The Killers Sax player suicide

2012-04-26 by DeathsThread | 64 Comments
http://www.hollywoodreporter.com/news/the-killers-tommy-marth-suicide-316989
Saxophone player Thomas Marth, who appeared on The Killers' albums "Sam's Town" and "Day & Age" and played on their world tour following the latter album, took his own life on the night of April 22. He is survived by his parents and siblings.
The Killers official twitter account sent out this tweet April 23, "Last night we lost our friend Thomas Marth. Our prayers are with his family.There's a light missing in Las Vegas tonight. Travel well, Tommy"

Tagged: The Killers

Comments:Add a Comment 
Ticondaroga
April 26th 2012
231 Comments


: (

bloc
April 26th 2012
35310 Comments


Damn that's terrible. Great band.

Recspecs
April 26th 2012
9866 Comments


RIP

WE'RE BURNING DOWN A HIGHWAY SKYLINEEE

Sirob
April 26th 2012
2653 Comments


RIP

Voivod
Staff Reviewer
April 26th 2012
6591 Comments


RIP

Digging: Aelter - IV: Love Eternal

Slum
April 26th 2012
2579 Comments


Fucking hell, man. rip

VisionsFromTheDarkSide
April 26th 2012
2102 Comments


RIP

Digging: Godspeed You! Black Emperor - 'Asunder, Sweet and Other Distress'

BallsToTheWall
April 26th 2012
44805 Comments


It wasn't suicide...........IT WAS KENNY G......KENNY G IS THE ASSAILANT.

Anthracks
April 26th 2012
3921 Comments


oh balls lol you're so funny haha i love everything you say

now about that date

Digging: Distillator - Revolutionary Cells

Loanshark
April 26th 2012
333 Comments


RIP

Twelve51
April 26th 2012
108 Comments


RIP.

sniper
April 26th 2012
19077 Comments


shitty

Annayalater
April 26th 2012
192 Comments


Holy shit that sucks. RIP

FearThyEvil
April 26th 2012
13067 Comments


Wow that really sucks. R.I.P.

livingisland
April 26th 2012
527 Comments


RIP

GraviVice9
April 26th 2012
38 Comments


RIP

roccowalker
April 26th 2012
39 Comments


i would to if i was in the killers

KSK1
April 26th 2012
4097 Comments


Not a fan of the band but this kinda shit is always bad news. RIP.

chesse13
April 26th 2012
4301 Comments


oh fuck, rip

Storm In A Teacup
April 26th 2012
13584 Comments


RIP

TheGardener
April 26th 2012
150 Comments


That's too bad. I've always liked the Killers and thought the records had good instrumentation. RIP

Motiv3
April 26th 2012
8957 Comments


wow . RIP

TooLateToGoBack
April 26th 2012
1797 Comments


Holy.... that's awful.

RIP.

Spluger
April 26th 2012
1191 Comments


Man that sucks. R.I.P

Insurrection
Contributing Reviewer
April 26th 2012
22413 Comments


damn.. RIP

sixdegrees
April 26th 2012
18473 Comments


how sad, RIP.

tarkus
April 26th 2012
5560 Comments


band sucks but rip

Apollo
April 26th 2012
10382 Comments


damn

Minushuman24
April 26th 2012
356 Comments


RIP

paxman
April 26th 2012
4084 Comments


The saxophone is a depressing instrument

someguest
April 26th 2012
22516 Comments


so this was the guy M83 copied in their song 'Midnight City'

rip

SowingSeason
Staff Reviewer
April 26th 2012
18243 Comments


Will try to refain from making a killers/suicide joke out of respect

RIP

Digging: Sufjan Stevens - Carrie and Lowell

Apollo
April 26th 2012
10382 Comments


"The saxophone is a depressing instrument"

lol

The7thVermicide
April 26th 2012
925 Comments


RIP

Scoot
April 26th 2012
18079 Comments


damn rip

nash1311
April 26th 2012
1754 Comments


"i would to if i was in the killers"

I Lol'd.

Parallels
April 26th 2012
7197 Comments


Goodnight, travel well.

RIP

Digging: Kashiwa Daisuke - April. #02

SCREAMorphine
April 27th 2012
1766 Comments


RIP

toolpeth182
April 27th 2012
191 Comments


ugh this is terrible.

RIP

Gwynbleiddsfang
April 27th 2012
363 Comments


"i would too if i was in the killers"
i problaby shouldn't have laughed at this... But i did.

Anyway, i don't like The Killers, but i don't think they suck, and this always sad news.

R.I.P

Spec
April 27th 2012
28044 Comments


That's so sad.

RIP

Acanthus
April 27th 2012
9554 Comments


Weird, hopefully his family is doing as well as can be expected.

Digging: Avenged Sevenfold - Waking the Fallen

peaks40
April 27th 2012
2806 Comments


sucks....rip

Redman54
April 27th 2012
96 Comments


Always had a soft spot for The Killers so this sucks. RIP

SgtPepper
Staff Reviewer
April 27th 2012
4469 Comments


Not a fan of the band but this kinda shit is always bad news. [2]
RIP

InFiction
April 27th 2012
3741 Comments


Holy shit that's awful news. RIP.

henryChinaski
April 27th 2012
3056 Comments


RIP

Digging: Skyharbor - Guiding Lights

808muzik
April 27th 2012
985 Comments


Killers always appealed to me. RIP

Digging: Lapalux - Lustmore

insomniac15
Staff Reviewer
April 27th 2012
3598 Comments


RIP

Digging: Calexico - Edge Of The Sun

mvood
April 27th 2012
818 Comments


I had no idea they had a saxophone player but this sucks RIP

BewilderedLemon
April 27th 2012
123 Comments


"i would to if i was in the killers" spot the massive cunt.


DoubtGin
April 27th 2012
6759 Comments


rip

Hospital
April 27th 2012
2070 Comments


"The saxophone is a depressing instrument"



loooool

RIP

JWT155
April 27th 2012
10094 Comments


RIP Clarence

Digging: Lord Huron - Strange Trails

johnnydeking29
April 27th 2012
10030 Comments


RIP
Suicide jokes aren't funny

Digging: Godspeed You! Black Emperor - 'Asunder, Sweet and Other Distress'

techdeathkid
April 27th 2012
92 Comments


RIP, my jazzy brother.

The solo in Joy Ride

CrownOfMagnets
April 27th 2012
2334 Comments


that's terrible... RIP

North0House2
April 27th 2012
5906 Comments


Suicide is no bueno.

RIP

Digging: Scott Walker - Tilt

J0ckstrapsFTW
April 27th 2012
3665 Comments


Holy shit that sucks R.I.P

Seanny
April 28th 2012
76 Comments


Sad news. RIP.

Photon
April 28th 2012
1292 Comments


RIP

Dylan620
April 28th 2012
1063 Comments


Damn... RIP.

Digging: Built to Spill - Perfect from Now On

rockandmetaljunkie
April 28th 2012
4688 Comments


RIP

Crownley
April 29th 2012
50 Comments


RIP, love this band.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Slint guitarist survives suicide ..
Brand New release new song as a f..
Tool + Mastodon supergroup
Muse unleash new single
Scarlett Johansson forms band
Nickelback get groovy
New Muse song
Brand New premiere new song
New Godspeed You! Black Emperor a..
Steven Wilson premieres new tune



OTHER RECENT NEWS

Novembre Announce New Album
Nightrage stream new LP
Lorna Shore announce new album
Unrest stream debut album
New Tribulation Video
Tenement Post New Single
Chelsea Wolfe and the Abyss
From First to Last 'Up to No Good'
Candy Brain stream debut LP
L'Orange and Jeremiah Jae stream ..
New Shape of Despair Track
Charli and Jack Do Americaa
Teenage Time Killers reveal album..
Millencolin Stream new album
Journey Game OST Vinyl

» see all news

RELATED REVIEWS
The Killers
Direct Hits
The Killers
Battle Born
The Killers
(RED) Christmas
The Killers
Live from the Royal Albert Hall
The Killers
Day & Age
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy