pizzamachine
User

Reviews 213
Approval 96%

Soundoffs 19
News Articles 36
Band Edits + Tags 136
Album Edits 236

Album Ratings 1210
Objectivity 83%

Last Active 05-28-17 11:17 am
Joined 08-18-09

Forum Posts 36
Review Comments 13,459

shoutbox » all posts 
  • Stargazer777 Also be sure to give it a rating on here. ;)
    July 26 12:15 AM
  • Stargazer777 Yes and they sound great live too!But my bro... You have got to download blood stain childs new EP tri odyssey because the 4th exclusive song called "O.k.e.@.n.o.S." almost had me in tears. It was soooo ****ing gooood.
    July 26 12:13 AM
  • Stargazer777 Sweeeet. Good to know you like them bro! I think they are very attractive guys hehe ^_^ I love anime as well and I totally agree! Their newest song Raven is awesome.
    July 13 05:31 PM
  • Stargazer777 You ignored my requests lol I'll ask again. Do you like Royz? They have an edgy metal style and electronic vibe like BSc do.
    July 12 05:52 PM
  • Stargazer777 What's up bro? Why you acting weird for?
    July 10 04:34 PM
  • Stargazer777 https://www.youtube.com/watch?v=y2-yaYPiX2c
    July 5 06:49 PM
  • Stargazer777 Check out Royz. You will not be disappointed.
    July 4 06:15 PM
  • Stargazer777 kkk lol
    June 27 05:27 PM
  • deathschool Jesus ****, I'm hungry. Did you forget our arrangement?
    June 11 10:59 PM
  • Stargazer777 I'm digging Onmyouza. Check out their latest album bro! ;D
    June 11 09:11 PM
  • Flugmorph here you go: https://discord.gg/4GqCu9
    May 30 02:48 AM
  • Flugmorph no we just build a new one, no one has ill will towards you! Just ask jac for a new invite :3
    May 30 12:57 AM
  • Flugmorph we miss you in de discord ma boi
    May 29 02:06 AM
  • Stargazer777 Yes my japanese FB friend told me that their new album would release next year. ;)
    May 25 12:26 AM
  • Stargazer777 I heard rumors that they are making a new album so I hope it becomes true. I believe the next album will be just as good as Epsilon.
    May 24 03:47 PM
  • Stargazer777 Yeah it doesn't bother me. I also had to use the newer version of internet explorer so the password wasn't saved :P Anyways I hope BSC make a full album of tri odyssey.
    May 22 10:57 AM
  • Stargazer777 I thought I did put in the correct password on my pc but they kept refusing it. X.x
    May 22 12:55 AM
  • Stargazer777 I had to make another account cuz I forgot password lmao!
    May 21 08:34 PM
  • Stargazer777 BSC are releasing the TRI ODYSSEY EP on July 26! ^_^I posted an article for their new music video on the news feed. Feel free to comment on it.
    May 21 05:06 PM
  • Spec anytime
    May 19 07:38 PM
  • Spec
    May 19 06:41 PM
  • MagicMonk777 I love the screams tbh. The guitarists and drummer are what shine the most though.
    May 9 11:35 PM
  • MagicMonk777 Yeah. Look up their music video "Rise" on youtube.It's phenomenal.
    May 8 03:00 PM
  • MagicMonk777 That song was the weakest on the album.
    May 7 09:54 PM
  • MagicMonk777 It's cool bro. Just let me know what you think of them when you can.
    May 6 03:37 PM
  • MagicMonk777 Hey I posted a news article on Alphoenix go check it out! ;D
    May 3 10:07 PM
  • MagicMonk777 I'm listening to Alphoenix new album right now and I'm strongly feeling a 5 rating
    May 3 04:08 PM
  • MagicMonk777 What do you think of them?I absolutely love the vocalist, guitar riffs, and the electronic atmosphere~
    May 3 01:59 PM
  • MagicMonk777 https://youtu.be/rckQjFxQshALink to their music video
    May 2 05:37 AM
  • MagicMonk777 Thanks bro. You should also listen to Agitato. I just added them into the database. They are an amazing techno pop j-rock metal band! Heeheh they certainly are a combination of epicness. Go listen to them! ;3
    April 30 01:10 PM
  • MagicMonk777 Hey since you like BSC then watch my amvs on my utube: AMVCHAN
    April 29 04:49 PM
  • MagicMonk777 Yeah I will. I might do a review too.
    April 28 05:01 PM
  • MagicMonk777 Yeah if Sophia's in it then I'm buying it! XDPlus I saw a music video of the band on youtube and they sound very simular to BSC. They ****ing rule.I may make an news article about these guys but they not even in the sputnik database Lol!
    April 28 12:56 PM
  • MagicMonk777 Yeah. Sadly the alphoenix album was the last one in stock on ebay and i bought it xD I couldnt find the rar album anywhere online so i had to buy it. Alphoenix are a melodic death metal band like BSC are.
    April 28 01:41 AM
  • MagicMonk777 Yeah bro you can buy the cd on ebay for like 20 bucks. You also get an awesome english lyric booklet with the cd. Yeah season of ghosts are simply amazing!
    April 28 12:24 AM
  • MagicMonk777 Holy s*** you gave Nexus a classic rating? I have the CD which has an exclusive track on it called "@everything" and it's awesome!
    April 27 09:33 PM
  • MagicMonk777 Yeah I love Sophia as much as Saika. Her band Season of Ghosts are so damn awesome. She also sung in a song from this epic new j-metal band called Alphoenix! It's on their newest album which I ordered on ebay and I'm excited to hear what the whole album sounds like!
    April 27 09:32 PM
  • Gmork89 Did you hear that clip of Somewhere Beautiful that they released? Sounds pretty damn good.
    April 27 01:45 PM
  • MagicMonk777 Exactly. It's so idiotic how they completely ignore all the return to form elements that were in the song as well... They all just want Sophias puss LOL.
    April 26 01:47 PM
  • MagicMonk777 Lol I already got 4 haters talking smack about the new BSC single. They just mad because BSC made a great come back and their newest song was Idolator worthy.
    April 26 01:37 PM
  • hasan A lot of gay things on the web site some times??? Weird haha
    April 26 01:30 PM
  • MagicMonk777 Hey the dead trance kingdom song article finally got approved lol
    April 25 11:58 PM
  • hasan would be good to be friends on the site haha
    April 25 10:33 PM
  • hasan i do not what
    April 25 10:14 PM
  • Gmork89 Maaan that's awesome news, have they said anything juicy about it?
    April 20 04:35 PM
  • Gmork89 Oh s*** really?? I was not expecting that ha, when is it supposed to release?
    April 20 10:46 AM
  • Gmork89 Oh I was asking if you knew of anything! Haha, I haven't heard anything but I know you keep up on his facebook and stuff so I thought maybe you'd heard something.
    April 19 06:16 PM
  • Gmork89 Yeah I'm surprised they didn't do Sky, that would have sounded great. Do you know if they have plans to make another album eventually? Seems Sahaj is doing a lot of recording and work with other bands at the moment.
    April 13 04:33 PM
  • evilford well I may be crazy....but that at least is not an indicator :D
    April 7 02:03 AM
  • evilford hey weren't you staff or contrib at some point? maybe I'm imagining that
    April 7 01:57 AM
  • Gmork89 Came here to tell you about Ra-Refix, saw you already rated it, shouldn't be surprised!It's damn good I think, Supernova is one of my favorite Ra tracks now.
    March 30 05:34 PM
  • Spec Cool cool. I supervise people at a grocery store to make moneys.
    March 8 03:50 PM
  • Spec Not a whole lot my man! Sup with you?
    March 8 03:40 PM
  • Spec hi
    March 8 03:37 PM
  • Xenophanes Hey
    January 10 03:59 PM
  • Keyblade right? she left bro, its kinda sad. they were killing it with the female vocalist sound. this new guy is better than all of their previous male vocalists tho so its cool
    August 24 12:48 AM
  • CaimanJesus I got it. It's bitchin
    May 17 10:18 PM
  • CaimanJesus It's coming in the mail. The songs I've heard by these guys are pretty good so hopefully the album rocks
    April 16 11:57 PM
  • CaimanJesus Yo I've got a chance to get From One by Ra for cheap. Should I get it?
    March 15 11:55 PM
  • anarchistfish sup
    December 5 10:15 PM
  • Xenophanes Wow blast from the past. Didn't know you still came around these parts.
    December 4 08:42 PM
  • deathschool ...
    April 10 01:52 AM
  • deathschool Will you make me some pizza?
    April 8 09:39 PM
  • Spec vodka
    March 26 11:53 PM
  • BIGMEGAPENIS HOW IS THE COAST WOW MY BROTHER IS DRIVING FROM THERE RIGHT NOW TO GET DRUNK WITH ME HERE SWEET YOU SHOULD HITCHHIKE THEN YOU CAN COME
    February 15 03:30 PM
  • BIGMEGAPENIS SOME BIG TIME SITTIN WHAT ARE YOU DOING WOW WHY ARE YOU BACK
    February 15 03:06 PM
  • BIGMEGAPENIS WOW THIS IS NOT AN ALT THIS IS MY NEW ACCOUNT YOU BIG IDIOT THIS IS YOUR FRIEND CONE
    February 15 03:03 PM
  • Xenophanes Wtf happened to you man? :(
    December 7 02:31 PM
  • Spec Where have you been? Come back.
    November 12 01:26 AM
  • evilford Weren't you staff??
    June 20 03:33 PM
  • Viraemia Hi! I just read your Rings of Saturn review and thought you might be interested in doing a review for the new CYTOTOXIN album? http://youtu.be/JSvOYSK1TiI
    June 14 07:38 AM
  • Willie I think Fred Durst said it best when he asked: "Why you gotta be like that?"
    February 24 07:17 AM
  • Necrotica Good luck man, I really enjoyed your write-ups on here. Best wishes to you :]
    February 22 11:05 PM
  • BSX hey hey do you have a tumblr?
    February 10 07:23 PM
  • BSX Do you remember me?
    January 26 04:39 AM
  • omnipanzer I think you rec'd Melt-Banana to me a long time ago but I never got around to them. Listening to Fetch now and I'm sorry I didn't. It might of been AOD but this sounds more like your thing.
    January 13 12:28 PM
  • LilLioness 2 days late, but here you go. :D http://www.sputnikmusic.com/list.php?memberid=731375
    December 31 01:24 AM
  • LilLioness I may have to delay till the 29th. A chica I have been dying to see is coming to where I am for a day and I want to focus on her. This list has been a bitch to compile and order right.
    December 26 08:41 PM
  • LilLioness :-D Yup. Although, if the album I listening to now (Void Mother by Obscure Sphinx) overtakes it, I will tell you early. Whether, say, tomorrow or the 27th, I am sure you will be saying wtf at it.
    December 20 01:00 AM
  • LilLioness I owe you an answer to the AOTY question on the 27th right?
    December 19 08:17 PM
  • Gmork89 Is critical mass really a 5?
    September 30 08:38 PM
  • Gmork89 Indeed, me too. Doesn't sound half bad either, I did hear a little rapping at one point ughghghg.
    September 16 10:54 AM
  • JokineAugustus Cool man. You a lasagna fan to by any chance? Whenever I get the chance, I'll stuff that s*** down my throat as fast as possible. So damn tasty.
    July 3 09:36 PM
  • JokineAugustus I guess you're the pizza expert. My favourites are Dominos, Panago, Pizza Pizza, and occasionally Pizza Hut. What's your favourites?
    July 3 02:55 AM
  • Jade yus, check dat FB profile son
    July 1 01:58 AM
  • Jade Hey man, have you been invited to the Facebook contributors group?
    July 1 12:20 AM
  • SadAndHolyGlow I knew that you were going to say that.
    June 26 05:34 PM
  • SadAndHolyGlow Misleading profile pic. I see the pizza, but where's the machine???????
    June 26 07:31 AM
  • bloc I win EVERY battle BWAHAHAHAHAAAAAAA
    June 7 12:12 AM
  • omnipanzer Glad you still stop in, I've had a hell of a time finding a replacement for you... I might not ever find one. RIP the days of yore. =-(
    May 29 04:32 PM
  • omnipanzer Are you out and about, living life to the fool-est and all that rot?
    May 29 04:25 PM
  • NocteDominum http://meltingalbumreviews.com/staff/
    May 27 11:50 PM
  • dawija1017 Thank you so much for writing that review man, it really means a lot to them
    May 27 10:18 PM
  • VinesOvThorn Thanks for the rec man, I'm really digging it.
    May 20 12:56 AM
  • Poet Savior in the Clockwork has been my jam recently. Spectres, Dweller in a Dream...well the entire album rules.
    April 12 12:30 PM
  • omnipanzer Glad you like sir.
    April 8 01:20 PM
  • omnipanzer I think this is up your alley? Pryapisme - Hyperblast Super Collider
    April 8 11:40 AM
  • Poet New Avantasia is soooooooooooooo good
    March 30 10:48 PM
  • omnipanzer Hey man... I know RL is better than Sputnik but feel free to say hi every now and again. :-P This will get you caught up with me: http://www.sputnikmusic.com/list.php?memberid=445848
    March 27 05:56 PM
  • Metalstyles Thanks man, glad to hear that. You're a fun writer yourself.
    March 21 05:41 AM
  • Metalstyles Gotcha, well, then you should get back into the reviewing game if you have free time. I wish I had a lot more time to write, tbh.
    March 20 04:10 PM
  • Metalstyles I do hope that you'll find something! Also, is there anything going on with you besides the job hunt, or does that take the cake at the moment?
    March 20 12:30 PM
  • Metalstyles Alright, but seeing as how you didn't get it, what are your future plans?
    March 20 12:16 PM
  • Metalstyles Well you better be back for good now. I can't imagine Sputnik without its resident pizzamachine! Also, which job?
    March 20 12:09 PM
  • Metalstyles Haven't seen you around in forever. What's up, man?
    March 20 11:59 AM
  • Metalstyles pizza o pizza, where art thou?
    March 20 06:42 AM
  • dannyboy89 Post was pretty cool. I might want to hear more of her stuff.
    March 17 01:20 PM
  • dannyboy89 You seem like quite a big Bjork fan. Which would you say is the best place to start with her?
    March 9 05:46 PM
  • X3ni92 Glad you like it! Some of the best K-Pop I've heard, the mixture of dance and guitar works pretty well.
    March 9 11:06 AM
  • X3ni92 Just let me know what you think.
    March 9 08:38 AM
  • X3ni92 Last song didn't show up, but its this. http://www.youtube.com/watch?v=mzEEwAeNr0Y
    March 8 04:54 PM
  • X3ni92 Check out D-Unit if you'd like. Songs I recommend are Luv Me and ???? ???
    March 8 04:53 PM
  • omnipanzer I miss you... I'm hijacking s*** threads all alone out here
    February 28 02:40 PM
  • X3ni92 Fair enough. Sorry.
    January 11 04:17 PM
  • Xenophanes where did you disappear?
    January 3 12:03 AM
  • X3ni92 I guess not ):
    December 20 09:17 PM
  • X3ni92 not a problem :D review, maybe in store o:
    December 10 08:45 AM
  • X3ni92 So how'd you like the album??
    December 9 11:30 PM
  • BSX lol hush you know I'm busy =P
    December 9 11:41 AM
  • BSX I legit haven't been here in forever . . .
    December 9 01:03 AM
  • BSX WHAT THE HELL!? YOU'RE A CONTRIBUTOR NOW!? OMG
    December 6 04:36 PM
  • X3ni92 Glad you think so. I love that track so much.
    December 5 10:43 PM
  • X3ni92 Yay! Humming Urban Stereo - Sparkle :D
    December 5 09:27 PM
  • X3ni92 Is it possible to make a review request??
    December 5 08:48 PM
  • CrownOfMagnets hey my band put out a new EP. you reviewed the first one so would you be down to review this one? maybe you'll think we've improved.
    November 29 06:53 PM
  • X3ni92 Aww, thats a shame. It grew on me after a few listens.
    October 30 10:56 AM
  • X3ni92 Get a chance to listen to the new Miss A mini?
    October 27 04:36 PM
  • X3ni92 Ahh, fair enough. Well at least you tried it (:
    October 19 09:32 PM
  • X3ni92 Awww, may I ask as to why?
    October 19 08:03 PM
  • X3ni92 Korean Hip-hop group. As stated by my very short rating/recommendation, they are highly regarded as one of the best (if not the best) Asian hip-hop groups. You should give it a try. Oh, have you listened to m-flo yet?
    October 19 06:28 PM
  • X3ni92 Not a problem man! Also you should check out Epik High if you haven't (;
    October 19 05:48 PM
  • X3ni92 Yo, just letting you know there's a new miss A EP out.
    October 19 01:51 PM
  • WashboardSuds really? you can't get back into it? that kinda sucks, I hope you can find some inspiration again or something cos I really liked your reviews.
    September 22 04:49 PM
  • WashboardSuds no prob!
    September 22 02:07 PM
  • X3ni92 Well you do have a point. You should review the hell out of that then. Lol.
    September 13 06:57 PM
  • X3ni92 Man you outta. Astromantic is the best record. I'd even suggest you do a review, but you've probably got something big in store for you big 200!
    September 13 03:33 PM
  • X3ni92 One day, you should listen to m-flo.
    September 13 08:10 AM
  • Trebor. Gonna review hard. AOTY for sure
    September 11 09:46 PM
  • Trebor. How amazing is Epicloud oh boy
    September 11 09:10 PM
  • omnipanzer good to hear (read) sir
    September 7 12:08 PM
  • Tyrael New Devin instant 5? Are you gonna review it? :D
    September 7 09:24 AM
  • omnipanzer How have you been honorable sir?
    September 6 12:46 PM
  • X3ni92 Oh are you mister? Well I am most certainly glad to hear that.
    September 4 08:10 PM
  • X3ni92 i came back, for whatever reason -_-
    September 4 02:22 PM
  • Lakes. people actually like it this time!
    August 29 09:04 PM
  • Lakes. hey pizza you should write a review for my new ep ;]
    August 29 07:07 PM
  • Kellerdeck What's up Pizza?
    June 28 10:50 PM
  • Hipster9000 You're a great reviewer! You should be staff!
    June 23 05:56 PM
  • amanwithahammer ye
    June 16 09:21 PM
  • WashboardSuds sweet, glad you like it!
    June 16 10:09 AM
  • Gyromania Bjork - Debut. No one has given it a 5/5 review yet.
    June 16 10:03 AM
  • WashboardSuds I dunno if you're taking recs atm but check out Clazziquai Project - Love Child of the Century when you get the chance. it should be your thing
    June 15 11:21 PM
  • Gyromania You better do something super awesome for your 200th review! =D
    June 15 09:11 PM
  • omnipanzer You?
    June 12 02:24 PM
  • omnipanzer Epic: http://www.sputnikmusic.com/list.php?memberid=445848
    June 12 12:56 PM
  • Raz0rGrind23 Duder, I'm sure you may have heard these guys already but in case you haven't check out Imaginary Flying Machines - Princess Ghibli. Right up your ally. Cheers!
    May 30 11:54 AM
  • Eclecticist hm, true
    May 23 11:47 PM
  • Eclecticist Hey man, looks like I am the next guy to review that Rest album. I was wondering what was it that made you choose the rating that you gave them? I am curious because idk what rating to give the album lol
    May 23 10:20 PM
  • Viales I swallow Kenyan Pottery
    May 16 10:46 AM
  • WashboardSuds hey pizza, you bring attention to a lot of lesser-known albums. just curious, what's your secret? o.O
    May 15 04:00 PM
  • GrindGod xD I had the name of this one person who kept posting under the name 'Aqualungcaner' in my head. Sorry about that. :P
    May 11 12:54 PM
  • GrindGod I have to say though, you're a talented writer and we love this review and PaperbackWriter's as well.
    May 11 12:40 PM
  • GrindGod Hey Aqua, I'm Alex. Kellerdeck, we found out, was our publicist. Well, she certainly did her job. Almost too well, but her making really rude comments is something we didn't plan on. I've attempted to keep undercover on this site for quite some time now.
    May 11 12:40 PM
  • CaptainDooRight cool thanks man hope you dig it!! don't forget to rate, it's prolly different than what you may be used but I'm hoping it speaks universally but the track order is out of order on the download so make sure you rearrange the tracks so their in order as it was intended, thanks again brother :]
    May 10 12:37 AM
  • CaptainDooRight hey bro check my recent list, i just released my solo ep which is an acoustic progressive folk project, i think you would dig it man
    May 9 11:33 PM
  • Kellerdeck Ire just uploaded a fake album on the page. How do I it? My computer comes up with an error whenever I try.
    May 9 10:59 PM
  • Kellerdeck I can't wait. I hope we always garner you a lot of views and positives.
    May 9 10:10 PM
  • Kellerdeck Man, these guys are kind of funny. I really appreciate your review, and once we start making studio music I'll get you to do it again if you want. You oughta be promoted to staff man, you're great.
    May 9 07:38 PM
  • foxxxy you should do a quick review of detektivbyran - wermland
    May 4 04:46 AM
  • seedofnothing sure buddy, it's just a certain style but yeah i can do both
    May 1 04:33 PM
  • Ovrot well this is the new album!
    April 27 10:51 PM
  • Ovrot yeah did you like spiral?
    April 27 10:16 PM
  • Ovrot hey new album http://www.mediafire.com/?eeliwd3jeach77r
    April 27 09:11 PM
  • seedofnothing hey bro I just wrote a new song called "Slavish Doctrines" check it out: http://www.youtube.com/watch?v=mVFyOZaWa10
    April 25 02:49 AM
  • Irving =) =) =) I is good! You? Why you no write (relatively) long time? Also I just realized how close you are to the big two-oh-oh lol.
    April 18 12:04 AM
  • Irving HAI KINTUPS :D
    April 17 03:05 AM
  • Eclecticist It's working out so far! lol But writing these reviews certainly is helping me practice and improve on my writing. So what albums are next on your agenda to review once school's out?
    April 8 09:19 PM
  • Eclecticist That is awesome man! I am actually in my undergraduate right now but I am looking at becoming a Clinical Forensic Psychologist
    April 8 07:58 PM
  • Eclecticist you sound a lot like a friend of mine who works with children that have autism. It's very admirable that you want to help children with disabilities!
    April 8 04:59 PM
  • Eclecticist That's interesting! So are you going to nursing school afterwards then?
    April 8 01:11 PM
  • Eclecticist Oh awesome man! What are you graduating as? and thanks :)
    April 8 12:30 PM
  • Eclecticist Hey dude I was wondering if you could rate Palm Beach by Weathertunes for me? I am trying to get the rating count higher so I can turn it into an essential chill-out electronic album! Also, how is that review for Generation Bliss going? :)
    April 8 02:22 AM
  • Eclecticist I am glad to hear that man!
    April 6 12:45 PM
  • Eclecticist check this out, you may really dig it http://www.sputnikmusic.com/review/49032/Weathertunes-Palm-Beach/
    April 6 11:13 AM
  • Eclecticist SWEET! Thanks :D
    April 5 04:55 PM
  • Eclecticist Sick! So does that mean that you 'might' review it?
    April 4 06:17 PM
  • Eclecticist sup broski? have you had a chance to check out Generation Bliss?
    April 4 05:38 PM
  • Kellerdeck Yes, I was the guy on the right. Purple sweater.
    March 31 07:32 PM
  • Kellerdeck Oh yeah, we're all over the place. Our new album goes in a more abrasive direction, and than we'll slow down and include many more influences. Keep an ear out. Hopefully that won't be the last rest review you do.
    March 31 02:36 PM
  • Kellerdeck An interview with Rest! Check it out when you get the time. Hope things are going good for you. http://www.youtube.com/watch?v=8FvC8OOHz4w
    March 31 01:45 PM
  • Eclecticist thanks man!
    March 30 03:43 PM
  • Eclecticist 'Generation Bliss' by Tyrant of Death :)
    March 30 12:15 PM
  • Kellerdeck Pizza! We have a cassette tape distributor of our first album now! I was wondering if you know of any way to get more exposure on sputnik. Any suggestions? Also, we're working on a new ep that takes the band in a new direction. I hope you won't be mad if we aren't as much powerviolence anymore. o.o
    March 30 11:28 AM
  • Eclecticist no problem dude! Can I ask for something else to be reviewed or have I used up my one wish?
    March 29 10:16 PM
  • Eclecticist Haha alright! Let me know if you decide that its worth your time
    March 27 09:58 PM
  • Eclecticist Hey man I know how you are always looking for something to review so I was wondering if you would be interested in reviewing the album 'Solutions For A Small Planet' by old-school industrial titans Haujobb?
    March 27 08:36 PM
  • Activista anti-MTV how often does your site rank change? do u kno how that works?
    March 24 07:57 PM
  • Kellerdeck Oh, alright! Sorry about that man! I just didn't know what was going on.
    March 19 04:04 PM
  • Kellerdeck Are you still going to do the review?
    March 19 03:46 PM
  • Eclecticist Cool thanks!
    March 18 04:17 PM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy