The National do Bob's Burgers

2012-11-17 by AStableReference | 42 Comments
The National have done a cover of the thanksgiving song sung by Linda from Fox's Bob's Burgers, reworked in their own style.

The song can be heard (via Vulture)

http://www.vulture.com/2012/11/national-cover-bobs-burgers-thanksgiving-song.html

Tagged: The National

Comments:Add a Comment 
elephantREVOLUTION
November 18th 2012
2946 Comments


lol wut

americanohno
November 18th 2012
1846 Comments


that was fucking great

Boyaawitcheese
November 18th 2012
253 Comments


lol wut [2]

Need a new album right away please.

Funeralopolis
November 18th 2012
14026 Comments


lmao

Digging: Fleet Foxes - Crack-Up

henryChinaski
November 18th 2012
3769 Comments


Haha

Digging: Hundredth - Rare

VermicideReloadead
November 18th 2012
1432 Comments


Lol. It was funny and beautiful at the same time

CelestialDust
November 18th 2012
3159 Comments


hahaha... kill.. kill... KILL THE TURKEY


jdennis31
November 18th 2012
6511 Comments


craving some mashed potatoes and turkey

paxman
November 18th 2012
4084 Comments


The National are above this kind of tomfoolery

paxman
November 18th 2012
4084 Comments


I've been smoking a turkey all day

jdennis31
November 18th 2012
6511 Comments


i like to celebrate thanksgiving the week after so i can buy turkeys for 5 dolla. oh and ham.

paxman
November 18th 2012
4084 Comments


I work with an old man who grills T-bone steaks for his entire family on thanksgiving because he hates turkey

ABjordanMM
November 18th 2012
1688 Comments


lol gotta love em.

Digging: Alt-J - Relaxer

PoodleRapist
November 18th 2012
268 Comments


dammit. i was initially annoyed, thinking "WHY ARE YOU WASTING MY TIME WITH ANY NEWS OTHER THAN A NEW ALBUM" but that was so much more fantastic than i wanted it to be

Minushuman24
November 18th 2012
889 Comments


XD That was fucking great

AmericnZero02
November 18th 2012
3699 Comments


haha, that was pretty great. Such a good show.

ILJ
November 18th 2012
6934 Comments


These guys just keep getting cooler and cooler.

kuk
November 18th 2012
50 Comments


Now I just might start watching this show

ILJ
November 18th 2012
6934 Comments


It can be funny sometimes.

GringoSuave89
November 18th 2012
1118 Comments


The National seem like a group of really cool dudes.

Digging: Vince Staples - Big Fish Theory

baldymort
November 18th 2012
910 Comments


That was amazing!!!

blastOFFitsPARTYtime
November 18th 2012
1565 Comments


badass

dylantheairplane
November 18th 2012
2181 Comments


That show is fantastic

bloc
November 18th 2012
41595 Comments


Always thought the band was boring, but perhaps now I can thank them for turning me onto this show. Looks quite awesome.

Digging: Yellow Magic Orchestra - Solid State Survivor

Aids
November 18th 2012
24403 Comments


hahahaha oh my god I love The National so damn much. so funny, but actually really good, incredible.

Aids
November 18th 2012
24403 Comments


bloc that show is really funny

iSkane
November 18th 2012
861 Comments


lol'd hard, but that was actually pretty good.

Need a new album right away please [2]

MagmaWalrus
November 18th 2012
243 Comments


They've been posting studio updates almost everyday for a while now so I think we can safely ascertain that they're making a new album. Rejoice.

SadAndHolyGlow
November 18th 2012
1615 Comments


Lol. Best thing ever.

drasticaction74
November 18th 2012
1837 Comments


I love this show

Digging: Julien Baker - Sprained Ankle

Tikicobra
November 18th 2012
574 Comments


That was perfection. I should start watching this show.

AtomicWaste
Moderator
November 18th 2012
2682 Comments


My, that was quick.

Aids
November 18th 2012
24403 Comments


retarded show, stupid band


haha, i've missed you hep kat.

GhettoHmbrglr
November 19th 2012
955 Comments


best show

Digging: Unwound - Leaves Turn Inside You

GhettoHmbrglr
November 19th 2012
955 Comments


best band

HitlerIsPissed
November 19th 2012
411 Comments


what a fucking random cover.

Keyblade
November 19th 2012
24402 Comments


ya man it pisses me off too

Sirob
November 19th 2012
2653 Comments


show isnt that great but that cover was awesome, beautiful even

SCREAMorphine
November 19th 2012
1792 Comments


I hate this show aha

MiniatureHorse
November 19th 2012
908 Comments


Hahah nice, I love that show

Phideaux
November 19th 2012
1659 Comments


Show is alright. Band rules.

Inveigh
November 19th 2012
26201 Comments


yea the show's pretty boring, or maybe i'm too old to get it idk


love The National though



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

R.I.P. David Bowie
The Story So Far's vocalist dropk..
R.I.P. Lemmy
Brand new Brand New Single
The Fall of Troy bassist melts do..
Scott Weiland dead at 48
Killswitch Engage debut new single
Deftones stream new single
Rush drummer retires
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

New Celldweller album
New Epica video/EP
New Visitors track + album
Dream Machine dropped by label
Novelists Release New Song
Melvins stream new track
TesseracT debut new single
New HAIM video
Captain, We're Sinking live at XP..
New LCD Soundsystem Album
New Fall Out Boy Song
2nd Manchester Orchestra Song
Horns gesture trademark update
Turnover premiere "Super Natural"..
CityCop share music video

» see all news

RELATED REVIEWS
The National
Sleep Well Beast
The National
Trouble Will Find Me
The National
Think You Can Wait / Exile Vilify
The National
High Violet
The National
The Virginia EP
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy