New TDWP Music Video

2013-10-03 by BroManCaptainGuySirDylan | 25 Comments
Ohio metalcore act, The Devil Wears Prada have released a new music video for their song 'First Sight' taken from their recent full length 8:18.

http://www.youtube.com/watch?v=iXWiUwre2Kw

Tagged: The Devil Wears Prada

Comments:Add a Comment 
merpmerp
October 3rd 2013
804 Comments


pretty cool video. song is average.

TooLateToGoBack
October 3rd 2013
1945 Comments


Should have done a video for Care More or In Heart.

JeetJeet
October 3rd 2013
3073 Comments


Should have played for the Raptors, but they found crack in my jacket.

Digging: Phantogram - Three

bloc
October 3rd 2013
39137 Comments


Wow, I totally forgot this band released a new album

Digging: New Order - Technique

Chesse
October 3rd 2013
529 Comments


Yeah me too. I don't know how I feel about this band anymore

SlMBOLlC
October 3rd 2013
5551 Comments


at least it was one of the best songs on the album

Chesse
October 3rd 2013
529 Comments


That was one of the best? I thought that was so boring. And I liked dead throne a little bit

SlMBOLlC
October 3rd 2013
5551 Comments


damn this site complains about bands in their vids and not in their vids cant please anyone

Chesse
October 3rd 2013
529 Comments


not a fan of when bands can't bother to be in their own videos

agreed so hard. i hate videos where it's just nonsense other than the band playing/ or at least in it

dathvada321
October 3rd 2013
1811 Comments


"damn this site complains about bands in their vids and not in their vids cant please anyone"

agreed. who gives a shit? if the video goes well with the music and is shot well then it's all good with me.

joshieboy12345
October 4th 2013
5393 Comments


Yeah I like bands being in music vids. When they're not, the video better be pretty amazing.

auberginedreams
October 4th 2013
6083 Comments


this is actually a cool video, which is surprising because this band has a lot of bad videos. their video for danger wildman is literally one of the worst music videos i have ever seen. even at the time it came out when i was still pretty big into this band i thought that video was just inconceivably horrible.

SlMBOLlC
October 4th 2013
5551 Comments


also andcas converges aimless arrow vid doesnt have the band and the vid rules all day

auberginedreams
October 4th 2013
6083 Comments


"Yeah I like bands being in music vids. When they're not, the video better be pretty amazing."

if i wanted to watch the band play i would see them live or watch concert footage on youtube. music videos are a rare oppurtunity when musicians get to be creative through a visual medium for a change, why waste it just showing yourself playing your instruments (usually in some shitty generic setting like a field or an abandoned warehouse or something)? i like it when band try something different.

Durrzo
October 4th 2013
1349 Comments


One of the weaker tracks in my opinion. Vid is alright.

spartanawasp
October 4th 2013
303 Comments


I liked it. I want a video for Sailor's Prayer or Care More, though.

AdolfChrist
October 4th 2013
7854 Comments


"if i wanted to watch the band play i would see them live or watch concert footage on youtube. music videos are a rare oppurtunity when musicians get to be creative through a visual medium for a change, why waste it just showing yourself playing your instruments (usually in some shitty generic setting like a field or an abandoned warehouse or something)? i like it when band try something different."

this. band is shit, video was pretty cool though.

Digging: Government Warning - No Moderation

jmnewcomer18
October 4th 2013
3815 Comments


pretty great album. kinda boring track. will check the vid after i get my eight hours. anyways yeah i wish they would have made a vid for care more or war

Emim
October 4th 2013
27206 Comments


Cool video

DatBeefPudding
October 4th 2013
1663 Comments


i wish they would kick mike out. dude sucks

Pebster49
October 6th 2013
3003 Comments


Song is pretty good, the video is really good at explaining the lyrics. Sometimes its really hard to see what the video has to do with the song.

DatBeefPudding
October 6th 2013
1663 Comments


i'm going to have to disagree on that one

DatBeefPudding
October 6th 2013
1663 Comments


not really, it's my opinion and i'm entitled to have it. i think mike sucks. and i'm not the only one who holds this sentiment.

Killuminati2013
October 6th 2013
5 Comments


so much illuminati shit i couldn't watch past the first chorus.

this is so sick, you people need to get off this shit and WAKE UP

DatBeefPudding
October 7th 2013
1663 Comments


your name....lol



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Scott Weiland dead at 48
Brand new Brand New Single
Killswitch Engage debut new single
Rush drummer retires
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

Oathbreaker Announce US Tour
Need stream new album
Green Day premiere new video
Converge's Jane Doe live album
Black Magic Release New Demo
New From First to Last with Sonny..
Alkaline Trio Vinyl Rereleases
CJ rejoins TAIM for a show
Chant of the Goddess stream debut..
Pumpkins Reuniting
Nergal Releases New Song
New Svart Crown Track
Condenados stream new material
Aeternam drops new song/video
Jacob Bannon debuts solo project ..

» see all news

RELATED REVIEWS
The Devil Wears Prada
Transit Blues
The Devil Wears Prada
Space
The Devil Wears Prada
8:18
The Devil Wears Prada
Dead & Alive
The Devil Wears Prada
Dead Throne
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy