New Kendrick Lamar Video

2013-02-23 by andcas | 24 Comments
Kendrick Lamar has released a new music video for his next single "Poetic Justice" which features Drake and is off his good kid, m.A.A.d city album.

http://www.youtube.com/watch?v=yyr2gEouEMM

Tagged: Kendrick Lamar

Comments:Add a Comment 
Aids
February 23rd 2013
24325 Comments


meh, one of my least favourite songs from the album, not gonna watch

someguest
February 23rd 2013
27606 Comments


The worst song on the album.

Drake fucking sucks.

Digging: Funkadelic - Free Your Mind...And Your Ass Will Follow

iSkane
February 23rd 2013
861 Comments


I like the song. Definitely not the worst song in the batch. Maybe second or third to last, but not the worst. Will watch later.

FromDaHood
February 23rd 2013
9107 Comments


Fuck videos

sideburndude
February 23rd 2013
2782 Comments


ehh

oltnabrick
February 23rd 2013
35766 Comments


FUK DAAT

Digging: Bladee and Thaiboy Digital - AvP

nanyt
February 23rd 2013
13 Comments


Could have chosen a better song

GringoSuave89
February 23rd 2013
1109 Comments


stupid video. nothing to do with the subject matter.

Funeralopolis
February 23rd 2013
13915 Comments


bitch don't kill my vibe= best song

Digging: Tanya Tagaq - Retribution

bennyola09
February 23rd 2013
249 Comments


swimming pools (extended version) >>>>... also maad city is dope

GringoSuave89
February 23rd 2013
1109 Comments


YAK YAK YAK YAK

Maad City is a fun song

GnarlyShillelagh
Emeritus
February 23rd 2013
6386 Comments


Worst song of 2012 let's be real here gents

demigod!
February 23rd 2013
48887 Comments


i quite like the song but i never watch music videos so meh


Digging: Amon Tobin - Out From Out Where

Recspecs
February 23rd 2013
9879 Comments


ANYYY TIMEEEEE

Recspecs
February 23rd 2013
9879 Comments


Not understanding the hate tbh

someguest
February 23rd 2013
27606 Comments


lol

Counterfeit
February 24th 2013
17837 Comments


Song is fucking g fuck yall

SpeachImpediment
February 24th 2013
95 Comments


Second-worst song on the album.

"Real" takes the cake.

KangarooSong
February 24th 2013
144 Comments


worst song on the album, thanks to ya boy drake aka yung lip balm

PistolPete
February 24th 2013
4132 Comments


Compton is the worst song on this guys, how has that song not been mentioned yet? It's shit. This song is alright it's definitely in the lower tier but still tolerable.

I'm not sure what I think of Drake anymore. I always hate him in between albums when he features on tracks much like this. And I usually hate his singles on first listen. But then when I listen to his full albums it's like all is forgiven lol

robertsona
Emeritus
February 24th 2013
15320 Comments


song's pretty good

drake's verse isn't significantly worse than kendrick's really at all imo

plane
Emeritus
February 24th 2013
6345 Comments


Hillary, are you being serious? He's telling a narrative, jumping around in time. The first song you quote is "Kendrick at 16." It is from another demographic to speak of unity to all of them.

Drake doesn't do well often as a guest, but like "The Zone" he sounds enlivened by his comrade and the vision. His solo stuff rules.

demigod!
February 24th 2013
48887 Comments


yeah don't even bother with Hilary man, we've all tried

plane
Emeritus
February 24th 2013
6345 Comments


Is it a troll or



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Scott Weiland dead at 48
Brand new Brand New Single
Killswitch Engage debut new single
Rush drummer retires
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

The Unguided Reveal Song/Video
Demon Hunter share new single
Cannons release new single
Pense Roars Anew
At The Drive-In return
R.I.P. Greg Lake
New I See Stars video
Big Syke Found Dead
Sleep Token release EP
Comeback song from Acceptance
Jam Krallice's Adult Swim Tune
Elbow Name New Album/Song
Enemies stream final album
2017 Grammy Nominees
New Wolfheart single and album

» see all news

RELATED REVIEWS
Kendrick Lamar
untitled unmastered.
Kendrick Lamar
To Pimp a Butterfly
Kendrick Lamar
good kid, m.A.A.d city
Kendrick Lamar
Section.80
Kendrick Lamar
Overly Dedicated
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy