Rise Against stream album

2014-07-08 by Peter K. Mark | 38 Comments
Rise Against's new album, 'The Black Market', is now available to stream on iTunes Radio.
The album will be released worldwide on July 15th.

Listen to 'The Black Market' below:

https://itunes.apple.com/us/station/idra.893245685

Tagged: Rise Against

Comments:Add a Comment 
Sharpyyy
July 8th 2014
81 Comments


needs more sufferer

someguest
July 8th 2014
28269 Comments


I'll be rising against the Rise Against album stream and will not be listening to it.

ProjectFreak
July 8th 2014
1878 Comments


clever girl

RobbaqPL
July 8th 2014
180 Comments


Boring Street Preachers

SowingSeason
Moderator
July 8th 2014
24086 Comments


Everything these guys did after Appeal to Reason was boring

Digging: Manchester Orchestra - A Black Mile To The Surface

North0House2
July 8th 2014
5945 Comments


The problem for these guys is that their fan base all graduated from high school like... 4 years ago, and moved on.

Sufferer and the Witness was a great album. But I couldn't be bothered to listen to them again. meh.

SCREAM!
July 8th 2014
14453 Comments


I'll randomly be in the mood for them every now and then (although it's pretty rare). Usually end up jamming Sufferer + Siren Song and call it a day though

Ire
July 8th 2014
41948 Comments


rise against taking me back to grade 6 aw yea

weedblunt
July 8th 2014
558 Comments


"I'll be rising against the Rise Against album stream and will not be listening to it."

honestly nothing against u but this is like 0/10 1st grade comment

MuhNamesTyler
July 8th 2014
6146 Comments


Thought this might get a better response judging from the comments on that last single

Crymsonblaze
July 8th 2014
8176 Comments


the single i heard was actually pretty good, albeit completely standard

idk about listening to a whole album though

clander270
July 8th 2014
363 Comments


Lol, I remember when I used to listen to these guys, back when I liked Hoobastank, Linkin Park and +44

Crymsonblaze
July 8th 2014
8176 Comments


lol hoobastank

owen
July 8th 2014
4776 Comments


the difference is that RPM is a classic, and those other bands have no classic albums

Digging: Weasel Walter Mary Halvorson Peter Evans - Electric Fruit

clander270
July 8th 2014
363 Comments


'talk ur shit mothrfuckr hoobastank is god'

Mabbitt
July 8th 2014
1551 Comments


There are like 6 or 7 songs I listen to by these guys and I don't really care about the rest haha.

Digging: 9mm Parabellum Bullet - BABEL

DoubtGin
July 8th 2014
6872 Comments


hahahahaha

Crymsonblaze
July 8th 2014
8176 Comments


"the difference is that RPM is a classic, and those other bands have no classic albums"

implying that the reason isn't a classic album?!

dam

MuhNamesTyler
July 8th 2014
6146 Comments


Idk about a classic but that title track has some fucking sick leads

PorcelainRain
July 8th 2014
536 Comments


Rise Against had 4 albums that people could argue as classics. Granted no one would argue all 4 of those albums are classics, but that's still quite a feat and I would argue for 3 of them.

someguest
July 8th 2014
28269 Comments


honestly nothing against u but this is like 0/10 1st grade comment


So you'd love to have sex with me?

Cygnatti
July 8th 2014
31673 Comments


who wouldn't tho?

sailSAway
July 8th 2014
1080 Comments


rise again st. someguest

unaMUSEd
July 8th 2014
1441 Comments


I'm on the third track and its pretty meh so far.

Faraudo
July 9th 2014
1551 Comments


I'm kinda loving this album, it has great fucking guitar work. Sorry guys, I'm not hating it.

Digging: Nine Inch Nails - Add Violence

titanslayer
July 9th 2014
2713 Comments


fuck, I just deleted itunes

AdolfChrist
July 9th 2014
11021 Comments


"I'll be rising against the Rise Against album stream and will not be listening to it."

what the fuck are you doing?

Digging: Siberian (SWE) - Through Ages of Sleep

Beardog
July 9th 2014
1466 Comments


Might not be groundbreaking but if it's as good as Endgame I will like it anyway

Sanders
July 9th 2014
2410 Comments


goddamn itunes radio not available in the uk

owen
July 9th 2014
4776 Comments


[spoiler]It leaked a few days ago[/spoiler]

Sanders
July 9th 2014
2410 Comments


tried to find it a couple of days ago but failed miserably. Got it, ta

Froot
July 9th 2014
1910 Comments


Is this only streaming in America atm?

pelagickitten
July 9th 2014
9 Comments


I'm terrified to listen to this...shit

Impervious
July 9th 2014
1213 Comments


"I'll be rising against the Rise Against album stream and will not be listening to it."

what the fuck are you doing? [2]




Impervious
July 9th 2014
1213 Comments


Endgame was decent. Might check out this one.

wakeupdead
July 9th 2014
2227 Comments


The Eco-Terrorist In Me has a terrible title lol but at least Tim is screaming again at least a little bit.

AdolfChrist
July 9th 2014
11021 Comments


"worse than endgame, but I'd still rather hear these guys on da FM instead of 99.9% of other 'modern rock bands'"

yeah i guess, but its still a matter of being the shiniest piece of shit in a pile of shit.

PorcelainRain
July 9th 2014
536 Comments


Seems like this is a grower



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

R.I.P. Chester Bennington
R.I.P. David Bowie
The Story So Far's vocalist dropk..
R.I.P. Lemmy
The Fall of Troy bassist melts do..
Brand new Brand New Single
Deftones stream new single
Scott Weiland dead at 48
Killswitch Engage debut new single
Rush drummer retires



OTHER RECENT NEWS

Counterparts Drop 2nd Single
Tera Melos announce new album
Chelsea Wolfe's 2nd preview
Ne Obliviscaris return
Echo Tail streams new album
New Osiris (Egypt) song, EP
Two New Converge Tracks
Perturbator announces EP
Linkin Park release statement
New Hollywood Undead video, album
Sundfor sings with John Grant
Another new Don Broco Track
Steven Wilson debuts new video
Humanity's Last Breath single
Periphery Chester Tribute

» see all news

RELATED REVIEWS
Rise Against
Wolves
Rise Against
The Eco-Terrorist in Me
Rise Against
The Black Market
Rise Against
Long Forgotten Songs: B-Sides & Covers 2000-2013
Rise Against
RPM10
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy