New Memphis May Fire Video

2013-03-28 by merpmerp | 23 Comments
Risecore band Memphis May Fire have released a music video for their song "Vices", off their most recent album, "Challenger". The video can be found on Rise Records' official Youtube channel.

http://www.youtube.com/watch?v=T_yCTsL3pOU&feature=youtu.be

Tagged: Memphis May Fire

Comments:Add a Comment 
Duckman118
March 28th 2013
379 Comments


That was great. Awesome video and even better song. MMF might be the only good Rise band.

sixdegrees
March 28th 2013
24369 Comments


cbf to watch this, album was bad

Digging: Alcian Blue - Translucent

nononsense
March 28th 2013
3509 Comments


Yeah Challenger was awful. This song is aight.

Calc
Contributing Reviewer
March 28th 2013
15719 Comments


awful album, meh song, shitty generic video

joshieboy12345
March 28th 2013
5393 Comments


Ehhh.

jackalope11
March 28th 2013
330 Comments


This band uses so many generic elements in all the right ways

bloc
March 28th 2013
43048 Comments


Good song

titlefightmeirl
March 29th 2013
659 Comments


"MMF might be the only good Rise band"

lol

titlefightmeirl
March 29th 2013
659 Comments


Anyways, I didn't think Challenger was so bad. It was definitely a safe release, nothing new as far as metalcore goes, but it's catchy. Cool song. Lame video.

lucasjcockcroft
March 29th 2013
3721 Comments


"MMF might be the only good Rise band"

are you a fucking idiot?

KenboSlice
March 29th 2013
1357 Comments


This album was crap.

FromDaHood
March 29th 2013
9107 Comments


Glad they picked one of the 5 or so interesting songs they've made since their EP

immortalizepain
March 29th 2013
396 Comments


Sick song, for a generic band they sound great.

SadAndHolyGlow
March 29th 2013
1615 Comments


Really? You had to say "Risecore"? Oh, dear....

PumpBoffBag
March 29th 2013
877 Comments


Video's a little generic but I actually think the song is fair decent

HomerPimpson
March 29th 2013
261 Comments


That was great. Awesome video and even better song. MMF might be the only good Rise band.

Rise has Misser. gtfo

NorwichScene
March 29th 2013
2322 Comments


Good stuff

Digging: Gang of Youths - Go Farther in Lightness

Azn.
March 29th 2013
5632 Comments


gross. band has degenerated into shit

henryChinaski
March 29th 2013
3860 Comments


^ this.

Duckman118
March 29th 2013
379 Comments


"Rise has Misser. gtfo"
Oh i'm sorry i don't know every fucking Rise band there is you elitist fuck.

I love how when the album released everyone on this site were loving the shit out of these guys, but now they are bad. You people are sheep.

moshpotatoes
March 29th 2013
712 Comments


Welcome to Sputnik.

CutMan
March 29th 2013
1918 Comments


Yeah, hivemind is a real problem around here.

ZippaThaRippa
March 29th 2013
10151 Comments


How did they get so boring so damn quickly?



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

R.I.P. Chester Bennington
R.I.P. David Bowie
The Story So Far's vocalist dropk..
The Fall of Troy bassist melts do..
R.I.P. Lemmy
Brand new Brand New Single
Deftones stream new single
Killswitch Engage debut new single
Scott Weiland dead at 48
Rush drummer retires



OTHER RECENT NEWS

Ibeyi ft. Mala Rodriguez
Bhad Bhabie Drops Second Track
AA Thrown "Into The Fire"
Walk The Moon share new single
New Wolf Alice Song
Red release two new songs
Frank Zappa is now a Hologram
Two new Citizen singles
Samael back in black
WITTR stream Thrice Woven
New gory Cannibal Corpse video
Too Close to Touch share new sing..
New 10 Years song
Linkin Park announce memorial show
Red are 'Gone'

» see all news

RELATED REVIEWS
Memphis May Fire
This Light I Hold
Memphis May Fire
Unconditional (Deluxe Edition)
Memphis May Fire
Unconditional
Memphis May Fire
Challenger
Memphis May Fire
The Hollow
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy