Thom Yorke premieres new song

2011-09-16 by Dr Dave De Sylvia STAFF | 45 Comments
Thom Yorke premiered a new track entitled 'The Twist' during his XFM DJ set last night.

http://www.youtube.com/watch?v=dPiA8-qekRo

Tagged: Thom Yorke

Comments:Add a Comment 
Zorak
September 16th 2011
3191 Comments


I will be checking this out as soon as I get home.

Yuma310
September 16th 2011
1656 Comments


shit... and i like radiohead

clercqie
September 16th 2011
6519 Comments


Need album.... NOW!

clercqie
September 16th 2011
6519 Comments


It's like a fucking mantra

farglesnuff
September 16th 2011
241 Comments


I made it 30 secs in. Im way to hungover to handle that right now.

Parallels
September 16th 2011
8843 Comments


Oh why... THIS guy...

joplinpicasso
September 16th 2011
427 Comments


Wait, why is Thom Yorke covering Korn?
http://www.youtube.com/watch?v=oADWnr144mw

DoubtGin
September 16th 2011
6857 Comments


idm/

clercqie
September 16th 2011
6519 Comments


^ I see what you did there

Divine
September 16th 2011
3663 Comments


Nice

paxman
September 16th 2011
4084 Comments


Donnie Darko is better than this shit.

Divine
September 16th 2011
3663 Comments


"Donnie Darko is better than this shit."

I find your statement plausible


SleepyJack
September 16th 2011
205 Comments


This just sounds like he's saying "Piss". A LOT.

Knott-
Emeritus
September 16th 2011
10198 Comments


fucking

atrocious

fractured
September 16th 2011
385 Comments


Ear rape of the first degree. Not a fan.

wabbit
September 16th 2011
7057 Comments


1997-2011 without a bad song

RIP

wabbit
September 16th 2011
7057 Comments


wait this isn't just thom yorke other people are mucking about with it.

Legacy restored.

chaseguitar
September 16th 2011
752 Comments


piss piss piss piss piss piss piss piss piss piss kit kit kit kit kit piss piss piss piss piss piss piss piss piss piss

tarkus
September 16th 2011
5566 Comments


what
is
this
I
don't
even

Calculate
September 16th 2011
1135 Comments


this is crazy

PedalToTheMetal
September 16th 2011
372 Comments


yeah its a remix guise, and plus i think it sounds pretty cool

Uranium
September 16th 2011
7543 Comments


I'll miss you thom. fare thee well.

Spare
September 16th 2011
5567 Comments


gets okay at like 3 mins when he stops saying piss. overall pretty shit which is upsetting i guess?

Spare
September 16th 2011
5567 Comments


actually the whole second half is pretty good, ending is cool

someguest
September 16th 2011
28031 Comments


piss

StrizzMatik
September 17th 2011
3581 Comments


It's almost like people forgot The Eraser was kinda bland/boring/nothing special too

Digging: At the Drive-In - in ? ter a ? li ? a

robertsona
Staff Reviewer
September 17th 2011
15408 Comments


best thom yorke solo song probs

wabbit
September 17th 2011
7057 Comments


the eraser was really good if you don't suck @ music

robertsona
Staff Reviewer
September 17th 2011
15408 Comments


it was pretty good some boring stuff that just sounds like thom yorke didnt really have a melody to build around like "black swan" and "skip divided"

this actually sucks i was joking but i mean whatever it was some thing he threw in the middle of a dj set

wabbit
September 17th 2011
7057 Comments


not you, you have a valid opinion on music. Talking 'bout the kidz.

ShadowRemains
September 17th 2011
24556 Comments


lol @ rabbit calling people kidz

808muzik
September 17th 2011
1109 Comments


WTF AM I HEARING.

Evenoss
September 17th 2011
196 Comments


Experimental fail.

qwe3
September 17th 2011
21696 Comments


was so cool

DirEnRefused
September 17th 2011
3362 Comments


haters. i liked it.

AjayStewart
September 17th 2011
73 Comments


lol thumb yorke fails

CelestialDust
September 17th 2011
3158 Comments


excuse me while i put in a rec for another pic of him that doesn't look like he's getting ready to take a shit while in the middle of his hip hop debut

YouGotLucky
September 17th 2011
946 Comments


This guy is boring

ebay
September 17th 2011
501 Comments


this is one of the worst songs i have ever heard. if it wasn't thom yorke none of you would be saying you like it.

MaskAtTheMasquerade
September 18th 2011
2888 Comments


1st half is cool but i think the 2nd half is cheesy

nnnope
September 19th 2011
418 Comments


lol at everyone talking about the second half. It's a different song. I don't think you guys understand the concept of a DJ mix

Uranium
September 19th 2011
7543 Comments


nnnope

nnnope
September 19th 2011
418 Comments


uranium

chaseee
September 19th 2011
223 Comments


This is terrible

MyRamona
September 19th 2011
1098 Comments


That was mad whack y'all.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Brand new Brand New Single
Scott Weiland dead at 48
Killswitch Engage debut new single
Deftones stream new single
The Fall of Troy bassist melts do..
Rush drummer retires
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

New Silverstein song/album
Dead by April reunite
New Of Mice & Men release
Ariana Grande concert explosion
New Arcane Roots Single/Album
New Rise Against song
Two new Neck Deep songs
Blood Stain Child's Evolution
Burial drops new EP
Sworn In launch music video
Plan B resurfaces - new single
New Amplifier album details
First Fastball LP in 8 years
Trvth releases new album
Another New Hundredth Song

» see all news

RELATED REVIEWS
Thom Yorke
Tomorrow's Modern Boxes
Thom Yorke
Twist/Stuck Together
Thom Yorke
The Eraser Rmxs
Thom Yorke
Spitting Feathers
Thom Yorke
Harrowdown Hill
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy