Danny Brown Posts New Song

2013-03-20 by MyDearWormwood | 20 Comments
Detroit rapper Danny Brown has released a new song titled Kush Coma. The track will be on his upcoming album, Old, which still has yet to be given a release date. The album version
will feature A$AP Rocky.

https://soundcloud.com/xdannyxbrownx/kush-coma-produced-by-skywlkr

Tagged: Danny Brown

Comments:Add a Comment 
ILJ
March 20th 2013
6934 Comments


the beat on this song goes so fucking hard omg

J0ckstrapsFTW
March 20th 2013
3685 Comments


MY BRAIN GOIN ON VACATION

Duderino
March 20th 2013
829 Comments


swangin in my office chair

Xplisit
March 20th 2013
1646 Comments


3.2/5.

Calc
Contributing Reviewer
March 20th 2013
15618 Comments


enjoyed this more than I expected

Digging: Iglooghost - Chalk Shrine

Xplisit
March 20th 2013
1646 Comments


yeah cuz you totally possess knowledge

illmitch
March 20th 2013
5511 Comments


danny brown is a god

old is gonna be so dope

Panzerchrist
March 20th 2013
291 Comments


That was pretty solid. Interested to see how the entire album pans out.

FromDaHood
March 20th 2013
9107 Comments


The choral vocals are so weird

Romulus
March 20th 2013
8479 Comments


CHECK

Torii
March 21st 2013
827 Comments


meh. Expected more.

sniper
March 21st 2013
19075 Comments


danny brown is the shit
skywlkr is the shit
this track is the shit

sniper
March 21st 2013
19075 Comments


danny brown is a god

old is gonna be so dope

fuck yeah

ILJ
March 21st 2013
6934 Comments


this album gonna be goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood

henryChinaski
March 21st 2013
3768 Comments


Cool song.

Digging: Hundredth - Rare

Tijnmans
March 21st 2013
380 Comments


Just hope his album won't get too unfocused by a lot of features.

elephantREVOLUTION
March 21st 2013
2946 Comments


solid song. i'm hoping this is one of the weaker cuts on old though

Emyay
March 21st 2013
6277 Comments


link didn't work for me

808muzik
March 22nd 2013
1110 Comments


this song is fucking solid what are you guys talking about.

defjaw83
March 22nd 2013
1803 Comments


that beat is fucking sick. OLD is gonna rule



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

R.I.P. David Bowie
The Story So Far's vocalist dropk..
R.I.P. Lemmy
Brand new Brand New Single
The Fall of Troy bassist melts do..
Scott Weiland dead at 48
Killswitch Engage debut new single
Deftones stream new single
Rush drummer retires
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

New Visitors track + album
Dream Machine dropped by label
Novelists Release New Song
Melvins stream new track
TesseracT debut new single
New HAIM video
Captain, We're Sinking live at XP..
New LCD Soundsystem Album
New Fall Out Boy Song
2nd Manchester Orchestra Song
Horns gesture trademark update
Turnover premiere "Super Natural"..
CityCop share music video
New Captain We're Sinking album s..
Mobb Deep's Prodigy found dead

» see all news

RELATED REVIEWS
Danny Brown
Atrocity Exhibition
Danny Brown
Old
Danny Brown
OD
Danny Brown
Bruiser Brigade
Danny Brown
XXX
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy