Wes Borland Vs. Dream Theater
2012-04-22 by FritzTheCat420 | 137 Comments
Wes Borland, founder of Black Light Burns and guitarist for Limp Bizkit got on Twitter
recently to complain about the progressive metal band Dream Theater, pleading, "Please
explain to me what there is to like about Dream Theatre. Please. I accept your challenge.
Maybe."
Borland continued, "I know I’m in Limp Bizkit, one of the most hated bands in the world.
But those guys can NOT write songs. Not a band." Borland also stated "Musicians are not
mathematicians. Feeling and soul over technique and speed. Not buying it and never will."

After multiple rock news sites reported on Borland's comments, Borland continued to tweet
about Dream Theater:
"I wish I had never talked about Dream Theater, because now I have to think about them. At
least their songs don't get stuck in your head!"
Sources:
[A]http://www.theprp.com/2012/04/21/news/limp-bizkits-wes-borland-please-explain-to-me-
what-there-is-to-like-about-dream-theatre/[/A]
http://twitter.com/#!/wesborland/status/193868676531879936

4/23 update:

Borland may not care for Dream Theater, but does like The Human Abstract:

"I’m having post smack talking guilt about DT, (even though I still think it’s funny)"
"No band should be heckled for being themselves, I just prefer @humanabstract when it
comes to ripping prog metal"

[A]http://www.metalinsider.net/tweet-stuff/wes-borland-hates-dream-theater-but-loves-the-
human-abstract[/A]
[A]http://www.theprp.com/2012/04/23/news/limp-bizkits-wes-borland-i-just-prefer-the-human-
abstract-when-it-comes-to-ripping-prog-metal/[/A]
Tagged: Black Light Burns

Comments:Add a Comment 
YouGotLucky
April 22nd 2012
946 Comments


completely agree with borland !

YouGotLucky
April 22nd 2012
946 Comments


''at least their songs dont get stuck in your head'' LOL

KjSwantko
April 22nd 2012
9443 Comments


He evidently hasn't heard I&W and Awake.

YouGotLucky
April 22nd 2012
946 Comments


dream theater would be cool if they had a diff singer

Elijah9
April 22nd 2012
13 Comments


I feel sorry for Borland. A seriously talented guy except Fred Durst ruined any shred of respect for anyone in LB.

whywontyoudie
April 22nd 2012
3063 Comments


who cares

AngelofDeath
Staff Reviewer
April 22nd 2012
16137 Comments


Dream Theater has responded by announcing its twelfth studio album, entitled Metropolis Pt. 3: Scenes from the Nookie, a progressive rap-rock concept album encompassing the trials of new "Sleeper" Fred Durst and his attempts at discovering the meaning of life and "trying to get that poon."

fish.
Contributing Reviewer
April 22nd 2012
22014 Comments


Feeling and soul over technique and speed


Ain't life a bitch?
A fucked up bitch
A fucked up sore with a fucked up stitch
A fucked up head
Is a fucked up shame
Swinging on my nuts
Is a fucked up game
Jealousy filling up a fucked up mind
It's real fucked up
Like a fucked up crime
If I say "Fuck", two more times
That's forty six "Fucks" in this fucked up rhyme


Digging: Freddie Gibbs and Madlib - Pinata

Twelve51
April 22nd 2012
108 Comments


Maybe Limp Bizkit and Dream Theatre will fight to the death and we'll never have to hear from either band ever again. This is what I'm hoping for.

fish.
Contributing Reviewer
April 22nd 2012
22014 Comments


But those guys can NOT write songs. Not a band.

I genuinely thought Wes Borland was the intelligent one in Limp Bizkit

climactic
April 22nd 2012
19440 Comments


cause when i think of limp bizkit i think of feeling and soul

fuckthatnoise
April 22nd 2012
1479 Comments


Metropolis Pt. 3: Scenes from the Nookie


aotyay

johnnydeking29
April 22nd 2012
9243 Comments


Dream Theater - Disappear, one of the most depressing, emotive songs I've ever heard
Limp Bizkit - Break Stuff - one of the most soulless, unengaging songs I've ever heard

Digging: Kayo Dot - Coffins On Io

Dimor
April 22nd 2012
1781 Comments


"He evidently hasn't heard I&W and Awake." [2]



tarkus
April 22nd 2012
5560 Comments


theyre both overrated

Counterfeit
April 22nd 2012
17819 Comments


"
Ain't life a bitch?
A fucked up bitch
A fucked up sore with a fucked up stitch
A fucked up head
Is a fucked up shame
Swinging on my nuts
Is a fucked up game
Jealousy filling up a fucked up mind
It's real fucked up
Like a fucked up crime
If I say "Fuck", two more times
That's forty six "Fucks" in this fucked up rhyme"


thats all from Fred's soul, bro

johnnydeking29
April 22nd 2012
9243 Comments


@Tarkus ouch, if limp bizkit is overrated, then they have...absolutely no respect at all?

climactic
April 22nd 2012
19440 Comments


how the hell is LB overrated they are regarded as a joke by most people

Trebor.
Contributing Reviewer
April 22nd 2012
50587 Comments


cunt who makes shit music

Digging: Run the Jewels - Run the Jewels 2

Recspecs
April 22nd 2012
9829 Comments


"Dream Theater has responded by announcing its twelfth studio album, entitled Metropolis Pt. 3: Scenes from the Nookie, a progressive rap-rock concept album encompassing the trials of new "Sleeper" Fred Durst and his attempts at discovering the meaning of life and "trying to get that poon.""

Hahaha /thread

tarkus
April 22nd 2012
5560 Comments


exactly bro

jefflebowski
April 22nd 2012
8253 Comments


some hot fag vs bunch of fags action goin' on here

paxman
April 22nd 2012
4084 Comments


Waiting for DT's response, but they probably won't have one because they are respectable and mature musicians.

BallsToTheWall
April 22nd 2012
44644 Comments


Chocolate Hotdog >>>anything I've heard from D.T.

Digging: Mare Cognitum - Phobos Monolith

Wolfhorde
April 22nd 2012
13649 Comments


"some hot fag vs bunch of fags action goin' on here"
Nailed it.

KILL
April 22nd 2012
71965 Comments


oh wes

Digging: Exodus - Blood In, Blood Out

Ire
April 22nd 2012
41803 Comments


gold cobra > dt

paxman
April 22nd 2012
4084 Comments


"yes but theyre also a bunch of fags

i mean seriously you can't have the last name "LaBrie" and not like dicks up your ass."

And this is pertinent because?

bloc
April 22nd 2012
34927 Comments


I like both bands, but what the hell is this guy going on about?

KILL
April 22nd 2012
71965 Comments


oh and if you legit think bizkit is better than dt then ura faggot

Trebor.
Contributing Reviewer
April 22nd 2012
50587 Comments


Petrucci is buff now, he will fuck up limp dickzit

KILL
April 22nd 2012
71965 Comments


agreed he looks like julien

IMZA1793
April 22nd 2012
843 Comments


"gold cobra > dt"

but gold cobra > everything.
Unfair comparison

thumbcrusher
April 22nd 2012
3596 Comments


Waiting for DT's response, but they probably won't have one because they are respectable and mature musicians.


and there is no way dream theater could say anything in 140 characters.

but yeah on what planet does a member of limp bizkit criticise any band, let alone one as talented as dream theater, for not putting enough 'feeling' into their music?!

IMZA1793
April 22nd 2012
843 Comments


but seriously. he just woke up with the need to slam another band just like that?

Trebor.
Contributing Reviewer
April 22nd 2012
50587 Comments


Someone who is insicure about how shitty their music is

CrownOfMagnets
April 22nd 2012
2293 Comments


wow, used to think Borland was cool. now he's acting like a bitch (evidently writing checks his ass can't cash)

DT has a vast catalog of great material with a handful of shitty ballads.

climactic
April 22nd 2012
19440 Comments


DT has a vast catalog of great material with a handful of shitty ballads.


this hard

johnnydeking29
April 22nd 2012
9243 Comments


...and a handful of good ballads too

IMZA1793
April 22nd 2012
843 Comments


yeah. the early ballads were decent albeit a bit cheesy (like everything they do).

oltnabrick
April 22nd 2012
31113 Comments


I dont really like either bands but DT is obviously better. SFaM and Awake are both classics in prog. Limp Bizkit has no classics as all their albums are stupid lyrically and musically.

oltnabrick
April 22nd 2012
31113 Comments


^prog classics, not classics in prog.

johnnydeking29
April 22nd 2012
9243 Comments


Yeah, and DT are really diverse as well

tarkus
April 22nd 2012
5560 Comments


DT has a vast catalogue of pretentious shit with 2 decent albums

fix'd

jefflebowski
April 22nd 2012
8253 Comments


DT has a vast catalogue of pretentious shit

double-fix'd

nightbringer
April 22nd 2012
16 Comments


He's right, DT suck.

DoubtGin
April 22nd 2012
6752 Comments


both bands do



taa672
April 22nd 2012
29 Comments


I can't even believe he thinks this is right haha. at least dream theater is a bunch of mature, professional, respected musicians who don't bash other bands simply because of musical preference. which is really all it comes down to.

SonicDriveIn
April 22nd 2012
42 Comments


Just because a band isn't what you prefer to listen to, doesn't mean they suck.



johnnydeking29
April 22nd 2012
9243 Comments


^the antithesis of the Sputnik philosophy

bloc
April 22nd 2012
34927 Comments


^Too true

MoosechriS
April 22nd 2012
5029 Comments


I say they settle everything like men,

A battle to the death with pool cues in the room of doom

johnnydeking29
April 22nd 2012
9243 Comments


The whole of DT vs Wes?? Great idea

IMZA1793
April 22nd 2012
843 Comments


"^the antithesis of the Sputnik philosophy"

exactly

MoosechriS
April 22nd 2012
5029 Comments


I was more thinking all of LB against all of DT, bringing new meaning to the title battle of the bands. You could probably pitch it to a tv company as a reality tv show.

johnnydeking29
April 22nd 2012
9243 Comments


That would be jokes, and I would love to see Wes have a shred-off with Petrucci

tiesthatbind
April 22nd 2012
7378 Comments


This is ridiculous.

Digging: Poets of the Fall - Signs of Life

VisionsFromTheDarkSide
April 22nd 2012
1820 Comments


Not really into Dream Theater but still lol

Digging: Maveth / Embrace of Thorns - A Plague Through the Heavens

Dreamflight
April 22nd 2012
1760 Comments


lol

he sounds like some 3rd grade kid arguing about football.

krig9412
April 22nd 2012
794 Comments


Meanwhile Portnoy is laughing hysterically in the corner under a dirty blanket

XulOnerom
April 22nd 2012
1818 Comments


twitter is gay

bloc
April 22nd 2012
34927 Comments


REVENGE

Kris.
April 22nd 2012
12356 Comments


hes right tho


dream theater sucks cawk

Venpts16
April 22nd 2012
283 Comments


So I find it a little odd that Wes Borland, of all people, complains about Dream Theater, of all bands. Is the music industry this upside-down?

Mabbitt
April 22nd 2012
1369 Comments


has he ever listened to a dream theater album? they're pretty good songwriters, I think. Mike Portnoy started to take them in an overly cheesy direction though, but now he's gone...the new album has some of the best DT songs I've heard (on the backs of angels, bridges in the sky, breaking all illusions are all incredible and up there with my all time favorites by the band)

hiro94
April 22nd 2012
4 Comments


He has alot of fucking guts talking about dream theater and everyone else does too fuck you trolls

DatsNotDaMetulz
April 22nd 2012
1817 Comments


liek if u creyed durin Rollin'

undertakerpt
April 22nd 2012
1351 Comments


petrucci is bigger than borland. dream theater win!

ThunderNeutral21
April 22nd 2012
3864 Comments


lol i mean dt has 1 or 2 amazing albums the rest are shit but this guy has a point, however he shouldnt be talking his music is fucking atrocious

undertakerpt
April 22nd 2012
1351 Comments


nah, i count 4 dt albums as amazing mate

wakeupdead
April 22nd 2012
2208 Comments


lolll that was uncalled for, did petrucci throw a bottle of piss at him on stage or something?

CrackeTheSkull
April 22nd 2012
730 Comments


Someone hasn't been eating their Small Mammals alive.

Digging: The Night Flight Orchestra - Internal Affairs

Spec
April 22nd 2012
27190 Comments


Limp Bizkit is pretty soulful.

ThunderNeutral21
April 22nd 2012
3864 Comments


wes is pretty much like i know im shit but dt is also shit well done wes

Duderino
April 22nd 2012
827 Comments


only way to settle this a crossroads-style guitar duel between petrucci and borland

Mekkalayakay
April 22nd 2012
167 Comments


It's disappointing to see musicians rag on other musicians just to generate discussion.

sixdegrees
April 22nd 2012
17207 Comments


Wes Borland is trolling.

Digging: Ted Nugent - Shutup&jam!

FictionalFlames
April 22nd 2012
1516 Comments


Lol the wiger is talken' shit because all he can play are power chords. Unlike Mr. Petrucci.

Deviant.
Staff Reviewer
April 22nd 2012
31375 Comments


Surely Borland must know of better ways for his band to stay relevant and in the spotlight

Digging: Objekt - Flatland

Deviant.
Staff Reviewer
April 22nd 2012
31375 Comments


Maybe one of the stipulations of the contract was to start a beef with someone

Deviant.
Staff Reviewer
April 22nd 2012
31375 Comments


Alright guys, so just like Young Money said I went out and started talking smack about someone. We're officially in a "beef" now

Yeah, who with? Lil' Wayne, Drake, someone like that?

No no, even better than that. Dream Theater!

......

Parallels
April 23rd 2012
6643 Comments


This sounds familiar to that incident when Placebo opened for Limp Bizkit... How did it end again? Oh yeah...

http://www.youtube.com/watch?v=mrHm0c9LOtU

Apollo
April 23rd 2012
10336 Comments


Limp Bizkit speaking tha unquestionable truth

lak89
April 23rd 2012
183 Comments


No fucking competition, dude obviously hasn't heard Images and Words and Awake, or even The Spirit Carries On for that matter.

MO
April 23rd 2012
18867 Comments


Funny shit

botb
April 23rd 2012
9721 Comments


i can understand not liking dt, i don't listen to them much anymore and i used to be a rabid fanboy, but like... idk i feel like you'd have to be in a band with more credibility than limp bizkit for this to hold any weight whatsoever

FearThyEvil
April 23rd 2012
12629 Comments


Borland's complaints are so fucking ironic it's sickening. Dude is a douchebag. You don't fuck with the Theater.

syco722
April 23rd 2012
492 Comments


This is like if Emmure started talking shit about The Faceless.

ReturnOfTheDnor
April 23rd 2012
894 Comments


When asked about what he thought about these comments, Fred Durst issued this challenge to Dream Theater,

"Breath in now breath out, hands up now, hands down, back up, back up, tell me what you're gonna do now?"

to what Dream Theater's bassist John Myung responded,

"Keep rollin', rollin', rollin', rollin' (repeat x4)"

Anthracks
April 23rd 2012
3764 Comments


Tell it like it is, Wes Borland.

Digging: Radio Moscow - Magical Dirt

BigBlob
April 23rd 2012
1669 Comments


I see nothing wrong with what he said.

Keep rolling Wes.

BigBlob
April 23rd 2012
1669 Comments


Rollin'*

The7thVermicide
April 23rd 2012
925 Comments


This band is a fucking joke ,Dream Theater destroys these groups of douchebags in 5 seconds ,even falling to infinty and systematic chaos are better than the entire LB discography . I like rapcore and nu metal ( the good bands of course ) but this band is the epitome of shit ,their singer has a null IQ ;they destroyed 2 of the greatest songs in rock & roll history ,Durst rhymes are retarded and they sold out in the worst way imaginable.The amount of feuds that they had with other artists and bands ( Trent reznot , slipknot ,marylin manson , placebo , eminem , dave mustaine ,eminem ,max calavera , linkin park,tool ,iggy pop ,Dino Cazares) show that they can't survive if they singer ,dj or guitar palyer don't diss another artist of musical group .Band sucks dick and everyone knows it .


" aren't they kicking out john otto. portnoy should get on that."

Andcas ,if someone of LB ask portnoy to play the drums with Durst and Company he wil punch Durst in their face ,or the reaction will be the same when they attempted to recruit Dino Cazares and Dino said that joining Limp Bizkit would be “career suicide.”


someguest
April 23rd 2012
20906 Comments


yeah wes is right

limp bizkit is actually entertaining, even if it's for reasons the band doesn't like

Digging: Dexter Gordon - Our Man in Paris

KILL
April 23rd 2012
71965 Comments


this is why you suck someguest

someguest
April 23rd 2012
20906 Comments


i thought it had something to do with your mother's enormous pepperoni nipples

o well

KILL
April 23rd 2012
71965 Comments


tehehehe!

Dogget
April 23rd 2012
781 Comments


It's funny that everyone's saying "borland can't criticise dream theatre because limp bizkit suck" no one's heard of any of your shitty bands so you guys can't criticise limp bizkit.

You don't have to be good at something to have an opinion on it.

fish.
Contributing Reviewer
April 23rd 2012
22014 Comments


no one's heard of any of your shitty bands so you guys can't criticise limp bizkit

This makes no sense and I actually like Limp Bizkit

Dogget
April 23rd 2012
781 Comments


@AnarchistFish

The logic most people are using is that because limp bizkit are shit so wes borland can't be negative toward dream theatre who are better. I was saying that if they extend that logic to themselves, people who either don't make music or haven't (yet) achieved any success or recognition then they're essentially undermining their own point.

The7thVermicide
April 23rd 2012
925 Comments


no one's heard of any of your shitty bands so you guys can't criticise limp bizkit

Hahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahah ;another 14 year old fanboy ,face it ,LB sucks and you know it

DotEight
April 23rd 2012
5593 Comments


Funniest news article I've ever read in my life. You guys are so fucking funny.

Dogget
April 23rd 2012
781 Comments


I'm 20, I don't like Limp Bizkit or dream theatre I just noticed hypocrisy and pointed it out. I have essays I don't want to write.

BigBlob
April 23rd 2012
1669 Comments


Limp Bizkit aren't actually shit anyway. Gold Cobra is the album of our generation.

The7thVermicide
April 23rd 2012
925 Comments


Gold Cobra is the album of our generation.

Lol

fish.
Contributing Reviewer
April 23rd 2012
22014 Comments


I was saying that if they extend that logic to themselves, people who either don't make music or haven't (yet) achieved any success or recognition then they're essentially undermining their own point.

No I still don't get your point. Popularity doesn't have anything to do with it

bandontherum
April 23rd 2012
5 Comments


"take that cookie and stick it up your Yeah"

lancebramsay
April 23rd 2012
1585 Comments


I'd say he has more of a right to talk about music than most the users on this site. Ultimately it's his twitter and he can say whatever the fuck he wants, within the character limit of course.

Parallels
April 23rd 2012
6643 Comments


"Please. I accept your challenge. Maybe. But those guys can NOT write songs. Not a band. Musicians are not mathematicians. Feeling and soul over technique and speed. Not buying it and never will."

sup FrizzleFried

Mickeymau5
April 23rd 2012
1614 Comments


Wes Borland ‏ @wesborland Reply Retweet Favorite · Open
No band should be heckled for being themselves, I just prefer @humanabstract when it comes to ripping prog metal


blaisetheslayer
April 24th 2012
107 Comments


I REALLY hope this escalates

BugZoid
April 24th 2012
331 Comments


I don't accept his challenge simply because he is who he is. This is a joke.

The7thVermicide
April 24th 2012
925 Comments


Keep rollin rollin rollin

Ticondaroga
April 24th 2012
231 Comments


Is he butthurt or something?

jacksonmac4321
April 24th 2012
2 Comments


this man obviously hasn't heard images and words. sure, dream theater maybe some of the most technical musicians, but they do what they do, and do it damn well. it seems that some people here aren't fans of either bands so why comment? i love dream theater deeply, every one of them excel in what they do and many songs such as "the best of times" has real emotion. maybe because they write about fantasy ideas is why this person says there is nothing to like about them but you can't doubt that they don't have a huge fan base, with material that is emotional and technical at the same time.

JamesSheasgreen
April 25th 2012
5 Comments


Its all a matter of opinion. Why is this news? Wes borland doesnt like dream theatre big deal.

BugZoid
April 25th 2012
331 Comments


^ I'm inclined to think this way, now. Thanks for bringing it up.

qwe3
July 8th 2012
21363 Comments


"yes but theyre also a bunch of fags

i mean seriously you can't have the last name "LaBrie" and not like dicks up your ass."

lol'd hxcx

MichaelSnoxall
July 8th 2012
12163 Comments


I hate Dream Theater and agree with everything Borland is saying (Yes, I've heard every DT album, too!), but I hate Borland more, because he's a fucking wank.

iambandersnatch
July 8th 2012
1485 Comments


never saw this post. he's kinda right even tho he's in limp bizkit

Imperial
July 8th 2012
1733 Comments


did anyone tell him that Limp Bizkit suffered the exact same pitfall as DT? that pitfall being having a terrible vocalist?

NonApplicable
March 3rd 2014
1991 Comments


At least he got it right about The Human Abstract

SitarHero
March 3rd 2014
4699 Comments


"and there is no way dream theater could say anything in 140 characters."

lol'd

henryChinaski
March 3rd 2014
2797 Comments


So, this is newsworthy?

Digging: From Indian Lakes - Absent Sounds

Prince1993
March 3rd 2014
546 Comments


this guy gets me

mryrtmrnfoxxxy
March 3rd 2014
13341 Comments


wes is right

Digging: Weezer - Everything Will Be Alright in the End

godhatesfigs
March 3rd 2014
40 Comments


guy fucking sucks at guitar... feeling over technique and speed? How about basic musical knowledge over gay ass costumes and contact lenses?

Darkwatch025
March 3rd 2014
186 Comments


How in the fuck can anyone say Dream Theater sucks? I can see not liking them, but damn. Also, why do people hate on Labrie so much. I think his vocals during the second half of Illumination Theory from the new disc are some of the best he has ever recorded. Wes Borland must not have heard Breaking All Illusions, Surrender to Reason, Home, The Great Debate, Ministry of Lost Souls, The Count of Tuscany, Pull Me Under, etc. Everyone has their own unique musical tastes, but why does Borland have to be a bitch and talk shit for no reason. What an idiot.

zaruyache
March 3rd 2014
6922 Comments


and there is no way dream theater could say anything in 140 characters.


bahaha

Digging: Ardour Loom - Demo

Green Baron
March 3rd 2014
20012 Comments


I just realized this was old news

Digging: Kayo Dot - Coffins On Io

Wizard
March 3rd 2014
19524 Comments


Anything to keep himself in the limelight.

Digging: Godflesh - A World Lit Only By Fire

BlackLlama
March 3rd 2014
1691 Comments


My love for Dream Theater basically stops at Images and Words.

Digging: Pitch Black Forecast - As the World Burns

sonictheplumber
March 3rd 2014
4630 Comments


lol who bumped this

Mabbitt
March 3rd 2014
1369 Comments


Dream Theater are one of the few really complex bands I can tolerate. They actually put their complex stuff into songs. Other bands are just technical riffs strung together with no real rhyme or reason

wayfaringstranger
March 4th 2014
49 Comments


the new DT wasn't their best and it did sound by-the-numbers for a lot of the album, but this guy clearly hasn't heard I&W

Digging: Haken - Restoration

cleanpeter
March 4th 2014
34 Comments


gold cobra > everything [2]

marchii
March 4th 2014
18 Comments


limp bizkit got dat soul



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Bring Me the Horizon release new ..
Job for a Cowboy debut new single
ERRA drop new single
Lagwagon stream their new album
El-P & Killer Mike leak RtJ2
Carcass debut new song
Members of The Faceless Leave
Enter Shikari post new track
Slipknot stream new album
Foo Fighters drop new track


OTHER RECENT NEWS

Sister Sin stream new album
Decapitated overcome car accident
Jack Bruce Passes Away at 71
Of Mice and Men New Video
Nebraska release new video
Acranius drop new single
New Susanne Sundfør song/album
Silent Planet release new video
Bloodshot Dawn post new song
New Have Heart/Basement collab
Scott Walker + Sunn O))) video
Anaal Nathrakh stream new album
While Heaven Wept stream new album
Aeon Sable stream new LP
Mallory Knox stream new album

» see all news

RELATED REVIEWS
Black Light Burns
Lotus Island
Black Light Burns
The Moment You Realize You're Going To Fall
Black Light Burns
Cover Your Heart and the Anvil Pants Odyssey
Black Light Burns
Cruel Melody
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy