(Another) New Architects Song
2014-02-26 by fish CONTRIBUTOR | 26 Comments
British metalcore band Architects have revealed another new track, entitled "C.A.N.C.E.R",
off their upcoming sixth studio album, Lost Forever // Lost Together.




Lost Forever // Lost Together is out on March 11th.
Tagged: Architects

Comments:Add a Comment 
fish.
Contributing Reviewer
February 26th 2014
21967 Comments


meh

the second half is alright but this isn't much of an improvement over the two singles

BigPleb
February 26th 2014
36740 Comments


This blows, yep lost faith.

Omeggia
February 26th 2014
120 Comments


Great production but that's about it.

fish.
Contributing Reviewer
February 26th 2014
21967 Comments


I liked the songs that had been released from Daybreaker at this point more

henryChinaski
February 26th 2014
2765 Comments


Average, second half is decent.

Digging: Empires - Orphan

MuhNamesTyler
February 26th 2014
4181 Comments


Yeah at this point I don't even want to give their new stuff a chance because I just know


Will keep jammin hollow crown doe

Digging: Crooks - Nevermore

MegaJake1024
February 26th 2014
729 Comments


Megajake Likes. A Lot.

Digging: No Bragging Rights - The Concrete Flower

Alondite
February 26th 2014
161 Comments


The first album teaser they released sounded pretty good, but everything since then has been painfully average at best.

XingKing
February 26th 2014
10712 Comments


This pretty much cements the idea that this will be a completely forgettable record. Sigh

titanslayer
February 26th 2014
1782 Comments


Yawn

JeetJeet
February 26th 2014
728 Comments


Not bad, but nothing special either. Maybe this will grow on me.

TomAkaVeto
February 26th 2014
1650 Comments


Better than the last two, if you ask me.

Spec
February 26th 2014
27179 Comments


I dunno man.

silentstar
February 26th 2014
2259 Comments


yep, fish was right - second part was pretty dece but that's about it

and I was obsessed with Daybreaker when it came out: Daybreak, Feather of Lead, Unbeliever were solid jams

it's not 2012 anymore

flabbywhale
February 26th 2014
52 Comments


I don't know why I hope that they'll somehow be miraculously great again with every new release. Everything since Hollow Crown has been either forgettable or just plain bad.

Digging: xSPONGEXCOREx - How Tough Are Yah?

ASnideReturns
February 26th 2014
4914 Comments


Meh is all I really feel about this.

Digging: Rebirth of Enora - Downgrading

KILL
February 26th 2014
71856 Comments


CANCER FUCKING CANCER

Digging: A Guy Called Gerald - Black Secret Technology

ReAnimator
February 26th 2014
316 Comments


Can they get any more boring

immortalizepain
February 26th 2014
379 Comments


Yup. It leaked.

paradox1216
February 26th 2014
489 Comments


I love this, but I loved Daybreaker so yeah

Digging: Death From Above 1979 - The Physical World

marks
February 26th 2014
3 Comments


looks like they've discovered the CAD drawings for being as boring as shit

MegaJake1024
February 26th 2014
729 Comments


Liked this. Album is even better tho for sure. Not in the top five tracks. 2nd half of album rocks in my opinion.

Spec
February 26th 2014
27179 Comments


Yeah they're not good at picking singles. Broken Cross is the worst song on the album.

MegaJake1024
February 26th 2014
729 Comments


^Agree.

Nikkolae
February 26th 2014
4849 Comments


M.E.H.

what a waste of nice artwork.

Mace
February 26th 2014
60 Comments


The C-A-N-C-E-R bit is a bit stupid but otherwise I'm a fan.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

New Black Sabbath album
Mastodon release video for The Mo..
Three Days Grace drop new song
Yellowcard stream new album
Machine Head release new track
Weezer stream their new album
Godflesh stream new album
Pianos Become the Teeth release s..
Decapitated stream latest LP
Matty Mullins releases new video


OTHER RECENT NEWS

ANCST stream new album
New Silent Planet Song/Album
PAN stream new Objekt track
Leviathan/Krieg Split Stream
KMFDM releases new song
The RAA Stream New LP
Breaking Benjamin AcousticTour
Devil Sold His Soul debut new vid..
Alive Like Me release new track
Primordial stream new song
Wolves At Bay stream new EP
Raven Throne stream new album
New Belle & Sebastian album
Soen release new video
Keeping Up with Jeff Rosenstock

» see all news

RELATED REVIEWS
Architects
Lost Forever // Lost Together
Architects
Daybreaker
Architects
The Here and Now
Architects
Hollow Crown
Architects
Ruin
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy