New song from Secret Band

2014-07-16 by Tyler. | 39 Comments
Secret band is streaming a new song Delete the Believer on Property of Zack. The song is off of their yet to be titled upcoming LP, with a release date of around late August.
Stream the song here:
http://propertyofzack.com/post/91970550127/poz-stream-secret-band-delete-the-believer

Tagged: Secret Band

Comments:Add a Comment 
mryrtmrnfoxxxy
July 16th 2014
14687 Comments


fuck yea fuck yea fuck yea

Inside I approgate dip, tashobulections, flip, it’s so guhdayo, my nohse sun dahbayshun shrimp

Inside I approgate dip, wection frip, it’s sobuhdayo, the gose tun the bae dun swip

Trebor.
Staff Reviewer
July 16th 2014
54748 Comments


So much better than that shit fest DGD released last year

Digging: Departures - Death Touches Us, From The Moment We Begin To Love

Slut
July 16th 2014
4058 Comments


this album is going to be better than anything dgd has released


sosososos stoked

mryrtmrnfoxxxy
July 16th 2014
14687 Comments


no doubt aoty

mryrtmrnfoxxxy
July 16th 2014
14687 Comments


i hope there are more songs like devils gospel tho

Slut
July 16th 2014
4058 Comments


in what sense? like how mess sings on that song? i'm sure the album will have a good mix

mryrtmrnfoxxxy
July 16th 2014
14687 Comments


more serious and intense i guess

gonna love it either way but that mid section in devils gospel was a new high for them imo

mryrtmrnfoxxxy
July 16th 2014
14687 Comments


musically toning it down a bit when it fits the song i guess is what im trying to say

mryrtmrnfoxxxy
July 16th 2014
14687 Comments


idgaf 5/5

ShitsofRain
July 16th 2014
7810 Comments


FOXXXY

Slut
July 16th 2014
4058 Comments


musically toning it down a bit when it fits the song i guess is what im trying to say


yeah i agree. it adds some nice variety and it makes you appreciate everything else a bit more. i feel you. also will be aoty 5/5 agreed

HighandDriving
July 16th 2014
3288 Comments


NEEDS MO JONNY

mryrtmrnfoxxxy
July 16th 2014
14687 Comments


nice im glad that came thru alright

mryrtmrnfoxxxy
July 16th 2014
14687 Comments


lol fuk off xD

MyNameIsPencil
July 16th 2014
4733 Comments


Why do so many people not like Acceptance Speech...
Why am I always in the minority holy shit

Digging: Ulcerate - Everything Is Fire

mryrtmrnfoxxxy
July 16th 2014
14687 Comments


i like it holy shit

Slut
July 16th 2014
4058 Comments


Why do so many people not like Acceptance Speech...


cause tillian tbh. it's still good and fun af though

Dancedrewdance
July 16th 2014
1169 Comments


God?

MyNameIsPencil
July 16th 2014
4733 Comments


I like Tillian a lot actually, though his voice was a little overdone at parts, eh I'm sure they'll learn from this on their next album

Also this was neat af

Slut
July 16th 2014
4058 Comments


i feel like this will also be a bit heavier than dgd which has me excited too fuck

xpaincakex
July 16th 2014
241 Comments


fuck this is so good. JOO BLUE

mryrtmrnfoxxxy
July 16th 2014
14687 Comments


j00 blue [2]

flabbywhale
July 16th 2014
103 Comments


helllllllllllls yeah

OwMySnauze
July 16th 2014
1619 Comments


Mess is a lyrical genius

Digging: Ghost Iris - Blind World

AffableMartyr
July 16th 2014
400 Comments


This is great, by far my favorite song they've ever done. Who does the spoken word part?

Slut
July 16th 2014
4058 Comments


swan

Feather
July 16th 2014
3351 Comments


Wow I like this. I was listening to old DGD all day.

Italianjesusfootball
July 16th 2014
288 Comments


so much better than anything dgd has ever done tbh

Midjicka
July 16th 2014
256 Comments


fuck yeah, this album will rule for sure

bloc
July 16th 2014
39670 Comments


Didn't even miss the clean vocals on this damn

Digging: Madonna - Ray of Light

JBawlin
July 16th 2014
32 Comments


"This is great, by far my favorite song they've ever done. Who does the spoken word part?"

Will Swan, the guitarist.

And this is pretty tasty. Makes me even more excited for the album to drop.

Dancedrewdance
July 17th 2014
1169 Comments


Been jammin this peanut butter

Pajolero
July 17th 2014
712 Comments


Like holyshit there're writing a new LP? Where the hell have I been.

Digging: The Paper Chase - Hide the Kitchen Knives

sspedding
July 17th 2014
5102 Comments


phat

mryrtmrnfoxxxy
July 17th 2014
14687 Comments


word up

Mort.
July 17th 2014
12408 Comments


YES THIS IS WHAT I HAVE BEEN WAITING FOR

Digging: Suiyoubi no Campanella - SUPERMAN

Dancedrewdance
July 17th 2014
1169 Comments


The bae dun swip

drasticaction74
July 17th 2014
1833 Comments


HATE IT SUCKS oh wait it's actually pretty good

Digging: The Hotelier - Goodness

swordsforhands
July 18th 2014
662 Comments


This is pretty fucking great. The LP is recorded I think, just needs to be mastered and whatnot.

Digging: Push Over - Demo



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Scott Weiland dead at 48
Brand new Brand New Single
Killswitch Engage debut new single
Rush drummer retires
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

R.I.P. Toshio Nakanishi
Knuckle Puck debut new single
Remo Drive premiere new singles
Uneven Structure release video
Havok vs. Fake News in third sing..
Ghost Bath Announce Album
New Seether single, album
Ulver announce new album
New Acceptance Album Stream
New While She Sleeps single
Celldweller's "Electric Eye"
New Chainsmokers ft. Coldplay
New Shade Empire song
Yowie premiere new single; 3rd al..
At the Drive-In to release new re..

» see all news

RELATED REVIEWS
Secret Band
Secret Band
Secret Band
Secret Band EP (Remastered)
Secret Band
Secret Band EP
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy