Anthrax Post AC/DC Cover

2013-02-23 by Lloyd | 40 Comments
Anthrax have released their cover of AC/DC's 1976 classic, "T.N.T." recorded for their upcoming EP, Anthems, due out March 19.

http://soundcloud.com/megaforcerecords/anthrax-tnt

Tagged: Anthrax

Comments:Add a Comment 
NickGrouwen
February 23rd 2013
80 Comments


Shit cover

Titan
February 23rd 2013
7590 Comments


agreed

NickGrouwen
February 23rd 2013
80 Comments


just another autopilot cover like that disturbed cover of that judas priest song

Titan
February 23rd 2013
7590 Comments


i did enjoy their take on Anthem though

sideburndude
February 23rd 2013
2782 Comments


sucks

NightProwler
February 23rd 2013
6778 Comments


I'm pretty sure T.N.T. was originally released on the Australian version of the T.N.T.-album back in 1975, not in 1979

Mickeymau5
February 23rd 2013
1614 Comments


Terrible

Mabbitt
February 23rd 2013
1391 Comments


It sounds too similar to the original...what's the point? I don't even really like the original that much

Mickeymau5
February 23rd 2013
1614 Comments


AC/DC is so overrated

Titan
February 23rd 2013
7590 Comments


^^^

spoken like a true child

Atari
Contributing Reviewer
February 23rd 2013
20261 Comments


man i love anthrax but this cover was so disappointing. i mean they could have got a little more creative with it good god. vocals sound plain as fuck too

Digging: Make Do and Mend - Don't Be Long

Titan
February 23rd 2013
7590 Comments


vocals is why it sucks.....absolutely no badassness to them whatsoever

Atari
Contributing Reviewer
February 23rd 2013
20261 Comments


yeah it's weird i actually really enjoyed worship music though joey belladonna's usually one of my favorite metal vocalists.

Titan
February 23rd 2013
7590 Comments


if you're going to cover Bon Scott, you'd better bring the swagger! Joey didn't.

RobSchuldiner
February 23rd 2013
157 Comments


I listened to it yesterday and it was meh tbh

RobSchuldiner
February 23rd 2013
157 Comments


Worship music is good album ...agreed

NickGrouwen
February 23rd 2013
80 Comments


the vox are way too clean for this song, you gotta throw some grit and snarl in there IMO or it's gonna sound wussy :P

Atari
Contributing Reviewer
February 23rd 2013
20261 Comments


yeah pretty disappointed in joey : (

they should just focus on a new album since cover songs is obviously not their forte.

NonApplicable
February 23rd 2013
2027 Comments


This is exactly the same but worse. What were Anthrax thinking?

ViperAces
February 23rd 2013
12509 Comments


First time ever prefering ACDC to Anthrax

Titan
February 23rd 2013
7590 Comments


god damn viper

ViperAces
February 23rd 2013
12509 Comments


hey Anthrax rule

Titan
February 23rd 2013
7590 Comments


yeah but AC/DC is the 'baddest' band out there!

ViperAces
February 23rd 2013
12509 Comments


right up there with Motorhead and Black Label Society

Titan
February 23rd 2013
7590 Comments


ugh

ViperAces
February 23rd 2013
12509 Comments


you know im joking though ( ;

NightProwler
February 23rd 2013
6778 Comments


They should cover Night Prowler instead. Lol

tempest--
February 23rd 2013
15264 Comments


Sorry about getting the date wrong Prowler, it was a typo!

NightProwler
February 23rd 2013
6778 Comments


That's cool - and I can accept 1976, although the album was released in late '75 ;)

zxlkho
February 23rd 2013
3476 Comments


this cover is hilariously bad

Ovrot
February 23rd 2013
10582 Comments


TNT the band rules

Digging: The Blue Hearts - The Blue Hearts

XingKing
February 23rd 2013
11090 Comments


What's the point of making a cover if you are going to not bother making the song your own in some way?

KangarooSong
February 23rd 2013
143 Comments


this didn't need to happen...at all.

Necrotica
February 23rd 2013
10341 Comments


who cares

Digging: Deftones - Diamond Eyes

TheNotrap
February 24th 2013
8234 Comments


Doesn't sound like Belladonna

Digging: Melechesh - Enki

Cappa
February 24th 2013
124 Comments


good but sucks

InbredJed
February 24th 2013
6111 Comments


It was probably Joey's idea to do this cover.

Unbelievable how they didn't add anything to it tho. Barely a little pick scrape in part after the solo(the last Rob Caggiano solo with Anthrax to ever be recorded?)

Mewcopa0
February 24th 2013
1825 Comments


I wouldn't want to hear any band play this song. Especially AC/DC.

Ovrot
February 24th 2013
10582 Comments


better TNT

http://www.youtube.com/watch?v=-MrBB0x6Hl4

CrimsonFireCF
February 28th 2013
88 Comments


The cover isn't that bad, then again I never have any hype for covers.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Slint guitarist survives suicide ..
Tool + Mastodon supergroup
Scarlett Johansson forms band
2015 Applications Open
Letlive. guitarist leaves band
New Godspeed You! Black Emperor a..
New Incubus Song
Steven Wilson premieres new tune
Kendrick Lamar unveils new single
Grammy winners 2015



OTHER RECENT NEWS

New Alesana Album
Slice the Cake Drop New Track
Faith No More unleash new single
Elder stream new album
Tim Bowness recording album
Chaos Divine stream new album
Stream the new Swain EP
Makeshift Shelters stream debut LP
Ghost Bath drop Moonlover
Richards/Crane release new single
Atten Ash stream reissue
Black Pussy stream new album
Jack U announce/release album
Arcturus announce new record.
The Resistance release new song

» see all news

RELATED REVIEWS
Anthrax
Chile On Hell
Anthrax
Anthems
Anthrax
Worship Music
Anthrax
Caught in a Mosh: BBC Live in Concert
Anthrax
Alive 2
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy