Childish Gambino Drops New Mixtape

2012-07-04 by Robert Lowe CONTRIBUTOR | 50 Comments
Hip Hop artist Childish Gambino released his new free mixtape entitled "Royalty" today. It can be found here
http://socovibe.com/2012/07/childish-gambino-royalty-mixtape/

Tagged: Childish Gambino

Comments:Add a Comment 
jdennis31
July 4th 2012
6511 Comments


pretty terrible, as expected.

Trebor.
Contributing Reviewer
July 4th 2012
51197 Comments


m/

elephantREVOLUTION
July 4th 2012
2841 Comments


i actually like it a lot more than his other material.

FearThyEvil
July 4th 2012
13056 Comments


Donald finally sounds like a rapper.

Trebor.
Contributing Reviewer
July 4th 2012
51197 Comments


Tina Fey fucking raps on this shit holy fuck the greatest thing ever holy shit fuck

elephantREVOLUTION
July 4th 2012
2841 Comments


yeah. i have an even bigger crush on her now that i know she's got flow

botb
July 4th 2012
9986 Comments


downloading now, cant wait to hear

Digging: Venomspitter - Venomspitter

jdennis31
July 4th 2012
6511 Comments


tina fey's part is cringeworthy

Trebor.
Contributing Reviewer
July 4th 2012
51197 Comments


She is the second hottest woman over 40, shut yo mouth

Recspecs
July 4th 2012
9866 Comments


I'm gonna give this a spin when I get home, sounds enticing.

"pretty terrible, as expected."

Joeeeee :[

jdennis31
July 4th 2012
6511 Comments


no arguments there. one of the few women that i find to be funny as well. but that part was still awkward as hell

jdennis31
July 4th 2012
6511 Comments


don't mind me rec, i've been on the childish gambino hate wagon since he dropped camp. but yea, listened all the way through and not my thing

Recspecs
July 4th 2012
9866 Comments


Ehhh I can understand the hate I suppose, but its whatevs.

Trebor.
Contributing Reviewer
July 4th 2012
51197 Comments


Did you like the hip lingo I used in this article?
You can't just say a rapper released an album, it gotta be dropped son

jdennis31
July 4th 2012
6511 Comments


indeed. but forgetting my dismissive attitude on first post, this does have a couple of my favorite tracks from donald glover, just from first listen. 'we ain't them' is pretty sweet

Recspecs
July 4th 2012
9866 Comments


I dropped my iPhone last week and cracked the screen like a motherfucker.

jdennis31
July 4th 2012
6511 Comments


hahaha trebor, i didn't realize that i do that without thinking about it. record released for all other genres, but record dropped for hip hop -_-

vauxrock
July 4th 2012
16 Comments


the track with Ab-Soul and Schoolboy Q was worth downloading the mixtape

xfearbefore
July 4th 2012
1297 Comments


Fuck yeah can't wait to check this out.

FourthReich
July 4th 2012
19358 Comments


waiting for him to admit he's gay too.

Digging: Lapalux - Lustmore

Detective Dan
July 4th 2012
171 Comments


This is really terrible. I also cringed pretty hard at Tina Fey's part.

Recspecs
July 4th 2012
9866 Comments


What kind of Detective are you?

FromDaHood
July 5th 2012
9093 Comments


I'm listening to Real Estate first just so I can hear Tina Fey rap. My erection is huge just thinking about it.

FromDaHood
July 5th 2012
9093 Comments


I'm no longer erect, that thing sucked.

Recspecs
July 5th 2012
9866 Comments


Tina Fey is a goddess, but fuck I keep forgetting to listen I this brb.

Treeman
July 5th 2012
1263 Comments


childish gambino drops new load

henryChinaski
July 5th 2012
3051 Comments


Good songs on there

Digging: Skyharbor - Guiding Lights

AlSweatshirt
July 5th 2012
12 Comments


This is incredible, Donald really shows his range and samples every flow/style of rapping there is out there. A great experimental take on modern rap, couldn't be better.

henryChinaski
July 5th 2012
3051 Comments


"She is the second hottest woman over 40, shut yo mouth"

Who is the hottest haha

FourthReich
July 5th 2012
19358 Comments


salma hayek & halle berry>>>>>>>>>>>>>>tine fey

Sleaper
July 5th 2012
3466 Comments


duuuuude toxic is the shit... danny brown rips it up again

Digging: Young Fathers - White Men Are Black Men Too

gabethepiratesquid
July 5th 2012
4522 Comments


why did ya'll think Tina Fey was rapping just because she talked over a beat? that's real corny.

but no this is really good tho. Ab-soul's verse in Unnecessary caught me off guard. favorite rap
release this year that isn't connected to TDE/Rvider Klvn

gabethepiratesquid
July 5th 2012
4522 Comments


which makes me happy because I really wanted him to be good and kept cringing w/ everything of his before 2012.

EditTheSadParts
July 5th 2012
39 Comments


this whole thing just sounds annoying

EditTheSadParts
July 5th 2012
39 Comments


this whole thing just sounds annoying

Trebor.
Contributing Reviewer
July 5th 2012
51197 Comments


jennifer aniston


BonRurgundy
July 5th 2012
353 Comments


Love a bit of Gambinnno.

zombiMessiah
July 5th 2012
59 Comments


most of it is meh. but one up is my shit right now.

SpaceWhale
July 5th 2012
156 Comments


this is much better than his I AM JUST A RAPPER mixtapes

jdennis31
July 5th 2012
6511 Comments


is the grizzly bear song on one of the i am just a rapper mixtapes? cause that's his best song x 10951058105

LifeAsAChipmunk
July 5th 2012
4854 Comments


That first song fuckin' bored me to death. Tina Fey made it way worth it though. Hilarious.

This is the part where someone says something crazy, drop the n-word. Not going to, not comfortable with it.

sloppy777
July 6th 2012
22 Comments


Solid mixtape, I don't get why people hate on him so much. Camp and Culdesac were also really good releases. He's better than a lot of the shitty rappers that are out now.

RosaParks
July 6th 2012
15707 Comments


remind me to not check this out. thanks

LifeAsAChipmunk
July 7th 2012
4854 Comments


I'm still not getting into this.

gabethepiratesquid
July 7th 2012
4522 Comments


idk why. Great beats, good arrangement, good mix of bangers, personal tracks and more kind of "hip-
hope head" appeal and great rapping.

and lol what was even the point of that comment Rosa?

tkxxx7
July 7th 2012
6161 Comments


Better than Camp

808muzik
July 9th 2012
985 Comments


Lol at the people thinking Tina Fey's verse would be anything but cringeworthy. That's the joke.

Digging: Lapalux - Lustmore

tkxxx7
July 9th 2012
6161 Comments


It wasn't a verse, shut up.

Sleaper
July 9th 2012
3466 Comments


why, wait no... HOW is this mixtape getting hate? this thing is fucking dope

tkxxx7
July 10th 2012
6161 Comments


It is. Shoulda Known is the dopest track.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Slint guitarist survives suicide ..
Tool + Mastodon supergroup
Brand New release new song as a f..
Muse unleash new single
Scarlett Johansson forms band
Nickelback get groovy
New Muse song
Brand New premiere new song
New Godspeed You! Black Emperor a..
Steven Wilson premieres new tune



OTHER RECENT NEWS

Blur stream the Magic Whip
Stream new Atomic Bitchwax
The Myrrors stream new album
Stream New Mew Album
New Paradise Lost Track
Nocturnalia stream debut LP
The Ataris Post Free Album
New InMe video
Rise Against Release New Track
David Hasselhoff rides a T-Rex
Alesana stream new album
Update on new Rosetta album
Dustin Kensrue album stream
Of Machines release new EP update..
New Skyon track

» see all news

RELATED REVIEWS
Childish Gambino
Kauai
Childish Gambino
STN MTN/Kauai
Childish Gambino
Because the Internet
Childish Gambino
Royalty
Childish Gambino
Camp
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy