New Winds Of Plague Song

2013-10-04 by Ethereal Space Yogurt | 28 Comments
Winds Of Plague have posted the new single to their upcoming record Resistance, entitled 'Say Hello To The Undertaker'.

You can check it out here: http://lambgoat.com/features/100/Winds-of-Plague-Say-Hello-To-The-Undertaker-song-premiere

Tagged: Winds Of Plague

Comments:Add a Comment 
BallsToTheWall
October 4th 2013
44805 Comments


1. Alternating Dumbell Curls 3 x 6-10. R.P for twenty seconds after last set twice
2.Wide Grip Barbell Curls. 3 x 8-10
(3. Incline Curls 3 x 8-10 superset)
(4. Hammer Curls3 x 8-10 superset)
5.Down The Rack Dumbell Curls 1 x 7,6,5,3,3,2,1
6. Reverse Barbell Curls 3 x 12-15

Winsomniac
October 4th 2013
8033 Comments


pree hevvy

Devastator
October 4th 2013
2514 Comments


Lol

Duckman118
October 4th 2013
341 Comments


That was surprisingly really good.

BallsToTheWall
October 4th 2013
44805 Comments


Despite that hilariously awful stage attire song was pretty catchy. Then again I've always HAD A SOFT SPOT FOR THIS BAND.....THE GROUND SHAKES WHEN I SQUAAAAAAATTTTTTT

KenboSlice
October 4th 2013
1087 Comments


Song is awesome, band is awesome. Also, band is fucking awesome live.

Relinquished
October 4th 2013
27189 Comments


lol

JustinKing
October 4th 2013
1373 Comments


Song was surprisingly decent. The Bane-inspired look is completely ridiculous, though.

Nocturnal
October 4th 2013
1329 Comments


Song's awesome. They better say "winds of plague on that 2013 shit" on the new album.

snerefedsav
October 4th 2013
860 Comments


this is a lot better than the shit that was on their last album

wacknizzle
October 4th 2013
13734 Comments


Not too bad, I used to like Decimate The Weak a bit

somethingnotsoclever
October 4th 2013
59 Comments


DTW was solid! That last album was steaming pile of poop! This is at least a step up from that.

Better not be another rap-metal hybrid song about being tough from Cali.

snerefedsav
October 5th 2013
860 Comments


i actually enjoyed quite a few songs from the great stone war. a lot of it sounded like some straight lord of the rings shit combine with brocore.

also, has anyone seen the video for the the other song on the album? it's hilarious: http://www.youtube.com/watch?v=0DTJE58Hzns

Mabbitt
October 5th 2013
1391 Comments


I forgot about this band haha

The Bane-inspired look is completely ridiculous, though.


My first reaction was Bane from TDKR, but then I thought "must be Bane, the hardcore band." Nope, I
was right the first time. wat

Bloodlax
October 5th 2013
123 Comments


Love it, must the only person here that though ATW was better than TGSW >.>

Progger6009
October 5th 2013
1130 Comments


Honestly this is the only good thing I've heard from them since Decimate the Weak.

AdolfChrist
October 5th 2013
1865 Comments


this band would be fun to listen to if it werent for the terribad vocals.

Krossceeper
October 5th 2013
83 Comments


I don't get why anyone is saying this is good; it's like a minute and a half of silence and then chugging.

SlMBOLlC
October 5th 2013
5300 Comments


these guys are still around wut

SlMBOLlC
October 5th 2013
5300 Comments


geez he's going for te whole bane look

SlMBOLlC
October 5th 2013
5300 Comments


some good bits some bad dont think illl be picking this up. Vocals still have that weak feel. lack volumez

SlMBOLlC
October 5th 2013
5300 Comments


this is true but i dont remember seeing the mask before

JustinKing
October 5th 2013
1373 Comments


I never saw them using that style of stage attire before, though. Even though it's probably only for music videos. The mask by itself, yeah, screams the samurai image. All the clothing and posturing is what makes it come off like a mix of samurai and Bane to me.

JustinKing
October 6th 2013
1373 Comments


I guess it's better than the tough-guy Emmure image they used to have, though.

JustinKing
October 6th 2013
1373 Comments


Yeah, pretty much referring to the Impaler video and how they presented themselves leading up to The Great Stone War. Stopped caring too much about this band after that album. Regardless, this sounds like a return to form. Really didn't think Decimate the Weak was too bad.

GarlicBreath
October 6th 2013
150 Comments


I just want to know if the keyboardist still looks like a cum dumpster....

AdolfChrist
October 6th 2013
1865 Comments


"vocals are good"

nah, they sound weak, like theyre inhaled.

Tyrael
October 6th 2013
20988 Comments


ok song

a lot better than the generic crap they have been putting our for years now tho



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Slint guitarist survives suicide ..
Tool + Mastodon supergroup
Scarlett Johansson forms band
2015 Applications Open
Letlive. guitarist leaves band
New Incubus Song
Steven Wilson premieres new tune
New Godspeed You! Black Emperor a..
Kendrick Lamar unveils new single
Grammy winners 2015



OTHER RECENT NEWS

Ghost Bath drop Moonlover
Richards/Crane release new single
Atten Ash stream reissue
Black Pussy stream new album
Jack U announce/release album
Arcturus announce new record.
The Resistance release new song
New Whitechapel music video
New Enslaved track
Eclipse post new video
Strung Out premiere new song
The Hotelier re-issuing debut
Morgoth drop lyric video
Three Days Grace announce new alb..
Timeless Miracle return

» see all news

RELATED REVIEWS
Winds Of Plague
Resistance
Winds Of Plague
Against the World
Winds Of Plague
The Great Stone War
Winds Of Plague
Decimate The Weak
Winds Of Plague
A Cold Day In Hell
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy