Landon Tewers sucks

2014-06-01 by ScarlettPimpernail | 36 Comments
Landon Tewers (The Plot in You) has released a joke song titled "This Song Sucks" through
his solo project. Song can be heard below:


Tagged:

Comments:Add a Comment 
Devastator
June 2nd 2014
2514 Comments


Song of the year.

OwMySnauze
June 2nd 2014
1211 Comments


Thumbs up just because of the first 10 seconds.

Digging: Entities - Novalis

Needsmoarbreakdowns
June 2nd 2014
109 Comments


Sums up metalcore pretty welll

Digging: Wallower - Vanishing In Bloom

Dromasta
June 2nd 2014
88 Comments


This made me laugh so fucking hard! Props to this guy seriously..


Calc
June 2nd 2014
12526 Comments


this was pre funny

titanslayer
June 2nd 2014
2164 Comments


"Sums up metalcore pretty welll"
-Needsmoarbreakdowns

SlMBOLlC
June 2nd 2014
5300 Comments


fuckin lol
he hit the nail on the head

Million Ghosts
June 2nd 2014
108 Comments


Holy shit this is perfect, especially considering where it came from. Also dude is a p. sick vocalist.

OwMySnauze
June 2nd 2014
1211 Comments


Wish he'd go back to Before Their Eyes

Satellite
June 2nd 2014
20826 Comments


who the fuck are any of these bands/people

Thunderkat
June 2nd 2014
579 Comments


reminds me of that one tdwp song

Bengweeen
June 2nd 2014
111 Comments


@Satellite - He's the vocalist for The Plot In You.

Bengweeen
June 2nd 2014
111 Comments


This song is freaking hilarious. I was just granted an interview with this guy, I'll have to bring this up.

xpaincakex
June 2nd 2014
177 Comments


LOL this is pretty funny.

GoobaDooba
June 2nd 2014
20 Comments


"This song is freaking hilarious. I was just granted an interview with this guy, I'll have to bring this up."

You're so fucking full of shit. You've never done an interview in your pathetic life.

sithlord416
June 2nd 2014
76 Comments


The first line is absolutely priceless.

Bengweeen
June 2nd 2014
111 Comments


@GoobaDooba here you go buddy. Go read my reviews on mindequalsblown.net if you want.

http://imgur.com/2nO7rpz

DatsNotDaMetulz
June 2nd 2014
1947 Comments


Video's gone private..

TomAkaVeto
June 2nd 2014
1718 Comments


"reminds me of that one tdwp song"
That was xgumbyx, but yeah, it had Mike Hranica and Chris Rubey in it.

This is pretty much an obvious stab at Sworn In. He's totally doing an impersonation of Tyler Dennen's vocals.

Thunderkat
June 2nd 2014
579 Comments


" 'reminds me of that one tdwp song'
That was xgumbyx, but yeah, it had Mike Hranica and Chris Rubey in it. "

Yeah haha

Bengweeen
June 2nd 2014
111 Comments


@GoobaDooba What exactly is your problem? Should I just keep proving you wrong? Our site interviewed the band last year, and my questions are least as good as the last ones. Why do keep acting like you know me or anything I do?



BillClinton
June 2nd 2014
125 Comments


His point is that no one gives a shit about your interviews.

ScarlettPimpernail
June 2nd 2014
253 Comments


EDIT: video fixed

DatBeefPudding
June 2nd 2014
1378 Comments


rofl ^ thanks for the link.


song is hilarious. landon has some very powerful harsh vocals. shame TPIY has gotten shittier instead of better

YakNips
June 2nd 2014
14244 Comments


I WANNA CRAWL INTO AN OLD WOMAN'S VAGINA

AND JUST FALL ASLEEP

Digging: Car Seat Headrest - Twin Fantasy

ScarlettPimpernail
June 3rd 2014
253 Comments


LOL at Landon Tewers taking the song down and then commenting on the above link.

" Hey homie, I appreciate the intension to support and sadly I couldn't find a better way to contact you about this. But I'm kindly asking you to delete it. It's obviously a joke but some people don't have the same twisted sense of humor like ourselves. Not worth any drama just for a little joke. I understand if you don't take it down but I'd really appreciate it man. Take care!"

Dromasta
June 3rd 2014
88 Comments


Dude why does he care? This shit is perfect! I am literally dying on the floor listening to this again.

Dromasta
June 3rd 2014
88 Comments


Quit being a bitch Landon!

botb
June 3rd 2014
9841 Comments


this reminds me of the awful sworn-in nu-metally metalcore that's everywhere these days

xpaincakex
June 3rd 2014
177 Comments


He probably was swarmed by little 13 yr old scene girls who like Blood on the Dance Floor. That's
why...ew

Dromasta
June 3rd 2014
88 Comments


Ya xpain you're probably right... fuck tweens

Rexhasta
June 4th 2014
73 Comments


5/5


J0ckstrapsFTW
June 5th 2014
3665 Comments


I THINK IM GAY SOME DAYS I WANT TO RUN AWAY

fucking lol

MuhNamesTyler
June 5th 2014
4795 Comments


Song is fucking hilarious

Digging: He Is Legend - I Am Hollywood

weedblunt
June 6th 2014
558 Comments


pissed cause of what he said about cats

Thunderkat
June 6th 2014
579 Comments


I THINK IM GAY SOME DAYS I WANT TO RUN AWAY

*rot away



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Slint guitarist survives suicide ..
Tool + Mastodon supergroup
Scarlett Johansson forms band
2015 Applications Open
Letlive. guitarist leaves band
New Godspeed You! Black Emperor a..
Steven Wilson premieres new tune
New Incubus Song
Kendrick Lamar unveils new single
Grammy winners 2015



OTHER RECENT NEWS

New Seaway music video
New Kanye West single
New Gavin Harrison Album
Fjord stream debut LP
Broadway stream new album
Cannibal Ox Stream 2nd LP
Leviathan, Scar Sighted Stream
New Mutiny On The Bounty Video
Ready, Set, Fall! split
Enslaved Stream New Album
Gorgy stream new album
Outer Heaven stream debut EP
Carly Rae Jepsen releases new sin..
Alesana detail new album
Slice the Cake drop new track

» see all news

RELATED REVIEWS

Full Bleed

Teminations
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy