New The Offspring Video
2012-06-11 by Stokes | 40 Comments
The Offspring have posted a video for their new single "Cruising California". This is the second single from their upcoming album, Days Go By, which is to be released on June 26th.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FAlZyajmcIM#!
Tagged: The Offspring

Comments:Add a Comment 
insomniac15
Staff Reviewer
June 11th 2012
3418 Comments


God this is awful. What happened with these guys lately ?

Digging: Electric Wizard - Time to Die

MO
June 11th 2012
18743 Comments


BAHAHA

...wow that was fucking terrible

henryChinaski
June 11th 2012
2765 Comments


Jesus...that Offspring bus makes it even worse

Digging: Empires - Orphan

thumbcrusher
June 11th 2012
3595 Comments


sucks bad

DaveyBoy
Staff Reviewer
June 11th 2012
20857 Comments


Oh, golly gosh... I'm looking for a positive.... Anything... How about "any publicity is good publicity".

Tyrael
June 11th 2012
20883 Comments


I like how fans are trying to say yea this is a joke song get over it

their past joke songs were at least funny, this is just sad

Digging: Darkspace - Dark Space III I

johnnydeking29
June 11th 2012
9141 Comments


Oh dear

Digging: Dark Tranquillity - Character

ILikeRepetitiveMusic
June 11th 2012
134 Comments


I'm addicted to reading comments about new offspring shit. I'm not even gonna waste my time watching the vid

sublimefan1991
June 11th 2012
757 Comments


the only possible saving grace for this trash is that if you listen to dexter talk about the song in interviews, he laughs about it and insinuates that it's a joke. but based off the other single they released, i'm wondering if they can even write a good song when they're taking themselves seriously anymore.

PorkchopExpress
June 11th 2012
387 Comments


Seriously, if this is supposed to be a parody as they're claiming, then they understand the concept of parody about as well as the guys who made "Date Movie" and "Epic Movie". Which is to say not at all.

dedex
June 11th 2012
32 Comments


The video is funny, but the song is just...meh

tom79
June 11th 2012
3372 Comments


lol wow that was bad

Digging: Business Models - Room

Owantjaaaa
June 11th 2012
3271 Comments


I still think this is kinda funny

Digging: Look What I Did - Atlas Drugged

KILL
June 11th 2012
71839 Comments


was awesome

Digging: A Guy Called Gerald - Black Secret Technology

Rastapunk
June 11th 2012
737 Comments


Make me laugh more and more. Of course it's a freakin' parody...

Rastapunk
June 11th 2012
737 Comments


This should reassure you a bit:

http://www.youtube.com/watch?v=f4vsvLIr-UM

BonRurgundy
June 11th 2012
352 Comments


They were always kinda lame compared to their counterparts.

Digging: Jamie T - Carry On The Grudge

Dolving999
June 11th 2012
1638 Comments


Wow, that was kinda... fucking awful.

olddirtydoggy
June 11th 2012
40 Comments


I don't usually join in on the rubbishing every band on here but this is fucking bad. They must be after the Nickleback fans but Nickleback is better than this abomination. Were Offspring ever any good? They were ok.
Sounds like Katy Perry.

Owantjaaaa
June 11th 2012
3271 Comments


ha-ha

insomniac15
Staff Reviewer
June 11th 2012
3418 Comments


Let's not get that stupid in here. This is still better than Nickelback. This is meant to be a Katy Perry spoof, but ended up almost like Katy Perry.

Apostrophee
June 11th 2012
49 Comments


The 4 chords of shit

XingKing
June 11th 2012
10701 Comments


The song Rasta posted shows these guys haven't gone to complete shit but it is in direct opposition of the article song.

iarescientists
June 11th 2012
5863 Comments


Best song/video of the year

Cosmiche
June 11th 2012
330 Comments


christ that was worse than typical radio rock

Ommushwo
June 11th 2012
112 Comments


Hi what's up we're The Offspring and we're gonna pop this shit in your car for the next few months for your ultimate rock experience!

ManintheBox
June 11th 2012
867 Comments


^If only it was radio rock.... Jesus H. Christ that video made it way worse.

DanggitBobbeh
June 11th 2012
33 Comments


AYE KNOW YOU HERD THAT BASSSSSS BUMPIN IN MAH TRUUUUUUNK

Video is shit.

Lakes.
June 11th 2012
27921 Comments


this is friday all over again

Digging: Weezer - Everything Will Be Alright in the End

insomniac15
Staff Reviewer
June 12th 2012
3418 Comments


@andcas - Hit That is punchier and it has a catchy hook, whereas here everything is bland.

Rastapunk
June 12th 2012
737 Comments


It's poppier for sure!

Bleekill
June 12th 2012
832 Comments


lol

Rastapunk
June 12th 2012
737 Comments


It's funny!

ABjordanMM
June 12th 2012
1410 Comments


Sounds like train's new album.

Digging: Manchester Orchestra - Hope

ManintheBox
June 12th 2012
867 Comments


Hit that didn't have a girl reffering to her ass as bass bumpin in da trunk....

mshptbomber
June 12th 2012
17 Comments


dislike

BallsToTheWall
June 13th 2012
44472 Comments


This is so bad yet it's so catchy...i'm conflicted.

Digging: Tove Lo - Queen of the Clouds

BallsToTheWall
June 13th 2012
44472 Comments


This is gonna be my jam for 2 months. I can feel it in my loins.

xfearbefore
June 13th 2012
1245 Comments


That was so fucking bad. SO FUCKING BAD. How is this the same band that made Smash? No, seriously? Like, Pretty Fly For a White Guy utilized some "rapping" but it was goofy and funny, this is just horrid and reminds me of Rivers Cuomo trying to do the same hip-hop inflected shit with Weezer.

Who the fuck in this band and their studio listened to this song and said "Yeah, that's good! Let's not only put that on the album, let's make it a single and shoot a video for it!"...why at no point did anyone stop and realize "Holy SHIT this is bad".

Da11thMytrillSphere
June 14th 2012
546 Comments


I know Dexter and company tried to make a joke song, but that not a valid reason to suck



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

New Black Sabbath album
Mastodon release video for The Mo..
Machine Head release new track
Milwaukee's Vega stream debut alb..
Three Days Grace drop new song
Decapitated stream latest LP
Matty Mullins releases new video
Godflesh stream new album
Yellowcard stream new album
Thom Yorke's new album!


OTHER RECENT NEWS

Raven Throne stream new album
New Belle & Sebastian album
Soen release new video
Keeping Up with Jeff Rosenstock
ssSHEENSss stream new album
Kam Kama stream debut album
American Wolf stream new LP
Plini releases new single
The Used video the Revolution
Grst stream their debut album
Falls of Rauros stream new LP
Veil of Maya singer leaves
Special Providence release new vi..
Algebra stream new album
Skindred's Benji goes solo

» see all news

RELATED REVIEWS
The Offspring
Summer Nationals
The Offspring
Days Go By
The Offspring
Happy Hour!
The Offspring
Rise and Fall, Rage and Grace
The Offspring
Complete Music Video Collection
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy