New The Wonder Years Song

2013-05-02 by Andrew Walker | 48 Comments
The Wonder Years are streaming a new song from their upcoming album The Greatest
Generation
entitled "The Bastards, The Vultures, the Wolves" The Greatest
Generation
is set to release in a little more than a week on May 14th. A link to the
story and song can be found below.
http://www.kerrang.com/blog/2013/05/exclusive_the_wonder_years_pre.html

Tagged: The Wonder Years

Comments:Add a Comment 
TheCollectiveFacade
May 2nd 2013
1260 Comments


sounds like Blink 182

Aids
May 2nd 2013
24389 Comments


"a little less than a week on May 14th"

sputnikmusic, where the true math geniuses come to post

TacoMan4Life
May 2nd 2013
7 Comments


noice

Azn.
May 2nd 2013
5631 Comments


I miss suburbia

Trebor.
Staff Reviewer
May 2nd 2013
54921 Comments


shit

Cygnatti
May 2nd 2013
31352 Comments


it's okay

Digging: -

Trebor.
Staff Reviewer
May 2nd 2013
54921 Comments


Yeah not getting Blink at all

This is in that somber emo key which Blink like never use

Cygnatti
May 2nd 2013
31352 Comments


omg when I was young, I was an angry kid too!

Atari
Staff Reviewer
May 2nd 2013
22395 Comments


sweet

CyberTaco
May 2nd 2013
57 Comments


really underwhelming

DeadBay256
May 2nd 2013
101 Comments


Liked this more than the last two songs


GuanoBumbershoot
May 2nd 2013
1623 Comments


This made burning on a roof all day not so bad.

Cygnatti
May 2nd 2013
31352 Comments


it's not bad.

taxidermist
May 2nd 2013
7233 Comments


This is cool.

nalapoke
May 2nd 2013
43 Comments


"Sounds like Blink 182"

sounds like fireworks

Digging: Slowdive - Slowdive

Treeman
May 2nd 2013
1425 Comments


fuck you

animalsdontsmoke
May 2nd 2013
31 Comments


I don't know about y'all but I'm excited for this album. I've loved all of the songs from this that they've put out so far.

sinisterplague
May 2nd 2013
163 Comments


This lessened by anticipation for the new album a bit.

Aids
May 2nd 2013
24389 Comments


damn this womps

I think I should relisten to Suburbia cause it's still a 4.5 but I'm really realizing that i don't like this band at all. That album though, it got me in the feels and shit.

lucasjcockcroft
May 3rd 2013
3721 Comments


I'm angry and 18

fuck whoever called Soupy a faggot

this rules

sounds nothing like Blink

album is gonna be a 5

MalleusMaleficarum
May 3rd 2013
16073 Comments


inspires strength

Treeman
May 3rd 2013
1425 Comments


I CAME HERE LOOKING FOR A FIGHT

joshieboy12345
May 3rd 2013
5393 Comments


trytorememberforget You will feel the wrath of andcas when he sees your comment.

titlefightmeirl
May 3rd 2013
659 Comments


Ugh. I love this band but this song was so underwhelming.

taxidermist
May 3rd 2013
7233 Comments


Shut up bish.

SingForTheDead
May 3rd 2013
95 Comments


Isn't Blink at all. Sounds damn good.

dimsim3478
May 3rd 2013
7480 Comments


It's pretty good. Can tell it will sound amazing within the context of the record.

Digging: The Great Albatross - Asleep in the Kaatskills

keyokeyo
May 3rd 2013
331 Comments


Not bad, dig this and Screen Door. Dismantling Summer definitely weakest of the 3

dimsim3478
May 3rd 2013
7480 Comments


^"Dismantling" might be my favourite

keyokeyo
May 3rd 2013
331 Comments


I definitely like it, just found it the least exciting of them

MuhNamesTyler
May 3rd 2013
6091 Comments


Loved The Upsides, didn't like Suburbia, new singles are awesome

Digging: Incendiary - Thousand Mile Stare

GuanoBumbershoot
May 3rd 2013
1623 Comments


Didn't like Suburbia. Explain?

MuhNamesTyler
May 3rd 2013
6091 Comments


Idk man I can't even explain it to myself. Just can't get into it and I've tried many times

ZippaThaRippa
May 3rd 2013
9814 Comments


I don't know man, I try to like them, they seem like cool guys but every single song sounds prety much the same

ProjectFreak
May 3rd 2013
1828 Comments


honestly I didn't like any of the new songs on the first try, but I just listened to Dismantling Summer again and dug it. I'll hit this up too. I'm not expecting this to be better than Suburbia, but that's because I thought Suburbia was a 5...

hogan900
Contributing Reviewer
May 3rd 2013
2392 Comments


Ouch.

hogan900
Contributing Reviewer
May 3rd 2013
2392 Comments


Ouch.

nylertickel2
May 3rd 2013
262 Comments


I personally connect with The Upsides more than Suburbia so I like it a little more, but I find Suburbia is a better album if that makes sense. I think this album will be a little weaker then both but i'm still amped for this album

BroFro
May 3rd 2013
454 Comments


This is the best of the 3 new ones. I just got my hopes back up.

Digging: mclusky - McLusky Do Dallas

Mabbitt
May 3rd 2013
1541 Comments


I like the line "Yeah I came out swinging but I came walking out with two black eyes" Nice reference to the last album

Mabbitt
May 3rd 2013
1541 Comments


I like the line "Yeah I came out swinging but I came walking out with two black eyes" Nice reference to the last album

henryChinaski
May 3rd 2013
3719 Comments


Decent.

Digging: Dreamcar - DREAMCAR

flukemmviii
May 3rd 2013
30 Comments


sucks, good original pop punk died years ago, all the new so called pop punk stuff is really a bunch whiny kids wishing they were bands like blink 182

Tyrael
May 4th 2013
21008 Comments


eh

its listenable I guess

Cygnatti
May 4th 2013
31352 Comments


Lol at "Good original pop punk dying out years ago." Just lol.

XxAlterWavexX
May 4th 2013
45 Comments


Gonna get hell for this, but singer sounds like Ronnie Radke in some parts.

houseswediein
May 5th 2013
36 Comments


i liked passing through a screen door best out of all these. hope the album kills just as hard as suburbia

F0RBES
May 5th 2013
279 Comments


the referencing of previous albums needs to stop. cheesy as fuck.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Brand new Brand New Single
Scott Weiland dead at 48
Killswitch Engage debut new single
Deftones stream new single
The Fall of Troy bassist melts do..
Rush drummer retires
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

MØ's new video 'Nights w/ You'
New Silverstein song/album
Dead by April reunite
New Of Mice & Men release
Ariana Grande concert explosion
New Arcane Roots Single/Album
New Rise Against song
Two new Neck Deep songs
Blood Stain Child's Evolution
Burial drops new EP
Sworn In launch music video
Plan B resurfaces - new single
New Amplifier album details
First Fastball LP in 8 years
Trvth releases new album

» see all news

RELATED REVIEWS
The Wonder Years
No Closer to Heaven
The Wonder Years
The Greatest Generation
The Wonder Years
Manton Street
The Wonder Years
Sleeping on Trash
The Wonder Years
Suburbia I've Given You All and Now I'm Nothing
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy