  • DaveyBoy From memory, I got it off a torrent. I am a bit old fashioned and still like torrents when they are available. I just checked isohunt and it is definitely there.
    July 2 03:11 AM
  • tombits HEY MUSICAL NEIGHBOUR WHATUP
    July 1 12:26 AM
  • AtavanHalen D00d I know, I love Feed the Animals. I was in the front row of a Girl Talk show this year, it was awesome awesome awesome.
    June 30 07:46 PM
  • AtavanHalen Nice reference pickup
    June 30 04:18 AM
  • BigHans Yeah I have about half his new album. My fave is Kids on the Run.
    June 30 01:45 AM
  • Ire beff juckley
    June 28 03:00 AM
  • cirq from what i remember, they were decent.. i wasnt a big fan of vics voice tho
    June 15 09:54 PM
  • cirq my pleasure.. yeahh, i like em too.. i saw them with chiodos and underminded a couple years ago
    June 15 02:39 PM
  • cirq try this one:: http://www.mediafire.com/?mtzje4ydizl
    June 15 02:19 PM
  • cirq both of them?? daaayum
    June 15 02:05 PM
  • cirq its on strikegently.com :)
    June 15 01:57 PM
  • BallsToTheWall From a few songs I heard, the Holmes record sounds aboslutely ****ing amazing. Will download tomorrow. School Of Seven Bells is also excellent as is Whirl.
    June 14 11:42 PM
  • BallsToTheWall I just wish other people knew it. If only they knew I was the shy and sensitive type.
    June 14 11:14 PM
  • BallsToTheWall http://shoegazeralive4.blogspot.com/
    June 14 11:06 PM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy