Preview Paramore Album

2013-03-27 by Disgusted | 39 Comments
Paramore have posted snippets to their upcoming self titled album

Stream below

https://soundcloud.com/thejerkparade-1/paramore-itunes-previews

Tagged: Paramore

Comments:Add a Comment 
theacademy
Staff Reviewer
March 26th 2013
29523 Comments


periphery.

theacademy
Staff Reviewer
March 26th 2013
29523 Comments


love that shit

Fieryfenderz
March 27th 2013
1727 Comments


Oh look, a link that doesn't work.
Also, enjoy Ragtime Dandies!

Ire
March 27th 2013
41948 Comments


very informative article tyvm

VanSchuldiner
March 27th 2013
659 Comments


Nice

zaruyache
March 27th 2013
12706 Comments


https://soundcloud.com/thejerkparade-1/paramore-itunes-previews

Spec
March 27th 2013
30670 Comments


She's got a good voice tho.

Digging: Eyedea and Abilities - By the Throat

Spec
March 27th 2013
30670 Comments


Relax. Have a Perrier.

SlMBOLlC
March 27th 2013
5551 Comments


inb4 andcas

joshieboy12345
March 27th 2013
5379 Comments


She's not even that hot imo.

joshieboy12345
March 27th 2013
5379 Comments


She's not even that hot imo.

henryChinaski
March 27th 2013
3399 Comments


Some of these sound pretty solid.

BigPleb
March 27th 2013
45231 Comments


Who gives a shit about this when the new AiC album has leaked?

VanSchuldiner
March 27th 2013
659 Comments


Who gives a shit about this when the new AiC album has leaked? [2]

Sapient.
March 27th 2013
1109 Comments


the AIC album didn't completely leak, only a few songs (Stone and Phantom Limb being the most recent ones)

anarchistfish
March 27th 2013
24742 Comments


Aic leaked? Shit I'm on that

Edit: oh ):

Digging: Avelino - F.Y.O

BigPleb
March 27th 2013
45231 Comments


There was a link posted on HiL? a few hours ago, dunno if the moderators have removed it though.

Sapient.
March 27th 2013
1109 Comments


I'm checking now, and there's just the youtube links for the other two songs vids, they must've taken them down pretty quickly

NapalmCrusader
March 27th 2013
1738 Comments


Let me guess, It will be awful.

Sapient.
March 27th 2013
1109 Comments


these actually don't sound bad at all. the songs don't really sound like their old stuff, but they're
quite fun

ILJ
March 27th 2013
6868 Comments


"No you idiot, that's your dick talking. Can someone please pinch me or build me a time machine so I can out of these stupid modern times. "

38 comments and you're already annoying gj

Digging: Nails - You Will Never Be One of Us

sixdegrees
March 27th 2013
20721 Comments


no thank you

Digging: Guilty Connector - Curved Dream In Town

ViperAces
March 27th 2013
12557 Comments


http://freakshare.com/files/9x34xa8m/2013-03-11_515134591.rar.html

AiC' new album^^^

Sapient.
March 27th 2013
1109 Comments


it's legit?

ViperAces
March 27th 2013
12557 Comments


nope sorry :/ just checked it its a scam to earn money

Sapient.
March 27th 2013
1109 Comments


damn, I figured :/ If i remember right though BGWTB leaked quite awhile before the release date, so maybe it will be the same for the new record

Gyromania
March 27th 2013
20636 Comments


love these guys

SingForTheDead
March 27th 2013
95 Comments


"u all know if it wasn't for the cute singer this band would get no attention right?" [2]

Gyromania
March 27th 2013
20636 Comments


GTFO!

Gyromania
March 27th 2013
20636 Comments


GTFO!

elephantREVOLUTION
March 27th 2013
2931 Comments


looking forward to chan's review

SowingSeason
Moderator
March 27th 2013
21118 Comments


Their old stuff was great...we'll see about this though

chug73
March 27th 2013
2132 Comments


The bassist is the only one actually trying. Nice tones.
*insert comment about how smashable Hayley is*

trytorememberforget
March 28th 2013
68 Comments


her tits are small

minimesmyidol
March 28th 2013
312 Comments


hipster as fuck now. the bangs ruin her
oh and BOOBIES!

pbass0
March 29th 2013
552 Comments


I'm pretty surprised. I thought it would absolutely suck going off of the two tracks released, but it really isn't that bad. It might actually squeak out as a solid 3

OverSlyZed
March 31st 2013
147 Comments


Leaked. And boring shit.

Spec
March 31st 2013
30670 Comments


WHEN I WAS YOUNGER I SAW

Asdfp277
March 31st 2013
9999 Comments


THATS WAT U GET WHEN U LET UR HART WIN



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. Lemmy
R.I.P. David Bowie
Scott Weiland dead at 48
The Story So Far's vocalist dropk..
Rush drummer retires
Killswitch Engage debut new single
Brand new Brand New Single
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

Aerosmith announce last tour
The Ataris release new EP
New Pretty Addicted single
Gemini Syndrome new album
RIP Bernie Worrell
New Periphery Song
Yellowcard call it quits
New Forevermore Song/Video
Soilwork stream new track
Tyondai Braxton Charity EP
Chevelle stream Young Wicked
Evergrey reveal album details
Another blink-182 single
New Fall Out Boy Song
Bring Me the Horizon share new vi..

» see all news

RELATED REVIEWS
Paramore
Paramore
Paramore
Singles Club
Paramore
The Only Exception
Paramore
Brand New Eyes
Paramore
MTV Unplugged
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy