New Memphis May Fire Video

2013-03-28 by merpmerp | 23 Comments
Risecore band Memphis May Fire have released a music video for their song "Vices", off their most recent album, "Challenger". The video can be found on Rise Records' official Youtube channel.

http://www.youtube.com/watch?v=T_yCTsL3pOU&feature=youtu.be

Tagged: Memphis May Fire

Comments:Add a Comment 
Duckman118
March 28th 2013
377 Comments


That was great. Awesome video and even better song. MMF might be the only good Rise band.

sixdegrees
March 28th 2013
22558 Comments


cbf to watch this, album was bad

nononsense
March 28th 2013
3505 Comments


Yeah Challenger was awful. This song is aight.

Calc
March 28th 2013
15241 Comments


awful album, meh song, shitty generic video

Digging: Zavala - Fantasmas

joshieboy12345
March 28th 2013
5393 Comments


Ehhh.

jackalope11
March 28th 2013
330 Comments


This band uses so many generic elements in all the right ways

bloc
March 28th 2013
39152 Comments


Good song

Digging: Threshold - Extinct Instinct

titlefightmeirl
March 29th 2013
659 Comments


"MMF might be the only good Rise band"

lol

titlefightmeirl
March 29th 2013
659 Comments


Anyways, I didn't think Challenger was so bad. It was definitely a safe release, nothing new as far as metalcore goes, but it's catchy. Cool song. Lame video.

lucasjcockcroft
March 29th 2013
3721 Comments


"MMF might be the only good Rise band"

are you a fucking idiot?

KenboSlice
March 29th 2013
1315 Comments


This album was crap.

FromDaHood
March 29th 2013
9107 Comments


Glad they picked one of the 5 or so interesting songs they've made since their EP

immortalizepain
March 29th 2013
392 Comments


Sick song, for a generic band they sound great.

SadAndHolyGlow
March 29th 2013
1614 Comments


Really? You had to say "Risecore"? Oh, dear....

PumpBoffBag
March 29th 2013
825 Comments


Video's a little generic but I actually think the song is fair decent

Digging: Banks - The Altar

HomerPimpson
March 29th 2013
252 Comments


That was great. Awesome video and even better song. MMF might be the only good Rise band.

Rise has Misser. gtfo

NorwichScene
March 29th 2013
2054 Comments


Good stuff

Azn.
March 29th 2013
5625 Comments


gross. band has degenerated into shit

henryChinaski
March 29th 2013
3521 Comments


^ this.

Digging: Kevin Morby - Singing Saw

Duckman118
March 29th 2013
377 Comments


"Rise has Misser. gtfo"
Oh i'm sorry i don't know every fucking Rise band there is you elitist fuck.

I love how when the album released everyone on this site were loving the shit out of these guys, but now they are bad. You people are sheep.

moshpotatoes
March 29th 2013
712 Comments


Welcome to Sputnik.

CutMan
March 29th 2013
1896 Comments


Yeah, hivemind is a real problem around here.

ZippaThaRippa
March 29th 2013
8510 Comments


How did they get so boring so damn quickly?



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Scott Weiland dead at 48
Brand new Brand New Single
Killswitch Engage debut new single
Rush drummer retires
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

Gorillaz premiere new track
Warbringer Release New Single
Sorority Noise drop ____ track
The Great Old Ones stream new alb..
R.I.P. William Onyeabor
New Obituary Single/Video
Pregnant Whale Pain EP Stream
We Are The Ocean break up
New Northlane Single
Urban Vitamin - Ekphrasis
Red Giant Release New Track
New Young Thug Music Video
Oathbreaker Announce US Tour
Need stream new album
Green Day premiere new video

» see all news

RELATED REVIEWS
Memphis May Fire
This Light I Hold
Memphis May Fire
Unconditional (Deluxe Edition)
Memphis May Fire
Unconditional
Memphis May Fire
Challenger
Memphis May Fire
The Hollow
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy