New Hopsin video
2012-03-16 by Kris. | 29 Comments
Hip-hop artist Hopsin has released the video to "Hop Madness", the first single off of his upcoming LP, Knock Madness. The album is expected to be released sometime later this year.

http://www.youtube.com/watch?v=vk_O3yhLbMA
Tagged: Hopsin

Comments:Add a Comment 
Kris.
March 16th 2012
12510 Comments


song sucks dude is kinda dumb

MMX
March 16th 2012
4856 Comments


this was stupid

Digging: Plebeian Grandstand - Lowgazers

Counterfeit
March 16th 2012
17819 Comments


bet its not that good

Scoot
March 16th 2012
17910 Comments


he's talented (ex. nocturnal rainbows) but seems like he's let the small amount of fame he has get to his head

gay

Digging: Renounced - The Melancholy We Ache

Counterfeit
March 16th 2012
17819 Comments


nocturnal rainbows is so gay

its like aight imma sound exactly like em 12 years ago and then hey i like not afraids chorus im gonna cop that too

Counterfeit
March 16th 2012
17819 Comments


well then again thats hop in a nutshell

jayfatha
March 16th 2012
2882 Comments


I liked Raw but this is retarded

Casablanca
March 17th 2012
262 Comments


The guy has had the same style for years. Shit is cool.

Digging: Travis Scott - Days Before Rodeo

xorax
March 17th 2012
96 Comments


Nigga's pants sagged so low he's getting ass fucked.

dixoncocks
March 17th 2012
2659 Comments


No way that was him on that frontside heel.


Digging: CityCop - The Hope In Forgiving & Giving Up Hope

Midjicka
March 17th 2012
232 Comments


so much potential wasted with this guy.

Understanding In a Crash
March 17th 2012
427 Comments


It seems like he regressed somewhat but I mean I don't think it's terrible.

gabethepiratesquid
March 18th 2012
4521 Comments


I imagine Juggalos make a good portion of his fanbase.

gabethepiratesquid
March 18th 2012
4521 Comments


and awwh I don't like his music but I feel legitimately bad that he has to make "Don't ride my dick" be his new motto since he has such bad dickriders lol.

Hospital
March 18th 2012
2065 Comments


I like hopsin but this is awful

new shit will blow

Counterfeit
March 18th 2012
17819 Comments


No, juggalos hate him for dissing Tyler.

coneren
March 18th 2012
11111 Comments


hi feit

Kris.
March 18th 2012
12510 Comments


lol dis nigga wish he was tyler

coneren
March 18th 2012
11111 Comments


you wish you were a faggot, so idk why youre laughing so hard

Slum
March 18th 2012
2579 Comments


surprised juggalos aren't all about this

Counterfeit
March 18th 2012
17819 Comments


Kris go listen to swizzzys Martians vs goblins remix. So bad.

SSSSSSWWAAAGGGGGGG

gabethepiratesquid
March 18th 2012
4521 Comments


lol the kind of fuckboys who like this are the kind of people who think Tech N9ne, SwizZz and Yelawolf are the best rappers ever.

Counterfeit
March 18th 2012
17819 Comments


Fuck swizzz and yea but I love some tech

Hospital
March 18th 2012
2065 Comments


Swizz has a song or two I like

gabethepiratesquid
March 18th 2012
4521 Comments


Yeah I think Tech can be good but he possibly has the worst white trash dickriders ever.

Counterfeit
March 18th 2012
17819 Comments


Yeaahhhhhhhh agreed its like that in the stilly

bennyola09
March 18th 2012
249 Comments


terrible.

UnkleUrple
March 19th 2012
129 Comments


Liked Raw but yeah, seems he let his little "Hip-Hop Jesus" ego go too far. Only reason he even has a fanbase was because of Tyler.
By the way I wonder will Game step in & try to knock him the fuck out for that little parody diss in the middle.

BonRurgundy
March 19th 2012
352 Comments


Hopsin is too corny, he's almost a parody of himself. Also, all his videos looks like a something a highschoolers made on
iMovie with shoes terrible greenscreen.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Modest Mouse release the first si..
Korn vs Type 1 Diabetes
Marilyn Manson reveals Deep Six
Periphery drops another song
New Enter Shikari video
Kendrick Lamar performs new track
Enslaved detail upcoming album, a..
Chief Keef & Kanye West collabora..
Fall Out Boy debut new video
Imagine Dragons release new single


OTHER RECENT NEWS

Stonebride drop new album
Incubus reveal upcoming releases
SUMAC premiere new song
Morbid Angel working on new mater..
Prognathe stream new album
The new Colour Haze record is out
Methadone Skies unveil new LP
Astrokraut stream debut album
Sekte stream debut album
Fair to Midland side project anno..
New Ensiferum album
Whalerider stream debut album
Apex Shrine stream debut LP
Alimony release new song
CHON sign to Sumerian Records

» see all news

RELATED REVIEWS
Hopsin
Knock Madness
Hopsin
Raw 2.0
Hopsin
Raw
Hopsin
Gazing At The Moonlight
Hopsin
Funk Volume Mixtape: Haywire
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy