Portugal. The Man album stream
2011-07-12 by Maxwell | 24 Comments
Portugal. The Man have made new album, In The Mountain In The Cloud, available to stream at Paste Magazine ahead of its July 19 release.

http://bit.ly/qBMiEQ
Tagged: Portugal. The Man

Comments:Add a Comment 
crazyblinddude
July 12th 2011
3389 Comments


Fuck I have to leave for class in 2 minutes. But I bet this will be friggin sweet when I get back to listen to it.

psykonaut
July 12th 2011
3913 Comments


the leak is shit quality, i hope this is better

psykonaut
July 12th 2011
3913 Comments


wait link is broken, gave me a 404

c0ffee
July 12th 2011
285 Comments


http://www.pastemagazine.com/blogs/av/2011/07/album-stream-portugal-the-man---in-the-mountain-in.html

c0ffee
July 12th 2011
285 Comments


sorry i didn't make that clickable...but that page works for me.

c0ffee
July 12th 2011
285 Comments


meh, it seems to work if you copy/paste it but it gets glitchy when it's a clickable link--at least for me.

jasonslfl
July 12th 2011
97 Comments


Surprised they didn't rename themselves Portugal (The Man).

Parentheses overkill.

balcaen
July 12th 2011
3183 Comments


hmm, already pre-ordered this. may end up reviewing it before it even releases!

CelestialDust
July 12th 2011
3157 Comments


thanks, coffee

Lucid
Contributing Reviewer
July 12th 2011
7025 Comments


I didn't like the TSS but I'll give this a chance.

Fieryfenderz
July 12th 2011
1499 Comments


I wish I had seen them at Bonnaroo

CelestialDust
July 12th 2011
3157 Comments


it's very upbeat so far

MaskAtTheMasquerade
July 13th 2011
2888 Comments


sooooooooo goood even though it's lower quality streaming

crazyblinddude
July 13th 2011
3389 Comments


This is pretty sick. I wish the quality was higher though.

lobby
July 13th 2011
1251 Comments


sounding amazing, will prob be a 3.5

BurnYourHouseDown
July 13th 2011
6 Comments


It was ok. Definitely won't be buying this one; too "mneh".

pmmets07
July 13th 2011
5971 Comments


I didn't like the TSS but I'll give this a chance

TSS was two albums ago bruh

SwayzeFaced
July 13th 2011
349 Comments


friggin yay!

c0ffee
July 13th 2011
285 Comments


I used to love Waiter: You Vultures. Completely different sound than the new(er) material.

Ire
July 13th 2011
41842 Comments


yay

lennarr
July 14th 2011
18 Comments


me likeey

Bandido
July 14th 2011
816 Comments


Does anybody have a link that's working? The few that have been posted so far on here don't seem to work for me.

Btw, I think this album is gonna be really good. Maybe even their best, dare I say

Bandido
July 14th 2011
816 Comments


Nevermind, I'm good

CelestialDust
July 14th 2011
3157 Comments


so who broke the ruuuuuuuuuules who broke the ruuuuuuuuuuules



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Poison The Well reunite
Blink-182 performing without Tom ..
Papa Roach stream F.E.A.R
Title Fight streams Hyperview
Asking Alexandria singer quits
New Death Cab for Cutie single
Minus the Bear Drummer Leaves
John Frusciante goes acid house
Gorillaz reunite
New Slayer album in 2015


OTHER RECENT NEWS

New Ethereal Shroud Track
Rabbit Junk Release New EP
Howling Giant stream debut EP
Cedar Boulevard's New Single
AWOLNATION Release New Song
The Offspring release new song
Jeff Bridges releases new album
Behind these snide eyes
Dustin Kensrue reveals new album
Adrenaline Mob drop new single
Passion Pit album teaser
Chelsea Wolfe announces new album
New(ish) Jeff Rosenstock video
Voivod post new song
Minsk end hiatus

» see all news

RELATED REVIEWS
Portugal. The Man
Remix
Portugal. The Man
Evil Friends
Portugal. The Man
In The Mountain In The Cloud
Portugal. The Man
iTunes Live From SoHo
Portugal. The Man
American Ghetto
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy