New Justin Timberlake Song

2013-07-12 by SowingSeason STAFF | 46 Comments
Justin Timberlake has released "Take Back The Night" ahead of The 20/20 Experience Part 2's September 30th release, which is now available for pre-order.

The song can be heard on Timberlake's official website.

http://justintimberlake.com/

Tagged: Justin Timberlake

Comments:Add a Comment 
SowingSeason
Staff Reviewer
July 12th 2013
19026 Comments


In my opinion, it's not on par with the best that The 20/20 Experience had to offer, but it's still solid nonetheless.

Digging: mewithoutYou - Pale Horses

EaglesBecomeVultures
July 12th 2013
5364 Comments


^agreed

EaglesBecomeVultures
July 12th 2013
5364 Comments


hi sowing

Funeralopolis
July 12th 2013
12747 Comments


new sowingseason post

Digging: Radiohead - Kid A

Calc
July 12th 2013
12819 Comments


love it.

Digging: The Ongoing Concept - Handmade

SowingSeason
Staff Reviewer
July 12th 2013
19026 Comments


love it


"You shouldn't have to ask me that question"

theacademy
Staff Reviewer
July 12th 2013
29121 Comments


wow nobody cares

theacademy
Staff Reviewer
July 12th 2013
29121 Comments


WOW

SowingSeason
Staff Reviewer
July 12th 2013
19026 Comments


Hey theacademy what's up? Long time no massive disagreements over pop.

theacademy
Staff Reviewer
July 12th 2013
29121 Comments


i know i was gonna say! hows it hangin brother?

SowingSeason
Staff Reviewer
July 12th 2013
19026 Comments


Good I have a life now, aren't you happy for me? I still listen to Yellowcard though.

How are you

theacademy
Staff Reviewer
July 12th 2013
29121 Comments


i am good i've been doing alot of texting recently. really into texting right now.

Drummerboy123
July 12th 2013
2499 Comments


Wow get a room you 2...

Also, solid song. Better than Suit & Tie IMO. Hyped for this, looks like the long song structures are still there.

Cygnatti
July 12th 2013
24967 Comments


song is annoyingly average, fuck.

Digging: katie dey - asdfasdf

Ire
July 12th 2013
41856 Comments


omg

Insurrection
Contributing Reviewer
July 12th 2013
22656 Comments


meh its ok. i like suit & tie a lot more

Digging: Between the Buried and Me - Coma Ecliptic

geasoftime
July 12th 2013
1138 Comments


Typical Backstreet bullshit

EaglesBecomeVultures
July 12th 2013
5364 Comments


"i am good i've been doing alot of texting recently. really into texting right now."
are you mezz because you need to be mezz you're fucking hilarious

VlacDrac
July 12th 2013
844 Comments


Sounds like a Michael Jackson song.

Cygnatti
July 12th 2013
24967 Comments


it does, man. but more boring.

XingKing
July 12th 2013
11090 Comments


Getting some insane MJ vibes off of this song. I dig it

Diabolic
July 12th 2013
37 Comments


dont give a fu"k

thespaceforthis
July 12th 2013
518 Comments


Ohh myy goood I dropped my panties

oltnabrick
July 12th 2013
33186 Comments


Omg 5/5


TenSecondsToThink
July 12th 2013
1312 Comments


Disappointing
and the 2 minute outros are getting a bit boring. I loved them on the first part but that's old now.

SlMBOLlC
July 12th 2013
5325 Comments


Omg lets here a new song once and judge album agreed

Defs some Mj ness but sounds sweet. Remember suit and tie was the first released off part 1 and it wasn't even top 3 so keep your pants on

Sauce
July 12th 2013
737 Comments


it's kinda boring.

Cygnatti
July 12th 2013
24967 Comments


suit & tie rules. except for jay-z ofc.

DatBeefPudding
July 12th 2013
1464 Comments


i really enjoyed the chorus ^_^.

jt you serenade my soul...

Digging: Blind Witness - I Am Hell

fromtheinside
July 13th 2013
20195 Comments


omg cant wait

this is gonna make spring breaking in november so much better

oltnabrick
July 13th 2013
33186 Comments


it would be better with new Nelly tho agreed tho

fromtheinside
July 13th 2013
20195 Comments


ono u diint,

dont comment afta mee

tommygun
July 13th 2013
25670 Comments


yeah this mjs p hard lil bit boring but

StallionMang
July 13th 2013
6862 Comments


Pretty average song. I'm worried that Part 2's just gonna sound like a bunch of b-sides from Part 1.

Digging: Nirvana - Bleach

MunsuLight
July 13th 2013
567 Comments


I don't really like the song, but if it's the one of the worst like Suit & Tie was, I still have hope.. Not loving the "disco sound" from this

Irving
Staff Reviewer
July 13th 2013
7374 Comments


Pretty average song. I'm worried that Part 2's just gonna sound like a bunch of b-sides from Part 1. [2]

SpritzSpritz
July 13th 2013
528 Comments


i like it.

MunsuLight
July 13th 2013
567 Comments


Grower for sure.. Finding it more tolerable with time.. But yeah "MJ worship"

Cygnatti
July 13th 2013
24967 Comments


Easily.

Drummerboy123
July 13th 2013
2499 Comments


Nahh. You guys are forgetting Jay Z ruined Suit and Tie. Also, there is 11 tracks on the new album so the whole 20/20 thing with 20 songs doesn't mean anything now lol.

ChuckyTruant
July 13th 2013
15728 Comments


Song is cool and I think part 2 will be more upbeat than part 1

Rowan5215
July 13th 2013
30081 Comments


"Also, there is 11 tracks on the new album so the whole 20/20 thing with 20 songs doesn't mean anything now lol."

Guessing there might be a bonus track on the iTunes edition like "Dress On" and "Body Count" with Pt. 1.

Cygnatti
July 13th 2013
24967 Comments


Nahh. You guys are forgetting Jay Z ruined Suit and Tie. Also, there is 11 tracks on the new
album so the whole 20/20 thing with 20 songs doesn't mean anything now lol.
that's why I
have my jay-z-less suit & tie, mofo.

DatBeefPudding
July 13th 2013
1464 Comments


there's a jay-z-less suit & tie? can haz pls?

Hep Kat
July 13th 2013
17726 Comments


this is pree dece

Digging: Leon Bridges - Coming Home

tmagistrelli
July 15th 2013
749 Comments


Seems like part 2 will be bonus track quality compared to part one.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Brand New release new song as a f..
Tool + Mastodon supergroup
Slint guitarist survives suicide ..
Muse unleash new single
Scarlett Johansson forms band
Nickelback get groovy
New Muse song
Steven Wilson premieres new tune
B.B. King Dead
Brand New premiere new song



OTHER RECENT NEWS

Atlas Genius drop new track
Soulfly sell their souls to metal
Myrkur releases new video
Geoff Tate resurfaces
808s & Dark Grapes III stream
Khost stream two new albums
Dan Tompkins leaves Skyharbor
The Wonder Years detail new LP
Cradle debut third new song
Shinedown debut new video
Eliwagar stream new LP
Polyenso reveal album title
Chris Squire passes away
Goblin Rebirth stream debut album
The Velvet Teen stream new LP

» see all news

RELATED REVIEWS
Justin Timberlake
The 20/20 Experience: The Complete Experience
Justin Timberlake
The 20/20 Experience 2 of 2
Justin Timberlake
The 20/20 Experience
Justin Timberlake
FutureSex/LoveSounds
Justin Timberlake
Justified
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy