New Memphis May Fire Video
2013-03-28 by merpmerp | 23 Comments
Risecore band Memphis May Fire have released a music video for their song "Vices", off their most recent album, "Challenger". The video can be found on Rise Records' official Youtube channel.

http://www.youtube.com/watch?v=T_yCTsL3pOU&feature=youtu.be
Tagged: Memphis May Fire

Comments:Add a Comment 
Duckman118
March 28th 2013
311 Comments


That was great. Awesome video and even better song. MMF might be the only good Rise band.

sixdegrees
March 28th 2013
17194 Comments


cbf to watch this, album was bad

Digging: Ted Nugent - Shutup&jam!

nononsense
March 28th 2013
3416 Comments


Yeah Challenger was awful. This song is aight.

Calc
March 28th 2013
12250 Comments


awful album, meh song, shitty generic video

Digging: Milo - A Toothpaste Suburb

joshieboy12345
March 28th 2013
5371 Comments


Ehhh.

jackalope11
March 28th 2013
330 Comments


This band uses so many generic elements in all the right ways

bloc
March 28th 2013
34925 Comments


Good song

titlefightmeirl
March 29th 2013
659 Comments


"MMF might be the only good Rise band"

lol

titlefightmeirl
March 29th 2013
659 Comments


Anyways, I didn't think Challenger was so bad. It was definitely a safe release, nothing new as far as metalcore goes, but it's catchy. Cool song. Lame video.

lucasjcockcroft
March 29th 2013
3711 Comments


"MMF might be the only good Rise band"

are you a fucking idiot?

KenboSlice
March 29th 2013
1039 Comments


This album was crap.

Digging: Say Anything - Hebrews

FromDaHood
Contributing Reviewer
March 29th 2013
9049 Comments


Glad they picked one of the 5 or so interesting songs they've made since their EP

immortalizepain
March 29th 2013
383 Comments


Sick song, for a generic band they sound great.

SadAndHolyGlow
March 29th 2013
1524 Comments


Really? You had to say "Risecore"? Oh, dear....

PumpBoffBag
March 29th 2013
327 Comments


Video's a little generic but I actually think the song is fair decent

HomerPimpson
March 29th 2013
247 Comments


That was great. Awesome video and even better song. MMF might be the only good Rise band.

Rise has Misser. gtfo

NorwichScene
March 29th 2013
1459 Comments


Good stuff

Azn.
March 29th 2013
5612 Comments


gross. band has degenerated into shit

Digging: Flying Lotus - You're Dead!

henryChinaski
March 29th 2013
2794 Comments


^ this.

Digging: Empires - Orphan

Duckman118
March 29th 2013
311 Comments


"Rise has Misser. gtfo"
Oh i'm sorry i don't know every fucking Rise band there is you elitist fuck.

I love how when the album released everyone on this site were loving the shit out of these guys, but now they are bad. You people are sheep.

moshpotatoes
March 29th 2013
582 Comments


Welcome to Sputnik.

Digging: Set It Off - Duality

CutMan
March 29th 2013
1792 Comments


Yeah, hivemind is a real problem around here.

ZippaThaRippa
March 29th 2013
2434 Comments


How did they get so boring so damn quickly?



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Bring Me the Horizon release new ..
ERRA drop new single
Job for a Cowboy debut new single
Slipknot stream new album
Lagwagon stream their new album
New Smashing Pumpkins single
Pianos Become the Teeth stream al..
Hollywood Undead debut new song
Members of The Faceless Leave
Tyson Stevens passes away


OTHER RECENT NEWS

While Heaven Wept stream new album
Carcass debut new song
Aeon Sable stream new LP
Mallory Knox stream new album
Enter Shikari post new track
Taake album details
New Thomas Giles track
Psycroptic debut box set
Brant Bjork drops new material
Ling Tosite Sigure reveals new si..
New Cult of Fire Track
Rancid stream latest LP
Black Milk streams new album
New 8 Days From Sunday song
Obituary stream new LP

» see all news

RELATED REVIEWS
Memphis May Fire
Unconditional
Memphis May Fire
Challenger
Memphis May Fire
The Hollow
Memphis May Fire
Between the Lies
Memphis May Fire
Sleepwalking
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy