THI Turntable Debut

2012-05-07 by John Lennon b.h.w. STAFF | 29 Comments
Chicago-based The Hood Internet will be debuting their new mixtape today on Turntable.fm at 7:30 pm EST. The duo, most famous for not being as bad as Girl Talk, will be spinning in http://turntable.fm/the_hood_internet.
Tagged: The Hood Internet

Comments:Add a Comment 
theacademy
Staff Reviewer
May 7th 2012
28950 Comments


the room is currently open but 2 randos are spinning some terrible stuff.

regardless, i think this sort of thing is a good move for turntable (their usership has basically imploded over the last year)

Digging: Marina and The Diamonds - Froot

Ovrot
May 7th 2012
10583 Comments


hey
I use turntable almost everyday!

Digging: The Blue Hearts - The Blue Hearts

Jom
Staff Reviewer
May 7th 2012
2753 Comments


they're usership


For someone who knows the difference between i.e. and e.g., it baffles and pains me that your homonyms need work :'(

fish.
May 7th 2012
22201 Comments


still blocked in europe
still can't find a proxy not shit enough to work it

Digging: Say Lou Lou - Lucid Dreaming

theacademy
Staff Reviewer
May 7th 2012
28950 Comments


they're usership


dear god.

theacademy
Staff Reviewer
May 7th 2012
28950 Comments


and it gets even worse: i just spent like 5 minutes trying to find a phoenetic match/alt definition for 'usership' (which is a made up internet word anyway)

TMobotron
May 7th 2012
7188 Comments


Haha, isn't it the worst when you see yourself do something like that? I fucking hate when people mix up their/they're/there or when someone uses "it's" possessively, shit like that. And I totally understand the use, but sometimes I notice that I made that exact mistake and just feel bad for like a half hour.

Deviant.
Staff Reviewer
May 7th 2012
31782 Comments


Hey I like The Hood Internet

Digging: Phace - Shape The Random

KILL
May 7th 2012
72694 Comments


same they must suck

Digging: The Danse Society - Seduction

klap
Staff Reviewer
May 7th 2012
10746 Comments


sweet

Digging: Father John Misty - I Love You, Honeybear

Deviant.
Staff Reviewer
May 7th 2012
31782 Comments


ive never heard of these guys


http://www.thehoodinternet.com/2011/02/mixtape-volume-five.html

klap
Staff Reviewer
May 7th 2012
10746 Comments


why are you even trying dev come on

Hep Kat
May 7th 2012
16380 Comments


wow acad, dev, jom, and klapper posted on this news. guess i gotta listen to this

Digging: Maxo Kream - Maxo 187

klap
Staff Reviewer
May 7th 2012
10746 Comments


they're just a mash-up group

Hep Kat
May 7th 2012
16380 Comments


wow, klap4music just sorta responded to a post i made. damn, am i on candid webcamera?

klap
Staff Reviewer
May 7th 2012
10746 Comments


hep you know i appreciate and respect your opinions and work to my fullest faculties in responding swiftly

Hep Kat
May 7th 2012
16380 Comments


i want to have sex with you too dude

theacademy
Staff Reviewer
May 7th 2012
28950 Comments


lol dont insult those guys' tastes by lumping me in there they'll never forgive u


altho if u like waka flocka [url]http://www.thehoodinternet.com/2011/01/wacka-flocka-flame-vs-thi.html

Hep Kat
May 7th 2012
16380 Comments


i kinda dig this. i'm not really too big on mash ups n shit but this is good medicine

Deviant.
Staff Reviewer
May 7th 2012
31782 Comments


Yeah it's essentially just party music, but done really well. The mashups are pretty inspired

klap
Staff Reviewer
May 7th 2012
10746 Comments


deviant liking this group is the biggest surprise i've had all week!

Deviant.
Staff Reviewer
May 8th 2012
31782 Comments


Isn't it like Monday in your neck of the woods?

klap
Staff Reviewer
May 8th 2012
10746 Comments


it is and i'm GRINDIN. lost track of all time

fageren
May 8th 2012
23 Comments


omg

paxman
May 8th 2012
4084 Comments


I love thi

I love thi

I love thi

Deviant.
Staff Reviewer
May 8th 2012
31782 Comments


So who caught this?

theacademy
Staff Reviewer
May 8th 2012
28950 Comments


i was in for a bit but my comp was fucked up so i couldn't stay...

its up on their site if u wanna listen

Deviant.
Staff Reviewer
May 9th 2012
31782 Comments


Yeah I was gonna download it anyway. I just wanted to see if this was successful at all - using Turntable as a place to advertise

theacademy
Staff Reviewer
May 9th 2012
28950 Comments


the room was "packed" with avatars



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Slint guitarist survives suicide ..
Tool + Mastodon supergroup
Scarlett Johansson forms band
2015 Applications Open
New Godspeed You! Black Emperor a..
Steven Wilson premieres new tune
Letlive. guitarist leaves band
New Incubus Song
Kendrick Lamar unveils new single
Grammy winners 2015



OTHER RECENT NEWS

Suburban Scum release new song
Nosaj Thing Announce Album
New In Hearts Wake song
Modest Mouse release another song
Au-Dessus stream debut album
And So I Watch You From Afar rele..
Dreamshade debut new video, annou..
Chokehold reissue entire discogra..
Nickelback get groovy
Young Guns premiere new song
Sarpanitum stream new LP
Septa and She Oak split
The Dear Hunter announce surprise..
FACT post new video
Solium Fatalis stream new album

» see all news

RELATED REVIEWS
The Hood Internet
The Mixtape Volume Five
The Hood Internet
The Hood Internet
Trillwave
The Hood Internet
The Mixtape Volume Four
The Hood Internet
The Hood Internet Mixtape Volume Two
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy