Another Mayday Parade Single

2013-09-17 by Hedgehog32396 | 13 Comments
Mayday Parade have released the single, 'Girls', which is taken from their new album, Monsters In The Closet. The album is scheduled for release on 10/08/2013.

Listen here: http://www.youtube.com/watch?v=Lzk1sSRIVRo

Tagged: Mayday Parade

Comments:Add a Comment 
Treeman
September 17th 2013
1425 Comments


lyrics are really shitty compared to other mayday lyrics but song is catchy af and the chick in the lyric video is close to having her tits out so im all good

joshieboy12345
September 17th 2013
5393 Comments


Where'd you see the video?

Treeman
September 17th 2013
1425 Comments


dunno exactly found it from their twitter its really pointless but kinda hot she has a pretty nice ass

Zeiu
September 18th 2013
206 Comments


10/10 for tits n ass

ive only seen comments about them, but they seem fantastic

brandontaylor
September 18th 2013
511 Comments


song is good but the lyrics are crap compared to their standard (or any standard)

immortalizepain
September 18th 2013
395 Comments


It's goddamn catchy. Yeah, lyrics are kinda crap. While the previous single was dragging, and has a hell lot of words, this one was the opposite. But I'm still excited for the new album.

HomerPimpson
September 18th 2013
254 Comments


Those lyrics were pretty weak but this is probably the catchiest they've been since Lancaster left

Minus.
September 18th 2013
2694 Comments


"lyrics are really shitty compared to other mayday lyrics but song is catchy af and the chick in the lyric video is close to having her tits out so im all good "


Yeah just as long as there is near nudity, doesnt matter the lyrics suck ass.

Phideaux
September 18th 2013
1659 Comments


Really mediocre. I liked their self titled quite a bit, though. Hoping there will be stronger tracks on the album.

joshieboy12345
September 18th 2013
5393 Comments


Easily the worst song they've put out since Anywhere But Here. I like Mayday, but man l hope there are some better tracks on the album.

ProjectFreak
September 19th 2013
1870 Comments


It's decent, lyrics aren't really that much worse than normal. Not bad but I guess we'll never really see a return to ALIR form.

Treeman
September 19th 2013
1425 Comments


album is gonna be sick dont even worry guys

henryChinaski
September 19th 2013
3823 Comments


Boring.

Digging: Tycho - Epoch



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

R.I.P. David Bowie
The Story So Far's vocalist dropk..
R.I.P. Lemmy
R.I.P. Chester Bennington
The Fall of Troy bassist melts do..
Brand new Brand New Single
Deftones stream new single
Scott Weiland dead at 48
Killswitch Engage debut new single
Rush drummer retires



OTHER RECENT NEWS

Linkin Park cancels world tour
Pentakill return with new album
New Malokarpatan song
New Art from Thy Art is Murder
New The Contortionist song
Four Year Strong Acoustic LP
Ensiferum premiere new single
Nine Inch Nails debut new track
PVRIS delay album release
New Jeff Rosenstock Song
Fuck Buttons' Hung Debuts
Rosetta are Utopioids
Slow stream new LP
Lost Salt Blood Purges and Boring..
New Ghost Hall track, video

» see all news

RELATED REVIEWS
Mayday Parade
Tales Told By Dead Friends (Anniversary)
Mayday Parade
Black Lines
Mayday Parade
Monsters in the Closet
Mayday Parade
Mayday Parade
Mayday Parade
Valdosta
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy