Palms album streaming

2013-06-18 by gripsmoke | 27 Comments
The debut self-titled LP from Palms is streaming on Spin.com a full week before the release date on June 25th.

Palms features Deftones' vocalist Chino Moreno and three members of ISIS, bassist Jeff Caxide, drummer Aaron Harris and guitarist/keyboardist Clifford Meyer.

Listen to it here: http://www.spin.com/articles/stream-palms-debut-chino-moreno-isis-deftones/

Tagged: Palms

Comments:Add a Comment 
tacos N stuff
June 18th 2013
1541 Comments


spoiler:
its awesome

DamnVanne
June 19th 2013
2055 Comments


meh

DamnVanne
June 19th 2013
2055 Comments


a good kind of meh, though. Like "meh, Batman Begins is cool, but Dark Knight is better"

chug73
June 19th 2013
2198 Comments


yeeeeeeeeee

Epilogue
June 19th 2013
1691 Comments


naw shit pretty much gets me hard

GringoSuave89
June 19th 2013
1108 Comments


I enjoyed it profusely

Digging: Frank Ocean - Blonde

Puzzles
June 19th 2013
3065 Comments


Trying to get into this, but the mix kind of sucks - too much in the upper mids. The mastering doesn't help either.

JAV
June 19th 2013
2439 Comments


It's interesting at least, Short Wave Radio was my favorite so far.

tempest--
June 19th 2013
18700 Comments


Batman Begins is better than The Dark Knight tho

Blaizend
June 19th 2013
647 Comments


Batman Begins is better than The Dark Knight tho

[2]

N0S3BLEED
June 19th 2013
12 Comments


Shortwave Radio and Mission Sunset are in my opinion the best tunes of the year so far

TheGooseTavern
June 19th 2013
94 Comments


Batman Begins is better than The Dark Knight tho

[3]

The maturity of Chino on this record makes it what it is, if this was Adrenaline Chino, totally different record which would be tits :]

AdolfChrist
June 19th 2013
5460 Comments


dont have time to listen to the whole thing right now, but future warrior is pretty good.

Digging: Pyramidal - Dawn in Space

Hopelust
June 20th 2013
2360 Comments


It baffles me that they can carry on some of the songs for as long as they do without it getting monotonous.

BlindWriting
June 20th 2013
102 Comments


AOTY! Pretty much the Chino album I've been waiting to hear forever.

DamnVanne
June 20th 2013
2055 Comments


After only two spins this album is already growing hard on me, as I grow hard on it

EvoHavok
June 20th 2013
5486 Comments


Awesome stuff here!

Digging: Dir En Grey - Arche at Nippon Budokan

Puzzles
June 21st 2013
3065 Comments


"Batman Begins is better than The Dark Knight tho"

The Dark Knight is notably better, but not by much. Batman Begins lacks a memorable antagonist

sniper
June 21st 2013
19075 Comments


agreed but ye batman begins was dope

eternium
June 21st 2013
16352 Comments


What I could hear was great but some songs refused to play for me.

I just really hope that they do a full tour.

tempest--
June 21st 2013
18700 Comments


are you kidding it's Ra's Al Ghul... fucking Liam Neeson!

tempest--
June 21st 2013
18700 Comments


and also Scarecrow but Liam Neeson is cooler

BassDemon333
June 21st 2013
3434 Comments


Yeah Batman Begins had a memorable antagonist. Maybe not as memorable as The Joker was in the Dark Knight, but still memorable. Liam Neeson rules.

TheSpirit
Contributing Reviewer
June 21st 2013
20822 Comments


The dark knight was so much better.

Digging: The Venus De Melos - Fatty

Ignimbrite
June 21st 2013
6099 Comments


TheSpirit speaks truth

tempest--
June 21st 2013
18700 Comments


maybe I'm just a sucker for origin stories

Blaizend
June 21st 2013
647 Comments


Nah, Begins is just markedly better as a film, Lloyd. It's cool!



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Scott Weiland dead at 48
Rush drummer retires
Killswitch Engage debut new single
Brand new Brand New Single
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

New Of Mice and Men Video
New In Flames single, album
New Meshuggah song
Moby announces festival/new song
Sum 41 declare War
The Wounded Kings stream final LP
CWOTD announce new record
Car Bomb album details
New Placebo song
King Green releases EP
Suma announce new studio album
New Power Quest Track and E.P
American Football new record
New Ulcerate song
Ion Dissonance announce new LP

» see all news

RELATED REVIEWS
Palms
Palms
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy