New Tech N9ne Track

2013-06-26 by fish | 35 Comments
American hip hop artist Tech N9ne has released a new track from his upcoming thirteenth studio album Something Else, out July 30th. The track is called "See Me" and features B.o.B and Wiz Khalifa. It can be listened to here:

http://www.youtube.com/watch?v=CjDAaeTUJqI

Tagged: Tech N9ne

Comments:Add a Comment 
anarchistfish
June 26th 2013
25492 Comments


It's ok. Wiz Khalifa's verse is awful and it's disappointing he put those grating trap-style hi hats
there.

Digging: $uicideboy$ and Getter - Radical $uicide

Atari
Staff Reviewer
June 26th 2013
22049 Comments


Damn this isn't very good at all just feels lazy

anarchistfish
June 26th 2013
25492 Comments


Yeah I really hope this isn't the best on the album.

Jeffrulesyou
June 26th 2013
565 Comments


I agree this was pretty disappointing. The featured guests just take it to a worse level.

Atari
Staff Reviewer
June 26th 2013
22049 Comments


he just just stick with krizz kaliko and kutt kalhoun, etc.



Jeffrulesyou
June 26th 2013
565 Comments


Hopefully we can look forward to better tracks.

EaglesBecomeVultures
June 26th 2013
5441 Comments


this guy is terrible

Atari
Staff Reviewer
June 26th 2013
22049 Comments


I'd listen to him over kanye west any day

EaglesBecomeVultures
June 26th 2013
5441 Comments


lol cool story bro

anarchistfish
June 26th 2013
25492 Comments


go back to your fields

Atari
Staff Reviewer
June 26th 2013
22049 Comments


listening to K.O.D. right now. I hadn't jammed it all the way through for some reason it's pretty great

anarchistfish
June 26th 2013
25492 Comments


what do you think is his best? cos I've only heard 6s and 7s or whatever it's called

Cygnatti
June 26th 2013
30343 Comments


"I'd listen to him over kanye west any day"

I wouldn't. :D

Atari
Staff Reviewer
June 26th 2013
22049 Comments


@fish, oh damn. check out his older stuff (anghellic and absolute power) both are fantastic but my all-time favorite is probably everready (the religion) it's like 17 tracks and they all rule.

@cyg, yeah that's why i'm concerned for you :3

PoodleRapist
June 26th 2013
268 Comments


"what do you think is his best? cos I've only heard 6s and 7s or whatever it's called"

i'd recommend kod and everready in particular.

also i have to agree with the rest of the thread... wiz sounds like shit (as usual) and the beat's kinda cheesy. tech himself sounds good though

Atari
Staff Reviewer
June 26th 2013
22049 Comments


I haven't heard K.O.D. enough to recommend it but it's sounding promising. Everready is amazing but anghellic and absolute power are oldschool

NationalRadio
June 26th 2013
366 Comments


He lives pretty close to me (we both live in a suburb of Kansas City) and I was sitting at a bar and he was right next to me. And he was rocking some leather flip flops

Atari
Staff Reviewer
June 26th 2013
22049 Comments


also check sickology 101 if you haven't fish. If anything it's worth checking out just for dysfunctional that song jams

PoodleRapist
June 26th 2013
268 Comments


@atari i love it. it's got a good balance of bangers and chill tracks like everready does, but there's a bit more emotion here and there. plus it's tremendously dark, and i'm a sucker for stuff like that, haha.

and agreed on sickology, that and welcome to strangeland are the only collabos i really dig

Atari
Staff Reviewer
June 26th 2013
22049 Comments


Yeah it's great so far. I don't get the whole collabos thing...he has so many guest vocalists on all his albums anyways so what's the difference? lol

Tyrannic
June 26th 2013
3286 Comments


I really hope he doesn't include lazy verses just to make the radio...


Oh wait, wiz khalifa? Fuuuuck.

MMX
June 26th 2013
5011 Comments


Damn it, if the album is like any of those recent ep's this will blow

Fieryfenderz
June 26th 2013
1761 Comments


Sounds like he's trying to be more chill than heavy. Which has worked before with Strangeland and such, but this just doesn't work.

Ch0ps
June 26th 2013
15 Comments


you are all just sucking on some jellysickles.

TheSmashBro
June 26th 2013
261 Comments


Ugh this sucks. Stupid mainstream hip hop BS
I heard Serj was gonna be on this album though. Looking forward to that.

ConcubinaryCode
June 26th 2013
3805 Comments


The Song wasn't too bad but he's capable of much better.

ConcubinaryCode
June 26th 2013
3805 Comments


No, but our linkin park phase is.

ConcubinaryCode
June 26th 2013
3805 Comments


Your words, not mine.

SharkEthic
June 27th 2013
585 Comments


boring as shiiiiiiiiiit.

DotEight
June 27th 2013
5701 Comments


Fucking Wiz, I hate that Tech is getting bigger so he's collaborating with all these main-stream artists.

Tech is one of the most consistent rappers alive. But he needs to go back to his underground roots.

anarchistfish
July 2nd 2013
25492 Comments


Another new track

http://www.youtube.com/watch?v=d7e4du_UyLc

Definitely better than the first one but it sounds a bit like an All 6's and 7's B-side

Atari
Staff Reviewer
July 2nd 2013
22049 Comments


have you listened to everready (the religion) yet? It's way better than All 6's and 7's.

anarchistfish
July 2nd 2013
25492 Comments


still on anghellic. I'll dl the ones you rec'd later

Atari
Staff Reviewer
July 2nd 2013
22049 Comments


no worries just curious. What do you think of anghellic so far? It's definitely kinda different than his new stuff doesn't rely on as many guest vocals

Storm In A Teacup
August 23rd 2013
19238 Comments


New album is his best ever. This is the worst song. "Believe" is the most epic song.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Scott Weiland dead at 48
Brand new Brand New Single
Killswitch Engage debut new single
Rush drummer retires
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

Black Anvil post new song
Scum (FIN) streams lost album
Present Paradox teases new materi..
Sacred Bones NYP Bandcamp Sale
New As It Is song
Zao Stream New Album
Tim Bowness announces 4th solo al..
New Portugal. The Man Video
Run the Jewels Detail New LP
3 New Volcanic Queen Releases in ..
Septa releases third album
Chiodos call it quits
AFI premieres new song
Ash Borer Stream New Album
Peter Iwers leaves In Flames

» see all news

RELATED REVIEWS
Tech N9ne
The Storm
Tech N9ne
Strangeulation Vol. II
Tech N9ne
Special Effects
Tech N9ne
Strangeulation
Tech N9ne
Therapy
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy