Sonic Syndicate release new single

2014-05-21 by Esoteric | 24 Comments
Sonic Syndicate have released a new single, entitled 'Black Hole Halo'. The song is taken
off their upcoming self-titled album, which is due this coming July via Nuclear Blast.

Check it out here:



Tagged: Sonic Syndicate

Comments:Add a Comment 
abruzzi
May 21st 2014
1 Comments


it's in their style. fans should like it.

by the way it's my first comment here, so hello Sputnik.

Sabrutin
May 21st 2014
1803 Comments


Better then last album, but I still don't like new clean singer.

MegaJake1024
May 21st 2014
804 Comments


song is good in my opinion with the exception of the lyrics in the chorus

Digging: August Burns Red - Found in Far Away Places

MegaJake1024
May 21st 2014
804 Comments


their best song in a while tho, so thats good

Sabrutin
May 21st 2014
1803 Comments


"their best song in a while"

That's for sure.

Kusangii
May 21st 2014
521 Comments


This band is so bad. Their first album was somewhat fun but after that they've only released crap

Sabrutin
May 21st 2014
1803 Comments


Only Inhuman was enjoyable, the rest I agree.

Dolving999
May 21st 2014
1717 Comments


Oh man, remember when the chick was really hot? Now with the short hair and stuff, she looks like, idk, not that hot anymore...

Back then the music was still shite but at least I could appreciate the aesthetics.

CK
May 21st 2014
5886 Comments


Yeah Karin used to be smokin

Digging: Alice in Chains - Sap

BlackLlama
May 21st 2014
1760 Comments


"by the way it's my first comment here, so hello Sputnik."

And this is the thread you chose?

I've tried to jam this band, and then always find myself listening to Stabbing Westward.....

CK
May 21st 2014
5886 Comments


Jam the first album

BlackLlama
May 21st 2014
1760 Comments


I made the mistake of having We Rule the Night be the first thing I jammed from this band. I've gone back and listened to their EP and first album, but still can't get that taste out of my ears.

Sabrutin
May 21st 2014
1803 Comments


Try out The Unguided then, it's a band composed of the members that left Sonic Syndicate. If you can stand Only Inhuman like me, you should try their first album (I haven't heard the one from this year).

xpaincakex
May 21st 2014
192 Comments


this sucks, just like Atreyu lol. The first album was pretty fun.

Mabbitt
May 21st 2014
1395 Comments


I mean, it's better than their last album, but it's still not very good.

Insurrection
Contributing Reviewer
May 21st 2014
22665 Comments


godawful band but the song was the best theyve done in years

Digging: Between the Buried and Me - Coma Ecliptic

KriegdemKriege
May 21st 2014
1457 Comments


This is really bad.

FrozenVain
May 22nd 2014
2594 Comments


this is ugh

DarkNoctus
May 22nd 2014
9200 Comments


lmao

Digging: Mourning Beloveth - Dust

zaruyache
May 22nd 2014
9023 Comments


Soilwork.

Digging: False - Untitled

VisceralUproar
May 22nd 2014
161 Comments


"I've got a few questions for God!"
Okay, this could be promising.
"WHAT IS LIFE?"
Damn it.

KriegdemKriege
May 23rd 2014
1457 Comments


^ lol

MegaJake1024
May 23rd 2014
804 Comments


^hahaha

titanslayer
May 23rd 2014
2602 Comments


denied and jack of diamonds are both good songs, but the rest of their stuff sucks



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Brand New release new song as a f..
Tool + Mastodon supergroup
Slint guitarist survives suicide ..
Muse unleash new single
Scarlett Johansson forms band
Nickelback get groovy
New Muse song
Steven Wilson premieres new tune
B.B. King Dead
Brand New premiere new song



OTHER RECENT NEWS

Gravesite stream debut LP
New X Japan album and movie
New Celldweller song
Evergrey release third video
New Crystal Castles song
New Chief Keef song
New As Cities Burn Song
Soilwork tease new song
Riverside detail sixth album
New Christian Mistress Song
The Sword debut new tune
Rotting Christ to release live al..
Zao to release new material
New Zatokrev video
Toadies announce new album

» see all news

RELATED REVIEWS
Sonic Syndicate
Sonic Syndicate
Sonic Syndicate
We Rule the Night
Sonic Syndicate
Burn This City
Sonic Syndicate
Love and Other Disasters
Sonic Syndicate
Live Inhuman
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy