New Killswitch Engage Song
2013-03-19 by MegaJake1024 | 142 Comments
Killswitch Engage has released a second song off their upcoming album, 'Disarm the Descent'.

It is the third track of the album and it is titled "New Awakening"; it can be heard via the band's youtube page.

A link is below:

http://www.youtube.com/watch?v=lzRGcNPqTeg
Tagged: Killswitch Engage

Comments:Add a Comment 
JWT155
March 19th 2013
9314 Comments


Awesome.

BassDemon333
March 19th 2013
3414 Comments


Rules hard. Jesse sounds better than ever.

Trebor.
Contributing Reviewer
March 19th 2013
50850 Comments


As I Lay Dying plus In Flames with shitty screams wow

Digging: Bobby Barnett - Little Wounds

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


Much better than In Due Time. Sounds pretty awesome.

Digging: The Ghost Inside - Dear Youth

Trebor.
Contributing Reviewer
March 19th 2013
50850 Comments


The New Awakening
Is this about god or some shit my word

Sapient.
March 19th 2013
1109 Comments


that freaking ruled hard. stoked for this.

CK
March 19th 2013
4946 Comments


You guys are killing me, I can't conclude how this is going to sound with the comments provided =P

FearThyEvil
March 19th 2013
12689 Comments


This album is looking like their return to form. This song was great and In Due Time was good too.

TooLateToGoBack
March 19th 2013
1779 Comments


Great song.

sixdegrees
March 19th 2013
17514 Comments


sounds the same as all their other shit cool

Keyblade
March 19th 2013
15206 Comments


wow they sound like generic metalcore now. they used to have a very distinct sound even if it wasn't the best sometimes.

Digging: Insides - Euphoria

fromtheinside
March 19th 2013
19029 Comments


"wow they sound like generic metalcore now."

now?

Digging: Ibex Throne - Ibex Throne

Keyblade
March 19th 2013
15206 Comments


that was a really good AILD song dam

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


^If you want some totally ungeneric metalcore, go download hope for the dying's new album Aletheia. The last few tracks are probably the best ones.

Durrzo
March 19th 2013
1130 Comments


Losing interest in this band. This isn't bad or anything but I had hoped that getting Jesse back would spark something special, but every track has been perfectly average.

Digging: Bloodshot Dawn - Demons

TrantaLocked
March 19th 2013
1555 Comments


The riffs and vocals are great but I'm not a huge fan of the generic song structure. The chorus in In
Due Time is decent, but this chorus seems a little bland for KsE.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


Your ratings tell us otherwise, Tantra.

TrantaLocked
March 19th 2013
1555 Comments


This band can write a better chorus than this, man. Just listen to any of their albums. I really would
have appreciated it if they went back to the Verse-Verse-Chorus formula like in Alive or Just
Breathing. The buildup to the chorus in Numbered Days makes it so much more emotional.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


Ok, guy who 5'd Times of Grace.

TrantaLocked
March 19th 2013
1555 Comments


The songs in that album are amazing and inspiring. What can I say? The community rating is 3.7 for a
reason.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


Then this should be right up your alley. Uninspired, generic metalcore. It's okay to have shitty taste in music. Just acknowledge it and move on.

TrantaLocked
March 19th 2013
1555 Comments


Like I said, the riffs and vocals are great. I just expected the band to put more effort into making
the choruses more special like they used to.

And I do not have a taste for shitty music. The community agrees with me on most of the metalcore
albums I have rated high.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


Lol.... Whatever you say, my delusional friend.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


Lol.... Whatever you say, my delusional friend.

CK
March 19th 2013
4946 Comments


Or none. Just saying.


I am a bit of a Misery Signals fanboy though

ShadowRemains
March 19th 2013
21317 Comments


And I do not have a taste for shitty music. The community agrees with me on most of the metalcore
albums I have rated high.


lol dude just stop

game. set. match.

TrantaLocked
March 19th 2013
1555 Comments


It isn't about what I don't have rated though. I'm not a music addict that has to listen to every single good album ever made as fast as possible.

CK
March 19th 2013
4946 Comments


Then what are you doing on this site?

Just kidding. Sort of.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


That's not what anyone is saying. God, you're dumb.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


You'll have to excuse my friend here. He's a little slow.

Scoot
March 19th 2013
17883 Comments


3.5

Digging: The Smith Street Band - Throw Me In The River

AdolfChrist
March 19th 2013
1806 Comments


that opening riff sucked really bad.

Progger6009
March 19th 2013
1128 Comments


pretty damn good

Keyblade
March 19th 2013
15206 Comments


the fuck happened to jesse's vocals tho dam

ConcubinaryCode
March 19th 2013
2169 Comments


Didn't like this. Album will probably be more boring than the previous.

Curse.
Contributing Reviewer
March 19th 2013
8019 Comments


Doubt it, considering Killswitch II is a colossal piece of shit

OldCrime
March 19th 2013
26 Comments


Haven't cared for this band since AoJB. I expect to enjoy this for the nostalgic element, nothing more. I liked in due time a little more though.

Digging: Horsehunter - Caged In Flesh

ViralOblivion
March 19th 2013
7679 Comments


And I do not have a taste for shitty music. The community agrees with me on most of the metalcore albums I have rated high."


I seriously doubt that


NonApplicable
March 19th 2013
2003 Comments


WTF just leave him alone. If he enjoys a record you should be envious. If I could love that Times of Grace album I would be happier for it.

Digging: Skyharbor - Guiding Lights

henryChinaski
March 19th 2013
2833 Comments


Boring.

Digging: Pianos Become the Teeth - Keep You

henryChinaski
March 19th 2013
2833 Comments


Sry doublepost.

DarkSideOfLucca
March 19th 2013
3396 Comments


This is actually a pretty enjoyable song, used to love these guys way back when Alive or Just Breathing first came out

RosaParks
March 19th 2013
14951 Comments


thread is better than the song. shocker

TrantaLocked
March 19th 2013
1555 Comments


Intotheshit, I'm not the one that first took offense. It was you that decided to be a dick in the
first place. Get over yourself and grow up.



TrantaLocked
March 19th 2013
1555 Comments


Intotheshit is Pit? The same guy as FrankRedHot?

TrantaLocked
March 19th 2013
1555 Comments


That whole conversation with him was pretty much illegitimate then. He's one of the few users you
can't trust to have a serious conversation with on sputnik.

RosaParks
March 19th 2013
14951 Comments


tranta shut ur fuckin mouth and take it like a man

NorwichScene
March 19th 2013
1498 Comments


Now back to the song..

It's good

Digging: From Indian Lakes - Able Bodies

Toadstool
March 19th 2013
136 Comments


Song rules so hard. Adam D will never run out of awesome riffs. It's weird, I absolutely love Howard and think he blows Jesse out of the water singing and screaming, but Jesse just seems to fit better with the band and the music they are writing with him in my opinion.

BigPleb
March 19th 2013
37556 Comments


Man, this may be good after all

mursu
March 19th 2013
255 Comments


The song was alright

Digging: Anathema - Distant Satellites

dante1991
March 19th 2013
552 Comments


Songs so far sound great. The looks to be their best since Alive or Just Breathing...

Digging: Ozric Tentacles - Erpland

dante1991
March 19th 2013
552 Comments


Hope some of the other songs have a bit more length to them though...

Vakarian12
March 19th 2013
3895 Comments


meh.

Digging: Ghost Brigade - IV - One with the Storm

Keyblade
March 19th 2013
15206 Comments


song is a 3.5, pretty dece actually. still think the album will be meh tho

joshieboy12345
March 19th 2013
5371 Comments


In Due Time was so much better. Album will be ok, but won't be amazing.

omgraptors
March 19th 2013
817 Comments


album is gonna be 3.2/5

LG
March 19th 2013
3049 Comments


Maybe you should show him how rosa

Spec
March 19th 2013
27269 Comments


Not available on this platform.

Not gonna go out of my way to find this haha.

Digging: Midnight - No Mercy for Mayhem

KILL
March 19th 2013
72086 Comments


bad

Digging: Steve Hackett - Out of the Tunnel's Mouth

McOshea
March 19th 2013
139 Comments


suckz

ChuckyTruant
March 19th 2013
15725 Comments


Rules

TheSpirit
March 19th 2013
17987 Comments


super stoked for this

Digging: Volahn - Aq Ab Al

TrstN01
March 19th 2013
800 Comments


Song is decent but nothing special really.

Toadstool
March 19th 2013
136 Comments


i want to hear an instrumental version of this album when it is released. andy sneap mixing adam d's endless riffs, i feel like jesse is gonna overshadow a lot of the focus on the music.

Spec
March 19th 2013
27269 Comments


Ended up on my laptop so listened to this anyways. It was fine. 3.5/5 or something. I'll still check out the album when it drops.

Keyblade
March 19th 2013
15206 Comments


yea it's dece. not expecting much from the album tho

Shogun
March 19th 2013
420 Comments


better than the last song

Digging: Ghost Brigade - IV - One with the Storm

TheSpirit
March 19th 2013
17987 Comments


Holy shit, Jesse sounds amazing. Great song.

Gmork89
March 19th 2013
5537 Comments


Other song was better, this is cool though.

AtomicWaste
Staff Reviewer
March 19th 2013
2024 Comments


This album is probably gonna jam hard like Deep Blue and you'll all just be plebs and ignore it.

Digging: Lost Ubikyst in Apeiron - Abstruse Imbeciles Nailed On Slavery

TheNexus100
March 19th 2013
2577 Comments


this is terrible

BlackLlama
March 19th 2013
1705 Comments


Wah wah, I'm a whiny cunt, wah wah. If you don't like metalcore why are you commenting here? I'd rather hear your opinion on the infected hair that's growing on my left ass cheek.

Fuck the haters, love hearing Jesse back with KSE.

Spec
March 19th 2013
27269 Comments


Don't ever say fuck the haters.

Makemebad35
March 19th 2013
761 Comments


I like it.

BlackLlama
March 19th 2013
1705 Comments


I'm to old to care about being cool :

sixdegrees
March 19th 2013
17514 Comments


you are a whiny cunt, congrats

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


Its sometimes truly astonishing how pathetic Sputnik is. I agree that 'fuck the haters' is something that should never be said, but overall, totally agree with BlackLlama. And Tantra really didn't do anything wrong before he was bashed by a thousand douchebags (intotheshit, ShadowRemains). I've noticed you two being assholes virtually every time you guys comment.

nononsense
March 19th 2013
3427 Comments


Howard was so much better. Shame they went back to Jesse.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


" Its sometimes truly astonishing how pathetic Sputnik is. I agree that 'fuck the haters' is something that should never be said, but overall, totally agree with BlackLlama. And Tantra really didn't do anything wrong before he was bashed by a thousand douchebags (intotheshit, ShadowRemains). I've noticed you two being assholes virtually every time you guys comment."

I dunno what's more pathetic; watching someone throw a sissy fit over something being said over the internet, or that user name.

ShadowRemains
March 19th 2013
21317 Comments


Its sometimes truly astonishing how pathetic Sputnik is. I agree that 'fuck the haters' is something that should never be said, but overall, totally agree with BlackLlama. And Tantra really didn't do anything wrong before he was bashed by a thousand douchebags (intotheshit, ShadowRemains). I've noticed you two being assholes virtually every time you guys comment.


he's making dumb comments

we point it out

*tumbleweeds*

control your time of the month

http://www.sputnikmusic.com/list.php?memberid=706030&listid=112298

http://www.sputnikmusic.com/list.php?memberid=706030&listid=111727

http://www.sputnikmusic.com/list.php?memberid=706030&listid=112764

yeah you should just stop

Ire
March 19th 2013
41820 Comments


lol dis band

VisceralUproar
March 19th 2013
161 Comments


The guitar solo was too short, but the opening riff was pretty good. Adam D still has that signature sound.

Butkuiss
March 19th 2013
4249 Comments


+1 for atomic waste.

Deep Blue was fracking awesome and this is shaping up to be too.

Sput's gotten so focused on the negative energy these past few years.

Digging: Musk Ox - Woodfall

bloc
March 19th 2013
34993 Comments


There are some pretty damn good riffs in this song, not gonna lie. Better chorus than the last song.

Digging: The Birthday Massacre - Superstition

fromtheinside
March 19th 2013
19029 Comments


i think i heard this
i can't be sure sounded just like alive or

TrantaLocked
March 19th 2013
1555 Comments


I am actually surprised by how positive most users have been towards this song. The song doesn't seem very genuine, but it is still good.

freedomofspeechnoway
March 19th 2013
418 Comments


I dunno what's more pathetic; watching someone throw a sissy fit over something being said over the internet, or that user name.


Hah a "sissy" fit?

On topic, arguing about KSE is worth everyone's time...

NonApplicable
March 19th 2013
2003 Comments


Those who exist simply to rage on the internet are sad, pathetic people.

Strider
March 19th 2013
4598 Comments


sounding really refreshed

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


@intotheshit, yeah I guess it might be pathetic, except my username is an inside joke and is intentionally dumb. My name is not even jake. And you're right, your username is sick dude, intotheshit. And I get angrier over something on the internet than in person because you're not allowed to act like such a dick in person or you have no friends and you might get knocked out. On the internet, you're perfectly safe behind your keyboard which is why its so pathetic. The fact that you spend your time going from thread to thread insulting people is disgraceful.

@shadowremains, yeah I said the same things there as well. I could stop, or you could stop being an asshole. And that's another thing that probably shouldn't ever be said. 'Just stop', something you've already said twice in just this thread. And Trantra didn't make a single dumb comment. He has a different taste in music than you. Get over it.

His taste is not 'shitty,' in fact, there's plenty of people who like Times of Grace. I don't happen to be one of them but who cares? He was simply stating his opinion, and you guys felt obligated to call him dumb and reemphasize in about ten comments how shitty his taste in music is. Next time any of you go to insult someone, just think about whether its necessary. At the end of the day, you're just trying to make yourself feel above someone else who you're probably not.

Keyblade
March 19th 2013
15206 Comments


I'm to old to care about being cool :

yea but you're still not old enough to not give a fuck about others' opinions and throw a hissy fit when someone doesn't like a band you like

Ignimbrite
March 19th 2013
5460 Comments


i dig it

Digging: Downfall of Gaia - Aeon Unveils the Thrones of Decay

FearThyEvil
March 19th 2013
12689 Comments


His taste is not 'shitty,' in fact, there's plenty of people who like Times of Grace. I don't happen to be one of them but who cares? He was simply stating his opinion, and you guys felt obligated to call him dumb and reemphasize in about ten comments how shitty his taste in music is. Next time any of you go to insult someone, just think about whether its necessary. At the end of the day, you're just trying to make yourself feel above someone else who you're probably not.

Only reason you can protect his taste is because yours is even worse.

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


@Keyblade, he didn't throw a hissy fit. He made a joke out of the fact that many people here go to a thread just to shit on a band whose genre they don't even like because they're immature 5 year olds.

What should I do with my time? How bout go to a Beyonce video and write how shitty the music is because I don't like her. "Pop sucks. Why don't you listen to real music, like metal" Oh wait, maybe we should not do that because we would just be acting like fucking idiots. If you want to say a band you used to like has gotten worse, and the song isn't good, fine. But don't go to a genre of music you know you're not going to like and say it sucks. If you want to say anything, say, "I like a few metalcore songs, but this isn't my style." There's no need to say "This blows like most shitty generic metalcore." Who fucking cares? So Keyblade, you didn't do anything wrong here, this isn't you, but I'm just talking about BlackLlama's point. He certainly did not throw a hissy fit. This is a hissy fit.

sixdegrees
March 19th 2013
17514 Comments


lol

Keyblade
March 19th 2013
15206 Comments


Wah wah, I'm a whiny cunt, wah wah. If you don't like metalcore why are you commenting here? I'd rather hear your opinion on the infected hair that's growing on my left ass cheek.

Fuck the haters, love hearing Jesse back with KSE.

what a funny joke. he's clearly not butthurt

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


@FearThyEvil9, Yeah, but I have a big dick, so I think I'm going to be just fine. I guess since you elitists don't even have one, you'll just have to settle with having amazing musical taste. Congratulations.

Calc
March 19th 2013
12294 Comments


wtf?

Digging: Mr. Oizo - The Church

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


@Keyblade, I'd wager he really doesn't care that much. He was pointing how immature people were being. And I did laugh, but I guess that's because I understand his perspective.

sixdegrees
March 19th 2013
17514 Comments


Yeah, but I have a big dick, so I think I'm going to be just fine. I guess since you elitists don't even have one, you'll just have to settle with having amazing musical taste

post of the year

nononsense
March 19th 2013
3427 Comments


Fifth Element, what an awful movie. Lol.

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


@andcas, lol.

nononsense
March 19th 2013
3427 Comments


Rise of Cobra was better than 5th Element. And Rise of Cobra was BAD!!

nononsense
March 19th 2013
3427 Comments


It's an overblown cosmic comic book that is loud, long, and overwhelming.

nononsense
March 19th 2013
3427 Comments


Lol maybe it's not THAT bad, but it's on my list of movies to only see once.

Trebor.
Contributing Reviewer
March 19th 2013
50850 Comments


Fifth Element rules hard bro maybe you just don't get Luc Besson's style

nononsense
March 19th 2013
3427 Comments


I have SOME hope for the new GI Joe movie. Bruce makes it at least intriguing.

Trebor.
Contributing Reviewer
March 19th 2013
50850 Comments


Fifth Element rules hard bro maybe you just don't get Luc Besson's style. ughh don't call it a popcorn flick that's so insulting

nononsense
March 19th 2013
3427 Comments


I just couldn't get into it. I lost interest.

Trebor.
Contributing Reviewer
March 19th 2013
50850 Comments


No it's deeper than that, it's not fucking transmorphers


nononsense
March 19th 2013
3427 Comments


Perhaps I should re watch it? It's been a couple years. But I swore I wouldn't watch it again.

CaptainHadouken
March 19th 2013
1960 Comments


This is meh. Its not bad, but its not terrific either

nononsense
March 19th 2013
3427 Comments


Songs alright.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


" @FearThyEvil9, Yeah, but I have a big dick, so I think I'm going to be just fine. I guess since you elitists don't even have one, you'll just have to settle with having amazing musical taste. Congratulations"

People who brag about dick size on the internet are more than likely insecure about how to.please a woman, if they have even been with one in the first place.


And there's nononsense being a fucking moron again Jesus Christ.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


Dammit double post

nononsense
March 19th 2013
3427 Comments


Good to see you too!

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


I got a concussion a few weeks ago so I sat on my ass for a week or so and was fortunate enough to have seen Fifth Element on Tv, one of the many flicks I was able to watch.

I will say that I was certainly entertained, but it wasn't because it was very good. But maybe that's exactly what its going for. I will say I'm shocked to see its at a 71% on RT. I thought it was entertaining trash, personally. But that's not half-bad if you're in the mood. Bruce is a boss.

intotheshit
March 19th 2013
3639 Comments


Andcas, look at his previous posts. We're not dealing with the sharpest toll in the shed.

FearThyEvil
March 19th 2013
12689 Comments


@FearThyEvil9, Yeah, but I have a big dick, so I think I'm going to be just fine. I guess since you elitists don't even have one, you'll just have to settle with having amazing musical taste. Congratulations.

Probably one of the worst comebacks I've ever seen in my life. You just proved your taste is shit. Congratulations go to you and only you.

keyserfunk
March 19th 2013
288 Comments


My name is keyserfunk and I like this song, as well as All in Due Time, other KsE songs, and several albums from various metalcore bands.

Kiss my ass if that hurts your feelings.

sixdegrees
March 19th 2013
17514 Comments


why are metalcore fans so defensive and whiny I mean really stfu

FearThyEvil
March 19th 2013
12689 Comments


okay?

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


Gary Oldman is a G, but it wasn't his best performance by any means.




MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


@FearThyEvil9, I'd say congratulations do go to me because it was an excellent comeback and I believe the word you were looking for was 'admitted,' not 'proved.'

Keyblade
March 19th 2013
15206 Comments


this thread

Strider
March 19th 2013
4598 Comments


What should I do with my time? How bout go to a Beyonce video and write how shitty the music is because I don't like her.

don't you go there with beyoncé


MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


@andcas, I haven't seen Tinker Tailor Soldier Spy or The Scarlet Letter or Lawless and I haven't seen True Romance in a while, but I know he's in those. I was mostly suggesting it wasn't a great performance. That I've seen, he was better in Harry Potter, he was better in Batman though his role wasn't difficult, same with Book of Eli, but again pretty simple, he was definitely better in Air Force One though.

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


@Strider, haha. I actually think Beyonce has a good voice, she was just the 1st pop singer that came to mind. I guess I should've chosen someone else.

@andcas, so that I've seen, Air Force One.

FearThyEvil
March 19th 2013
12689 Comments



@FearThyEvil9, I'd say congratulations do go to me because it was an excellent comeback and I believe the word you were looking for was 'admitted,' not 'proved.'

You can't judge your own fucking comeback.

Strider
March 19th 2013
4598 Comments


so so bad

MegaJake1024
March 19th 2013
760 Comments


haha, it certainly does not suck. Its pretty decent. But regardless, I was only talking about Oldman's performance in it. But yeah, definitely a funny one-liner.

@FearThyEvil, of course you can. I didn't say everyone had to think it was good. I just thought it was. The same way you can judge yourself in anything.



Strider
March 19th 2013
4598 Comments


"I was only talking about Oldman's performance in it"

Oldman is pure gold, that movie is pure crap

AdolfChrist
March 20th 2013
1806 Comments


fifth element is fun as fuck fuck u

ViralOblivion
March 20th 2013
7679 Comments


Yeah Fifth Elememt rules

Oldman is the best goddamn Villain in everything and fuck you megajake you don't know shit

This video is for people who love Gary Oldman

http://www.youtube.com/watch?v=CIaWo-BlBjs

AdolfChrist
March 20th 2013
1806 Comments


lol that was fucking awesome.

ViralOblivion
March 20th 2013
7679 Comments


MOST OF YOU DON'T EVEN SPEAK FUCKING ENGLISH

NonApplicable
March 20th 2013
2003 Comments


That Oldman video > Killswitch song

bloc
March 20th 2013
34993 Comments


Holy fuck he looks like Eric Clapton

CrackeTheSkull
March 20th 2013
737 Comments


Album's gonna be a 2.5/5, Hammerkill kicks this band's ass

Digging: Blind Guardian - Beyond the Red Mirror

BallsToTheWall
March 20th 2013
44785 Comments


This song's vocals are weak as fuck.

Digging: Pink Turns Blue - If Two Worlds Kiss

TrantaLocked
March 25th 2013
1555 Comments


In Due Time is a much better song than this.

Amazon Japan's page for the album has 45 second previews of each song. It sounds like a guaranteed
3+ album to me. The structure is killing me though. Almost every song has the same damn overused
structure. The good thing is that this album was written before Jesse arrived, so maybe the next one
will be more progressive with him as a song writer.

http://www.amazon.co.jp/%E3%83%87%E3%82%A3%E3%82%B9%E3%82%A2%E3%83%BC%E3%83%A0%E3%83%BB%E3%82%B6%E3%
83%BB%E3%83%87%E3%82%A3%E3%82%BB%E3%83%B3%E3%83%88-
%E3%82%AD%E3%83%AB%E3%82%B9%E3%82%A6%E3%82%A3%E3%83%83%E3%83%81%E3%83%BB%E3%82%A8%E3%83%B3%E3%82%B2%
E3%82%A4%E3%82%B8/dp/B00AFELW58/ref=ntt_mus_ep_dpi_2



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Faith No More, motherfucker
Upon A Burning Body & Ice-T colla..
Periphery debut new track
Periphery detail Juggernaut
Northlane reveal new vocalist, de..
Full Of Hell/Merzbow stream new s..
Jeff Loomis joins Arch Enemy
DIR EN GREY release new song
Blind Guardian tease new album
Second To Sun share new single


OTHER RECENT NEWS

Brand New in studio
White Arms Of Athena new video
Baring Teeth stream new album
At the Gates release new video
Thy Darkened Shade stream new alb..
Flying Lotus and DOOM collaborate..
Slow Season stream new LP
Putrid Evocation stream debut alb..
There For Tomorrow disband
Black Sheep Wall debut new song
Pianos Become the Teeth release t..
Bloodbath stream new album
New Crimson Moonlight song
Crunkasuarus Rex debut video
Jimmy Ruffin dies at 78

» see all news

RELATED REVIEWS
Killswitch Engage
Disarm the Descent
Killswitch Engage
Killswitch Engage II
Killswitch Engage
As Daylight Dies
Killswitch Engage
(Set This) World Ablaze
Killswitch Engage
Killswitch Engage: Remastered
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy