Black Veil Brides Nearly Drown
2014-05-13 by BroManCaptainGuySirDylan | 81 Comments
During their recent tour of Australia in favour of Soundwave Festival, the two guitarists
from the LA glam metal group Black Veil Brides encountered a rip at Bondi Beach whilst
surfboarding. Lucky for them, they were saved by the local lifeguard who "initially mistook
them for girls".

To top things off however, it was all caught on film as part of Australia's weekly
television series, Bondi Rescue, which can be viewed below [clip starts at
approximately 2:33].



Tagged: Black Veil Brides

Comments:Add a Comment 
Rice303
May 13th 2014
261 Comments


Greatest thing ever XD

Matthaios
May 13th 2014
145 Comments


HAHA! Being from Australia, this was too funny.

emester
May 13th 2014
3912 Comments


this just made my day

also INB4 Snide

Digging: Falls of Rauros - Believe in No Coming Shore

BigPleb
May 13th 2014
37021 Comments


'i can do anything'

well you clearly can't swim

Digging: Kayo Dot - Coffins on Io

conesmoke
May 13th 2014
5240 Comments


"it's true, ive done it all"

pfft, what an asshole.

JustinKing
May 13th 2014
1337 Comments


A guy just saved you from drowning. The correct response to that is not gratitude, but to tell everyone watching that you can do everything.

"what an asshole" [2]

TheMoreira
May 13th 2014
7182 Comments


HAHAHA, best shit ever. oh man these guys really made idiots of themselves here.

unaMUSEd
May 13th 2014
1101 Comments


Wow they're quite the assholes HAHAHAHA

Digging: Memphis May Fire - Challenger

Skoj
May 13th 2014
1185 Comments


lots of edginess going on right now


Digging: Pianos Become the Teeth - Keep You

SirDazza28
May 13th 2014
409 Comments


Absolutely hilarious. Didn't know this show was still going strong.

Inferis
May 13th 2014
423 Comments


Edit: what assholes.

OwMySnauze
May 13th 2014
1064 Comments


Great entertainment.

Kusangii
May 13th 2014
317 Comments


"Lucky for them, they were saved by the local lifeguard who "initially mistook
them for girls"" That might be the most hilarious thing I've read this year hahaha

Digging: Vale of Pnath - The Prodigal Empire

ohtheurgency
May 13th 2014
52 Comments


God does exist. He saved the one thing in humanity that brought the world together. Without BVB, modern music would be abysmal. Can't wait to 1.5 the next album!!

Digging: Alive Like Me - Only Forever

JS19
May 13th 2014
4326 Comments


Oh man this was funny as shit

Digging: Gates - Bloom and Breathe

Friday13th
May 13th 2014
2548 Comments


Haha BVB sure can entertain.

Digging: Donovan - A Gift From A Flower To A Garden

Italianjesusfootball
May 13th 2014
265 Comments


hahahaha

Digging: Flying Lotus - You're Dead!

Verm
May 13th 2014
1002 Comments


Lololololololololololool, first time i saw those lads I confused them with ugly 5 Pound whores

Tijnmans
May 13th 2014
357 Comments


This is fucking perfect!

SnakeDelilah
May 13th 2014
7861 Comments


That's fucking funny.

Digging: Sun Kil Moon - Benji

Green Baron
May 13th 2014
20000 Comments


lolworthy moments

Digging: Kayo Dot - Coffins On Io

JS19
May 13th 2014
4326 Comments


That's not a nice way to speak about your mother verm

Verm
May 13th 2014
1002 Comments


Mom jokes are so mid 00's. I thought you were more clever JS, lolololollololololol

beachdude
May 13th 2014
275 Comments


Wow these guys come across as so douchey...

Digging: Brand New - Fight Off Your Demons (The Demos)

Insurrection
Contributing Reviewer
May 13th 2014
21453 Comments


Lucky for them, they were saved by the local lifeguard who "initially mistook them for girls".


lmao

Digging: Aspherium - The Fall of Therenia

BIaziken
May 13th 2014
57 Comments


What a way to make yourself look like an idiot.

Dolving999
May 13th 2014
1641 Comments


That's a golden moment of television right there

Spokklett
May 13th 2014
104 Comments


This is one of the best things that's ever happened

Digging: Scott Walker and Sunn O))) - Soused

beachdude
May 13th 2014
275 Comments


"I know how to do EVERYTHING."
Seriously wtf...

Cygnatti
May 13th 2014
21353 Comments


"nearly"

well that's a shame.

Scoot
May 13th 2014
17814 Comments


"i know how to do everything"

except look masculine

Friday13th
May 13th 2014
2548 Comments


except write a decent tune

silentstar
May 13th 2014
2273 Comments


"I can build houses, I can surf, I can play music"

mfw: http://youtu.be/0bDY4vrcelw?t=10s

Tunaboy45
May 13th 2014
2537 Comments


Damn, there's always one that has to ruin it for the rest.

Digging: Trent Reznor and Atticus Ross - The Girl With The Dragon Tattoo

Hopelust
May 13th 2014
1082 Comments


This is priceless.

ASnideReturns
May 13th 2014
5241 Comments


I expected Andy to be the one to say "I know how to do everything." God dammit Jinxx y u do dis.

Luckily none of them got hurt. Can't wait for the fourth album.

Digging: Avenged Sevenfold - Nightmare

Salvidian
May 13th 2014
752 Comments


Golden.

FiveLeavesLeft
May 13th 2014
9838 Comments


lol

someguest
May 13th 2014
20865 Comments


Why is Christian Bale in the preview for that video?

Digging: Dexter Gordon - Our Man in Paris

manosg
May 13th 2014
6252 Comments


"LA glam metal group"

A shame for the Sunset Strip.

Digging: Acrimony - Tumuli Shroomaroom

ASnideReturns
May 13th 2014
5241 Comments


I remember seeing them at the Sunset Strip Music Festival in 2011. They put on a damn good performance.

Salvidian
May 13th 2014
752 Comments


Isn't every other Sunset Strip musician over the age of 45?

ASnideReturns
May 13th 2014
5241 Comments


Not at the Sunset Strip Festival, the bands I saw that year at that festival were Black Veil Brides, Escape the Fate and Cobra Starship. We might have seen a couple others, but I forgot the names.

Futures
May 13th 2014
11636 Comments


fucking asshole

Digging: Mock Orange - Nines & Sixes

SirDrumsalot
May 13th 2014
1584 Comments


Dang, so close!
Too bad the lifeguard didn't call in sick or something that day.

JS19
May 13th 2014
4326 Comments


Yeah although they're a crappy band who the hell would wish them death geez are you actually all 13 or something

demigod!
May 13th 2014
44715 Comments


too bad

Digging: Weezer - Everything Will Be Alright in the End

xpaincakex
May 13th 2014
168 Comments


Mistook them for girls..HAHAHAHAHHA. "Derrrrp, I can build houses and i can swim." Obviusly not.

ConorIsNotHere
May 13th 2014
1284 Comments


This made me smile

Digging: Punch - They Don?t Have To Believe

Gmork89
May 13th 2014
5516 Comments


Well that was hilarious.

unaMUSEd
May 13th 2014
1101 Comments


Jake Pitts is such an asshole. I cant stop watching this its too funny.

Gmork89
May 13th 2014
5516 Comments


Just a couple of house-building damsels in distress out there, bobbing around uselessly.

botb
May 13th 2014
9718 Comments


this is pretty funny, i must say.

Spec
May 13th 2014
27188 Comments


Hahahahaha. Of course he mistook them for girls.

zaruyache
May 13th 2014
6855 Comments


"Almost"

Digging: Ardour Loom - Demo

Dancedrewdance
May 13th 2014
849 Comments


Imagine them all dresssed up in bvb shit surfing lol

J0ckstrapsFTW
May 13th 2014
3652 Comments


wow that's hilarious

unaMUSEd
May 13th 2014
1101 Comments


"Just came back from a rescue...two girls...as i got close, I realized they were actually guys"

Burst out laughing.

ShadowRemains
May 13th 2014
21042 Comments


what a bunch of douchecanoes

Digging: Execration (NOR) - Morbid Dimensions

ScuroFantasma
May 13th 2014
2227 Comments


http://www.fasterlouder.com.au/news/39368/Watch-Black-Veil-Brides-nearly-drown-on-Bondi-Rescue - Read this thingie

Digging: Horsehunter - Caged In Flesh

ExplosiveOranges
May 13th 2014
3134 Comments


Poor Snide.

Digging: Winterfylleth - The Divination Of Antiquity

CrimsonLies
May 13th 2014
2044 Comments


haha

ChoccyPhilly
May 13th 2014
7179 Comments


haha, oh this is some good stuff

Digging: Swallowed - Lunarterial

MrMatt767
May 13th 2014
233 Comments


omg what hahaha

chug73
May 13th 2014
1147 Comments


lol i wish I was there when it happened. But I'm from Melbourne so what is a beach?

CrimsonLies
May 13th 2014
2044 Comments


I really don't miss that accent

tommygun
May 13th 2014
24988 Comments


bondi rescue good show that

chug73
May 13th 2014
1147 Comments


They talk funny in Sydney. It's like the stereotypical Australian accent.

Feather
May 14th 2014
1350 Comments


HE CAN BUILD HOUSES!

Digging: Zella Day - Zella Day

dimsim3478
May 14th 2014
5169 Comments


HAHA! Being from Australia, this was too funny. [2]

Digging: Kittyhawk - Hello, Again

VisceralUproar
May 14th 2014
161 Comments


On the bright side, this lifeguard will probably never want to listen to any of BVB's music after this.

Muisc4Life26
May 14th 2014
2806 Comments


OMG LOL hard

johnnydeking29
May 14th 2014
9227 Comments


That is fantastic, I love reality

Digging: Kayo Dot - Coffins On Io

FourthReich
May 14th 2014
17860 Comments


Black Veil Brides Nearly Drown In Own Semen

MuhNamesTyler
May 14th 2014
4304 Comments


Dang that's a lot of jerkin off

Digging: Revocation - Deathless

CK
May 14th 2014
4928 Comments


I just find it funny that they blatantly state that they thought they were girls

Digging: Death - Human

tacos N stuff
May 14th 2014
377 Comments


fuckin lol

Progger6009
May 14th 2014
1123 Comments


love this shit.


sora236
May 14th 2014
156 Comments


We all know this was posted because they were mistaken for girls LMAO.
I laughed when he said, "I can do everything" and "I've done it all." I kind of had a feeling at least of the of members would have a huge ego.

Ryus
May 17th 2014
3121 Comments


lmao

Digging: As We Draw - Mirages

Timeizillmatic9
May 18th 2014
256 Comments


his name is jinxx??



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

ERRA drop new single
Slipknot stream new album
New Smashing Pumpkins single
Pianos Become the Teeth stream al..
Fall Out Boy debut new material
Hey Rosetta! stream new album
Sick Puppies lose lead singer
Attila stream new song
New Diablo Swing Orchestra single
Heart In Hand release new video


OTHER RECENT NEWS

New 8 Days From Sunday song
Bring Me the Horizon new song
Obituary stream new LP
Alkoholizer stream new album
Lagwagon stream their new album
Orbs release new EP
For All Eternity release new video
Xerath post new lyric video
New CityCop track/pre-order
Rishloo announce pre-order
Sleater-Kinney reunites
Decibel Magazine announce 2015 to..
Cirle of Contempt post new video
At The Gates post new video
New Chief Keef and Tyga song

» see all news

RELATED REVIEWS
Black Veil Brides
Black Veil Brides
Black Veil Brides
Wretched and Divine: The Story of the Wild Ones
Black Veil Brides
Rebels
Black Veil Brides
Set the World on Fire
Black Veil Brides
We Stitch These Wounds
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy