Stone Temple Pilots Stream
2013-10-06 by Green Baron | 26 Comments
Stone Temple Pilots are streaming their new EP, High Rise on Pandora. This will be
their first release with Linkin Park's Chester Bennington fronting the band as their
vocalist after Scott Weiland was fired earlier in March.

You can stream High Rise here:
http://www.pandora.com/station/play/1411412518987239135/3660415635167
Tagged: Stone Temple Pilots

Comments:Add a Comment 
Realm
October 6th 2013
2074 Comments


lol what

oltnabrick
October 6th 2013
31117 Comments


This will be
their first release with Linkin Park's Chester Bennington fronting the band


lol what

Digging: Drake - 6 God

Jakerb
October 6th 2013
5 Comments


Apparently Pandora hates Canada.

Satellite
October 6th 2013
20826 Comments


it's not just pandora

FearThyEvil
October 6th 2013
12631 Comments


Just write Stone Temple Pilots.

Nomos
October 6th 2013
843 Comments


LOL

Gwyn.
October 6th 2013
15160 Comments


"This will be
their first release with Linkin Park's Chester Bennington fronting the band as their
vocalist after Scott Weiland was fired earlier in March."

Legit thought this was a shitty joke until I saw that it was true

lmao

CK
October 6th 2013
4930 Comments


Spanning Tree Protocol

Digging: Death - Human

Realm
October 6th 2013
2074 Comments


spinal tap porno

dawija1017
October 6th 2013
560 Comments


It's really not bad, it gives Chester a chance to make some non pussy type music, which he's definitely capable of

ROFLwaffle
October 6th 2013
13 Comments


This is hilarious.

TheGreatQ
October 6th 2013
1470 Comments


That song they did with him before was good, so I have high hopes for this.

Digging: She Wants Revenge - She Wants Revenge

sleepdirt
October 6th 2013
311 Comments


Sticky toilet paper

NapalmCrusader
October 6th 2013
1737 Comments


Chester as a vocalist is very decent, the problem with this album is that it appears more a dead by sunrise album than an STP album, besides STP was one of the least intersting groups in the grunge movement and since more than a decade their works have been just average.

someguest
October 6th 2013
20906 Comments


A Stone Temple Pilots record sucks.

Go figure.

Digging: Dexter Gordon - Our Man in Paris

deathofasalesman
October 6th 2013
5851 Comments


STP isn't even grunge anymore. It's just Velvet Revolver rock n' roll shit. Chester is a good vocalist but doesn't change the fact that these songs are super average.

someguest
October 6th 2013
20906 Comments


Will we please stop calling things 'grunge'? It's rock and roll with an angsty frontman.

NapalmCrusader
October 6th 2013
1737 Comments


I remembe back in 2008 when there were rumors that chester will be the Scott's replacement for velvet
revolver. Lol, this sounds more like dead by sunrise, not bad at all but not avesome either.

renegadestrings
October 7th 2013
1451 Comments


"It's rock and roll with an angsty frontman."

Grunge

dsroka005
October 7th 2013
1526 Comments


don't forget flannels and holy jeans

dsroka005
October 7th 2013
1526 Comments


oh and heroin

someguest
October 7th 2013
20906 Comments


lol holy jeans

henryChinaski
October 7th 2013
2799 Comments


Stone Temple Pilots and Chester Bennington? I'm scared...

Digging: From Indian Lakes - Absent Sounds

OrangeBLOOD
October 7th 2013
120 Comments


it's not bad but it's pretty generic. Chester is not even the worst part of it. it's the songs that are pretty bland.

tresm87
October 7th 2013
1101 Comments


shit is pretty boring

Digging: Fit For A King - Slave To Nothing

StrizzMatik
October 12th 2013
3208 Comments


STP stopped writing good songs halfway through No. 4 really

Digging: Lagwagon - Hang



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Bring Me the Horizon release new ..
Job for a Cowboy debut new single
ERRA drop new single
El-P & Killer Mike leak RtJ2
Lagwagon stream their new album
Foo Fighters drop new track
Members of The Faceless Leave
Carcass debut new song
Enter Shikari post new track
Slipknot stream new album


OTHER RECENT NEWS

Polyenso release new song
Saintseneca release new single
Sister Sin stream new album
Decapitated overcome car accident
Jack Bruce passes away at 71
Of Mice and Men New Video
Nebraska release new video
Acranius drop new single
New Susanne Sundfør song/album
Silent Planet release new video
Bloodshot Dawn post new song
New Have Heart/Basement collab
Scott Walker + Sunn O))) video
Anaal Nathrakh stream new album
While Heaven Wept stream new album

» see all news

RELATED REVIEWS
Stone Temple Pilots
High Rise
Stone Temple Pilots
Stone Temple Pilots
Stone Temple Pilots
Thank You
Stone Temple Pilots
Shangri-La-Dee-Da
Stone Temple Pilots
No. 4
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy