New Pig Destroyer Song
2012-09-27 by Colliiiin | 26 Comments
Grind heroes Pig Destroyer have released another new song entitled "The Diplomat" off off their upcoming 5th record Book Burner, which will be released on October 22.

http://soundcloud.com/relapserecords/pig-destroyer-the-diplomat
Tagged: Pig Destroyer

Comments:Add a Comment 
DallyLama
September 28th 2012
1074 Comments


hmm. wasn't as good as the last song, but im still stoked for this album...

ApplicationToHeaven
September 28th 2012
1562 Comments


"The undisputed kings of grind, PIG DESTROYER"

who writes this shit?

ApplicationToHeaven
September 28th 2012
1562 Comments


and yeah song was a dull chugfest

FadeToBlack
September 28th 2012
11034 Comments


relapse obv

Hyperion1001
Staff Reviewer
September 28th 2012
18728 Comments


false grind

Digging: Monolake - Hong Kong

ViralOblivion
September 28th 2012
7679 Comments


i heard theirs gonna be two versions of the album one with more distortion and the other cleaner but the distorted one is apparently supposed to be played LOUD as shit for it to sound the best

ApplicationToHeaven
September 28th 2012
1562 Comments


o___o omg xD

FadeToBlack
September 28th 2012
11034 Comments


who do they think they are, Boris?

waterboy92
September 28th 2012
148 Comments


What the hell is the matter with you guys? This song slays. I was alittle edgy when i heard they were getting a new drummer, but now that i see this dude is crazy good, i couldn't be happier.

Hyperion1001
Staff Reviewer
September 28th 2012
18728 Comments


sounds like they know their fanbase is retarded enough to buy both and are gonna squeeze some money
out of them

kudos to them

eternium
September 28th 2012
16338 Comments


Meh. This band isn't what it used to be, apparently.

zaruyache
September 28th 2012
6921 Comments


Pig Destroyer owns wtf u guys talkin bout.

But yeah this song wasn't very good. Not heavy enough, not brutal enough, production sucked, and there was that wonky section around 1:30 that needed to not be there.

Digging: Ardour Loom - Demo

eternium
September 28th 2012
16338 Comments


The riffs are good but the song itself isn't very exciting, sounds overproduced, and the vocals are almost lifeless.

zaruyache
September 28th 2012
6921 Comments


It's really stale, yeah. Relistening to Terrifyer and this album is... terrifying... compared to their new songs.

amakir
September 28th 2012
26 Comments


This lacks the atmosphere from their older albums.

EyesWideShut
September 28th 2012
3181 Comments


yea this is really average. all the time off and lineup changes really took toll on these guys.

KINGSTATICTHETHIRD
September 29th 2012
613 Comments


why are his vocals so shitty now

HitlerIsTheBest
September 29th 2012
1575 Comments


i liked this a lot.

tacos N stuff
September 29th 2012
377 Comments


i liked all their albums so far but i have a bad feeling about this one...idk =/
song was was okay tho

XingKing
September 29th 2012
10866 Comments


That other new song was fantastic but this is just a snoozefest.

XingKing
September 29th 2012
10866 Comments


Goddamnit, I am fucking bummed by this shit.

greatlookingguy
September 29th 2012
594 Comments


false false grind

FenixZero
September 29th 2012
387 Comments


Not as good as older PD but still good shit. Still excited for the new album

TenSecondsToThink
September 29th 2012
1239 Comments


They're doing good promotion, I read something about the album like every day.

AnthonyFartano
September 29th 2012
233 Comments


awful

Goatlord
September 30th 2012
405 Comments


I dig the messed up guitar acrobatics near the two minute mark. Sounds like something Gorguts would of done on Obscura. Looking forward to the new record based on what I've heard already. You guys need to lighten up.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Bring Me the Horizon release new ..
Job for a Cowboy debut new single
ERRA drop new single
Lagwagon stream their new album
El-P & Killer Mike leak RtJ2
Carcass debut new song
Members of The Faceless Leave
Enter Shikari post new track
Slipknot stream new album
New Smashing Pumpkins single


OTHER RECENT NEWS

Nebraska release new video
Acranius drop new single
New Susanne Sundfør song/album
Silent Planet release new video
Bloodshot Dawn post new song
Foo Fighters drop new track
New Have Heart/Basement collab
Scott Walker + Sunn O))) video
Anaal Nathrakh stream new album
While Heaven Wept stream new album
Aeon Sable stream new LP
Mallory Knox stream new album
Taake detail new album
New Thomas Giles track
Psycroptic debut box set

» see all news

RELATED REVIEWS
Pig Destroyer
Mass & Volume
Pig Destroyer
Book Burner
Pig Destroyer
Natasha
Pig Destroyer
Phantom Limb
Pig Destroyer
Terrifyer
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy