New Six Feet Under Album
2013-02-11 by the music god | 22 Comments

Six Feet Under will release their 10th full-length album, "Unborn, on March 19th through Metal Blade Records.

View the tracklisting and pre-order the album here:

http://www.metalblade.com/sixfeetunder/

Listen to new song, "Zombie Blood Curse", here:

http://www.youtube.com/watch?v=gxeFmLXcXpw

Twitter

Band Page: Six Feet Under

Comments:Add a Comment 
oltnabrick
February 11th 2013

30160 Comments


aoty



Digging: Miyuki - Fellow Citizen

sixdegrees
February 11th 2013

16845 Comments


Zombie Blood Curse

not even gonna bother.

Digging: Ted Nugent - Shutup&jam!

bowlofsoup
February 11th 2013

1073 Comments


Will probably suck

NocteDominum
Contributing Reviewer
February 11th 2013

6941 Comments


didn't they 'just' release undead?

Mabbitt
February 11th 2013

1327 Comments


Does anybody actually like this band?

These guys were supposed to tour to here but it was cancelled because of low ticket sales.

Digging: Rx Bandits - Gemini, Her Majesty

Eclecticist
February 11th 2013

3863 Comments


I didn't even know about Undead, still don't really care.

tempest--
February 11th 2013

12646 Comments


bands sucks so much ugh

VermicideReloadead
February 11th 2013

1433 Comments


Go and die Chris Barnes. This band ruined timeless songs, his vocal work is atrocius and the band sucks dick.

dbizzles
February 11th 2013

275 Comments


Yeah, these guys are terrible.
I made the mistake of buying Seed of Filth because of a recommendation.
I guess the first mistake was buying a cd because of a recommendation.

zaruyache
February 11th 2013

5909 Comments


Undead, then Unborn. Aha, I get it. Like when JFaC released Doom and then Gloom. Funny funny funny.

Digging: Sunwolf - Beholden To Nothing And No One

Acrosstheshield13
February 12th 2013

791 Comments


who cares. this band sucks and they're fucking assholes.

grizzlybeard
February 12th 2013

51 Comments


Idk who this band is but they should change their name bc that is the best show ever

KILL
February 12th 2013

70621 Comments


m/

Digging: Gal Costa - Gal Costa

Madbutcher3
February 12th 2013

1082 Comments


Ola's the only good bit. Production's definitely better. Fun at first but then it repeats and repeats and repeats and repeats gahhhhhhhhh

BallsToTheWall
February 12th 2013

44164 Comments


aoty (2)


JediGerald
February 12th 2013

10 Comments


The dang ol force sure ain't with this one

BarbarianGerald
February 12th 2013

3 Comments


WE WILL SLAY THIS DEMON AND TAKE ALL THE GOLD

FOOOOOOOOOOOOORRRRRRRR OOOOOOOOODDDDDDDIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNN

BearWrestlerGerald
February 12th 2013

1 Comments


Piff, if you thought I could take that dang ol grizzly just wait till i get ahold of these dang ol puss's

Enslaved
February 12th 2013

38 Comments


Cattle Decapitation >

Enslaved
February 12th 2013

38 Comments


Not

Mabbitt
February 12th 2013

1327 Comments


song was alright until the vocals started. meh

tragic.details
February 12th 2013

624 Comments


The show is vastly superior.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED
The Offspring finish Cover EP
Lil B: "No Black Person Is Ugly"
New August Burns Red Video
Another Gaslight Anthem Song
Primus unveil new album, tour
Cold World stream new album
Secret Band Release S/T LP
Panopticon stream new album
Crown the Empire unveil video
Gucci Mane streams new mixtape

OTHER RECENT NEWS
Emarosa detail new LP
New Eluveitie video
Arkells stream new album
Wintersun Update
Finch album release
New Philip Selway music video
New Wolf Video
Geoff Tate becomes Mindcrime
Polyphia detail debut album, Muse
Jakob reveal new LP
New Drawn and Quartered album
You Blew It! Robbed in Texas
New Lagwagon Album
Symphony X talk new album
Family Force 5 stream album

» see all news

RELATED REVIEWS
Six Feet Under
Unborn
Six Feet Under
Undead
Six Feet Under
Graveyard Classics 3
Six Feet Under
Death Rituals
Six Feet Under
Commandment
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy