Sworn In hate trains
2013-07-23 by Mabbitt | 41 Comments
Illinois hardcore band Sworn In have kicked their bassist Sean Banks out. According to Banks, the reasoning is because he collects trains.

"Recently my longtime hobby of building and collecting model trains had gotten to be too much for the band. I had skipped practice, spent all my tour money, and basically never saw my band. I became too involved in the trains and they had enough of me putting it as my number one priority. I am currently searching for a new band to play guitar or bass in."
Tagged: Sworn In

Comments:Add a Comment 
AfterTheBreakdown
July 23rd 2013
7128 Comments


Lol

Deviant.
Staff Reviewer
July 23rd 2013
31161 Comments


You can understand why I did a google search about this before approving the article

Digging: LV and Joshua Idehen - Islands

sixdegrees
July 23rd 2013
17058 Comments


lmao

Digging: Foreground Eclipse - Stories That Last Through The Sleepless Nights

DegausserGuernica24
July 23rd 2013
1134 Comments


What. The. Fuck? lol

someguest
July 23rd 2013
20527 Comments


lmao

someguest
July 23rd 2013
20527 Comments


Fuckin' trains, how do they work?

Twelvetribes230
July 23rd 2013
106 Comments


All i can think of is

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9ep92k9qK1qasxjlo1_400.gif

Shimana
July 23rd 2013
543 Comments


he really only needed that last line...

Digging: Jhene Aiko - Souled Out

dimsim3478
July 23rd 2013
5013 Comments


Wow. Okay...hahah

Digging: Little Big League - These Are Good People

Trebor.
Contributing Reviewer
July 23rd 2013
50361 Comments


Sebastian Bach has superior train sets

Digging: Viper the Rapper - You'll Cowards Don't Even Smoke Crack

icatchthirtythree
July 23rd 2013
320 Comments


ahahah I know Sean. he's just fucking with everybody and somehow lambgoat published it

Keyblade
July 23rd 2013
14832 Comments


fucking lmao

Digging: Strawberry Switchblade - Strawberry Switchblade

Underflow
July 23rd 2013
2563 Comments


Amazing

Spec
July 23rd 2013
27167 Comments


Hahaha.

larrytheslug
July 23rd 2013
1315 Comments


trains are a surprisingly fun hobby

pjquinones747
July 23rd 2013
764 Comments


Hahahahaha what

Digging: GWAR - War Party

UnderJOath
July 23rd 2013
75 Comments


Swayze Express > Sebastien Bach's trash.

BTW, this might be the best news story submitted to Sputnik in recent memory.

SCREAMorphine
July 23rd 2013
1752 Comments


Hahaha

elbaliem
July 23rd 2013
909 Comments


he could join to iliketrains

Evreaia
July 23rd 2013
4038 Comments


traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiins

sblevins95
July 23rd 2013
156 Comments


Haaaate is a train

JAV
July 23rd 2013
1936 Comments


Always collect all trains

extranoisy65
July 23rd 2013
31 Comments


http://www.youtube.com/watch?v=HzGSOwl2qao

titlefightmeirl
July 23rd 2013
659 Comments


lol

NightProwler
July 23rd 2013
6344 Comments


Collective laugh at the office, lol

Digging: Minor Threat - Out of Step

omik1116
July 23rd 2013
522 Comments


Hopefully this won't put the band too far off track...HA!

...

I'll see myself out...

Mabbitt
July 23rd 2013
1364 Comments


I keep trying to come up with a good joke about how trains and breakdowns both chug but I really can't.

"BTW, this might be the best news story submitted to Sputnik in recent memory. "

Thanks haha

icatchthirtythree
July 23rd 2013
320 Comments


I really can't believe how much attention this has gotten lol

omik1116
July 23rd 2013
522 Comments


Who knows? Maybe the bassist writes the song structures. That might explain all the chugging.

That was terrible I know

Damus
July 23rd 2013
414 Comments


fuck this band, article is funny though

Spec
July 23rd 2013
27167 Comments


Best news story is still "awful user posts the news."

AmericnZero02
July 23rd 2013
3340 Comments


hahaha, that reminds me of a good friend of mine. The dude is a great musician, he just loves trains way more. Nearly his whole backyard is filled with model trains.

Mabbitt
July 24th 2013
1364 Comments


Best news story is still "awful user posts the news."


yeah okay

hahaha, that reminds me of a good friend of mine. The dude is a great musician, he just loves
trains way more. Nearly his whole backyard is filled with model trains.


Did he get kicked out of a band because of it?

jmumf
July 24th 2013
56 Comments


Damn turned out to be not true, knew this was too funny to be true.

NastyCrab
July 24th 2013
328 Comments


This reminds me of when Horse the Band claimed they were changing their name to "Wicked Decision"
http://www.metalsucks.net/2010/04/09/did-horse-the-band-make-a-wicked-decision/

AmericnZero02
July 24th 2013
3340 Comments


"Did he get kicked out of a band because of it?"

I don't think he ever got kicked out of a band. He just used to be really active in our local music community and has since vanished from it.

PumpBoffBag
July 24th 2013
327 Comments


haaaaaaa

Mabbitt
July 25th 2013
1364 Comments


you do know this is all a joke he started right?

Damn turned out to be not true, knew this was too funny to be true.


brb crying because cool stuff like this is never real

AmericnZero02
July 25th 2013
3340 Comments


sad indeed :/

witchxrapist
April 9th 2014
11034 Comments


TRAIN SET ROLLIN UNDERNEATH MY BED
WISHIN I WAS DEAD
WISHIN I WAS DEAD

someguest
April 9th 2014
20527 Comments


lol I remember this article



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Kanye West causes uproar
Manchester Orchestra Hope
She has learned everything...
Foo Fighters tease 'Outsides'
The Ghost Inside detail new album
Unearth release new song
Chris Cheney forms supergroup
New Helmet album in the works
Tokio Hotel with new single
Yellowcard offer third single


OTHER RECENT NEWS

Dungortheb stream new album
New Decapitated track
Spain's Horizon stream debut album
Orphans of Dusk stream debut EP
Motionless in White debut new vid..
New Chief Keef song
Mineral robbed on tour
Josiah Leming releases video for ..
Today Is The Day debut new song
This Legend (Ex-Yellowcard) finis..
Parker Cannon side project
Musk Ox announce Tab Book
Kenn Nardi posts title track
As Blood Runs Black premieres new..
Yelawolf debuts new song

» see all news

RELATED REVIEWS
Sworn In
The Death Card
Sworn In
Start/End
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy