Wolfmother Back Together

2013-08-20 by Daniel Dias | 32 Comments
After the release of Andrew Stockdale's 1st solo album, Keep Moving, Andrew confirmed that Wolfmother were on indefinite hiatus, denying current speculations about the end of the Australian band. In July, though, the hiatus ended and Wolfmother returned to performing live. After Stockdale's solo venture, Wolfmother will now continue to work on new material.

http://www.fasterlouder.com.au/news/36274/Stockdale-revives-Wolfmother-two-months-after-split

Tagged: Wolfmother

Comments:Add a Comment 
crowing51
August 20th 2013
3483 Comments


I know Mike Patton is pissed.

sixdegrees
August 20th 2013
19103 Comments


FUCK YEEEEAAAHHH

Digging: Remove the Last.fm Beta Website Design - Remove the Last.fm Beta Website Design

Rowan5215
August 20th 2013
30985 Comments


Lol wow. Was his solo album actually any good?

Mabbitt
August 20th 2013
1424 Comments


That didn't take long

Ire
August 20th 2013
41861 Comments


damn lame

Kris.
August 20th 2013
12857 Comments


but why

ShadowRemains
August 20th 2013
22622 Comments


great

just another shitty band rejoining the fray

sblevins95
August 20th 2013
187 Comments


Hopefully they can put out something not as boring as Cosmic Egg

Cipieron
August 20th 2013
3508 Comments


cosmic turd

DamnVanne
August 20th 2013
2030 Comments


Great news!

FadedSun
August 20th 2013
1424 Comments


"I know Mike Patton is pissed."

LOL Perfect.

The777thVermicide
August 20th 2013
277 Comments


The self titled was good, cosmic egg was meh

WhiteNoise
August 20th 2013
3313 Comments


Fuck this band and fuck the singer

Trebor.
Contributing Reviewer
August 20th 2013
51567 Comments


So basically his solo career was a failure, very similar to what happened with Bloc Party

chemicalmarriage
August 20th 2013
2148 Comments


id rather listen to a box of shit

InFiction
August 20th 2013
3795 Comments


Would be better if Andrew Stockdale wasn't such a colossal faggot.

Ire
August 20th 2013
41861 Comments


lame band

StrizzMatik
August 20th 2013
3415 Comments


...well, that's a relief... *puke*

SarcasticBastard
August 20th 2013
164 Comments


Haven't ever listened to them but saw the name and came here to post about Mike Patton. I was beat. Regardless...

"Are you hearing this shit!? What year are we in? Forgive me, but Wolfmother, you suck!"

"Help me... am I fucking crazy? Can I get an amen? Shit! Oh my god... enough already! Are people that stupid? I guess they are..."

keyokeyo
August 20th 2013
331 Comments


Woman bumped in its day, band is the definition of 2.4/5

RosaParks
August 21st 2013
16333 Comments


sucks

WhiteNoise
August 21st 2013
3313 Comments


Band would probably be decent if the other two original members were still involved...

SharkEthic
August 21st 2013
585 Comments


ugh, this band

Digging: Dr. Dre - Compton

henryChinaski
August 21st 2013
3241 Comments


"Band would probably be decent if the other two original members were still involved..."

So it's not the original line-up coming back together I guess?

danielcardoso
August 22nd 2013
3900 Comments


"So it's not the original line-up coming back together I guess?"

Nope, it's Stockdale, Ian Peres (bass;keyboards) and Vin Steele.

Metalstyles
Staff Reviewer
August 22nd 2013
8503 Comments


It was a good riddance while it lasted. Here's to it happening again soon.

Underflow
August 22nd 2013
3245 Comments


Dreadful band.

Polyethylene
August 22nd 2013
3320 Comments


shit/10 band

Digging: My Life with the Thrill Kill Kult - Sexplosion!

NastyCrab
August 22nd 2013
328 Comments


New LP to be titled "Songs for Commercials"

mindleviticus
August 22nd 2013
8542 Comments


goddamnit

Simsalabim462
August 23rd 2013
160 Comments


I don't get the popularity of this group. Some of their s/t was ok, but it's mostly rehashed riffs that better bands in the genre pull off in a more definitive manner.

FourthReich
August 23rd 2013
20184 Comments


tastes like wolf pussy



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Brand New release new song as a f..
Tool + Mastodon supergroup
Slint guitarist survives suicide ..
Muse unleash new single
Justin Lowe leaves After the Buri..
Scarlett Johansson forms band
Nickelback get groovy
Justin Lowe found dead
New Muse song
Steven Wilson premieres new tune



OTHER RECENT NEWS

Slayer unleash new single
A Skylit Drive release new song
Miley Cyrus debuts new music video
Duran Duran release new song
Gentleman's Pistols debut new tra..
Black Pussy releases new EP
Ludovico Einaudi announce new alb..
Laura Stevenson reveals new LP
Crazy Town stream new album
Mgla stream their new album
Hills streams new album
Goat streams new EP
Sevendust release new song
Sudden Bieber fever outbreak
Baroness announce Purple

» see all news

RELATED REVIEWS
Wolfmother
New Crown
Wolfmother
Acoustic
Wolfmother
iTunes Live from Sydney
Wolfmother
Cosmic Egg
Wolfmother
Please Experience Wolfmother Live
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy