Lookin Ass Nicki Minaj
2014-02-13 by John Lennon beat his wife. | 98 Comments

Just a weeks after the 15 year anniversary of TLC's "No Scrubs," Nicki Minaj has released a
video for her new track, 'Lookin Ass Nigga'.

Check it out:




Twitter

Band Page: Nicki Minaj

Comments:Add a Comment 
ASnideReturns
February 13th 2014

2477 Comments


What.

Digging: Black Veil Brides - Wretched and Divine: The Story of the Wild Ones

tempest--
February 13th 2014

10815 Comments


hahahahfkaakbehf

Frippertronics
February 13th 2014

4382 Comments


Asswurks: The Video

Digging: Big Nig - Marque un: le point de vue de nigs résumé

FiveLeavesLeft
Staff Reviewer
February 13th 2014

7842 Comments


Awesome news title

ASnideReturns
February 13th 2014

2477 Comments


How many times can someone cram nigga into a song under three minutes.
The world may never know.

spookynewghostfriend
February 13th 2014

2556 Comments


this is real life

Frippertronics
February 13th 2014

4382 Comments


this is spookynewghostfriend

FourthReich
February 13th 2014

15303 Comments


she so hot fvckkk

FourthReich
February 13th 2014

15303 Comments


pls sit on my face

Frippertronics
February 13th 2014

4382 Comments


too bad her ass is fake though, damn shame

Futures
February 13th 2014

3369 Comments


lol

Digging: Jimmy Eat World - Static Prevails

ASnideReturns
February 13th 2014

2477 Comments


Nicki Minaj invented "Nigga and Cracka" as a new color filter for music videos. Black and White is old news.

Funeralopolis
February 13th 2014

10486 Comments


damn this is terrible

Digging: Autopsy - Tourniquets, Hacksaws And Graves

FourthReich
February 13th 2014

15303 Comments


need x ray proof fripp

Frippertronics
February 13th 2014

4382 Comments


okay

http://www.huffingtonpost.com/2012/09/18/nicki-minaj-before-butt-implants_n_1892922.html

http://theboxhouston.com/8639552/nicki-minaj-admits-to-using-butt-shots-audio/



oltnabrick
February 13th 2014

29282 Comments


who cares tbh

Digging: Future - Honest

Thealwaysopenedmind
February 13th 2014

50 Comments


Gosh she can't rap for shit. Even the "okay" parts were over-shadowed by the immense amount of trash she was spewing. Dat ass do!........oops.

Digging: Ras Kass - Soul on Ice

tommygun
February 13th 2014

21345 Comments


wtf was that

theacademy
February 13th 2014

27672 Comments


ive listened to this like 40 times i think its awesome

tempest--
February 13th 2014

10815 Comments


20002 wow

tommygun
February 13th 2014

21345 Comments


not anymore rip symmetry

tempest--
February 13th 2014

10815 Comments


sweet list inbound or?

FourthReich
February 13th 2014

15303 Comments


well im ok with that fripp tbh would still fvck hard, just not so hard that her butt pops if i can

Frippertronics
February 13th 2014

4382 Comments


yeah, who wouldn't?

tommygun
February 13th 2014

21345 Comments


nah lloydy

tempest--
February 13th 2014

10815 Comments


lamé

tommygun
February 13th 2014

21345 Comments


uh huh

Yazz_Flute
February 13th 2014

18735 Comments


Uhhh clearly takin' from the clasic: http://www.youtube.com/watch?v=uYZy9eRazVw

Digging: Anekdoten - Vemod

MMX
February 13th 2014

4646 Comments


farrah abraham porno thing pt 2 will be out soon go watch that
at least you'll laugh
baby yeah

FourthReich
February 13th 2014

15303 Comments


she shot another porn?

ASnideReturns
February 13th 2014

2477 Comments


Can someone count how many times she says nigga in this?

MMX
February 13th 2014

4646 Comments


I think it's a bunch of extra scenes that they shot for the first one or something

FourthReich
February 13th 2014

15303 Comments


oh too bad my dick's sad now

PunchforPunch
February 13th 2014

5293 Comments


not as good as starships

Digging: Vril - Torus

Judio!
February 13th 2014

3093 Comments


As bad and self-indulgent as I expected. Say what you want about Minaj but she never disappoints.

Digging: Converge - You Fail Me

MMX
February 13th 2014

4646 Comments


no sad penis

ASnideReturns
February 13th 2014

2477 Comments


What.

TMobotron
Contributing Reviewer
February 13th 2014

6920 Comments


"Say what you want about Minaj but she never disappoints."

What if what I want to say about Minaj is that she disappoints almost all the time?

GnarlyShillelagh
Staff Reviewer
February 13th 2014

5923 Comments


tbh i fuxx with it

RogueNine
February 13th 2014

967 Comments


Hanson has tenure.

Masochist
February 13th 2014

7901 Comments


"How many times can someone cram nigga into a song under three minutes.
The world may never know."

We found out in 2007 with the original "Lookin' Ass Nigga" (more popularly known by its radio-version name, "Lookin' Boy").

ILJ
February 13th 2014

6542 Comments


"Gosh she can't rap for shit. "

she can though. she just hardly ever raps to the best of her ability.

Digging: The Hotelier - Home, Like NoPlace Is There

Dunpeal
February 13th 2014

3571 Comments


ngl i'll hit

but this broad will never be taken srsly as a rapper. as a business woman sure, but rapper nah

SitarHero
February 13th 2014

4013 Comments


Can't wait for the Karmin cover!!!

DamnVanne
February 13th 2014

1727 Comments


smoke a blnt doe

VolcanoDay
February 13th 2014

114 Comments


Reminds me of this
http://www.youtube.com/watch?v=G2zDW9me-IY

Hoppoman
February 13th 2014

630 Comments


I counted her saying it 53 times.


May have lost track though.

KatatoNick
February 13th 2014

128 Comments


If she were shooting a shotgun, we could all make more jokes about her 'backshot'..

kuk
February 13th 2014

50 Comments


Beat is fire doe

Greyvy
February 13th 2014

3063 Comments


EATIN ASS


:D


Digging: This Ascension - Light And Shade

itchybutthole
February 13th 2014

1551 Comments


song is terrible. EATIN ASS [2]

Static
February 13th 2014

1409 Comments


wtf

MO
February 13th 2014

17357 Comments


droppin' those n-bombs holy

Digging: Soundtrack - Turok 2: Seeds of Evil OST

Green Baron
February 13th 2014

11045 Comments


cause i'm lookin' at you through the ass

Digging: Chevelle - La Gargola

VermTheImpaler
February 13th 2014

1360 Comments


And this is why terrorists hate america. Dude, shit like this can't be taken seriously, is a definite 1

omnipanzer
February 13th 2014

21391 Comments


I think she's hot, too bad she's trash.
I need a GIF of her boobs shaking while she's firing those two M-16s.
Edit: there it is
http://www.nappyafro.com/wp-content/uploads/2014/02/Nicki.gif

Digging: Dead Combo - A bunch of meninos

MO
February 13th 2014

17357 Comments


omni serving the people as always

omnipanzer
February 13th 2014

21391 Comments


Always the people.
Gratz on kicking some ass over in Sochi sir.

Edit: another one
http://itsbizkit.com/wp-content/uploads/2014/02/tumblr_n0wkv9hRxY1rabmuco1_500.gif

pedro70512
February 13th 2014

1858 Comments


That's it, I'm leaving this country. I'm moving to Cana...wait, no.

I'm moving to Brazil. #adrianalima

erizen826
February 13th 2014

128 Comments


Well. I made it through the whole thing. I don't know if I should be proud or disappointed.

OmarTheMachine
February 13th 2014

46 Comments


dude adrian alima got old, she looks like ass now

looking ass lima

Azn.
February 13th 2014

5317 Comments


taking up the torch of the proverbial andcas is theacademy

Digging: Saintseneca - Dark Arc

SitarHero
February 13th 2014

4013 Comments


"dude adrian alima got old, she looks like ass now"

Who the fuck is Adrian Alima?

ScarlettPimpernail
February 13th 2014

77 Comments


That sample sucks hard

Fantas
February 13th 2014

31 Comments


Rhyming 'Niggers' with 'Niggers' and 'Niggers' 5.0 rating

pedro70512
February 13th 2014

1858 Comments


Who the fuck is Adrian Alima?

not sure if that's facetious or not but

http://1.bp.blogspot.com/-jMahBd9gCj0/UU2-6LbxbOI/AAAAAAAAAf4/Hwe5JTojP4w/s1600/picture-adriana-lima-2013.jpg

anyway, back to how at least Nicki Minaj looks human in this video

theacademy
February 13th 2014

27672 Comments


taking up the torch of the proverbial andcas is theacademy



wow new user needs to learn his place. defend this statement or suck a fuck.

Trebor.
Contributing Reviewer
February 13th 2014

48540 Comments


why do they shoot these shitty music videos in a cinematic aspect ratio now it fucking bothers me

Digging: The Hotelier - Home, Like NoPlace Is There

MO
February 13th 2014

17357 Comments


"wow new user needs to learn his place. defend this statement or suck a fuck."

lol

ASnideReturns
February 13th 2014

2477 Comments


I can't tell what's worse, having played the worst Playstation 3 game ever "Vampires Rain" or this song.

omnipanzer
February 13th 2014

21391 Comments


"taking up the torch of the proverbial andcas is theacademy"

Shut the fuck up douche nozzle.

Azn.
February 13th 2014

5317 Comments


why would I defend an obvious joke

gryndstone
February 13th 2014

194 Comments


that was 80% rhyming nigga with nigga and that vocal sample was grating

cant fux wit this sorry nicki

Digging: Swans - To Be Kind

SitarHero
February 13th 2014

4013 Comments


"not sure if that's facetious or not but

http://1.bp.blogspot.com/-jMahBd9gCj0/UU2-6LbxbOI/AAAAAAAAAf4/Hwe5JTojP4w/s1600/picture-adriana-lima-2013.jpg"

That's Adriana Lima, and I'm pretty sure that ass does NOT look like that.

omnipanzer
February 13th 2014

21391 Comments


"why would I defend an obvious joke"

To save your life?

Azn.
February 13th 2014

5317 Comments


i'll consider it

gryndstone
February 13th 2014

194 Comments


she says nigga 42 times in two and a half minutes
thats 42 niggas in 150 seconds or one nigga every 3.57 seconds

pedro70512
February 13th 2014

1858 Comments


still falls short of the 46 fucks in that fucked up song

SirDrumsalot
February 13th 2014

1148 Comments


She's hot when she doesn't look like a clown.

pedro70512
February 13th 2014

1858 Comments


so less than 1% of the time

SirDrumsalot
February 13th 2014

1148 Comments


Pretty much.

Phlegm
February 13th 2014

2578 Comments


yall are lame this is tight

theacademy
February 13th 2014

27672 Comments


i am not lame!!

i fucking posted this because its tight

theacademy
February 13th 2014

27672 Comments


stupid users thinkin this is andcas news

this is academy news!! http://i.imgur.com/c6mIKX4.jpg

thesanctuary
February 13th 2014

19 Comments


Damn Nicki is so hot. Would bang hard. Big racks turn me on tbh

pedro70512
February 13th 2014

1858 Comments


Dat rubber ass

at 1:13 it rips right through her stockings

SGGreenman
February 13th 2014

697 Comments


lol between this and new la dispute not a good day.

That sample is like, "305 to my city" out of place.

Worst song of the year probably.

SGGreenman
February 13th 2014

697 Comments


but yeah, I still want her to sit on my face.

Dunpeal
February 13th 2014

3571 Comments


dat ass tho

ASnideReturns
February 14th 2014

2477 Comments


So wait was this a remake of a different song or is this her original work?

wwf
February 14th 2014

250 Comments


This is aight.

theacademy
February 14th 2014

27672 Comments


edited the article cuz i just realized this

ALucidReality
February 14th 2014

83 Comments


Greenman took the words right out of my mouth

crowing51
February 15th 2014

3444 Comments


Who heard the cassidy verson of this/ Called Lookin Ass Bitches lol

It's actually allot better http://www.youtube.com/watch?v=mq9Kd5Cj380

theacademy
February 15th 2014

27672 Comments


trey songz did one too, also pretty decent

http://thatgrapejuice.net/2014/02/song-trey-song-look-ns-nicki-minaj-response/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


cassidy's is better tho

JS19
February 15th 2014

3629 Comments


this is pretty good

Digging: The Dillinger Escape Plan - Calculating Infinity

theacademy
February 15th 2014

27672 Comments


yea it jams pretty hard

crowing51
February 16th 2014

3444 Comments


Lol trey songz actually wasn't bad. But yea Cassidy has the best one.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED
BREAKING: Chad Kroeger Sucks Dick
Deftones Surprise
Mastodon Release New Song
Dillinger Escape Plan drop surpri..
Rise Against teases new album
Remaining As I Lay Dying members ..
Lana Del Rey Drops West Coast
New Whitechapel Song
The Amity Affliction release new ..
Converge AWLWLB Video

OTHER RECENT NEWS
Vallenfyre post new song
Ace Frehley: New Album in June
New Stampede to Timberline LP
The Hell Signs To Prosthetic
Perturbator streams new song
Edguy stream new LP
Red Preview New Track
Dean Blunt's Free Jazz
New Heep Album Coming Up
Katatonia Part With Drummer
Serdce stream new songs
Black Tongue post music video
Mats/Morgan stream new song
Carnal Forge post new material
Stream Of Passion post new video

» see all news

RELATED REVIEWS
Nicki Minaj
Pink Friday: Roman Reloaded – The Re-Up
Nicki Minaj
Pink Friday: Roman Reloaded
Nicki Minaj
Pink Friday
Nicki Minaj
It's Barbie Bitch
Nicki Minaj
Beam Me Up Scotty
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy