GO NINJA GO NINJA GO!

2014-07-22 by the spread is bland, sour kraut and boiled goose STAFF | 34 Comments
In the tradition of Vanilla Ice's seminal 1991 'Ninja Rap', Juicy J, Wiz Khalifa, and Ty
Dolla $ign (alongside Kill The Noise and Madsonik) have crafted a club-friendly Turtle-
themed banger, entitled 'Shell Shocked'.

Enjoy



Tagged: Juicy J

Comments:Add a Comment 
Thunderkat
July 22nd 2014
579 Comments


Vanilla Ice >

Phlegm
July 22nd 2014
7240 Comments


rip the juice

Judio!
July 22nd 2014
8367 Comments


lol

Digging: Four Tet - Rounds

PostMesmeric
July 22nd 2014
676 Comments


Man, I thought Vanilla ice was making new music. Way to punk me, headline!

Pajolero
July 22nd 2014
780 Comments


But why.

MuhNamesTyler
July 22nd 2014
6091 Comments


Cuz ninja

Digging: Incendiary - Thousand Mile Stare

theacademy
Staff Reviewer
July 22nd 2014
30478 Comments


NINJA
NINJA
RRRRRRRRAP

erizen826
July 22nd 2014
831 Comments


In case you didn't know, you about to get shell shocked.

guitarded_chuck
July 22nd 2014
12761 Comments


this is actually fucked cause i swear i just watched tmnt2 (w vanilla ice and this song) last night

like whoaoaoaoaa

Digging: The Black Angels - Directions to See a Ghost

MO
July 22nd 2014
21628 Comments


aww thought this was a remake of rap ninja fuk this

RoyalImperialGuard
July 22nd 2014
1569 Comments


Turtle Banger

betray
July 22nd 2014
8934 Comments


fuck yeah juicy

Digging: Shadow Of Intent - Reclaimer

Jade
Emeritus
July 22nd 2014
10694 Comments


"a club-friendly Turtle-themed banger"

damn that is all i want on this fine morning

clander270
July 22nd 2014
353 Comments


Lol this is stupid as shit, yet strangely enjoyable

betray
July 22nd 2014
8934 Comments


"this is stupid as shit, yet strangely enjoyable"

i got yo back like a turtle shell

RoyalImperialGuard
July 22nd 2014
1569 Comments


Jay: So your in this for the pussy right?
Brent: No, I'm in this because I LOOOVE animals, stupid?
Jay: Even turtles?
Brent: Of course. Turtles are beautiful creatures.
Jay: So would you fuck a turtle?
Brent: What is your damage, little boy. You have a sick and twisted world perspective.
Jay: No, you're misunderstanding me, Prince Valiant. I'm saying if you were a turtle, would you fuck a turtle if you were another turtle?
Brent: Well, in that case, you bet your sweet ass I would.
Jay: Thought so.
[Yelling]
Jay: Yo, this motherfucker ain't one of us. He said he'd fuck a turtle!

tempest--
July 22nd 2014
20013 Comments


turtley as fuck

SirDrumsalot
July 22nd 2014
1794 Comments


Turrible song for what will be an undoubtably turrible movie.
Go away Michael Bay!

TheGreatQ
July 22nd 2014
2481 Comments


Lol this is stupid as shit, yet strangely enjoyable [2]

evilford
July 22nd 2014
40303 Comments


club-friendly turtle-themed banger lol

Digging: Mos Def - Black on Both Sides

MyNameIsPencil
July 22nd 2014
4848 Comments


god is dead

Digging: Nails - Abandon All Life

KevinKC
July 22nd 2014
618 Comments


Terrible song for what will be an insultingly bad movie.
DIE Michael Bay! [2]




tresm87
July 22nd 2014
3719 Comments


THIS IS GREATTTTTTTT

Emim
July 22nd 2014
27391 Comments


Yo, it's the green machine, here to rock the spot without being seen

Have you ever seen a turtle get down?

bloc
July 22nd 2014
41110 Comments


Just use this instead

http://www.youtube.com/watch?v=AlfjNTqbFLA

ExplosiveOranges
Contributing Reviewer
July 22nd 2014
4408 Comments


Lol

SandorClegane
July 22nd 2014
79 Comments


cowabunghole

Froot
July 23rd 2014
1910 Comments


go ninja go ninja go

don't upset the rhythm no

theacademy
Staff Reviewer
August 12th 2014
30478 Comments


does n e 1 know who does each verse

1st verse rules

2nd verse is horrible

3rd verse rules

Emim
August 13th 2014
27391 Comments


Gonna rock and roll the place

with the power of the Ninja Turtle bass

betray
August 13th 2014
8934 Comments


juicys on the 1st

wiz does the second

ty dolla sign on the third

the movie was rad

theacademy
Staff Reviewer
August 13th 2014
30478 Comments


im seeing it tomoro!

theacademy
Staff Reviewer
August 13th 2014
30478 Comments


also thanks betray

Emim
August 13th 2014
27391 Comments


Staff Reviewer


wat



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Brand new Brand New Single
Scott Weiland dead at 48
Killswitch Engage debut new single
Deftones stream new single
The Fall of Troy bassist melts do..
Rush drummer retires
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

Vanna announce farewell tour
Enter Shikari are Supercharged
KMFDM debut 'Hell Yeah'
Death Grips on Steroids
Joshua Meijer releases music video
MØ's new video 'Nights w/ You'
New Silverstein song/album
Dead by April reunite
New Of Mice & Men release
Ariana Grande concert explosion
New Arcane Roots Single/Album
New Rise Against song
Two new Neck Deep songs
Blood Stain Child's Evolution
Burial drops new EP

» see all news

RELATED REVIEWS
Juicy J
Gas Face
Juicy J
#MUSTBENICE
Juicy J
Lit In Ceylon
Juicy J
O's
Juicy J
100% Juice
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy