Madvillainy re-issue on Vinyl

2013-04-17 by oltnabrick | 27 Comments
Record label, Stones Throw, have decided to re-release the long out of print, and sought-
after vinyl of Madvillain's groundbreaking debut album, Madvillainy.
The vinyl is available on their site for $14.99.

Full article from Stones Throw:
http://stonesthrow.com/news/2013/04/madvillain-madvillainy-2LP

Buy:
http://stonesthrow.com/store/album/madvillain/madvillainy

Tagged: Madvillain

Comments:Add a Comment 
cvlts
April 17th 2013
9298 Comments


what? i see this at record stores all the time

Trebor.
Contributing Reviewer
April 17th 2013
53135 Comments


yeah

Digging: Penfold - Amateurs and Professionals

JumpTheF**kUp
April 17th 2013
2719 Comments


yeah i don't think it's that hard to find a copy of this

still, wish the shipping to australia wasn't always so expensive

sniper
April 17th 2013
19075 Comments


i should nab this

oltnabrick
April 17th 2013
34556 Comments


ive seen it $100+, dam you guys are lucky


just ordered minez

Digging: Palmistry - Pagan

Rev
April 17th 2013
9713 Comments


woah really? I nabbed my copy for like $14, and I see it all the time

oltnabrick
April 17th 2013
34556 Comments


just got mine for like 19

DrHouseSchuldiner
April 17th 2013
5643 Comments


These guys rule gotta order this!

MMX
April 17th 2013
5009 Comments


I'm pretty sure there's 1 or 2 of these floating around at my record store

Ire
April 17th 2013
41948 Comments


ive seen a few too wtf THIS IS BULLSHIT

Ire
April 17th 2013
41948 Comments


i blame obama

Sadistocrat
April 17th 2013
117 Comments


Awesome news, probably worth investing in

InFiction
April 17th 2013
3824 Comments


Really need to listen to this.

Sadistocrat
April 17th 2013
117 Comments


It's pretty essential so yeah

oltnabrick
April 17th 2013
34556 Comments


i blame obama [2]

sniper
April 17th 2013
19075 Comments


yeah but 15 bucks

Sadistocrat
April 17th 2013
117 Comments


I actually don't have any vinyls, thinking of picking this up and Mezzanine, if possible

oltnabrick
April 17th 2013
34556 Comments


15 for Madvillainy is like a steal lol





ronburgandy
April 17th 2013
272 Comments


this ain't news yo

Kris.
April 17th 2013
13011 Comments


shiii gonna have to order this on payday

kingsoby1
Emeritus
April 17th 2013
4969 Comments


yeah i got this new for like $15-20 2 years ago

HighandDriving
April 17th 2013
3288 Comments


I need to get this.

drasticaction74
April 17th 2013
1829 Comments


noice

Digging: Nothing - Tired of Tomorrow

Hyperion1001
Staff Reviewer
April 17th 2013
19961 Comments


have the 2lp already but sweet

Digging: Atrocity - Todessehnsucht

oltnabrick
April 17th 2013
34556 Comments


Mine just shipped


Omg can't wait

YetAnotherBrick
April 17th 2013
6323 Comments



""I actually don't have any vinyls"

obviously"

hahaha yes

Digging: Clever - Kewdi Udi

DominionMM1
April 17th 2013
12314 Comments


gotta get this



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. Lemmy
R.I.P. David Bowie
Scott Weiland dead at 48
The Story So Far's vocalist dropk..
Rush drummer retires
Killswitch Engage debut new single
Brand new Brand New Single
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

New Pretty Addicted single
Gemini Syndrome new album
RIP Bernie Worrell
New Periphery Song
Yellowcard call it quits
New Forevermore Song/Video
Soilwork stream new track
Tyondai Braxton Charity EP
Chevelle stream Young Wicked
Evergrey reveal album details
Another blink-182 single
New Fall Out Boy Song
Bring Me the Horizon share new vi..
New Eritherium track
New Motionless In White Song

» see all news

RELATED REVIEWS
Madvillain
Madvillainy 2: The Madlib Remix
Madvillain
Four Tet Remixes
Madvillain
Koushik Remixes
Madvillain
Madvillainy Instrumentals
Madvillain
Madvillainy
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy