Wu-Tang Clan Release New Song
2014-03-19 by Funeral | 45 Comments
Long awaited and much anticipated are just some feelings fans could ascribe to Wu-Tang's
upcoming 20th anniversary album 'A Better Tomorrow'. Well today is a good day, because Wu-
Tang Clan have released a new single taken from their upcoming album entitled 'Keep Watch'.

It can be streamed at Missinfo:

http://www.missinfo.tv/index.php/wu-tang-clan-keep-watch/
Tagged: Wu-Tang Clan

Comments:Add a Comment 
ShitsofRain
March 19th 2014
6136 Comments


nice

Digging: Round - Glass/Float

hogan900
Contributing Reviewer
March 19th 2014
1753 Comments


Oh shit.

Keyblade
March 19th 2014
15670 Comments


Holy fuck

BigBlob
March 19th 2014
1744 Comments


any gud?

hogan900
Contributing Reviewer
March 19th 2014
1753 Comments


Gotta check this out ASAP.

qwe3
March 19th 2014
21378 Comments


quality chune

ILiveInNetherlands
March 19th 2014
512 Comments


the beat is lame
the chorus is so lame

hogan900
Contributing Reviewer
March 19th 2014
1753 Comments


I can't accept this.

qwe3
March 19th 2014
21378 Comments


i dont mind it tbh, although gzas verse is pretty bad

AtomicShane
March 19th 2014
1959 Comments


ya the chorus is pretty lame, everything else is neat tho

Slut
March 19th 2014
2952 Comments


Well this doesn't sound promising at all lol

SGGreenman
March 19th 2014
851 Comments


song is really disappointing

Hyperion1001
Staff Reviewer
March 19th 2014
19237 Comments


kind of bad

Digging: Robert Hood - Internal Empire

bloc
March 19th 2014
35086 Comments


Mmm, pretty forgettable

NorwichScene
March 19th 2014
1545 Comments


Shite

Digging: Copeland - Ixora

DatBeefPudding
March 19th 2014
1369 Comments


fuck is this bad? i was hoping for it to be awesome...

should i just ignore this completely?

Detective Dan
March 19th 2014
170 Comments


I love Wu-Tang but I do not have high expectations. I'm more interested in solo albums. Somehow Wu-Tang is less than the sum of all it's parts.

Tomes
March 19th 2014
12 Comments


Yeah because most of the members have unique identities by now. It's hard to create any sort of convincing atmosphere
or theme when you're jumping between 9 soloists who are only considered a group for historical reasons.

Gwyn.
March 19th 2014
15404 Comments


damn I wasn't expecting a game changer or anything but geez

Trebor.
Contributing Reviewer
March 19th 2014
51074 Comments


I dig it

Digging: Bjork - Vulnicura

Trebor.
Contributing Reviewer
March 19th 2014
51074 Comments


GZA sounds like he just woke up

Underflow
March 19th 2014
2885 Comments


That was awful.

Funeralopolis
March 19th 2014
12009 Comments


sucks

Digging: Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space

BigPleb
March 19th 2014
39209 Comments


Where's the shadow boxin?

oltnabrick
March 19th 2014
32005 Comments


wu tang clan in 2014 LOLOLOOLOL

DikkoZinner
March 19th 2014
3489 Comments


These guys are on a mission that some would say is impossible

Inveigh
March 19th 2014
25353 Comments


beat is ok, Method Man's verse was pretty good. i don't hate the 90s r&b chorus... but if this is their choice for lead single? yikes.

also that write up was kinda garbage (not the sputnik one)

fans can head their to purchase both clean and explicit versions of the DJ Mathematics-produced cut.


how the fuck is it considered a Wu-Tang cut if it's not produced by RZA? also *there motherfuckers

Digging: Desolate Shrine - The Heart of the Netherworld

Trebor.
Contributing Reviewer
March 19th 2014
51074 Comments


Raekwon had the most verses on their debut album

He has none on their final album

damn

MotokoKusanagi
March 19th 2014
577 Comments


buzz me mulatto

Phlegm
March 19th 2014
6051 Comments


Where's the shadow boxin?


Digging: Olivia Block - Karren

MotokoKusanagi
March 19th 2014
577 Comments


ranch it up

frigyourgenre
March 19th 2014
1821 Comments



Report this Post


Where's the shadow boxin?


ibringyoufire
March 19th 2014
371 Comments


ech

Digging: Mount Eerie - Sauna

SlMBOLlC
March 19th 2014
5297 Comments


yikes this is icky

Phlegm
March 19th 2014
6051 Comments


might be their best song

DatBeefPudding
March 19th 2014
1369 Comments


^sarcasm?

oltnabrick
March 19th 2014
32005 Comments


no


hikingmetalpunk
March 19th 2014
1227 Comments


yeah this wasn't good.

tequileros97
March 19th 2014
45 Comments


It was alright

JAV
March 20th 2014
1989 Comments


Was alright, hopefully that's the worst of it.

Phlegm
March 20th 2014
6051 Comments


better than anything off 36 chmbrs

Keyblade
March 21st 2014
15670 Comments


It's great, y'all trippin

JAV
March 24th 2014
1989 Comments


You trippin

bloc
March 25th 2014
35086 Comments


What if they don't want to be yo niggas tho

DominionMM1
March 25th 2014
10515 Comments


"how the fuck is it considered a Wu-Tang cut if it's not produced by RZA?"

agreed although ins did a few good tracks

new track is meh



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Poison The Well reunite
Blink-182 performing without Tom ..
Papa Roach stream F.E.A.R
Title Fight streams Hyperview
Asking Alexandria singer quits
New Death Cab for Cutie single
John Frusciante goes acid house
New Slayer album in 2015
Minus the Bear Drummer Leaves
Napalm Death drop new video


OTHER RECENT NEWS

New Ethereal Shroud Track
Howling Giant stream debut EP
Cedar Boulevard's New Single
AWOLNATION Release New Song
The Offspring release new song
Jeff Bridges releases new album
Behind these snide eyes
Dustin Kensrue reveals new album
Adrenaline Mob drop new single
Passion Pit album teaser
Chelsea Wolfe announces new album
New(ish) Jeff Rosenstock video
Voivod post new song
Minsk end hiatus
Halasan Bazar / Tara King Th. str..

» see all news

RELATED REVIEWS
Wu-Tang Clan
A Better Tomorrow
Wu-Tang Clan
Legendary Weapons
Wu-Tang Clan
Wu-Tang Meets The Indie Culture Vol. 2
Wu-Tang Clan
Wu-Tang Chamber Music
Wu-Tang Clan
Wu-Tang vs The Beatles: Enter The Magical Mystery Chamber
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy